BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI - Augustus 2015

3.873 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 190 191 192 193 194 » | Laatste
[verwijderd]
0
na een tijd afscheid te hebben genomen van besi heb ik weer een eerste plukje aandelen gekocht.
heb gelijk ook wat bescherming gekocht voor het geval mijn timing helemaal verkeerd bleek te zijn!

[verwijderd]
0
quote:

Hibii schreef op 4 augustus 2015 09:47:

[...]
BESI is al onder de 21 euro hahah.
Ik stap natuurlijk ook weer terug in BESI maar ik wacht gewoon op een goede moment. zoals het eruit nu uitziet is de dumppartij nog niet klaar. Zodra ik tekenen zie van herstel stap ik in. Niet dat ik verliefd ben op BESI of zo maar wil gewoon korte ritjes maken daar.
Als Besi nog onder 21€ is wanneer ik uit TomTom stap...
Tategoi69
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 4 augustus 2015 09:32:

[...]PAtronen zijn het zelfde "down" en de analsiten.belegers/ zaten massal verkeerd!
fundamenteel een wezenlijk verschil kijkend naar de balans van deze bedrijven tov Besi, paniek werd versterkt door geruchten in de markt te zetten omtrent eventueel faillissementen of betalingsproblemen, bij Besi is dit totaal niet van toepassing echten is de sector conjuctuur gevoelig.
Joseph185
0
quote:

10€ schreef op 4 augustus 2015 09:40:

[...]

Onder 21€ stap ik zo weer in hoor. Maar eerst TomTom omhoog.
Maar daar schiet het ook nog niet op.
Maar van de andere kant 2,5% verlies Besi niet meegemaakt en wel 1% winst met andelen tomtom van gisteren.
Bodem is niet bekend mijns inziens. As er een verkoopgolf is dan ziet men het aandeel niet zitten en als hij stijgende is dan kan het optimisme ook niet op.Als trader kun je aan Besi verdienen door tegen de waan van de dag in te handelen. Hoe meer mensen dat doen des te stabieler wordt de koers.
[verwijderd]
0
Ik denk dat deze verkoopgolf op veel aandelen te maken heeft met de aankomende renteverhoging USA. Men wil eerst die storm afwachten en daarna pas gaan grote partijen inslaan. Tot september verwacht ik dus geen stijging voor BESI. Een wijze belegger moet eigenlijk nu alles verkopen en op vakantie gaan tot Oktober. Maar ja wij zijn soms hebzuchtig en betalen dan een hoge prijs.
Tategoi69
0
20,50 zou wel eens kantelpunt kunnen zijn voor short en long posities en automatisch dan een 2de bodem vormen, afweging voor daytraders om rond 20,50 short positie in te nemen betekent ook meer risico...
hvasd2
0
quote:

Tategoi69 schreef op 4 augustus 2015 10:01:

20,50 zou wel eens kantelpunt kunnen zijn voor short en long posities en automatisch dan een 2de bodem vormen, afweging voor daytraders om rond 20,50 short positie in te nemen betekent ook meer risico...
20,50 steun
21,80 weerstand
[verwijderd]
0
quote:

agree-to-disagree schreef op 4 augustus 2015 10:06:

weer zo'n dag
Vraagt men zich hier niet af wat de reden is dat er in het eerste uur van de handel zo'n 140.000 aandelen worden verhandeld?
Branco P
0
duidelijk dat de koers tussen 9 en 9:35 uur lager werd gezet met 4 grote dumps (twee keer 10k en twee keer 15k). Die vallen echt op als je naad de volumes kijkt. Na 9:35 geen dumps meer en we staan meteen weer 30 cent hoger.
hvasd2
0
quote:

Werkbij schreef op 4 augustus 2015 10:18:

[...]

Vraagt men zich hier niet af wat de reden is dat er in het eerste uur van de handel zo'n 140.000 aandelen worden verhandeld?
Foolish hour...

Volume Besi sinds cijfers meer dan verdubbeld !
hvasd2
0
quote:

Branco P schreef op 4 augustus 2015 10:19:

duidelijk dat de koers tussen 9 en 9:35 uur lager werd gezet met 4 grote dumps (twee keer 10k en twee keer 15k). Die vallen echt op als je naad de volumes kijkt. Na 9:35 geen dumps meer en we staan meteen weer 30 cent hoger.
Als Besi vandaag door de 21 gaat, ziet het er meteen een stuk zonniger uit.
Treble
0
ah ik zie dat mijn kooporder 20.5 geen doorlopende order was.. Ik zet 'm nu op 20.01 (mocht het doorzakken).
[verwijderd]
0
quote:

Branco P schreef op 4 augustus 2015 10:19:

duidelijk dat de koers tussen 9 en 9:35 uur lager werd gezet met 4 grote dumps (twee keer 10k en twee keer 15k). Die vallen echt op als je naad de volumes kijkt. Na 9:35 geen dumps meer en we staan meteen weer 30 cent hoger.
Een andere uitleg kan zijn; Iemand die van zijn stukken afwilde zag dat er voldoende vraag was om zonder al te grote koersschommelingen van veel stukken af te komen.
Eddy the Eagle
0
Ach, ze laten de paniekparticulieren weer even op adem komen (lees: de koers oplopen), om die idioten vervolgens weer een draai om hun oren te kunnen geven. Afgaand op wat ik de laatste tijd op dit forum lees, zullen er inmiddels velen met rooie oortjes achter hun laptop zitten... Zo wordt er zand aangedragen voor een steviger bodem. Waar die uiteindelijk komt te liggen? Roeptoetert u maar...
hvasd2
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 4 augustus 2015 10:33:

Ach, ze laten de paniekparticulieren weer even op adem komen (lees: de koers oplopen), om die idioten vervolgens weer een draai om hun oren te kunnen geven. Afgaand op wat ik de laatste tijd op dit forum lees, zullen er inmiddels velen met rooie oortjes achter hun laptop zitten... Zo wordt er zand aangedragen voor een steviger bodem. Waar die uiteindelijk komt te liggen? Roeptoetert u maar...
Op korte termijn lijkt die rond de 20,40/20,50 te zijn... Vandaag was tweede test en Besi staat nu op de 20,83 en heeft vorig week zelfs op de 22,60 ofzo gestaan.
Tategoi69
0
quote:

RW1984 schreef op 4 augustus 2015 10:33:

[...]
Een andere uitleg kan zijn; Iemand die van zijn stukken afwilde zag dat er voldoende vraag was om zonder al te grote koersschommelingen van veel stukken af te komen.
kunnen dat geen shortposities zijn ??
Waarbij de daytrader een turboshort koopt en de uitgevende instantie deze positie weer dient af te dekken door het verkopen van aandelen..
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 4 augustus 2015 10:33:

Ach, ze laten de paniekparticulieren weer even op adem komen (lees: de koers oplopen), om die idioten vervolgens weer een draai om hun oren te kunnen geven. Afgaand op wat ik de laatste tijd op dit forum lees, zullen er inmiddels velen met rooie oortjes achter hun laptop zitten... Zo wordt er zand aangedragen voor een steviger bodem. Waar die uiteindelijk komt te liggen? Roeptoetert u maar...
Er is een start geweest om de koers van 31,50 euro terug te brengen naar euro 20,50. Er komt ook een einde. Daarbij heb ik al LT belegger weinig last van deze bewegingen. Mijn gemiddelde van iets boven de 22 euro blijft een lage koers gezien de vooruitzichten.
Treble
0
Ik maak me for some reason niet heel veel zorgen om Besi tijdens deze turbulente dagen. Dat herstel komt er wel.
3.873 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 190 191 192 193 194 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 jun 2024 17:35
Koers 133,150
Verschil -1,850 (-1,37%)
Hoog 137,250
Laag 131,950
Volume 450.985
Volume gemiddeld 491.220
Volume gisteren 581.348

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront