BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI Juli 2015

2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
[verwijderd]
0
Eddy the Eagle
0
niels 2083
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 7 juli 2015 10:47:

Ordertje van 1000 ingegeven op 24 euro... Eens kijken of we beet hebben vandaag :)
Ik wacht tot 23;)
[verwijderd]
0
AMD maakt producten die vele al jaren lang NIET meer wil hebben!!
Die maken vooral troep voor "old school" PC's en voor de rest kunnen ze niets. AMD is niets meer dan een naam uit verleden.

Die figuren komen periodiek met een winstwaarschuwing.
De koers doet al jaren niet behalve zakken.
Op dit soort onzin ga je toch niet op verkopen en ja de profs kopen rustig bij. ik blijf er o malchen net als die figuren die denken dat ze steeds iets goedkoper dan de huidige koers kunnen kopen en dat gaat vaak mis....
[verwijderd]
0
Joseph185
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 7 juli 2015 10:47:

Ordertje van 1000 ingegeven op 24 euro... Eens kijken of we beet hebben vandaag :)
Ik doe mee maar dan slechts 500. Ik heb er net ook al 500 gekocht.
[verwijderd]
0
Ik zit ook zwaar long nu.

Voorlopig blijf ik zitten met wat ik heb.
Ik zie wel weer wat ik doe als we de 26 aantikken.
Joseph185
0
Je weet alleen niet hoelang dat duurt. Geduld hebben en nuchter blijven kijken naar de koers. Ik koop en verkoop steeds gefaseerd. Laatste aankoop was 23,99 (500 stuk) Die mogen weg voor 24,40.
[verwijderd]
0
Mwah, als ik uitga van de bewegingen van opgelopen weken, kunnen we binnen 2 weken weer op de 26 zitten.

Gaat best hard op en neer met BESI
Eddy the Eagle
0
Ik had dus beet vandaag, 1000 stuks voor 24 euro. Geen idee waarom er dik 3 procent vanaf moest vandaag, we doen er ons voordeel maar mee :)
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 7 juli 2015 13:50:

Ik had dus beet vandaag, 1000 stuks voor 24 euro. Geen idee waarom er dik 3 procent vanaf moest vandaag, we doen er ons voordeel maar mee :)
Ja inderdaad.
De koers lijkt in ieder geval steun te vinden tussen de 24-24.2, zoals verwacht.

Hopelijk blijven een tijdje hierop zodat we goed kunnen uitbodemen, en dan vervolgens wellicht lanceren richting de 27.

We zijn, helaas, nog steeds in de ban van Griekenland, want alle economische cijfers in de Eurozone staan op groen.
[verwijderd]
0
Hoe lang moet het duren voor dat de ontwetende inzake BESI door krijgen dat de daling van vandaag absurd is. Ik lees Griekenland en of AMD. Wat heeft dat direct met Griekenland te maken? Zeg het maar! Andere spelers uit de chipindustrie dalen niet zo hard als BESI. Hoogstens de helft van de daling en dat is al veel. En nee na AMD moet je niet kijken, die zijn al jaren het sppor bijster met hun producten.
heb net wat USG gekocht en toch nog maar BESi bijgekoch.Aan spreding doe ik bijna niet meer. volgens mij zijn er weer dood leuk grote partijen stukken BESI aan het opkopen tegen momenteel hele gunstige koers.
[verwijderd]
0
Er zijn blijkbaar verkopende partijen die ze tegen deze koers van de hand doen, waarschijnlijk omdat ze een algemene verdere beursdaling verwachten. Zou me niet verbazen als we de komende dagen nog 1 euro verder dalen.
niels 2083
0
Die grieken kunnen zich alleen zo dwars opstellen door backup van andere grote land(en). Dit kan nog voor verrassingen zorgen.
[verwijderd]
0
quote:

BassieNL schreef op 7 juli 2015 16:12:

Er zijn blijkbaar verkopende partijen die ze tegen deze koers van de hand doen, waarschijnlijk omdat ze een algemene verdere beursdaling verwachten. Zou me niet verbazen als we de komende dagen nog 1 euro verder dalen.
ja natuurlijk nog een euro er af. Waarom niet meteen tien euro.
We staan nu op 23.55. ik heb het idee dat er nog een heleboel paniekparticulieren in dit aandeel zitten en dat er er weer een paar van hun aandeeltjes tegen een zeer lage koers worden afgeholpen. En ja er zullen straks wel weer postings verschijnen die zeggend dat zij op 17 of 18 eur eens gaan kijken of zij in gan stappen. Je ziet gewoon dat er partijen alles opkopen net als de weken er voor . die laggen zich helemaal ziek.Paiekparticulieren lezen dus ook geen verslagen van bijv. Willem Burgers over BESI van een paar dagen geleden. Over een paar dagen staan we gewoon weer dik hoger. koop er zo weer 100shs bij.
peter_36
0
Niet zo paniekerig Marmie, komt goed ;-)
Heb ook weer een koopje uitstaan op €22,25.
Eddy the Eagle
0
@Marmie Marmie,

Veel van die paniekparticulieren zijn ook struisvogel-beleggers. Al het nieuws wat een nadelig effect op de koers van hun goudgerande aandeeltjes zou kunnen hebben, wordt categorisch genegeerd of ontkend. The only way is up...

Niet dus. Allereerst laten ze zich verrassen door het uitblijven van een Griekse deal, en vervolgens in paniek verkopen als de beurzen dientengevolge een duikeling maken. Lekker bezig...
[verwijderd]
0
quote:

peter_36 schreef op 7 juli 2015 17:06:

Niet zo paniekerig Marmie, komt goed ;-)
Heb ook weer een koopje uitstaan op €22,25.
Is geen paniek. Maar frustratie.-5%! het kan ook te gek.
Elke keer hetzelfde trucje van de grote partijen en de paniekparticulier maar verkopen. Zie dat de laat ook steeds weeer gevuld wordt random aantallen, dus de computertjes staan weer voolop aan. Dus Besi zal over een paar dagen weer lekker hard omhoog gaan. Tsja bepaalde partijen willen gewoon goed verdienen en dat kan met de handel in dit aandeel waarin nog steeds teveel particulieren in zitten.
2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 10:22
Koers 138,650
Verschil -0,350 (-0,25%)
Hoog 140,000
Laag 127,300
Volume 291.061
Volume gemiddeld 488.453
Volume gisteren 668.609

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront