ACCSYS TECHNOLOGIES PLC « Terug naar discussie overzicht

Accsys septemeber 2014

266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

TheSnurks schreef op 22 september 2014 19:50:

[...]

Dank je wel
Lijkt me niet dat de rechter een uiterste termijn kan opleggen voor de bouw van de fabriek. De rechter legt alleen de overeenkomst uit. Er zal wel niet meer dan een inspanningsverplichting opgenomen zijn in de overeenkomst. Wat een prutsers zijn het toch bij Accsys (ten minste in het verleden).
TheSnurks
0
Accsys Technologies Plc Earns Buy Rating from Numis Securities Ltd (AXS)
September 22nd, 2014 • 0 comments • Filed Under • by ABMN Staff

Accsys Technologies Plc (LON:AXS)‘s stock had its “buy” rating reiterated by analysts at Numis Securities Ltd in a research report issued to clients and investors on Monday. They currently have a GBX 118 ($1.93) price objective on the stock.

Accsys Technologies Plc (LON:AXS) opened at 66.00 on Monday. Accsys Technologies Plc has a one year low of GBX 46.799 and a one year high of GBX 98.577. The stock has a 50-day moving average of GBX 21.73 and a 200-day moving average of GBX 21.55.
DeZwarteRidder
0
quote:

Werkbij schreef op 22 september 2014 20:10:

[...]
Lijkt me niet dat de rechter een uiterste termijn kan opleggen voor de bouw van de fabriek. De rechter legt alleen de overeenkomst uit. Er zal wel niet meer dan een inspanningsverplichting opgenomen zijn in de overeenkomst. Wat een prutsers zijn het toch bij Accsys (ten minste in het verleden).
Als DW niet failliet gaat, krijgt Accsys nog een hoop geld van ze....
[verwijderd]
0
Aan de Amerikaanse oostkust proberen de wereldleiders deze week het pad te effenen zodat ook op globale schaal maatregelen voor een gezonder klimaat mogelijk worden. De laatste jaren werd bitter weinig vooruitgang geboekt in die strijd en alle ogen zijn nu gericht op de conferentie van Parijs in 2015. De voorbereidende top in New York geldt als een belangrijke opstap.

Dit weekend werd opnieuw pijnlijk duidelijk dat snelle en ingrijpende maatregelen broodnodig zijn. De organisatie Global Carbon Project berekende dat in 2014 opnieuw een recordhoeveelheid CO2 zal worden uitgestoten, bijna 40 miljard ton. Dat is 2,5 procent meer dan vorig jaar

Bewustwording is een feit, en de achterliggende gedachte dat een tropisch regenwoud die uitstoot opvangt...
alida1
0
quote:

MADNESS schreef op 23 september 2014 09:45:

Aan de Amerikaanse oostkust proberen de wereldleiders deze week het pad te effenen zodat ook op globale schaal maatregelen voor een gezonder klimaat mogelijk worden. De laatste jaren werd bitter weinig vooruitgang geboekt in die strijd en alle ogen zijn nu gericht op de conferentie van Parijs in 2015. De voorbereidende top in New York geldt als een belangrijke opstap.

Dit weekend werd opnieuw pijnlijk duidelijk dat snelle en ingrijpende maatregelen broodnodig zijn. De organisatie Global Carbon Project berekende dat in 2014 opnieuw een recordhoeveelheid CO2 zal worden uitgestoten, bijna 40 miljard ton. Dat is 2,5 procent meer dan vorig jaar

Bewustwording is een feit, en de achterliggende gedachte dat een tropisch regenwoud die uitstoot opvangt...

met accoya is er voor het eerst een concept voor hout met een buitentoepassing wat een langere levensduur heeft als dat er tijd nodig is om weer bij te groeien. Gelet op de hoeveelheid hout met een buitentoepassing is dit niet te negeren voor de congresgangers en zeker niet voor de inleiders. Met Accoya is dit specifieke probleem op te lossen met behoud van de bijzondere eigenschappen van hout.
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 22 september 2014 22:15:

[...]

Als DW niet failliet gaat, krijgt Accsys nog een hoop geld van ze....
Op basis van wat DZR?

DeZwarteRidder
0
quote:

Sirocco schreef op 23 september 2014 14:49:

[...]

Op basis van wat DZR?
Ze hebben toch een hoop geld gestoken in DW.
alida1
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 23 september 2014 14:50:

[...]

Ze hebben toch een hoop geld gestoken in DW.
door geld verkeerd uit te geven kunnen er hele grootte hoeveelheden verdampen. Die zijn dan gewoon weg en komen nooit meer terug.
China is erg groot Ik denk niet dat ik kan googlen op wat er aan werkelijke bezit is van DW. De Chinese cultuur is verder vrij ondoorgrondelijk. en chinezen kunnen heel goed geld hun kant op laten rollen. dat kost ze niet zoveel moeite en binnen hun ethiek doen ze het dan nog goed ook.
De grote hoeveelheid geld die ooit opgehaald is met de beursgang van Accsys heeft teveel mensen buiten de realiteit gezet en daar hebben we nog steeds de gevolgen van. Het geeft niet om in een ander bedrijf te investeren lees DW. Maar dan moet je wel echt zeggenschap hebben en echt controleren wat er met je geld gebeurt.
maar het zou wel het echte goede nieuws voor dit moment als DW positieve signalen af kon geven, gesteund door feiten. Want Accsys heeft nog heel wat aandelen DW op de plank liggen.
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 23 september 2014 14:50:

[...]

Ze hebben toch een hoop geld gestoken in DW.
En wat als Accsys eerst failliet moest gaan, zoals je al vaak geroepen hebt?
DeZwarteRidder
0
quote:

MADNESS schreef op 23 september 2014 15:27:

[...]
En wat als Accsys eerst failliet moest gaan, zoals je al vaak geroepen hebt?
Ik heb nooit gezegd dat Accsys failliet zou gaan; alleen dat ze binnenkort weer een emissie gaan doen.
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 23 september 2014 15:29:

[...]

Ik heb nooit gezegd dat Accsys failliet zou gaan; alleen dat ze binnenkort weer een emissie gaan doen.
Ik zou niet weten waarom er een emissie moet plaats vinden.
Er is nog €15,2 milj. in kas.
DeZwarteRidder
0
quote:

butterfly schreef op 23 september 2014 15:44:

[...]

Ik zou niet weten waarom er een emissie moet plaats vinden.
Er is nog €15,2 milj. in kas.
Je wilt toch niet dat ze wachten tot het geld weer op is...???
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 23 september 2014 15:29:

[...]

Ik heb nooit gezegd dat Accsys failliet zou gaan; alleen dat ze binnenkort weer een emissie gaan doen.
De kans dat een emissie nodig is, wordt niet kleiner door de acties rond Diamond Wood, helaas. Desondanks geeft Accsys aan dat "the company's financial position will continue to be strong"!
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 23 september 2014 15:50:

[...]

Je wilt toch niet dat ze wachten tot het geld weer op is...???
Je roept al een jaar dat er een emissie komt.. Wanneer precies?
DeZwarteRidder
0
quote:

MADNESS schreef op 23 september 2014 15:54:

[...]
Je roept al een jaar dat er een emissie komt.. Wanneer precies?
Als ze nog 10 miljoen over hebben......
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 23 september 2014 15:56:

[...]

Als ze nog 10 miljoen over hebben......
Ah ja, bedankt. En, voor je zegt dat je het nooit beweerde, de nieuwe fabriek komt niet naast het huidige te staan.
[verwijderd]
0
quote:

butterfly schreef op 23 september 2014 15:44:

[...]

Ik zou niet weten waarom er een emissie moet plaats vinden.
Er is nog €15,2 milj. in kas.
Wat zou de huidige kaspositie nog zijn, na Diamond Wood. 15.2 minus 2,x?
[verwijderd]
0
quote:

Woodkees schreef op 23 september 2014 16:16:

[...]
Wat zou de huidige kaspositie nog zijn, na Diamond Wood. 15.2 minus 2,x?

Als ze binnenkort break-even draaien (of nu) zie ik niet in waarom er geld zou opgehaald worden, tenzij ze een aanvaardbare reden voorleggen natuurlijk.
[verwijderd]
0
quote:

MADNESS schreef op 23 september 2014 16:44:

[...]
Als ze binnenkort break-even draaien (of nu) zie ik niet in waarom er geld zou opgehaald worden, tenzij ze een aanvaardbare reden voorleggen natuurlijk.
Daarbij werd gemeld "in the foreseeable future", wat natuurlijk niet dit jaar is ..
En nog een tegenvaller zoals Diamond Wood is daarbij uiteraard niet welkom!
[verwijderd]
0
quote:

Woodkees schreef op 23 september 2014 17:02:

[...]
Daarbij werd gemeld "in the foreseeable future", wat natuurlijk niet dit jaar is ..
En nog een tegenvaller zoals Diamond Wood is daarbij uiteraard niet welkom!
Nabije toekomst is de toekomst die nabij is, m.a.w. waarschijnlijk dit jaar nog. Verder is een tegenvaller zoals DW niet denkbaar aangezien dat de enige partner is die z'n verplichtingen niet nakomt.
266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
923,71  +0,35  +0,04%  07 jun
 Germany40^ 18.547,30 -0,56%
 BEL 20 3.900,39 -0,42%
 EURO50 5.042,41 0,00%
 US30^ 38.783,90 0,00%
 Nasd100^ 18.997,40 0,00%
 US500^ 5.344,04 0,00%
 Japan225^ 38.664,30 0,00%
 Gold spot 2.293,78 0,00%
 EUR/USD 1,0818 0,00%
 WTI 75,26 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

BESI +2,85%
Nedap N.V. +2,60%
Alfen N.V. +2,55%
Sligro +2,36%
HEIJMANS KON +1,83%

Dalers

Arcadis -5,00%
CTP -2,50%
WDP -2,48%
SIGNIFY NV -2,07%
NX FILTRATION -2,05%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront