Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
TA: Start achtste bulljaar
Categorie: Technische Analyse
Door
op woensdag 9 maart 2016
Views: 24.179
Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate
Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!
Technisch analist Bas Heijink schrijft iedere dag een update over de AEX.
Senior Technisch Analist Bas Heijink houdt zich binnen de ING Investment Office van ING Bank bezig met Technische Analyse. Heijink let vooral op
de kansen die hij ziet in de markt om op korte termijn een goed absoluut rendement
te behalen.
H...
Meer over Bas Heijink
Recente artikelen van Bas Heijink
jun '17
TA Arcelor Mittal: Buy the dip
12
jun '17
TA: Bedankt!
411
jun '17
TA: Van lang naar kort
425
Ben natuurlijk niet zo slim geweest om afgelopen vrijdag die straddle te schrijven. Had beter het nieuws in de gaten moeten houden, ik wist niet dat die Italiaan weer zou babbelen. Maar goed, beetje scalpen links en rechts. En morgenochtend maar even afwachten. Off T: Die motoren vind ik maar niks. Heb meer met auto's. Een RS6 bijvoorbeeld :) zie filmpjewww.youtube.com/watch?v=cPjpis1Wrog
had vroeger een jaamaaha DT met duits blok opgevoerd naar 110cc. Liep zeer nice voor een brommer ( 120km/pu, wop wop wop wop wop, 120 ). Wel 1 keer een vastloper en je kon de cilinder weggooien en nieuwe halen doordat niet meer uitgehoond kon worden, te dunne wand. Had ook een watergekoelde 70cc vespa, knalgeel. Liep ook over de 100. Vergeten te verstevigen. Zo krom als een angel op den duur. FS1 was de eerste. Inlaatpoorten bijwerken en ook over de 90. Heb volgens mij nooit een brommer gereden die onder de 80 liep.
shorter6 schreef op 9 maart 2016 11:28 :
had vroeger een jaamaaha DT met duits blok opgevoerd naar 110cc. Liep zeer nice voor een brommer ( 120km/pu, wop wop wop wop wop, 120 ). Wel 1 keer een vastloper en je kon de cilinder weggooien en nieuwe halen doordat niet meer uitgehoond kon worden, te dunne wand. Had ook een watergekoelde 70cc vespa, knalgeel. Liep ook over de 100. Vergeten te verstevigen. Zo krom als een angel op den duur.
FS1 was de eerste. Inlaatpoorten bijwerken en ook over de 90.
Heb volgens mij nooit een brommer gereden die onder de 80 liep.
die fs1 waren fijne dingen. Het oudste type hadden volgens mij ook nog roterende schijf inlaat. dat waren de snelste.
ja die hadden we... die schijf kon je bijwerken zodat ie nog harder ging.
shorter6 schreef op 9 maart 2016 11:28 :
had vroeger een jaamaaha DT met duits blok opgevoerd naar 110cc. Liep zeer nice voor een brommer ( 120km/pu, wop wop wop wop wop, 120 ). Wel 1 keer een vastloper en je kon de cilinder weggooien en nieuwe halen doordat niet meer uitgehoond kon worden, te dunne wand. Had ook een watergekoelde 70cc vespa, knalgeel. Liep ook over de 100. Vergeten te verstevigen. Zo krom als een angel op den duur.
FS1 was de eerste. Inlaatpoorten bijwerken en ook over de 90.
Heb volgens mij nooit een brommer gereden die onder de 80 liep.
Vooruit doe ik ook mee. Vespa Ciao Sportivo. 70cc, Malossi luchtfilter, grotere sproeier en een Proma uitlaat. 70-75 liep ie. Zonder fatsoenlijke vering. Onverantwoord. Ondanks de ongelukken ben ik blij dat ik er(lichamelijk ongeschonden) zo vanaf gekomen ben. Het had bij mij slechter af kunnen lopen. Iets te hard t voorremmetje en pats daar lag je.
Alex XNL schreef op 9 maart 2016 11:37 :
[...]
Vooruit doe ik ook mee.
Vespa Ciao Sportivo. 70cc, Malossi luchtfilter, grotere sproeier en een Proma uitlaat. 70-75 liep ie. Zonder fatsoenlijke vering. Onverantwoord. Ondanks de ongelukken ben ik blij dat ik er(lichamelijk ongeschonden) zo vanaf gekomen ben. Het had bij mij slechter af kunnen lopen.
ging wel eens naar scooterraces kijken. Vriend van mij (oud wereld kamioen moto cross pedro tragter) deed ook aan scooterraces. Hij reeds op een scooter uit de wehkamp maar getuned door zijn vader. Die snelle scooters werden altijd verstevingd met een stalen stang op het frame. liepen vlot over de 100. erg spectaculair scooterraces.
hee opeens kopers!!!! opeens!!! een heleboel :)
als door een bei gestoken staan er opeens kopers op. allemaal tegelijk. punt hoger weer.
Eens kijken of we vandaag om 1 uur weer een spike krijgen, up or down dit keer. Wat is er trouwens gebeurd met de ouderwetse lunchstijging, zien we ook niet vaak meer.
rai144 schreef op 9 maart 2016 11:43 :
Wat is er trouwens gebeurd met de ouderwetse lunchstijging, zien we ook niet vaak meer.
Gisteren dax 1200u: 9631 dax 1300u: 9784 +153
Ik ga wat anders doen mensen. Morgen ben ik er weer , helemaal aanwezig bij de big collapse . Donderdag maar ook zeker vrijdag .
OOOhw ja en bij Martine Hafkamp vervang ik altijd de eerste twee letters door Be. Ciaoooooooooooooooooooooooooo,
Bonus aanbieding schreef op 9 maart 2016 11:14 :
[...]
Liquide verstandig hier wel wat index shorts opgebouwd risicovol maar no nuts no glory. ASML putjes nog in porto wat een miskoop, gevalletje verlies laten lopen, domme beginnersfout toch weer gemaakt.
RDS winst inleveren is echt heel jammer moet je niet laten gebeuren. Calls schrijven verkopen whatever, gewoon houden is te riskant. Een euro er tussen uit fileren zo gepiept volatiel genoeg. Waarom wel bij Seadrill waar je na dit resultaat in feite helemaal weg moet blijven, en niet bij RDS???
Omdat RDS 10% dividend levert.
Van de week voetbal en nu brommers. Ik begin me echt zorgen te maken dat er een afstort komt.
Net op t moment dat ik een ordertje inleg voor een putje gooien ze er weer een bak vola in. Wachten maar dan.
AEX stijgt, en de bied en laat van puts ook.
Die 22 cent voor de dagput 434 was ik dus.
Disci schreef op 9 maart 2016 11:46 :
[...]
Gisteren
dax 1200u: 9631
dax 1300u: 9784
+153
Vandaag dax 1200u: 9750 Kwartiertje later al op 9813 Lunchspike is er gewoon. Dunne handel dus gassen maar!
rai144 schreef op 9 maart 2016 11:43 :
Eens kijken of we vandaag om 1 uur weer een spike krijgen, up or down dit keer. Wat is er trouwens gebeurd met de ouderwetse lunchstijging, zien we ook niet vaak meer.
Lunchstijging !! Ad Nooten zal wel weer mopperen.
Aantal posts per pagina:
20
50
100