Imtech « Terug naar discussie overzicht

Imtech weekdraadje van 8 t/m 12 juni 2015 (Onder de 4 euro)

425 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

ff_relativeren schreef op 11 juni 2015 23:45:

[...]

En haal er dan nog de lasten af van enkele claims uit de buitenlandse onderzoeken.
Benieuwd of de aandeelwaarde dan nog boven de € 0,00 uit komt.

minder dan de helft, tussen 1,5 en 1,8 euro, met enige goodwill als kers op de taart.
[verwijderd]
0
Goedemorgen.
Kijk als "de markt" alleen naar de cijfertjes van de beursgenoteerde ondernemingen zou kijken dan kunnen we hoogstwaarschijnlijk de beurzen wereldwijd, vandaag nog, sluiten.
[verwijderd]
0
quote:

P_Value_D-Day schreef op 11 juni 2015 22:53:

[...] aha, zo gaat ie al beter. En dan dubbelen naar 2 miljard, tegen januari 2016, beurskoers 16 euro, Hupla.
Begon u over die 8€ of ik?
De 16€ die u voor januari 2016 verwacht lijkt mij wat overdreven, ofschoon ik niets, mbt omhoog, uitsluit.
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 12 juni 2015 08:22:

[...]
Begon u over die 8€ of ik?
De 16€ die u voor januari 2016 verwacht lijkt mij wat overdreven, ofschoon ik niets, mbt omhoog, uitsluit.
U begon vroeger reeds vele keren over het behalen van 10 Euro voor einde 2014, onder het roeptoeteren van de W&W magische woorden: "kopen, kopen, kopen', en bij uitbreiding & deductie, bevindt de koers zich in uw unversum dus fors boven de 10. Immers, einde 2014 hebben we achter de rug. Of betrof dit een L&B probeersel? Een fata morgana? Een eenvoudige gedachte die zich in het hoofd afspeelt, hersenspinsels misschien? De realiteit is dat de IM koers noteert onder de laatste emissiewaarde na R/S.
[verwijderd]
0
quote:

P_Value_D-Day schreef op 12 juni 2015 09:21:

[...] U begon vroeger reeds vele keren over het behalen van 10 Euro voor einde 2014, onder het roeptoeteren van de W&W magische woorden: "kopen, kopen, kopen', en bij uitbreiding & deductie, bevindt de koers zich in uw unversum dus fors boven de 10. Immers, einde 2014 hebben we achter de rug. Of betrof dit een L&B probeersel? Een fata morgana? Een eenvoudige gedachte die zich in het hoofd afspeelt, hersenspinsels misschien? De realiteit is dat de IM koers noteert onder de laatste emissiewaarde na R/S.
Dit is dus volslagen onzin. Bewijzen graag.
[verwijderd]
1
quote:

wisenwaarachtig schreef op 11 juni 2015 19:44:

Nog een verwachting mijnerzijds, morgen door de 4€. Fijne avond allen.
Het sprookje van de stijgende imtech-koers. En toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies het verhaaltje uit.
[verwijderd]
0
quote:

IQ schreef op 12 juni 2015 13:38:

Dramatisch laag aantal aandelen Imtech veranderen van eigenaar.
En toch is er blijkbaar meer aanbod dan vraag gezien de rode koers.
IQ
0
quote:

Faustian Pact schreef op 12 juni 2015 13:40:

[...]

En toch is er blijkbaar meer aanbod dan vraag gezien de rode koers.

Niet juist, zie laat en bied.

[verwijderd]
0
quote:

IQ schreef op 12 juni 2015 13:54:

[...]
Niet juist, zie laat en bied.

Ik houd de koers aan als leidraad.
Laat en bied zijn zeer dynamisch en worden regelmatig gevuld om daarna weer heel snel weggehaald te worden bij een beweging in de koers.
[verwijderd]
0
quote:

IQ schreef op 12 juni 2015 13:54:

[...]
Niet juist, zie laat en bied.

Mooi laten kletsen IQ, ze 'verzinnen' telkens iets anders.
[verwijderd]
1
quote:

wisenwaarachtig schreef op 12 juni 2015 15:01:

[...]
Mooi laten kletsen IQ, ze 'verzinnen' telkens iets anders.
Droevige reactie dit,
het is niets meer dan een verschil van inzicht.
Reageer je thuis ook op die manier als een afwijkende mening je pad kruist?
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 10 juni 2015 18:54:

[...]
We hebben het hier wel over zo'n fl. 350.000,--, ik schrijf het maar even zo omdat u dan een betere indruk heeft wat dit voor een starter/jongeling betekent.
Er schijnen zelfs ouderen te zijn die zo iets nog geen eens na een leven, op zak hebben.

P.S en je vergeet de kleine lettertjes als K.K. huur van de grond,enz.,enz.,

[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 11 juni 2015 21:29:

[...]

Die 8€ verwacht ik voor eind augustus/begin september 2015. Beurswaarde dan nog maar 1 miljard.

ik wacht nog steeds op een spiegeling met de balanswaarde, @ wisenwaarachtig.
Maar die zal er ongetwijfeld niet komen. Het risico dat je dan moet erkennen dat het aandeel Imtech op dit moment al overgewaardeerd is, zul je wel te groot vinden om je te wagen aan de cijfers.

Jammer. Die cijfers zouden je een stevige grondslag geven voor een waardering van actualiteit + potentieel.

En vergeet niet om binnen dat potentieel enkele claims te verrekenen,
die uit de diverse buitenlandse onderzoeken kunnen komen.

[verwijderd]
0
Na een paar dagen hosanna gaat de koers van imtech weer vrolijk op de oude voet verder.
Gelukkig gaat de koers intraday soms omhoog zodat de daytraders die alleen maar up kunnen denken wel hun dagelijkse winsten kunnen maken.
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 12 juni 2015 08:18:

Goedemorgen.
Kijk als "de markt" alleen naar de cijfertjes van de beursgenoteerde ondernemingen zou kijken dan kunnen we hoogstwaarschijnlijk de beurzen wereldwijd, vandaag nog, sluiten.
Vandaag weer "Griekenland", dit is wat ik oa bedoelde met bovenstaande, maar sommigen begrijpen dit blijkbaar niet en hangen alles graag op aan cijfertjes, en dan natuurlijk alleen maar als hen dit uitkomt, haha.
[verwijderd]
1
Even wat anders: je moet je voorstellen dat een klupje malloten een bankgebouw of beursgebouw bezet. In no time worden die met man en macht er uit gezet, punt uit! De gekke grieken zien kans om bijna de hele wereldeconomie en de beurskoersen jaren te gijzelen met hun halsstarrigheid, koppigheid en incompetentie. Wat mij betreft vandaag nog de geldkraan dicht, en bij kop en kont de Euro uit. Wat mij betreft mogen ze die 1000 Euro van mij hebben en houden maar ik wil nooit meer een Griek zien. Wegwezen zou ik zeggen.

Zo, dat ben ik kwijt.

Sorry vrienden maar een beetje leuk handelen wordt verpest door die malloten in Griekenland. Zijn erger dan kinderen. De jongens van De Wit (t?)werden voor minder gelyncht!
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 12 juni 2015 15:01:

[...]
Mooi laten kletsen IQ, ze 'verzinnen' telkens iets anders.
Economie les 1 hoofdstuk 1 paragraaf 1

Meer aanbod dan vraag is dalende koers.
Meer vraag dan aanbod is stijgende koers.

Met welk "verzinsel" wilt u dit weerleggen?
[verwijderd]
0
quote:

Liromijo schreef op 12 juni 2015 16:59:

Even wat anders: je moet je voorstellen dat een klupje malloten een bankgebouw of beursgebouw bezet. In no time worden die met man en macht er uit gezet, punt uit! De gekke grieken zien kans om bijna de hele wereldeconomie en de beurskoersen jaren te gijzelen met hun halsstarrigheid, koppigheid en incompetentie. Wat mij betreft vandaag nog de geldkraan dicht, en bij kop en kont de Euro uit. Wat mij betreft mogen ze die 1000 Euro van mij hebben en houden maar ik wil nooit meer een Griek zien. Wegwezen zou ik zeggen.

Zo, dat ben ik kwijt.

Sorry vrienden maar een beetje leuk handelen wordt verpest door die malloten in Griekenland. Zijn erger dan kinderen. De jongens van De Wit (t?)werden voor minder gelyncht!
Eens, de grootste fout hebben de politici in het verleden gemaakt door dit soort landen er überhaupt bij te halen. Nu zijn ze doodsbang voor de Chinezen en de Russen, de Grieken maken hier dankbaar misbruik van.
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 12 juni 2015 17:04:

[...]

Economie les 1 hoofdstuk 1 paragraaf 1

Meer aanbod dan vraag is dalende koers.
Meer vraag dan aanbod is stijgende koers.

Met welk "verzinsel" wilt u dit weerleggen?

Lees IQ 13,54 nogeens.
425 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
918,72  -5,89  -0,64%  14 jun
 Germany40^ 18.004,30 -1,43%
 BEL 20 3.833,37 -0,92%
 EURO50 4.840,53 0,00%
 US30^ 38.584,80 0,00%
 Nasd100^ 19.665,00 0,00%
 US500^ 5.432,55 0,00%
 Japan225^ 38.512,90 0,00%
 Gold spot 2.332,68 0,00%
 EUR/USD 1,0706 0,00%
 WTI 78,03 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

UNILEVER PLC +0,76%
KPN +0,75%
DSM FIRMENICH AG +0,73%
NSI +0,72%
Vastned +0,65%

Dalers

EBUSCO HOLDING -6,53%
Avantium -4,28%
SIGNIFY NV -3,78%
ALLFUNDS GROUP -3,55%
BESI -3,52%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront