BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI Juli 2015

2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 30 juli 2015 13:27:

Kijk vandaag ook ff naar de koers van Aperam. Prestaties Q2 prima, outlook Q3 "voorzichtig". Resultaat: een dikke 11% in de min...
Daar zitten nog wat echte landurige shorters in als ik mij niet vergis.
Prestaties van Aperam waren echt goed. Schuld verdwijnt daar behoorlijk en dat levert weer centen op.
[verwijderd]
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 30 juli 2015 13:30:

[...]Daar zitten nog wat echte landurige shorters in als ik mij niet vergis.
Prestaties van Aperam waren echt goed. Schuld verdwijnt daar behoorlijk en dat levert weer centen op.
ze kijken naar de outlook! zie impech!
Eddy the Eagle
0
Je ziet de AEX oplopen en de AMX gaat in de min. Koers van veel mid- en small caps is vorig en dit jaar hard opgelopen, bij het minste of geringste stapt men uit. Zoals altijd is Piet Particulier als laatste (en te laat) op de kar gesprongen, dus die valt er ook meteen weer af. Zeker als grote clubs de koers of geraffineerde wijze wat extra de grond in boren...
hhvdblom
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 30 juli 2015 13:30:

[...]Daar zitten nog wat echte landurige shorters in als ik mij niet vergis.
Prestaties van Aperam waren echt goed. Schuld verdwijnt daar behoorlijk en dat levert weer centen op.
keek net op www.shortsell.nl daar staat aperam op de vierde plek met 7,48% aan short aandelen, dus inderdaad hoop aan shortsell daar.
[verwijderd]
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 30 juli 2015 13:30:

[...]Daar zitten nog wat echte landurige shorters in als ik mij niet vergis.
Prestaties van Aperam waren echt goed. Schuld verdwijnt daar behoorlijk en dat levert weer centen op.
En zo is het.........even laten uitrazen en dan een mooi instapmoment zoeken. Geld verdienen is niet zo moeilijk;-)
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 30 juli 2015 13:36:

Je ziet de AEX oplopen en de AMX gaat in de min. Koers van veel mid- en small caps is vorig en dit jaar hard opgelopen, bij het minste of geringste stapt men uit. Zoals altijd is Piet Particulier als laatste (en te laat) op de kar gesprongen, dus die valt er ook meteen weer af. Zeker als grote clubs de koers of geraffineerde wijze wat extra de grond in boren...
Alleen Shell doet al 0.80% op de AEX niet normaal.
Eddy the Eagle
0
quote:

YNWA schreef op 30 juli 2015 13:37:

[...]
En zo is het.........even laten uitrazen en dan een mooi instapmoment zoeken. Geld verdienen is niet zo moeilijk;-)
Inderdaad! Als je aandelen fundamenteel gewoon goed in elkaar zitten en je niet in paniek raakt/hoeft te raken, behoor je in de meeste gevallen tot de winnaars
[verwijderd]
0
quote:

Jeremy 14 schreef op 30 juli 2015 13:34:

[...]

ze kijken naar de outlook! zie impech!
Dat er schuld ook de komende maanden gaat verdwijnen etc. zit ook in de "outlook" men kijkt momenteel alleen naar de "slechtere" kanten en niet nar de goede punten. En men laat zich in de maling nemen door shorters die langzaam hun positie(met verlies gelukkig) afbouwen.
[verwijderd]
0
Half drie nog een leuk cijfertje , misschien dat BEsi dan ee zetje omhoog krijgt...

werkloosheidsuitekringen en morgen PMI Chicago....
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 30 juli 2015 13:40:

[...]

Inderdaad! Als je aandelen fundamenteel gewoon goed in elkaar zitten en je niet in paniek raakt/hoeft te raken, behoor je in de meeste gevallen tot de winnaars
Ik handel zo ongeveer 15 keer per jaar wacht gewoon op mooie kansen en daar is Aperan er binnenkort ook een van nu nog te veel shorters maar ze moeten een keer terug kopen;-)
[verwijderd]
0
Winstnemingen, of toch een bulltrap?
Spannend!

Ik had vanochtend eerst rood, daarna +3% voorspeld.
Nog +1% stijging te gaan.
Moet te doen zijn als de amerikanen beginnen te kopen straks.
Eddy the Eagle
0
Op 31 december 2014 stond Besi op 18,58 euro. Pak 'm vandaag op 21 euro, en je hebt dus 2,42 euro koerswinst gepakt. Tel daarbij ook nog even het dividend op van 1,5 euro; totaal dus 3,92. Heb je dus 21% gemaakt, of je had het kunnen maken...
[verwijderd]
0
quote:

bgc200 schreef op 30 juli 2015 14:04:

Winstnemingen, of toch een bulltrap?
Spannend!

Ik had vanochtend eerst rood, daarna +3% voorspeld.
Nog +1% stijging te gaan.
Moet te doen zijn als de amerikanen beginnen te kopen straks.
half drie dus cijfers die kunnen een zet geven. cijfers vandaag uit Duitsland waren zeer matig.
Gelukkig voons zijn er nu ewat koers opgestan die BEis wel willen hebben want ik zie de meedere dumperts vrolijk door gaan. het moeten meerdere aprtiejn zijn. DAt bijna niet anders, als de handel zo daargaat zit BESi weer op een volume van 500k aandelen op een dag ex-slotveiling. Daarin gebeuren tegenwoordig ook gekke dingen.
[verwijderd]
0
quote:

tsjing schreef op 30 juli 2015 14:28:

de koopdrift zwakt anders ook aardig af
Klopt amper kopers op eens. zucht een minuut cijfers. misschien dan weer kopen!
[verwijderd]
0
Jeetje! Wat een positief cijfer uit US.

US GDP growth Q1 2.3%
Economy groei revised naar 0.6% van -0.2%.

Dan vraag je je toch echt af wat voor nut deze cijfers hebben.
Hoe kun je er nou zo naast zitten, om vervolgens een kwartaal verder erachter te komen.

Het is wel duidelijk dat de FED de cijfers loopt te manipuleren om zsm die renteverhoging te kunnen doorvoeren.
Zou best wel eens negatief kunnen vallen ivm renteverhoging.

Huppa, EURUSD krijgt nog eens een trap na.
[verwijderd]
0
quote:

bgc200 schreef op 30 juli 2015 14:32:

Jeetje! Wat een positief cijfer uit US.

US GDP growth Q1 2.3%
Economy groei revised naar 0.6% van -0.2%.

Dan vraag je je toch echt af wat voor nut deze cijfers hebben.
Hoe kun je er nou zo naast zitten, om vervolgens een kwartaal verder erachter te komen.

Het is wel duidelijk dat de FED de cijfers loopt te manipuleren om zsm die renteverhoging te kunnen doorvoeren.
Zou best wel eens negatief kunnen vallen ivm renteverhoging.

Huppa, EURUSD krijgt nog eens een trap na.
De enige die echte trappen krijgen zijn wij. Besi weinig kopers momenteel. USd omhoog is wel lekker voor ons. ik hoop dat de usd nog eens 10% stijgt in ons voordeel.NXP meldt dus dat haar klanten kleinere voorraden aanhoud inzake China, dat is wat minder. Maar als dit de enige factor is waarom er minder vraag is naar chips is dat nog te overizen. China komt snel wel weer op de rails en dan moeten de voorraden weer worden aangevuld.
Eddy the Eagle
0
Voor de p/e en dividend-liefhebbers; mijn verwachting bevindt zich in het gele gebied, meer in het bijzonder het blauwe vakje. Zo kun je ook meteen zien hoe (on)realistisch bepaalde koers(doelen) op dit forum zijn...

Bijlage:
[verwijderd]
0
Groen groen, wat een mooie dag is het vandaag.
Laat je niet beïnvloeden door de dag handel.
Kijk naar de balansen. Ik zit ervoor LT in.
En de dividend maakt mij blij.
No worries
2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 mei 2024 17:37
Koers 135,150
Verschil +0,550 (+0,41%)
Hoog 136,350
Laag 132,000
Volume 381.085
Volume gemiddeld 527.432
Volume gisteren 489.339

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront