Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

PostNL opent afhaalpunten bij Gamma en Karwei

Lees over dit aandeel ook

  1. 06 mei Beursblik: Degroof verlaagt koersdoel PostNL
  2. 26 feb Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 10 januari 2014 13:18
    Ha, ha, ha, wat een verwoede poging van postnl om hun verloren terrein terug te winnen nadat eerst hun eigen servicepunten (postkantoren) hebben verkocht of in de verkoop staan Dat duid op pure waanzin en bureau inzicht, de werkelijkheid zien ze natuurlijk niet onder ogen dat ze grote stomme blunders uithalen om hun hachjes te redden, moeten ze deze waanzin doorvoeren omdat ze anders overbodig worden.
  2. [verwijderd] 10 januari 2014 16:49
    quote:

    carson kid schreef op 10 januari 2014 13:18:

    Ha, ha, ha, wat een verwoede poging van postnl om hun verloren terrein terug te winnen nadat eerst hun eigen servicepunten (postkantoren) hebben verkocht of in de verkoop staan Dat duid op pure waanzin en bureau inzicht, de werkelijkheid zien ze natuurlijk niet onder ogen dat ze grote stomme blunders uithalen om hun hachjes te redden, moeten ze deze waanzin doorvoeren omdat ze anders overbodig worden.
    Beste carson kid, Je lijkt het niet echt te begrijpen, want de strategie van PostNL is er op gericht om allerlei nieuwe afhaalpunten te creëren op gemakkelijk bereikbare locaties... waarna mensen via internet zelf de locatie kunnen uitkiezen waar ze hun pakketje willen afhalen.

    Deze nieuwe strategie (d.m.v. samenwerking met bedrijven die de locatie beheren) is natuurlijk veel goedkoper dan het zelf in bezit hebben van (oude) postkantoren.. waarbij de strategie al jaren is om deze voor het grootste deel te sluiten, waarna de vastgoed-locatie kan worden verkocht.

    Bovendien is het dus de bedoeling dat een groot deel van de pakketjes niet meer bij mensen thuis hoeft te worden afgeleverd, wat de klant tevens het voordeel biedt dat deze niet thuis hoeft te blijven om het pakketje in ontvanst te nemen.

    Kortom, je woordkeuze ('pure waanzin', 'blunders', 'overbodig') vliegt in alle opzichten volledig uit de bocht... omdat je blijkbaar geen flauw benul hebt van de vele voordelen voor zowel PostNL als de klant!

    PS. Bovendien trekken bedrijven als Gamma en Karwei met de strategie van PostNL bovendien ook meer potentiële klanten aan. Albert Heijn was overigens de eerste die hiermee met een veel succes is begonnen... en andere winkelketens volgen nu dus!
  3. [verwijderd] 18 januari 2014 16:35
    Als je bij postnl wat dichterbij staat en niet vanachter je bueau iets uitdenkt dat niet onderbouwt is met de werkelijheid dat is dan service en bezorging, dan zie dit helemaal anders.... nog even en er wordt op de huidige afhaalpunten gesorteerd en gezet dan is postnl er meteen van verlost. Want dan hebben ze geen kosten voor hun gebouwen enz. Neen het is zo dat ze alleen aan bezuinigen denken en verder eigenlijk niet veel.
6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

PostNL Koninklijke

1,194 06 mei
-0,048 -3,86%
Premium

Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links