BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI - Augustus 2015

3.873 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 190 191 192 193 194 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 3 augustus 2015 14:13:

[...]Welke prognose . Met hoeveel? KC is al heel lang negatief over BESI.
ik snap het niet. Chipmarkten groeien. Er is volgens de "kenners" steeds meer vraag naar producten van BESI (in de toekomst) en dan doet men steeds somberder over de koers en het bedrijf BEsi. Niet normaal meer.

Beurs gaat omhoog omdat het in wereld(ook china gat niet helemaal lekker) beter gaat. Maar ja BESI en ASMi zijn opeens al een tijdje bedrijven geworden die je niet meer moet hebben. mar ondtussen blijven de meeste belangen wel in takt en zijn de laaste tijd per saldo opgebouwd. Wat weten zij over BESI en wij niet?

Het ligt er maar net aan hoever je vooruit wil kijken denk ik. De chipsector wordt als cyclisch beschouwd en dat wordt bevestigd door de outlook. Dat betekent dat het wat minder wordt, en de meeste analisten verwachten in 2016 een overgangsjaar. Verder kijken dan 2016 doen de meesten niet, de waan van de dag reageert. En dat is misschien maar goed ook, want dat betekent dat er kansen zijn voor mensen die wel verder vooruit kijken. Het is overigens wel zo dat er zowel na de Q1 als na de Q2 cijfers is voorgesorteerd op een teruggang in de vraag naar chips. Daardoor is de koers nu al verder teruggevallen, dan de winst naar verwachting zal terugvallen. Daar komt dan ook nog bovenop dat Besi in vergelijking met zijn sectorgenoten een lage k/w verhouding heeft, zonder dat daar goede redenen voor te noemen zijn.
[verwijderd]
0
quote:

10€ schreef op 3 augustus 2015 14:19:

[...]

Heb je je pilletje vanochtend overgeslagen..?
Nee ik neem tegenwoordig 4 keer de dosis en dat helpt nog niet om mij te verbazen wat voor waanzin ik zie rond BESI.
dader
0
[quote alias=Hibii id=8680695 date=201508031411]
[...]
Hahah succes! is een mooie prijs hoor. Maar je moet wel je winst op tijd nemen hé en niet hebzuchtig worden :P
[/quote
Yes geen worden maar daden
Treble
0
Tja.. dit valt even tegen na de intraday top 22.49 van afgelopen vrijdag. Niets aan te doen. Zo lang we niet onder de 20.55 kletteren zit er nog steeds een stijgende lijn in de bodem.
hvasd2
0
Aan het volume zal het niet liggen....

Cum. volume --- 407.047
Gemiddelde dagomzet --- 308.126

Nog 2.5 uur handel te gaan.
[verwijderd]
0
Overname bij Tomtom of gewoon een Amerikaan die denkt dat hij pas 15:30 kan instappen in TomTom? Goeie hemel....of verkeerd knopje drukt door iemand?
[verwijderd]
0
quote:

10€ schreef op 3 augustus 2015 15:35:

Hibii heb jij TomTom nog?
Freeze up uit het niets...
Nee heb ze niet meer. Kan een overname idd.
Dat zou erg balen zijn man hahah.
Ik gun het wel de zittenblijvers.
[verwijderd]
0
wtf. Die tomtom is heel ff op 10,950 geweest en nu weer hard gedaald.
Manipulatie gek! Iemand heeeft veel verdient in die paar seconden
Tordan
0
quote:

Treble schreef op 3 augustus 2015 14:40:

Tja.. dit valt even tegen na de intraday top 22.49 van afgelopen vrijdag. Niets aan te doen. Zo lang we niet onder de 20.55 kletteren zit er nog steeds een stijgende lijn in de bodem.
Een paar slechte beursdagen en we staan onder de 20. Het kan zomaar gebeuren.Bij de chipfondsen kan het erruggg hard gaan, naar boven, maar ook naar beneden.
[verwijderd]
0
wie nu zijn verlies in BESI wil goed maken. Moet nu echt vol in TT.
Die gaat straks echt keihard omhoog. Mark my words
[verwijderd]
0
quote:

Hibii schreef op 3 augustus 2015 15:52:

wtf. Die tomtom is heel ff op 10,950 geweest en nu weer hard gedaald.
Manipulatie gek! Iemand heeeft veel verdient in die paar seconden
Nee, dat is gewoon een hele grote order. Kijk maar in de grafiek en bij dat enorme volume gelijk met de stijging.
beurs.fd.nl/noteringen/208564/tomtom/...
[verwijderd]
0
quote:

RW1984 schreef op 3 augustus 2015 15:57:

[...]
Nee, dat is gewoon een hele grote order. Kijk maar in de grafiek en bij dat enorme volume gelijk met de stijging.
beurs.fd.nl/noteringen/208564/tomtom/...
Geloof mij maar TT zal hard stijgen. Zijn geruchten dat partijen interesse hebben in TT. Alleen van een gerucht kan de koers omhoog exploderen. De shortpartijen proberen nu de schade te beperken daarom is hij nu nog laag. Maar gaat zo echt exploderen. Ik zit vol in.
[verwijderd]
0
quote:

Hibii schreef op 3 augustus 2015 15:50:

[...]
Nee heb ze niet meer. Kan een overname idd.
Dat zou erg balen zijn man hahah.
Ik gun het wel de zittenblijvers.
Je was er vol uit toch?
[verwijderd]
0
quote:

RW1984 schreef op 3 augustus 2015 16:02:

[...]
Je was er vol uit toch?
Ja ik zit er net weer in. Het belooft een feest te worden met TT. Shortpartij drukken nu de koers in om goedkoop te coveren. Maar dat gaan ze niet lang volhouden.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
willen jullie winst maken. Verkoop deze shit van BESI en stap in TT.
Is gratis advies voor jullie.
hhvdblom
0
quote:

Hibii schreef op 3 augustus 2015 16:02:

[...]
Ja ik zit er net weer in. Het belooft een feest te worden met TT. Shortpartij drukken nu de koers in om goedkoop te coveren. Maar dat gaan ze niet lang volhouden.
Snap jij het wel? Als een grote koop order wordt afgehandeld dan staan daar automatische verkoop orders tegenover. Je hebt zelfs kans dat geen mens daar tussen zit. Als je kijkt op shortsell zie je dat TomTom helemaal niet zo'n interessant fonds is om te shorten.
hhvdblom
0
quote:

Hibii schreef op 3 augustus 2015 15:59:

[...]
Geloof mij maar TT zal hard stijgen. Zijn geruchten dat partijen interesse hebben in TT. Alleen van een gerucht kan de koers omhoog exploderen. De shortpartijen proberen nu de schade te beperken daarom is hij nu nog laag. Maar gaat zo echt exploderen. Ik zit vol in.
Ja je zit er vol met je hele 1000 euro in :-)
[verwijderd]
0
quote:

hhvdblom schreef op 3 augustus 2015 16:07:

[...]

Snap jij het wel? Als een grote koop order wordt afgehandeld dan staan daar automatische verkoop orders tegenover. Je hebt zelfs kans dat geen mens daar tussen zit. Als je kijkt op shortsell zie je dat TomTom helemaal niet zo'n interessant fonds is om te shorten.
Ik zei het al in de ochtend. Beleggen is puur manipulatie, kapitalisme, maffiapraktijken en bedrog.
3.873 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 190 191 192 193 194 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:39
Koers 133,350
Verschil +2,400 (+1,83%)
Hoog 134,950
Laag 129,000
Volume 435.725
Volume gemiddeld 525.322
Volume gisteren 743.319

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront