BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI - Augustus 2015

3.873 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 190 191 192 193 194 » | Laatste
Dicall69
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 4 augustus 2015 13:44:

[...]
Wat is er met u gebeurd? Frustratie prima maar deze onzin.
Reacties als dergelijke krijg je altijd, heb maar een kleine positie, maar kan dan ook nog genoeg uitbreiden bij een verdere daling.
Het is een goed en mooi bedrijf en zit helaas nu in een dip, maar ga er vanuit dat het tij ook weer snel gaat en kan keren.
Met Besi kunnen we ook zomaar een verrassing verwachten het gaat uiteindelijk om het toekomstbeeld en dat is gewoon heel erg goed !!!
[verwijderd]
0
quote:

Dicall69 schreef op 4 augustus 2015 13:49:

[...]

Reacties als dergelijke krijg je altijd, heb maar een kleine positie, maar kan dan ook nog genoeg uitbreiden bij een verdere daling.
Het is een goed en mooi bedrijf en zit helaas nu in een dip, maar ga er vanuit dat het tij ook weer snel gaat en kan keren.
Met Besi kunnen we ook zomaar een verrassing verwachten het gaat uiteindelijk om het toekomstbeeld en dat is gewoon heel erg goed !!!
kan jij dan inde toekomst kijken? nee.Als de toekomst zo goed is dan rennen de grote jongens echt niet naar de uitgang. Volumes zijn heel hoog de laatste 2 weken. Kunnen niet alleen maar particulieren zijn.
[verwijderd]
0
Maar eens een paar stukjes voor de LT opgepakt, als het dividend een euro is klaag ik niet :-)
[verwijderd]
0
Hij zet gewoon een dubbele bodem als hij boven de 20,40 blijft, reden voor een feestje en inkoop :P
[verwijderd]
0
Kulicke & Soffa persbericht leest niet echt positief:

"The lower level of guidance largely stems from higher inventory levels throughout the semiconductor value chain and expectations for muted semiconductor unit growth. Ultimately, these broad industry conditions reduce the near-term necessity for capacity additions to the install base."
[verwijderd]
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 4 augustus 2015 13:51:

[...]kan jij dan inde toekomst kijken? nee.Als de toekomst zo goed is dan rennen de grote jongens echt niet naar de uitgang. Volumes zijn heel hoog de laatste 2 weken. Kunnen niet alleen maar particulieren zijn.
Ook grote en ik denk vooral grote jongens kunnen hun geld ergens anders nodig hebben vanwege een verkeerd afgelopen speculatie of (kortstondig) ergens anders willen inzetten.
ischav2
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 4 augustus 2015 13:39:

[...]20.50eur is nog steeds te duur. De markt moet snel aantrekken anders mag je blij zijn met 15 eur. Je kan goede producten maken als niemand deze nodig heeft.
Over 2015 krijg je vast nog wel dik een eur dividend. Maar dat dat is het dan wel.
Over 2016 is het een raadsel. het gat dus total niet goed op de chipmarkt de laatste paar weken. En darvoor is de reden bekend. Einde positieve cycle....
Voorlopig allemaal ellende. Dit geen coorectie. Dit lijkt een dump zoals in 2007 en 2001. Divend kan je ook snel vergeten asl de boel nog verder in elkaar donderd.
Besi's beurswaarde is wel eens iets lager en/of gelijk geweest met de beurskoers.
Zoveel vertowuen had men in dit waardeloze en onvoorspelbaare bedrijf. mesnen niet te woord staan of niet reageren op vragen in een mail is rond uit arrogant en oliedom.
Volgens mij heb je de laatste cijfers niet goed bekeken...... BESI heeft een winstmarge van 45-50% en dat is een feit.
De dip die nu is aangekondigd en die ook de andere bedrijven in de sector parten speelt is seizoensgebonden en kan ook zeer snel ten goede veranderen. THE internet of things houdt je niet tegen en zal in het voordeel gaan werken van BESI.
Tevens groeit het marktaandeel van BESI. Uiteraard zie ik ook liever een koers die hoger ligt dan het huidige, maar om het bedrijf als waardeloos te betitelen...... Triest hoor!
[verwijderd]
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 4 augustus 2015 13:39:

[...]20.50eur is nog steeds te duur. De markt moet snel aantrekken anders mag je blij zijn met 15 eur. Je kan goede producten maken als niemand deze nodig heeft.
Over 2015 krijg je vast nog wel dik een eur dividend. Maar dat dat is het dan wel.
Over 2016 is het een raadsel. het gat dus total niet goed op de chipmarkt de laatste paar weken. En darvoor is de reden bekend. Einde positieve cycle....
Voorlopig allemaal ellende. Dit geen coorectie. Dit lijkt een dump zoals in 2007 en 2001. Divend kan je ook snel vergeten asl de boel nog verder in elkaar donderd.
Besi's beurswaarde is wel eens iets lager en/of gelijk geweest met de beurskoers.
Zoveel vertowuen had men in dit waardeloze en onvoorspelbaare bedrijf. mesnen niet te woord staan of niet reageren op vragen in een mail is rond uit arrogant en oliedom.
Ik heb nog nooit zo'n onzin gezien als hierboven. Een en al frustratie. Als de CEO zegt dat een nieuwe cyclus is gestart is dat zo. Je moet gewoon geduld hebben. Beleg nu gewoon eens met een horizon van twee jaar en niet van een week. Verder valt het mij op dat wanneer bij veel beleggers de koers lager staat dan hun aankoopwaarde en dat verschil oploopt ze gefrustreerd raken. Men wil allemaal geld verdienen op zeer korte termijn. Ik heb nog nooit op de laagste koers kunnen kopen. Is trouwens onmogelijk. Ik heb gekocht iets boven de 22 euro en weet dat gezien de vooruitzichten dit een hele mooie prijs is.
boll
0
vorig jaar hadden ze ook op voorhand aangegeven dat t 3e kw. minder zou zijn.Toen stond t aandeel onder de 10 euro.T kan verkeren....
Branco P
0
heb 5 calls oktober 19 ingeslagen en heb ook nog 5 calls oktober 20 op de plank liggen. Nu maar hopen dat de dumper er geen domper voor mij van maakt! ;-)
[verwijderd]
0
quote:

boll schreef op 4 augustus 2015 13:58:

vorig jaar hadden ze ook op voorhand aangegeven dat t 3e kw. minder zou zijn.Toen stond t aandeel onder de 10 euro.T kan verkeren....
En stond de koers aan het eind van het jaar op 18,53 oftewel 85% hoger.
[verwijderd]
0
quote:

boll schreef op 4 augustus 2015 13:58:

vorig jaar hadden ze ook op voorhand aangegeven dat t 3e kw. minder zou zijn.Toen stond t aandeel onder de 10 euro.T kan verkeren....
Dus zijn ze toen vanaf 10 euro met 200% gestegen tot boven de 31 euro binnen 8 maanden. Dan hoor je niets. Nu is de koers flink gedaald en een en al geklaag. Wat betreft de koers van 31 euro, die zie je terug binnen twee jaar. Gegroet ik ga met vakantie.
[verwijderd]
0
quote:

Werkbij schreef op 4 augustus 2015 14:12:

[...]

Dus zijn ze toen vanaf 10 euro met 200% gestegen tot boven de 31 euro binnen 8 maanden. Dan hoor je niets. Nu is de koers flink gedaald en een en al geklaag. Wat betreft de koers van 31 euro, die zie je terug binnen twee jaar. Gegroet ik ga met vakantie.
Fijne vakantie.
[verwijderd]
0
Ik ga een boksbal bestellen, ik heb meerdere kneusjes in mijn portefeuille vandaag.
Eddy the Eagle
0
quote:

Werkbij schreef op 4 augustus 2015 14:12:

[...]

Dus zijn ze toen vanaf 10 euro met 200% gestegen tot boven de 31 euro binnen 8 maanden. Dan hoor je niets. Nu is de koers flink gedaald en een en al geklaag. Wat betreft de koers van 31 euro, die zie je terug binnen twee jaar. Gegroet ik ga met vakantie.
Prettige vakantie, en je hebt gelijk. Zoals altijd is het meerendeel te laat en te hoog ingestapt. Het is overigens wel grappig: toen ik mijn aandelen verkocht voor 30 euro, werd ik collectief voor gek verklaard. De koers zou nl. in 1 streep naar de 35 gaan. Van die slimmerikken heb ik sinds eind april niets meer vernomen :)

Nu is het idd niets dan geklaag. Men lijdt verlies, en begint dan enorm af te geven op het aandeel dat ze kortgeleden "met hun volle verstand" hebben gekocht... Je geeft jezelf gewoon een brevet van onvermogen. Zeg dan gewoon dat je op zoek was naar snelle koerswinst, en dat je het deksel op de neus hebt gekregen. So be it, take it like a man. Vallen, opstaan en weer doorgaan.
[verwijderd]
0
Shorters zijn weer actief aan het verkopen zo te zien.
Ik blijf lekker zitten waar ik zit.
Ondertussen ook al 40 graden hier dus ik zit best comfortabel.

Snap nog steeds niet waarom iedereen paniekt hier.
Koersdoelverlaging = actief shorten 2/3 dagen lang.

Dat betekent bied leegverkopen.
Wacht maar op eerstvolgende shortsqueeze.
Dan spuit het weer omhoog.

Het kan ook de de vele vodkas en martinis zijn, maar ik zie komende weken erg positief in haha!
Branco P
0
quote:

bgc200 schreef op 4 augustus 2015 14:33:

Shorters zijn weer actief aan het verkopen zo te zien.
Ik blijf lekker zitten waar ik zit.
Ondertussen ook al 40 graden hier dus ik zit best comfortabel.

Snap nog steeds niet waarom iedereen paniekt hier.
Koersdoelverlaging = actief shorten 2/3 dagen lang.

Dat betekent bied leegverkopen.
Wacht maar op eerstvolgende shortsqueeze.
Dan spuit het weer omhoog.

Het kan ook de de vele vodkas en martinis zijn, maar ik zie komende weken erg positief in haha!
Ik zit hier aan de aanmaakranja, maar zie het net zo!
[verwijderd]
0
quote:

bgc200 schreef op 4 augustus 2015 14:33:

Shorters zijn weer actief aan het verkopen zo te zien.
Ik blijf lekker zitten waar ik zit.
Ondertussen ook al 40 graden hier dus ik zit best comfortabel.

Snap nog steeds niet waarom iedereen paniekt hier.
Koersdoelverlaging = actief shorten 2/3 dagen lang.

Dat betekent bied leegverkopen.
Wacht maar op eerstvolgende shortsqueeze.
Dan spuit het weer omhoog.

Het kan ook de de vele vodkas en martinis zijn, maar ik zie komende weken erg positief in haha!
Heb jij misschien voor ons zo een mooie grafiekje? of een mooie onderbouwing?
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
3.873 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 190 191 192 193 194 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 jun 2024 17:35
Koers 133,150
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 137,250
Laag 131,950
Volume 450.985
Volume gemiddeld 491.220
Volume gisteren 450.985

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront