BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi, maart 2015

775 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 » | Laatste
Eddy the Eagle
0
En ik zal wel weer geen vrienden maken, het zij zo. Ik nodig iedereen van harte uit om te komen met tegenargumenten...
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 27 maart 2015 12:30:

Succes met je tentamen!
Dankjewel! Zo te zien is er niet veel spannends gebeurd.
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 27 maart 2015 15:59:

Dat de koers deze week tot bijna 32 euro piekte, had in mijn ogen alleen maar te maken met onrealistisch optimisme. Zo van "we staan nu in de AMX, nu even in een rechte lijn naar de 35 euro..."

Die hosanna-sfeer is nu wel even over. Wat mij zorgen baart zijn de waarschuwingen van diverse chipmakers. Het kan haast niet anders of dat gaat zijn weerslag hebben bij toeleveranciers. Over Q1 maak ik me geen zorgen, ben meer benieuwd naar Q2 en H2. Ik denk dat we rond de 30 zullen blijven hangen, met meer neerwaarts risico dan potentie opwaarts...

Hahahahaha geloof je zelf toch niet zeker
Treble
0
Bedankt voor jullie visies, zo had ik het inderdaad niet bekeken. Dat er gevaar loert naar een dip (naar de 29 en eronder) is de afgelopen weken inderdaad duidelijk geworden.

Ik probeer ook niet 'te' optimistisch te zijn verder, maar vergeet inderdaad soms wel even de enorme sprong die het aandeel gemaakt heeft voordat ik ben ingestapt.

Ikzelf ga het voorlopig houden op dips kopen en winst pakken wanneer de koers even lijkt te pieken.
Eddy the Eagle
0
quote:

Wired schreef op 27 maart 2015 16:22:

[...]

Hahahahaha geloof je zelf toch niet zeker
Jij in ieder geval zeker niet, zo te zien. Je vijf tegenargumenten zijn wel wat eenzijdig van aard...
Koning Insinuatie
0
Wat hard naar boven is gegaan kan ook hard weer naar beneden. Zeker als winstnemingen de overhand krijgen. De grootste stijgingen zijn nu wel voorbij. De grote partijen hebben reeds ingeslagen. Alles bepalend is de prognose voor 2e helft 2015. De eerste helft is immers al lang en breed ingeprijst.
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 27 maart 2015 16:26:

[...]

Jij in ieder geval zeker niet, zo te zien. Je vijf tegenargumenten zijn wel wat eenzijdig van aard...
Je kan argumenteren tot je een ons weegt maar als je nu opeens stelt dat je het neerwaarts risico hoger acht dan potentie opwaarts dan kraam je onzin uit, weet je zelf ook wel.
Eddy the Eagle
0
Ik heb een beter idee: zet een feestmuts op en ga heel hard roepen dat de koers naar boven moet...
gerrit 69
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 27 maart 2015 15:44:

Ik denk dat we eerder de 29 nog een keer zien dan dat we boven de 31 uitkomen...
Je kunt wel merken aan al jouw commentaar, dat je het aandeel BESI verkocht hebt.
Jij behoort straks bij die figuren die heel rap het aandeel weer kopen als het boven de 32 euro stijgt.
Koning Insinuatie
0
De gemiddelde lijn bedraagt momenteel 17,14. De afstand tot die lijn is nu immens. De huidige mega upswing is op dit moment op de 9 tikken uitgekomen. Dit impliceert een huidige topvormng. Een gezonde correctieve beweging tot 25 of zelfs terug naar 20 betekent nog altijd een vorming van hogere bodem naar hogere toekomstige koersen. Ik verwacht zelf niet dat ie zover daalt. Ben wel benieuwd als AEX verder gaat zakken hoe het steunniveau van 27,6 gaat functioneren. Zie ook chartnavigator van Nico Bakker, Bnp Paribas.
Koning Insinuatie
0
Ik zelf heb verkocht rond de 31 en wacht nu liever even af, wel gegarandeerd dat ik weer q1 cijfers weer heb ingeslagen. Alleen welke koers? Tja, we zullen zien.
[verwijderd]
0
Koning Insinuatie
0
Eddy the Eagle kan schansspringen, ik niet. Dus...

Ik ben gewoon een nuchtere Accountant uit de Betuwe die hier en daar een paar extra maandsalarissen binnenharkt. En die nu even niet euforisch is. Toevallig zit blijkbaar op een intellectuele lijn met Eddy.

Kan er ook niets aan doen, verder ga ik niet op deze zinloze insinuaties in. Mijns inziens is het forum ervoor bedoeld om elkaar waardevolle info toe te spelen. Wat ik dan ook in alle objectiviteit van Nico Bakker heb geleend.

Thats all Wired. Jammer dat je uitgaat van het negatieve in de mens. Ik geloof meer in het principe wie goed doet goed ontmoet.

Succes verder.

KI
Eddy the Eagle
0
quote:

gerrit 69 schreef op 27 maart 2015 16:42:

[...]

Je kunt wel merken aan al jouw commentaar, dat je het aandeel BESI verkocht hebt.
Jij behoort straks bij die figuren die heel rap het aandeel weer kopen als het boven de 32 euro stijgt.
Ik heb vandaag 250 stuks teruggekocht voor 29,80. Boven de 30 hoef ik ze voorlopig niet. Heb kooporders liggen op 29 en 28,50
[verwijderd]
1
quote:

Koning Insinuatie schreef op 27 maart 2015 16:58:

Eddy the Eagle kan schansspringen, ik niet. Dus...

Ik ben gewoon een nuchtere Accountant uit de Betuwe die hier en daar een paar extra maandsalarissen binnenharkt. En die nu even niet euforisch is. Toevallig zit blijkbaar op een intellectuele lijn met Eddy.

Kan er ook niets aan doen, verder ga ik niet op deze zinloze insinuaties in. Mijns inziens is het forum ervoor bedoeld om elkaar waardevolle info toe te spelen. Wat ik dan ook in alle objectiviteit van Nico Bakker heb geleend.

Thats all Wired. Jammer dat je uitgaat van het negatieve in de mens. Ik geloof meer in het principe wie goed doet goed ontmoet.

Succes verder.

KI
Nice try Eddy.
Eddy the Eagle
0
@ Koning Insinuatie,

Laat mijnheer of mevrouw Wired toch links liggen. Ze zouden leeftijdscontrole in moeten voeren, met als additionele eis de beschikking over een strikdiploma.

Dank voor je bijdrage, en een fijn weekend iedereen!
gerrit 69
0
quote:

Koning Insinuatie schreef op 27 maart 2015 16:58:

Eddy the Eagle kan schansspringen, ik niet. Dus...

Ik ben gewoon een nuchtere Accountant uit de Betuwe die hier en daar een paar extra maandsalarissen binnenharkt. En die nu even niet euforisch is. Toevallig zit blijkbaar op een intellectuele lijn met Eddy.

Kan er ook niets aan doen, verder ga ik niet op deze zinloze insinuaties in. Mijns inziens is het forum ervoor bedoeld om elkaar waardevolle info toe te spelen. Wat ik dan ook in alle objectiviteit van Nico Bakker heb geleend.

Thats all Wired. Jammer dat je uitgaat van het negatieve in de mens. Ik geloof meer in het principe wie goed doet goed ontmoet.

Succes verder.

KI
Het zal wel touwtje springen zijn bij deze Koning.
Je blijft maar lekker op de intellectuele lijn zitten met de schansspringer.
Als forumlid kom je net pas kijken en dan al hoog van de toren blazen is al een bewijs van een lichte overschatting, alhoewel Eddy the Eagle ook nog ruikt naar mals groen gras.

Mvrgr. van Gerrit
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 27 maart 2015 17:01:

[...]

Ik heb vandaag 250 stuks teruggekocht voor 29,80. Boven de 30 hoef ik ze voorlopig niet. Heb kooporders liggen op 29 en 28,50
Wat een slick trader ben je dan hey. 29,80 kopen maar boven de 30 is te veel.
Voor iemand die meer potentie neerwaarts ziet handel je aardig contrair jezelf.
Eddy the Eagle
0
@Gerrit,

Jouw bijdrages waardeer ik zeer, omdat ze meestal ingaan op inhoud. Ik nodig jou van harte uit om mijn kritische noot te ontkrachten met tegenargumenten....
775 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 9 mei 2024 14:25
Koers 129,900
Verschil +3,500 (+2,77%)
Hoog 136,450
Laag 129,450
Volume 465.787
Volume gemiddeld 525.004
Volume gisteren 269.203

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront