BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI Juli 2015

2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
gyronando
0
Bij de laatste presentatie die ik van ze gezien heb zijn ze echt bezig
met het bedrijf,en of ze op korte termijn in het volgende kwartaal 15 17 19
21 of 10 miljoen verdienen is inherent aan deze business en liggen ze absoluut niet wakker van.
[verwijderd]
0
quote:

gyrolando schreef op 15 juli 2015 15:25:

Bij de laatste presentatie die ik van ze gezien heb zijn ze echt bezig
met het bedrijf,en of ze op korte termijn in het volgende kwartaal 15 17 19
21 of 10 miljoen verdienen is inherent aan deze business en liggen ze absoluut niet wakker van.
Gaat het vedder wel goed met jou?
[verwijderd]
0
Nou die 26 is wel een lastig hobbeltje.
Er zit 'iemand' de marktprijs te onderbieden in de laat, telkens wanneer de koers dichtbij de 26 komt. Waarom zou je bewust onder de laatst verhandelde prijs in de laat gaan zetten?

Wat verwachten jullie van Intel trouwens?
Ze hebben een tijdje niks van zich laten horen, dan valt het meestal wel mee bij Intel
[verwijderd]
0
@bcg Er is een partij die wil graag nog even een paar goedkope shs BESI oppikken, od ied partij zit verkeerd met opties. in edergeval wil die partij dat BESi niet te hard stijgt.

Betreft Intel. Dat begint een beetje op AMD te lijken....
www.marketwatch.com/story/what-to-wat...
[verwijderd]
0
Ja dat vrees ik ook. Ik heb zelf een aantal opties de deur uit gedaan toen we in de 25.9 zaten.

Heb weer wat cash achter de hand voor het geval we weer gaan zakken richting de 25, i.v.m. optie expiratie op vrijdag.

Intel is inderdaad weer een potje van aan het maken. Jaren geleden zag je zelfde onwetendheid bij Intel, marginale verbeteringen aan bestaande producten. Toen kwam AMD met de Athlon XP en werd Intel met de grond gelijkgemaakt, totdat ze met Core platform inhaalslag maakten.
Nu zijn ze weer 10 jaar aan het kloten met core platform.

Ondertussen worden ze ingehaald door mobile processoren die fors stijgen in performance per watt.
[verwijderd]
0
Intel - earnings beat
Netflix - earnings beat
Wordt weer een mooi dagje morgen....

maar nee hoor:
Klote Grieken zijn weer bezig hoor, sjonge jonge.

Dat krijg je ervan als een hele bevolking decennialang boven hun stand leeft.
Niemand wil ervoor boeten.
hvasd2
0
Ze zullen wel eieren kiezen voor hun geld anders zijn de banken nog langer dicht en zal het een nog grotere puinhoop worden .....
[verwijderd]
0
Ja hoor, de 27 kan zomaar in beeld komen vandaag.

Hele chipsector was een beetje afwachtend afgelopen dagen.
Nu na cijfers van intel en ASML zouden we een flinke inhaalslag kunnen maken
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Voor wat het waard is het technische commentaar van Nico Bakker: "BESI opent 1% in de plus, op weg naar de rode streep op 26,64 in de daily uptrend. Nu 26,10...."
[verwijderd]
0
www.telegraaf.nl/digitaal/24271643/__...

Beetje een nutteloos product als je het mij vraagt.
Maar goed, zal wel weer als een tierelier verkopen aan de jongeren die net geen iPhone kunnen betalen.
MrZero
0
Ik denk dat het meer voor de Apple geeks is die toch gelijk alles van Apple kopen wat op de markt komt. Ben het verder met je eens dat het een vrij nutteloos product is voor veel geld, maar denk wel dat het weer een leuke cash cow gaat worden voor Apple.
[verwijderd]
0
EU neemt chipmaker Qualcomm onder de loep

Van onze redacteur
Vandaag, 13:26
De Europese Commissie is een onderzoek gestart naar mogelijk marktmisbruik van chipfabrikant Qualcomm. Het Amerikaanse concern zou hebben geprobeerd om concurrenten uit de markt te drukken.

Eurocommissaris Margrethe Vestager (Mededingingszaken) maakte het onderzoek donderdag bekend. De EU-autoriteit richt zich op de te lage prijzen die Qualcomm mogelijk heeft gevraagd voor bepaalde chipsets. Ook wordt er gekeken naar kortingen die zijn verstrekt aan klanten. Concurrenten zouden daardoor zijn benadeeld.

Qualcomm is 's werelds op drie na grootste chipmaker. Het bedrijf domineert de markt voor chips voor smartphones. In het verleden was het ook onderwerp van onderzoek bij de Europese Commissie. Toen ging het om royalties die werden gevraagd voor bepaalde patenten. De Commissie zette in 2009 een punt achter dit onderzoek.
IM-Eddie
0
quote:

MarcoPolo89 schreef op 16 juli 2015 11:53:

Ik denk dat het meer voor de Apple geeks is die toch gelijk alles van Apple kopen wat op de markt komt. Ben het verder met je eens dat het een vrij nutteloos product is voor veel geld, maar denk wel dat het weer een leuke cash cow gaat worden voor Apple.
Er is door mensen met een oude iPod lang gewacht op een nieuwe. De laatste iPod (zeker met nieuw design) is al even terug uitgekomen. Eveneens waren er 'zorgen' dat Apple helemaal zou stoppen met de iPod reeks. Dat terwijl er vorig jaar nog ruim 20 miljoen van verkocht zijn. De iPod (en dan met name oudere iPods) worden nog volop gebruikt en ongetwijfeld zijn er zeer veel mensen die 'm wel willen vervangen. De opmerking dat het enkel Geeks zijn vind ik wat naïef. Apple moet het juist hebben van de massa die later volgt.

Zoals je aangeeft zal het zeker positief zijn voor Apple qua omzet (en met de winstmarges van Apple zit het wel goed). Al met al ben ik er blij mee, maar ik heb dan ook aandelen Apple.
MrZero
0
Het is meer dat je op de moderne smartphones al zoveel gb ruimte hebt voor je muziek opslag en ook de kwaliteit van het geluid is al van dusdanig niveau dat de aanschaf van een nieuwe en vrij dure ipod in mijn ogen redelijk zinsloos is. Begrijp me niet verkeerd, ik bezit ook Apple aandelen en verwacht ook dat het leuk gaat zijn voor de omzet. Verder vind ik vooral de timing goed bedacht om de nieuwe muziek dienst van Apple flink te boosten.

En sorry, ik zal het hier niet meer over Apple hebben;)
2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 8 mei 2024 10:53
Koers 126,300
Verschil -1,500 (-1,17%)
Hoog 127,800
Laag 125,700
Volume 44.644
Volume gemiddeld 527.050
Volume gisteren 310.216

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront