BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI Juli 2015

2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 116 117 118 119 120 121 122 123 124 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

ronny2 schreef op 31 juli 2015 12:10:

[...]

Nou, gisteren heeft oompje jouw naam verkeerd gespeld en daar heb je in wel 7 postings gefrustreerd op gereageerd.
Dus dat zogenaamde negeren is weer een kul-verhaaltje.
Daarvoor is oompje ook gestraft. Die ze je even niet meer. Wacht nu met smart op zijn post.
Eddy the Eagle
0
@Marmie Marmie,

D'r is weer een tegel gelicht die men beter had kunnen laten liggen. En waarom wachten op dergelijke posts? Ik ga nog liever naar een begrafenis...
[verwijderd]
0
RSI begint langzaam te zakken.
Indiceert nu lichte koopdruk (staat op 47, net onder kantelpunt van 50)

Neem wel langzaam af, dus zou kunnen betekenen dat we na de lunch weer richting de 22.5 gaan.

Momenteel lijken we stil te zijn gevallen op de 22.05.
Eddy the Eagle
0
quote:

bgc200 schreef op 31 juli 2015 12:23:

RSI begint langzaam te zakken.
Indiceert nu lichte koopdruk (staat op 47, net onder kantelpunt van 50)

Neem wel langzaam af, dus zou kunnen betekenen dat we na de lunch weer richting de 22.5 gaan.

Momenteel lijken we stil te zijn gevallen op de 22.05.
Hoe zwaar weegt de TA bij jouw aan- en verkoopbeslissingen?
[verwijderd]
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 31 juli 2015 12:12:

[...]Daarvoor is oompje ook gestraft. Die ze je even niet meer. Wacht nu met smart op zijn post.
Hoe zo gestraft?
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 31 juli 2015 12:25:

[...]

Hoe zwaar weegt de TA bij jouw aan- en verkoopbeslissingen?
Aandelen 0%. Die bepaal ik volledig op basis van fundamenten

Voor opties heb ik een ander strategie, ik kijk eerst naar fundamenten. Ik koop alleen call opties, dus dan wil ik wel zeker weten dat dat goed is (en dus niet zomaar wegzakt). Daarna kijk ik naar TA wanneer ik moet kopen, en verkopen.

Opties koop ik daarom ook alleen voor bedrijven waar ik ook aandelen van heb.
Dan heb ik de fundamenten goed onder de knie en kan ik de rest bepalen met TA
Daar is het 25% FA, 75% TA gok ik zo
Guus_Geluk
0
Het BESI forum heeft wel een boel mensen aangetrokken. In januari werden er 39 berichten geplaatst, deze maand inmiddels meer dan 2400.
Uiteraard gaat kwaliteit boven kwantiteit maar het aantal views is ook enorm hoger.
Eddy the Eagle
0
[verwijderd]
0
quote:

Guus_Geluk schreef op 31 juli 2015 12:35:

Het BESI forum heeft wel een boel mensen aangetrokken. In januari werden er 39 berichten geplaatst, deze maand inmiddels meer dan 2400.
Uiteraard gaat kwaliteit boven kwantiteit maar het aantal views is ook enorm hoger.

KLOPT GUUS,ik mis eigenlijk maar 1 persoon...DIEGY!! haha waar is die gebleven of heeft hij zijn alias veranderd in hibbi?
[verwijderd]
0
quote:

Jeremy 14 schreef op 31 juli 2015 12:42:

[...]

KLOPT GUUS,ik mis eigenlijk maar 1 persoon...DIEGY!! haha waar is die gebleven of heeft hij zijn alias veranderd in hibbi?

:-) Hahaha volgens mij wel ja :-)
[verwijderd]
0
Genoeg gehangen rond 22€, we gaan zometeen weer naar 22,20€ en hoger.. Mooie dag, mooie afsluiting van de week, mooi herstel, dus gauw boven 22,60€.
Nu lekker wat Corona's mee en naar Amsterdamse Bos.. Tot laters..
Treble
0
Vanwaar de haast? We hebben al +/- 7% in twee dagen teruggewonnen. Een slot op of rond 22 vandaag is heel netjes.. dan ga ik ook zeker fijn het weekend in.
Dicall69
0
quote:

Treble schreef op 31 juli 2015 13:43:

Vanwaar de haast? We hebben al +/- 7% in twee dagen teruggewonnen. Een slot op of rond 22 vandaag is heel netjes.. dan ga ik ook zeker fijn het weekend in.
Zit nu met een verantwoordde positie en blijf de komende maanden zeker gerust zitten op een huidig lage koers, daarbij sta je dom te kijken als plotsklaps een consolidatie of zelfs een overname door Besi wordt gemeld.
Besi is voor ieder bedrijf in de chipsector een echte toegevoegde waarde de koers van Besi zal snel weer richting een koers van minimaal € 25,- gaan bewegen, want er liggen heel wat kapers op de kust om Besi binnen te halen.
MrZero
0
quote:

Dicall69 schreef op 31 juli 2015 14:24:

[...]

Zit nu met een verantwoordde positie en blijf de komende maanden zeker gerust zitten op een huidig lage koers, daarbij sta je dom te kijken als plotsklaps een consolidatie of zelfs een overname door Besi wordt gemeld.
Besi is voor ieder bedrijf in de chipsector een echte toegevoegde waarde de koers van Besi zal snel weer richting een koers van minimaal € 25,- gaan bewegen, want er liggen heel wat kapers op de kust om Besi binnen te halen.
Ik vind dat toch behoorlijk veel onzin wat je daar schrijft, minder dan een jaar geleden zouden mogelijke geintresseerden BESI kunnen overnemen bij een koers van 11,50 en nu we rond de 22 (bijna 100% hoger) moeten we oppassen dat BESI ineens uit het niets wordt overgenomen.
Guus_Geluk
0
quote:

Jeremy 14 schreef op 31 juli 2015 12:42:

[...]

KLOPT GUUS,ik mis eigenlijk maar 1 persoon...DIEGY!! haha waar is die gebleven of heeft hij zijn alias veranderd in hibbi?

Dat zou ik ook wel eens willen weten, al een tijd niks meer van Diegy gehoord! Hij is een paar keer geschorst maar kwam elke keer weer terug onder een andere naam. Maar zijn manier van schrijven was makkelijk te herkennen dus hij viel iedere keer door de mand. ;-)
Dicall69
0
[Modbreak IEX: Gelieve te stoppen met het plaatsen van niet onderbouwde berichten op het forum, bericht is verwijderd.]
piet-konijn
0
quote:

10€ schreef op 31 juli 2015 13:11:

Genoeg gehangen rond 22€, we gaan zometeen weer naar 22,20€ en hoger.. Mooie dag, mooie afsluiting van de week, mooi herstel, dus gauw boven 22,60€.
Nu lekker wat Corona's mee en naar Amsterdamse Bos.. Tot laters..
succes bij dekmantel festival
Dicall69
0
[Modbreak IEX: Gelieve te stoppen met het plaatsen van niet onderbouwde berichten op het forum, bericht is verwijderd.]
2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 116 117 118 119 120 121 122 123 124 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:04
Koers 138,300
Verschil +4,750 (+3,56%)
Hoog 139,550
Laag 135,800
Volume 478.481
Volume gemiddeld 484.500
Volume gisteren 419.157

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront