BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI Juli 2015

2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
Eddy the Eagle
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 9 juli 2015 10:19:

Ik zit weer klaar voor de dreun naar beneden inzake BESI voor vandaag.
Blijf het zeggen. Koersverloop inzake dit aandeel blijft absurd.
Da' s wel een beetje tegenstrijdig; je stapt vanmorgen weer in, en verwacht vervolgens een dreun naar beneden. Dan wacht je eerst die dreun toch ff af, en stap je daarna wat lager in....
[verwijderd]
0
jij bent scherp....
Nee ik ben bang de raket naar boven mis met dit gekke aandeel. Alleen als je het orderboek/trades volgt van het laatste uur word ik niet heel vrolijk van. Betreft timing zit ik vaak mis met BESi, maar de fundamentals lijken mij wel okay. Dat isde reden waarom ik steeds weer terug kom of iets terug koop in dit fonds.
[verwijderd]
0
Nou, kom op. Door die weerstand 24.2 heen en we stomen zo door naar de 27 bij een deal met Griekenland + Q2 cijfers.

Mijn opties draaien nu ook langzaam weer groen.
Nog ff doorzetten, en mijn nek is gered van de guillotine.
Joseph185
0
Net weer een pakketje van 500 laten gaan voor 24,22. Ik koop wel weer als ze gaan zakken.
Eddy the Eagle
0
quote:

bgc200 schreef op 9 juli 2015 11:52:

Nou, kom op. Door die weerstand 24.2 heen en we stomen zo door naar de 27 bij een deal met Griekenland + Q2 cijfers.

Mijn opties draaien nu ook langzaam weer groen.
Nog ff doorzetten, en mijn nek is gered van de guillotine.
Jij zat op aug 23,50 he? Tijd zat, helemaal als er deze week nou eens eindelijk IETS wordt besloten over Griekenland
Eddy the Eagle
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 9 juli 2015 11:08:

jij bent scherp....
Nee ik ben bang de raket naar boven mis met dit gekke aandeel. Alleen als je het orderboek/trades volgt van het laatste uur word ik niet heel vrolijk van. Betreft timing zit ik vaak mis met BESi, maar de fundamentals lijken mij wel okay. Dat isde reden waarom ik steeds weer terug kom of iets terug koop in dit fonds.
It's a waiting game....

Voor de presentatie van de jaarcijfers in februari had ik 8000 stuks Besi. Nu heb ik er maar 1000, en als het alleen aan Besi lag had ik er al veel meer. Ik heb alleen geen zin om er bijv. nog eens 4000 bij te kopen voor 24 euro, en dan maandag flink op mijn plaat te gaan vanwege Griekenland. Nog ff geduld, cash ligt geduldig te wachten op de plank....

[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 9 juli 2015 12:34:

[...]

Jij zat op aug 23,50 he? Tijd zat, helemaal als er deze week nou eens eindelijk IETS wordt besloten over Griekenland
Ik heb er meerdere. Vooral aug opties.
Gisteren ook een aantal september gepakt (3x Sep 22,0 euro) op de day low. Daar hebben al mooie groene cijfers.

De augustus opties heb ik gemiddeld op de 24,5 gekocht, dus heb nog 2% stijging nodig totdat die weer break-even staan.

Totaal zo'n 2,5K aan opties. Ik ben niet van plan ze uit te oefenen, dus ik wil ze er eigenlijk zsm uit doen tegen een mooi winstje.

de Aug opties gaan eruit zodra we de 26 aantikken.
De Sep opties hou ik vast tot na de Q2 cijfers.
[verwijderd]
0
Sjonge jonge, wat een moeite heeft BESI met de 24.2 weerstand.

Al 2x op afgeketst, terwijl de AEX vrolijk doorstoomt.
ASMI doet 1,6%, dus BESI zou op z'n minst de 3% moeten kunnen halen

EDIT: nou volgende poging komt eraan...
Nope, weer afgeketst.
[verwijderd]
0
quote:

bgc200 schreef op 9 juli 2015 13:46:

Sjonge jonge, wat een moeite heeft BESI met de 24.2 weerstand.

Al 2x op afgeketst, terwijl de AEX vrolijk doorstoomt.
ASMI doet 1,6%, dus BESI zou op z'n minst de 3% moeten kunnen halen

EDIT: nou volgende poging komt eraan...
Nope, weer afgeketst.
Daar gaan wij weer naar beneden. In een rechte lijn naar beneden zelfs 23.92 even geraakt. Slaat nergens op, maar het gebeurd. Ben beneiuwd wie er nu weer bezig is.Beurs is zich aardig aan het herstellen de laatste twee dagen, maar Besi amper. Ben benieuwd of wij vandaag nog in de plus eindigen met BESI.
[verwijderd]
0
Haha valt ook wel weer mee. We staan nog steeds op 1.8% in de plus.
We doen het ook beter dan AMX index, dus best wel een goed dagje voorlopig.

Echter ontbreekt er kracht aan opwaartse beweging, dus bij eerste omslag van sentiment staat BESI wel weer vooraan bij de dalers, vooral omdat BESI hard was afgestraft afgelopen dagen.

Had vandaag wel gehoopt minimaal 24,5 te halen.
[verwijderd]
0
quote:

bgc200 schreef op 9 juli 2015 16:55:

Haha valt ook wel weer mee. We staan nog steeds op 1.8% in de plus.
We doen het ook beter dan AMX index, dus best wel een goed dagje voorlopig.

Echter ontbreekt er kracht aan opwaartse beweging, dus bij eerste omslag van sentiment staat BESI wel weer vooraan bij de dalers, vooral omdat BESI hard was afgestraft afgelopen dagen.

Had vandaag wel gehoopt minimaal 24,5 te halen.
wat ha ha!! Het is straks weer huily huilie voor mij als de koers weer eens zakt.Het blijft me verbazen dat BESI steeds hard plotseling weg blijft zakken.Heb dit in het verleden eigenlijk alleen gezien bij versatel en UPC. Maar goed dat vond ik toen veelste link om te kopen. Gelukkig maar. Steeds meer analisten gaan BESI volgen en zijn postief over BESI. Over praten zij elkaar allemaal maar na?
Tijd zal het leren.
[verwijderd]
0
Poeh ben wel wat opgelucht na vandaag.
Afgelopen dagen zag ik toch 25% van mijn portefeuille in rook opgaan.

Gelukkig blijven zitten en gisteren op dieptepunt nog bijgekocht.
Sta inmiddels nog maar op een verlies van 5%.

Link spul die opties als je je emoties niet onder bedwang kan houden.

Hopelijk kunnen we morgen door de weerstand 24.2 heen, al denk ik dat we nog een consolidatie op de 23 nodig gaan hebben voordat we er doorheen gaan.
Joseph185
0
quote:

bgc200 schreef op 9 juli 2015 17:52:

Poeh ben wel wat opgelucht na vandaag.
Afgelopen dagen zag ik toch 25% van mijn portefeuille in rook opgaan.

Gelukkig blijven zitten en gisteren op dieptepunt nog bijgekocht.
Sta inmiddels nog maar op een verlies van 5%.

Link spul die opties als je je emoties niet onder bedwang kan houden.

Hopelijk kunnen we morgen door de weerstand 24.2 heen, al denk ik dat we nog een consolidatie op de 23 nodig gaan hebben voordat we er doorheen gaan.
50% in de min! Je belegt best heftig. Ik heb dat in het verleden ook gedaan maar ben daar mee gestopt. Voor mij geen futures meer en ik verkoop alleen opties waarvan ik het onderliggende aandeel heb en het belangrijkste ik werk alleen met geld dat ik over heb en zeker niet met geleend geld. Ik heb nog wel de neiging teveel van 1 aandeel te hebben waardoor ik ook weleens een paar % kan terugvallen. Ik hoef ook niet zo nodig snel rijk te worden. Ik vind spaarrekeningen te saai vandaar dat ik beleg. Eigenlijk hoop ik niet dat je alles op alles aan het zetten bent om geld te verdienen op de beurs. Het kan fout gaan.
[verwijderd]
0
haha dit is hoe een van mijn gok-beleggingsrekening rendementsontwikkeling eruit ziet (down spikes zijn 99% dankzij Grexit onzin):
s16.postimg.org/c3u7v2xph/Screen_Shot...

(de horizontale strepen zijn trouwens 10% schaal, vergeten die bij te screenen)

Dit is trouwens bij Binck. Bij Lynx heb ik ook wat staan, die is enkel aandelen en dus veel minder volatiel.

De spike up van vandaag zit er nog niet in verwerkt, dus het is minder heftig dan het lijkt haha.

Ik geloof momenteel wel in BESI, en ik geloof nog steeds dat het fors ondergewaardeerd is.
Vandaar dat ik een beetje met opties handel (doe ik normaal niet zo snel).

Maar goed, het zijn allemaal papieren verliezen.
Ik ben nog jong, verdien best aardig, en heb een beperkt potje aan geld dat ik beleg + handel (11K totaal).
Daarnaast zijn het voornamelijk in the money opties, dus als ik ze niet kwijt kan, kan ik ze nog altijd uitoefenen.
Ik heb bv Sep 21.00 opties voor 3,00 gekocht. No way dat ik daar verlies op ga maken, tenzij de hele markt indonderd of BESI besluit de boel te liquideren

Voor de rest is het eigenlijk meer hobby beleggen wat ik doe.

Snapt trouwens iemand wat er met Apple gebeurt vandaag?
Ik kan het niet plaatsen. Gok dat het iets met option expiry is.
Joseph185
0
Voor mij is het ook hobby. Besi vind ik zo al volatiel genoeg. Opties doei k kiever bij shell . Ik geloof ook in besi naar het jan ook verkeerd gaan. Kijk voor de grap eens naar de koers van 6 maanden geleden. Bij slecht nieuws kan hij zomaar dieper vallen. Ik wil maar zeggen, spreiden is vaak beter. Ik lees al zoveel verontwaardigde berichten op dit forum als besi daalt maar dat kan gewoon.. Ik varieer nu met besi steeds tussen 2 en 4000,
[verwijderd]
0
@bcg

Men is kritisch over Apple music, Apple watch en evt. hun autootjes die zelf rijden.
finance.yahoo.com/news/if-apple-music...

finance.yahoo.com/news/carmakers-tech...

En apple had gisteren ook nog een call over de nieuwe I phone als ik mij niet vergis.
[verwijderd]
0
quote:

Joseph185 schreef op 9 juli 2015 23:15:

Voor mij is het ook hobby. Besi vind ik zo al volatiel genoeg. Opties doei k kiever bij shell . Ik geloof ook in besi naar het jan ook verkeerd gaan. Kijk voor de grap eens naar de koers van 6 maanden geleden. Bij slecht nieuws kan hij zomaar dieper vallen. Ik wil maar zeggen, spreiden is vaak beter. Ik lees al zoveel verontwaardigde berichten op dit forum als besi daalt maar dat kan gewoon.. Ik varieer nu met besi steeds tussen 2 en 4000,
Als de koers over een paar weken op 28 eur staat hoor je mij even niet meer klagen over dit aandeel. Het kan hard gaan, koersverloop vanaf februari is natuurlijk waanzinnig. Vooral de laaste paar maanden.Zelf verwacht ik geen super slecht nieuws omtrent BESI op korte termijn.BESI is voor het oog financieel super gezond en dat is in mijn ogen een mooie fundering onder het aandeel. Straks gaan we even als een speer omhoog....
2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 130,400
Verschil -5,600 (-4,12%)
Hoog 134,100
Laag 126,950
Volume 790.185
Volume gemiddeld 502.670
Volume gisteren 1.032.366

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront