BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI - Augustus 2015

3.873 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 190 191 192 193 194 » | Laatste
oompje24
1
quote:

Guus_Geluk schreef op 4 augustus 2015 09:06:

[...]

Blijf dan op het TT forum en kom niet de goede sfeer hier verpesten.
Ik heb op de -niet ok- geklikt voor je gespam, hopelijk pakt de moderator jou een keer goed aan.
Hoe bedoel jij goede sfeer?
We moeten op dit forum de gehele dag dat gemauw van Marmie aanhoren.
Noem jij dat een goede sfeer?
Treble
0
De winst van afgelopen week is nu weg in ieder geval. Ben benieuwd of we onder de 20.55 gaan.. zou geen goed teken zijn.
ischav2
1
quote:

Marmie Marmie schreef op 4 augustus 2015 08:59:

[...]Ik ben rustig., heb gewoon alles verkeerd gezien, gegokt en verloren en kwaad op mijzelf. ik had dit in het begin ook met dit aandel. Toen de keors wat steeg acht ik nou ja het zale wel kwaliteit zijn omdat iereen dat roept.
maar het het is gewoon een zeer leshte belegging. verlden jaar had je bijvoorbeeld Fugro om deze tijd die ging ook zwaar down. Zeffde patronen bij benadering als Besi.Hibii heeft gelijk. je mag hier niet zeggen dat het een slechte gok is, want dan is het niet onderbouwd. Huidge koers zegt wat mij betreft alles.

Trainer Co Adriaanse had daar een woord voor scorebordjournalistiek. De orders waren minder voor Q3, de cijfers waren o.k. en het dividend nicht in frage. Om daar nu zo voor te worden afgestraft...... Uiteraard moet China niet gaan imploderen dan wordt het een ander verhaal. Vooralsnog zie ik dat niet gebeuren. Is de beurs in China niet wat voor u en Hibii? Dat is pas een waar gokpaleis....
[verwijderd]
0
quote:

oompje24 schreef op 4 augustus 2015 09:09:

[...]

Hoe bedoel jij goede sfeer?
We moeten op dit forum de gehele dag dat gemauw van Marmie aanhoren.
Noem jij dat een goede sfeer?
Mauw. Besi gaatweer fors naar beneden. En dat gaat nog een hele tijd door.

Hibii heeft gelijk gehad, zonder bewijzen. mensen maken zich zlef wijs dat het straks allemal wel goed komt/ oh ja wanneer. Voorlopig gaan wij alleen mar down!
Eddy the Eagle
0
Het is komisch om het forum deze dagen te volgen. Van "het pareltje van de beurs" wordt Besi regelrecht de hel in verwezen... Grote onzin, wie kan rekenen weet wel beter.

Mij hoor je echt niet klagen over Besi, ik heb namelijk mijn zakken gevuld toen het aandeel de wind mee had. Het heeft mij echter (net als zovelen denk ik) wel verbaasd dat de koers zo ver is gedaald; een misrekening, blijkbaar zitten er toch nog veel aandeelhouders met stukken die ze (ver) onder de 20 hebben gekocht. Dit en komend jaar zullen niet brengen wat 2014 heeft gebracht, men neemt afscheid en wellicht maken een paar grote traders daar extra gebruik van. Blijven zitten en zeker niet te vroeg denken dat de bodem is bereikt...
Tategoi69
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 4 augustus 2015 08:27:

[...]-3% verlies is beter dan het verlies wat vele hier nu op BEis hebben. maar BESI komt goed zegt men hier. Dacht ik ook. Nu niet echt meer.
Chip industrie gat best goed. Je hebt verschillende groepen. AMSl en NXp bijvoorbeel die draaien lekker. Asmi draait redelijk . BESI, intel en amd draaien sleht. Reden slechte bedrijfsvoering, slechte vooruiztichten, intel en amd niet echt producten waar de markt warm van wordt. Beis was even een jaartej een hype, is niets meer van over. Ben benieuwd naar het commentaar waarmee add value en de rest komt omtrent BESI. Jos versteeg had het verleden week inzake BESI over geduld hebben, niet op korte termijn en voor de mensen met een hoger risicoprofiel. een week daarvoor was BEis nog helemal top en die moets je hgewoon hebben, na de cijfers was het een instapmoment, en nu dus helemala niets meer. Verlden jaar ging het ook zo met Fugro(op 40 eur buy daarvor met imtech op 3 buy), bofte ik nog dat er niet vol in zat en dat hall een belang nam en de koers weer omhoog spoot. Veel plezier met de volgende daling. -2% vandaag?! Hibii heeft straks weer geld dan wij . Doet hij goed.
vergelijking met Fugro en Imtech is niet juist, daar waren het ook profesionele partijen die short posities innamen, bij Besi zijn het tot nu toe daytraders die deze short posities dagelijks innemen

[verwijderd]
0
quote:

ischav2 schreef op 4 augustus 2015 09:16:

[...]

Trainer Co Adriaanse had daar een woord voor scorebordjournalistiek. De orders waren minder voor Q3, de cijfers waren o.k. en het dividend nicht in frage. Om daar nu zo voor te worden afgestraft...... Uiteraard moet China niet gaan imploderen dan wordt het een ander verhaal. Vooralsnog zie ik dat niet gebeuren. Is de beurs in China niet wat voor u en Hibii? Dat is pas een waar gokpaleis....
Wordt eens wakker. Dit fonds heeft geen enkel vertrouwen is gebasserd op spannende veraelen net als kpn(qwest), t2, Aegon uit 200z en vul ze maar in. mensen zijn ooi grotendeels hun geld kwijt. BESI was een hype en gaat misschien wel de 15 eur zien spoedig.
[verwijderd]
1
Vanmorgen, helemaal uit Besi gestapt en aandelen TomTom verdubbeld.
Verwacht komende dagen veel van TomTom.
Mocht ik boot Besi missen, helaas.
Succes jullie. MIsschien dat ik weer instap als ik uit TomTom met hopelijk heel wat winst uitstap.
[verwijderd]
0
quote:

Tategoi69 schreef op 4 augustus 2015 09:28:

[...]vergelijking met Fugro en Imtech is niet juist, daar waren het ook profesionele partijen die short posities innamen, bij Besi zijn het tot nu toe daytraders die deze short posities dagelijks innemen

PAtronen zijn het zelfde "down" en de analsiten.belegers/ zaten massal verkeerd!
#forreal
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 4 augustus 2015 09:32:

[...]Wordt eens wakker. Dit fonds heeft geen enkel vertrouwen is gebasserd op spannende veraelen net als kpn(qwest), t2, Aegon uit 200z en vul ze maar in. mensen zijn ooi grotendeels hun geld kwijt. BESI was een hype en gaat misschien wel de 15 eur zien spoedig.
Je bent nog erger dan hibi, wat een gelul, vorige week nog positief en nu zwaar negatief en leer eens is fatsoenlijk schrijven
[verwijderd]
0
quote:

Guus_Geluk schreef op 4 augustus 2015 09:06:

[...]

Blijf dan op het TT forum en kom niet de goede sfeer hier verpesten.
Ik heb op de -niet ok- geklikt voor je gespam, hopelijk pakt de moderator jou een keer goed aan.
Gelukkig zit jij niet in de politiek anders was NL nu een dictatoriale land. Jij wil horen alleen wat jij wil horen. Heb jij weleens gehoord van vrijheid van meningsuiting? Maar ik kan je frustraties wel begrijpen als ik naar de koers van BESI kijk. Jou vriend bgc200 komt eind van de dag wel met een mooie grafiek en onderbouwingen weer.
[verwijderd]
0
quote:

#forreal schreef op 4 augustus 2015 09:34:

[...]

Je bent nog erger dan hibi, wat een gelul, vorige week nog positief en nu zwaar negatief en leer eens is fatsoenlijk schrijven
Oh ja kijk maar weer naar het volume. Pure waanzin. hibbi heeft to nu toe geld bepsaart i de vorm van verlies en goed geld gewonnen met 2. Was ik hibbi maar even.
[verwijderd]
0
quote:

10€ schreef op 4 augustus 2015 09:32:

Vanmorgen, helemaal uit Besi gestapt en aandelen TomTom verdubbeld.
Verwacht komende dagen veel van TomTom.
Mocht ik boot Besi missen, helaas.
Succes jullie. MIsschien dat ik weer instap als ik uit TomTom met hopelijk heel wat winst uitstap.
Kijk een wijze belegger hier :) welkom in TT en gefeliciteerd met het verlaten van BESI ;-). Jij bent verlost van de duivel :P
guusje
1
quote:

Marmie Marmie schreef op 4 augustus 2015 09:36:

[...]Oh ja kijk maar weer naar het volume. Pure waanzin. hibbi heeft to nu toe geld bepsaart i de vorm van verlies en goed geld gewonnen met 2. Was ik hibbi maar even.
Marmie met aandelen moet je wat meer geduld hebben, waarom zo paniekerig.

[verwijderd]
0
Ik had BESI eerder verkocht op 21 euro en kon me de haren uit het hoofd trekken, toen het aandeel naar 22+ euro doorstootte. Had niet verwacht dat het nu al weer zo ver is teruggevallen. Heb toch maar weer gekocht aan 20,60 euro. Lijkt mij echt geen hoge prijs. BESI heeft een hele sterke balans en super dividend, hetgeen m.i. toch een bodem onder de koers legt. Ik had nog lager kunnen instappen, maar verwacht toch wel weer een stijging de komende dagen naar 21+ euro.
[verwijderd]
0
quote:

Hibii schreef op 4 augustus 2015 09:36:

[...]
Kijk een wijze belegger hier :) welkom in TT en gefeliciteerd met het verlaten van BESI ;-). Jij bent verlost van de duivel :P

Onder 21€ stap ik zo weer in hoor. Maar eerst TomTom omhoog.
Maar daar schiet het ook nog niet op.
Maar van de andere kant 2,5% verlies Besi niet meegemaakt en wel 1% winst met andelen tomtom van gisteren.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
TomTom is m.i. een enorm risico aandeel. De k/w verhouding is absurd en de markt is niet al te best. De verkoop van HERE aan de Duitse autobouwers is ook nog eens een streep door de rekening van TomTom. Aandeel stijgt nu vooral op overnamespeculatie. Misschien gaat dat gebeuren, maar voor mij is dat geen goede basis om in te beleggen. Bovendien is de directie van TomTom grootaandeelhouder en die zullen hun aandelen niet zomaar verkopen. Dat maakt een overname alleen nog maar lastiger.
[verwijderd]
0
quote:

10€ schreef op 4 augustus 2015 09:40:

[...]

Onder 21€ stap ik zo weer in hoor. Maar eerst TomTom omhoog.
Maar daar schiet het ook nog niet op.
Maar van de andere kant 2,5% verlies Besi niet meegemaakt en wel 1% winst met andelen tomtom van gisteren.
BESI is al onder de 21 euro hahah.
Ik stap natuurlijk ook weer terug in BESI maar ik wacht gewoon op een goede moment. zoals het er nu uitziet is de dumppartij nog niet klaar. Zodra ik tekenen zie van herstel stap ik in. Niet dat ik verliefd ben op BESI of zo maar wil gewoon korte ritjes maken daar.
3.873 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 190 191 192 193 194 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 4 jun 2024 11:35
Koers 133,000
Verschil -0,150 (-0,11%)
Hoog 134,050
Laag 132,300
Volume 46.373
Volume gemiddeld 491.220
Volume gisteren 450.985

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront