ACCSYS TECHNOLOGIES PLC « Terug naar discussie overzicht

Accsys septemeber 2014

266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » | Laatste
Diegy
0
quote:

MADNESS schreef op 19 september 2014 17:00:

[...]
Nu je dit zegt neem ik aan dat je spijt hebt dat je een uur geleden kocht...Hilarisch!
Nee hoor dat niet. Maar ik hoor graag meningen van anderen. En dan niet alleen een zin van ik denk dat ze failliet gaan. Wel graag een beredenering erbij. Vandaar dat ik dat aan hem vraag. Ik vind het overigens wel een zeer slechte zaak dat ze zoveel geld moeten betalen en dachten dat ze er met 250 duizend euro vanaf kwamen. En het in de praktijk 2,7 miljoen euro is. Dat is wel een hele kwalijke zaak. Ben benieuwd hoe ze dat gaan betalen.
bollewieter
0
quote:

Diegy schreef op 19 september 2014 16:57:

[...]
Zou je denken dat ze hierdoor failliet gaan? Het is inderdaad wel heel erg slecht om te denken dat je er met een boete van 250 duizend euro vanaf komt en het word 2 miljoen euro. Dat is wel heel erg amateuristisch en slecht van het management. En dan ook nog eens 700 duizend euro aan procedurekosten. Heel duur geintje dit.

Op een boete van +/- 100m die boven je hooft hing vindt ik dit nog naar behoren .
Dwz dat ik het niet teveel vindt anderzijds hebben ze de samenwerking stop gezet met DW indien ik een werknemer ontsla dat niet conform de wetgeving is zal ik er ook moeten voor opdraaien .

Grts
benbelegger
0
quote:

Diegy schreef op 19 september 2014 16:57:

[...]
Zou je denken dat ze hierdoor failliet gaan? Het is inderdaad wel heel erg slecht om te denken dat je er met een boete van 250 duizend euro vanaf komt en het word 2 miljoen euro. Dat is wel heel erg amateuristisch en slecht van het management. En dan ook nog eens 700 duizend euro aan procedurekosten. Heel duur geintje dit.

De eis was 100 miljoen, dus uiteindelijk valt het nog mee...-:) ( van dik hout zaagt men planken).

Maar je weet dan wel meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
Het is te hopen dat er nieuwe en duidelijk afspraken worden gemaakt met scherp aangegeven targets.
Worden die targets niet gehaald: overeenkomst afgelopen.
Diegy
0
quote:

benbelegger schreef op 19 september 2014 17:12:

[...]

De eis was 100 miljoen, dus uiteindelijk valt het nog mee...-:) ( van dik hout zaagt men planken).

Maar je weet dan wel meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
Het is te hopen dat er nieuwe en duidelijk afspraken worden gemaakt met scherp aangegeven targets.
Worden die targets niet gehaald: overeenkomst afgelopen.
Als je denkt dat je er met 250 duizend euro vanaf komt en het is met procedure kosten 2,7 miljoen. Dan kan je niet anders zeggen dan dat dit heel erg tegen valt. Vandaar ook de -10%. Ik ben wel benieuwd als de beleggers die dit nieuws nog niet gezien hebben maar pas vanavond, of die maandagochtend gaan dumpen of gewoon rustig blijven zitten.
[verwijderd]
0
quote:

Diegy schreef op 19 september 2014 17:19:

[...]
Als je denkt dat je er met 250 duizend euro vanaf komt en het is met procedure kosten 2,7 miljoen. Dan kan je niet anders zeggen dan dat dit heel erg tegen valt. Vandaar ook de -10%. Ik ben wel benieuwd als de beleggers die dit nieuws nog niet gezien hebben maar pas vanavond, of die maandagochtend gaan dumpen of gewoon rustig blijven zitten.
Weeral een goed uur geleden zei je dat het ergste geleden was en dat de vooruitzichten alleen maar goed zijn, daarom kocht je in. Vanwaar nu ineens twijfels?
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve op uw taalgebruik te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
Diegy
0
quote:

MADNESS schreef op 19 september 2014 17:25:

[...]
Weeral een goed uur geleden zei je dat het ergste geleden was en dat de vooruitzichten alleen maar goed zijn, daarom kocht je in. Vanwaar nu ineens twijfels?
Ik heb geen twijfels ik ben alleen objectief over het feit dat een boete van 2,7 miljoen wel heel erg tegen valt als je zelf denkt er met 250 duizend euro mee weg te komen. Verder zijn de vooruitzichten gewoon goed.
DeZwarteRidder
0
quote:

MADNESS schreef op 19 september 2014 17:31:

[...]
[Modbreak IEX: Gelieve op uw taalgebruik te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
Gelukkig ben ik niet je nicht en overstappen naar Dico is te laat omdat immers Accsys in elkaar gestort is; dat had je moeten doen toen Accsys nog hoog stond.
[verwijderd]
0
quote:

Diegy schreef op 19 september 2014 17:35:

[...]
Ik heb geen twijfels ik ben alleen objectief over het feit dat een boete van 2,7 miljoen wel heel erg tegen valt als je zelf denkt er met 250 duizend euro mee weg te komen. Verder zijn de vooruitzichten gewoon goed.
Inderdaad! Top vooruitzichten! Zal nu alleen spijtig genoeg wat langer duren al denk ik toch dat ze dicht tegen break even zullen eindigen... Zeker als solvay met hun licentiebetalingen starten ..
Beursgoeroe
0
ik vind het een link aandeel worden, voor de RS had je nog goedkoop kunnen middelen, maar nu .. straks nog 1 negatief bericht en je zit op 0,40 als je niet uitkijkt, hoop het niet voor de aandeelhouders, blijf nog even aan de zijlijn ..
bollewieter
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 19 september 2014 17:36:

[...]

Gelukkig ben ik niet je nicht en overstappen naar Dico is te laat omdat immers Accsys in elkaar gestort is; dat had je moeten doen toen Accsys nog hoog stond.
Hoi blacky

Heb effe naar de koers van dico gezien van 380 € naar 1.9 € is toch ook ni slecht .

% doen ze het veel slechter dan accsys van 20€ naar 0.85€

grts
DeZwarteRidder
0
quote:

bollewieter schreef op 19 september 2014 18:11:

[...]

Hoi blacky
Heb effe naar de koers van dico gezien van 380 € naar 1.9 € is toch ook ni slecht .
% doen ze het veel slechter dan accsys van 20€ naar 0.85€grts
Dat was voor mijn tijd....!!
Cementwagen
0
Ik heb via een mail vragen gesteld aan de directie. Vragen met betrekking tot Diamond Wood. Benieuwd of ik antwoord krijg.
[verwijderd]
0
Gezien het verhandelde volume en de daling, blijken de grote er toch vertrouwen in te hebben. Had een grotere afstraffing verwacht. Ben benieuwd welke richting er maadag zal gekozen worden en met welk volume.
[verwijderd]
0
quote:

lock schreef op 19 september 2014 18:42:

Gezien het verhandelde volume en de daling, blijken de grote er toch vertrouwen in te hebben. Had een grotere afstraffing verwacht. Ben benieuwd welke richting er maadag zal gekozen worden en met welk volume.
Het verhandelde volume was wel groter dan gemiddeld.
Er zullen waarschijnlijk maandag geen verdere lijken uit de kast verschijnen dus zal de komende periode de koers zich wel langzaam stabiliseren.
De catastrofale inschattingsfout betreffende het geschil met DW vertoond in ieder geval geen schoonheidsprijs en zou mij niet verbazen als dit geen gevolg zou hebben voor betreffende personen welke hier voor verantwoordelijk zijn.
Ik zie het als grove misleiding van het vertrouwen naar de beleggers toe.
[verwijderd]
0
quote:

Cementwagen schreef op 19 september 2014 18:24:

Ik heb via een mail vragen gesteld aan de directie. Vragen met betrekking tot Diamond Wood. Benieuwd of ik antwoord krijg.

Ik ben vooral benieuwt of u het "eerlijke" antwoord krijgt
[verwijderd]
0
Oplichters bij accsys. Als je op een eerlijk antwoord wacht is straks je geld gewoon gone.
[verwijderd]
0
Het verhandelde volume is inderdaad groter dan het gemiddelde maar vergeleken met de uitstaande aandelen valt de reactie mee. Natuurlijk gaat we op dit nieuws naar beneden
Verantwoordelijken zouden bestraft moeten worden en bonussen zouden vanwege deze misser verminderd moeten worden. Imagoschade. Het proces drukte al een tijd de koers, wat we niet weten is wat de verplichtingen zijn van DW na deze uitspraak. Nu is het nog maar eens wachten en hopen dat er geen blunders meer gemaakt worden.
266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
923,71  +0,35  +0,04%  07 jun
 Germany40^ 18.547,30 -0,56%
 BEL 20 3.900,39 -0,42%
 EURO50 5.042,41 0,00%
 US30^ 38.783,90 0,00%
 Nasd100^ 18.997,40 0,00%
 US500^ 5.344,04 0,00%
 Japan225^ 38.664,30 0,00%
 Gold spot 2.293,78 0,00%
 EUR/USD 1,0818 -0,67%
 WTI 75,26 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

BESI +2,85%
Nedap N.V. +2,60%
Alfen N.V. +2,55%
Sligro +2,36%
HEIJMANS KON +1,83%

Dalers

Arcadis -5,00%
CTP -2,50%
WDP -2,48%
SIGNIFY NV -2,07%
NX FILTRATION -2,05%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront