Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Sprookjesbook
Categorie: Nieuws , Overig
Door
op dinsdag 22 mei 2012
Views: 3.497
Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate
Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!
Ik neem aan,dat de grootbanken ook ruim hebben verloren met ondersteuning van de koers?. Waarom dan toch die hoge introductiekoers, terwijl de kennis wel aanwezig was ,dat de koers na analyse niet stand zou houden?
Goed stuk. Helemaal mee eens maar ik vind de prijs van $16-$24 nog hoog. Wat ik mij afvraag en dat is ook zo by Youtube, de reclame begint zeer storend te worden. Je bent meer tijd kwijt om de reclame weg te drukken dan echt je informatie snel te krijgen. Ik zou liever een site hebben waar ik voor betaal zonder al die storende onzin.
adblock downloaden, nooit meer reclame! Dat zouden meer mensen moeten doen!
Ik heb inmiddels, uitluitend voor gebruik bij Facebook, de tergend trage mobiele Firefox op mijn tablet geinstalleerd. Het is de enige mobiele browser met een adblocker. De advertenties op fb zijn extra irritant omdat ze op mijn tablet meescrollen als ik naar beneden scrol. Overigens heeft ABN AMRO een houden advies voor fb. Eigenlijk niet serieus te nemen.
hasekamp schreef op 25 mei 2012 11:03 :
Ik heb inmiddels, uitluitend voor gebruik bij Facebook, de tergend trage mobiele Firefox op mijn tablet geinstalleerd. Het is de enige mobiele browser met een adblocker. De advertenties op fb zijn extra irritant omdat ze op mijn tablet meescrollen als ik naar beneden scrol.
Overigens heeft ABN AMRO een houden advies voor fb. Eigenlijk niet serieus te nemen.
dat houdt advies is voro de bezitters van FB aandelen. Daarmee wil ABN voorkomen dat iedereen gaat afstorten ? welke pensioenfondsen in NE zouden er in zitten ? en welke lenen nu uit tegen % aan shortgangers En wie zijn de shorters ?
Laat ons wel wezen, FB heeft 900 miljoen gebruikers, maar iedereen heeft er twee (eentje voor de vrienden en eentje voor de ouders en groutouders). Dus eigenlijk zijn er maar 450 miljoen, van die 450 creert de helft allerlei protestgroepen (cfr arabische lente) en is niet geintresseerd in reclame, dus als er een potentieel is van 100 miljoen mensen is het veel. En van die 100 miljoen zullen er misschien 1 miljoen ooit eens klikken op een advertentie. Noot: in mijn (ruime) omgeving hoor ik steeds meer een facebook moeheid: teveel reclame, teveel opdringerigheid te moeilijk in gebruik. Conclusie de FB beursgang was goed om de aandeelhouders te laten cashen, van nu is het een 'one way to the drain'
Aantal posts per pagina:
20
50
100