BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI Juli 2015

2.463 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
[verwijderd]
0
New month, new thread.

Voor Juli staan de Q2 cijfers op de agenda, namelijk op 23 juli.
[verwijderd]
0
quote:

bgc200 schreef op 1 juli 2015 01:33:

New month, new thread.

Voor Juli staan de Q2 cijfers op de agenda, namelijk op 23 juli.
Voor wat die cijfers waard zijn. Men kijkt veelste veel naar dat achterlijke Griekenland gedoe. Gezeur duurt te lang en gaat nergens over.Markten worden gewoon zo veel gedrukt zodat bepaald grote jongens lekker goedkoop in kunnen kopen. Maar goed dit heb ik ook al 10x gepost:)
[verwijderd]
0
Op de korte termijn heb je natuurlijk gelijk

Echter bewegen de koersen op lange termijn natuurlijk richting de fundamentele waarde

Gamesa is ook weer omhoog geklommen van de 13 naar boven de 14 na een grote order announcement, ondanks griekenland en verhoogd risico in spanje

Als de outlook positief is zouden we zomaar weer op de 30 kunnen staan
Eddy the Eagle
0
quote:

bgc200 schreef op 1 juli 2015 07:56:

Op de korte termijn heb je natuurlijk gelijk

Echter bewegen de koersen op lange termijn natuurlijk richting de fundamentele waarde

Gamesa is ook weer omhoog geklommen van de 13 naar boven de 14 na een grote order announcement, ondanks griekenland en verhoogd risico in spanje

Als de outlook positief is zouden we zomaar weer op de 30 kunnen staan
Het is toch ook vaak een kwestie van het sentiment mee hebben... Hopelijk kunnen we na volgende week die hele Griekse ellende (voorlopig?) achter ons laten. Wellicht dat men er dan in aanloop naar de Q2 cijfers weer "zin in krijgt"; in combinatie met het beste H1 ooit en hopelijk een positieve outlook voor Q3, kunnen we dan de weg naar boven weer inslaan.

Een heldere prognose voor Q4 hoeven we echt niet te verwachten, ik hoop alleen wel op wat meer "guts" van Blickman. Ga daar niet staan om op monotone wijze een verhaaltje af te draaien; zorg door de manier van presenteren dat beleggers het gevoel krijgen dat ze de boot missen!

[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 1 juli 2015 08:44:

[...]

Het is toch ook vaak een kwestie van het sentiment mee hebben... Hopelijk kunnen we na volgende week die hele Griekse ellende (voorlopig?) achter ons laten. Wellicht dat men er dan in aanloop naar de Q2 cijfers weer "zin in krijgt"; in combinatie met het beste H1 ooit en hopelijk een positieve outlook voor Q3, kunnen we dan de weg naar boven weer inslaan.

Een heldere prognose voor Q4 hoeven we echt niet te verwachten, ik hoop alleen wel op wat meer "guts" van Blickman. Ga daar niet staan om op monotone wijze een verhaaltje af te draaien; zorg door de manier van presenteren dat beleggers het gevoel krijgen dat ze de boot missen!

Een vlammend betoog hoef je bij Blickman niet te verwachten.Dat is niet zijn karakter. Je moet goed luisteren en lezen.Wat je hoort dat krijg je. Ik heb hem in al die jaren nog nooit op een verkeerde voorstelling van zaken kunnen betrappen.
Eddy the Eagle
0
"Liegen mag niet, een beetje fantaseren wel..."

"Na het beste eerste half jaar ooit en een zeer sterke outlook voor Q3, hebben wij er alle vertrouwen in dat we de fantastische prestatie van vorig jaar gaan verbeteren. Alhoewel wij geen concrete voorspelling voor Q4 af kunnen geven, verwachten wij dus dat Q4 geheel in lijn met H1 en Q3 zal liggen."

Oid...
[verwijderd]
0
gyronando
0
Bij blickman heb je volgend jaar eerder 1.50 dividend dan dat fraudeloudokis(eerlijk gejat) en zijn compaan wat gaan terug betalen.
oompje24
0
Griekenland gaat voor de euro stemmen.
Dan komt er een nieuwe pro-Europa regering.
Daarna opnieuw onderhandelen en Griekenland blijft alsnog binnen de euro.
Aex zal herstellen tot ruim boven de 500 en Besi komt weer boven de 30.
Zo eenvoudig ligt het.
[verwijderd]
0
Volgens mij zijn er een heleboel beleggers met gezond verstand op vakantie.
USg -4.5% HAHA.. BEsi gaat weer heel slecht deze week.Post Nl was te verwachten.
tot nu heb ik geen nieuwe feiten inzake chip industrie mogen vinden. Komt er nog een leuke nieuwe gadget in Augustus/september op de markt. Hiermee bedoel ik een telefoon of zo, van smart watches word ik niet echt warm. Is leuk voor er bij, maar het zou mij te gek lijken indien dit echt een cash cow wordt voor BESI. Straks zal besi/beurs wel weer omhoog gaan dit is echt te gek wat er nu gebeurd. Stelletje dwazen die blijven verkopen op onzin en cijfertjes die weinig voorstellen.
[verwijderd]
0
En ja ik zie net dat de computerhandel weer aanstaat met hun leuke spelletjes....
Allemaal ordertjes met "randaom" getallen, ben benieuwd wie dit nu weer doet.
Eddy the Eagle
0
@Marmie Marmie,

Ik heb wat aug opties Besi gekocht, omdat ik op 23 juli goede cijfers verwacht. Ik houd zoveel mogelijk cash achter de hand voor het geval dat er na zondag nog rare dingen gebeuren met Griekenland.

Besi gaat gewoon met de rest mee omlaag op sentiment; gewoon maar ff uitzitten tot na het weekend
Eddy the Eagle
0
Ik denk dat we na 23 juli wel weer eens richting 27-27,50 kunnen gaan, en daar heb ik op ingekocht. Wellicht dat deze of gene de koers nog wat probeert te drukken, om er nog wat meer goedkoop in te kunnen slaan...
[verwijderd]
0
En er is weer zeker een partij lekker aan het kopen. Ben benieuwd wie dat nu weer is. Zelf verwacht ik zeker 28 op het boord als iedereen weer een beetje normala gaat doen.

@Eddy. Dat je cash aanhoudt begrijp ik zeker wel en ondertussen gokje via opties.
Zelf heb ik wat usg gekocht. -5% is lachwekkend. maar ja dat heb je vaker met die super kleine fondsjes waarin veel particulieren inzitten.
[verwijderd]
0
Volume was vandaag vrij laag, 2/3 van gemiddelde volume

Zo gek is dan een -0,6% niet
Ik wacht nog steeds op een forse 5% om mijn opties eruit te doen.
van de winst ga ik dan mooi op vakantie haha
2.463 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 15 apr 2024 17:35
Koers 142,600
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 144,700
Laag 141,200
Volume 296.860
Volume gemiddeld 479.250
Volume gisteren 296.860

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront