ACCSYS TECHNOLOGIES PLC « Terug naar discussie overzicht

Accsys septemeber 2014

266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 12 13 14 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

groundzero schreef op 4 september 2014 21:06:

[...]

klopt, maar met zo weinig volume een week voor de cijfers knijp ik hem toch een beetje. Ik heb alle geloof in het aandeel (op lange termijn), maar ik zou toch graag zien dat het volume wat omhoog ging voor de cijfers.
Rare jongen, die groundzero...
alida1
0
quote:

MADNESS schreef op 4 september 2014 22:51:

[...]
Rare jongen, die groundzero...
je bent wat cynisch over dit aandeel geworden, waarom?
[verwijderd]
0
quote:

alida1 schreef op 5 september 2014 10:17:

[...]

je bent wat cynisch over dit aandeel geworden, waarom?
Iemand raar vinden omdat hij bang is voor de komende cijfers terwijl het over een vergadering gaat heeft niks met cynisme te maken volgens mij. Wat denk jij daarvan, alida?
alida1
0
quote:

MADNESS schreef op 5 september 2014 10:30:

[...]
Iemand raar vinden omdat hij bang is voor de komende cijfers terwijl het over een vergadering gaat heeft niks met cynisme te maken volgens mij. Wat denk jij daarvan, alida?
Je hebt gelijk. De cijfers zijn bekend. Er kan alleen nieuws komen.
en daar zou je, gezien de stijgende lijn die er wel degelijk is, niet bang voor hoeven zijn. Ik ben alleen bang voor die figuren die de prijs nog steeds omlaag manipuleren. Dat shetlandertje is natuurlijk wel een een engels paardje en dat springt niet hoog.
[verwijderd]
0
quote:

alida1 schreef op 5 september 2014 11:05:

[...]

Je hebt gelijk. De cijfers zijn bekend. Er kan alleen nieuws komen.
en daar zou je, gezien de stijgende lijn die er wel degelijk is, niet bang voor hoeven zijn. Ik ben alleen bang voor die figuren die de prijs nog steeds omlaag manipuleren. Dat shetlandertje is natuurlijk wel een een engels paardje en dat springt niet hoog.
Ondertussen weer met 1 aandeeltje lager in Amsterdam, ik vraag me dan altijd af wat daarvan de bedoeling kan zijn?
[verwijderd]
0
quote:

MADNESS schreef op 5 september 2014 10:30:

[...]
Iemand raar vinden omdat hij bang is voor de komende cijfers terwijl het over een vergadering gaat heeft niks met cynisme te maken volgens mij. Wat denk jij daarvan, alida?
Is idd annual meeting ipv cijfers. Ik ben niet bang voor de cijfers, maar Accsys heeft inmiddels bijna al zijn jaarwinst al weer ingeleverd, ondanks enkel goede berichten (hooguit op de uitkomst van het DW proces na). Als het volume dan ook nog laag blijft, word ik wel minder overtuigd dan dat ik eerder dit jaar was. En daar ben ik volgens mij niet de enige in. Gelukkig blijft er nog wel genoeg overtuiging over om ze aan te houden...;-)
[verwijderd]
0
quote:

groundzero schreef op 5 september 2014 11:11:

[...]

Is idd annual meeting ipv cijfers. Ik ben niet bang voor de cijfers, maar Accsys heeft inmiddels bijna al zijn jaarwinst al weer ingeleverd, ondanks enkel goede berichten (hooguit op de uitkomst van het DW proces na). Als het volume dan ook nog laag blijft, word ik wel minder overtuigd dan dat ik eerder dit jaar was. En daar ben ik volgens mij niet de enige in. Gelukkig blijft er nog wel genoeg overtuiging over om ze aan te houden...;-)

De paarden die de haver verdienen, krijgen ze niet. Maar, uiteindelijk zullen wij de palm wegdragen..
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

groundzero schreef op 4 september 2014 21:06:

[...]

klopt, maar met zo weinig volume een week voor de cijfers knijp ik hem toch een beetje. Ik heb alle geloof in het aandeel (op lange termijn), maar ik zou toch graag zien dat het volume wat omhoog ging voor de cijfers.
Volgens deze redenering zou je dan nu toch bijkopen? Op lange termijn komt het goed. Zolang het volume, dus de interesse laag is, is de prijs (relatief) laag. Waarom zou je nu het volume omhoog willen zien gaan?
[verwijderd]
0
quote:

groundzero schreef op 5 september 2014 12:17:

99k, heb ondertussen wat verkocht
En waarom heb je ondertussen wat verkocht, als je vertrouwen (op termijn) goed is?
[verwijderd]
0
Wat denken jullie dat er zal gezegd worden op 11 September?
Zal er iets nieuws baanbrekends aangekondigd worden? En denken jullie dat er iets zal gebeuren met de koers?
266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 12 13 14 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
923,71  +0,35  +0,04%  07 jun
 Germany40^ 18.547,30 -0,56%
 BEL 20 3.900,39 -0,42%
 EURO50 5.042,41 0,00%
 US30^ 38.783,90 0,00%
 Nasd100^ 18.997,40 0,00%
 US500^ 5.344,04 0,00%
 Japan225^ 38.664,30 0,00%
 Gold spot 2.293,78 0,00%
 EUR/USD 1,0818 -0,67%
 WTI 75,26 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

BESI +2,85%
Nedap N.V. +2,60%
Alfen N.V. +2,55%
Sligro +2,36%
HEIJMANS KON +1,83%

Dalers

Arcadis -5,00%
CTP -2,50%
WDP -2,48%
SIGNIFY NV -2,07%
NX FILTRATION -2,05%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront