Boskalis « Terug naar discussie overzicht

Met Boskalis de zomer door (juni-aug)

367 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 15 16 17 18 19 » | Laatste
effegenoeg
0
quote:

mvdwl schreef op 5 juni 2013 15:08:

dit helpt de koers niet mee denk ik:

www.belegger.nl/nieuws/2635272/statoi...
Op een dag als vandaag niet nee..maar net als in usa zal het van de overheid moeten komen om met stimuleringsmaatregelen te komen.
Het invoeren van de btw verhoging was hier al de doodsteek voor het consumentenvertrouwen.
In de foodsector probeert men uit nood geboren het omzetverlies met prijsverhogingen te compenseren waar door vooral brood en andere dagelijkse noodzakelijke voedingsmiddelen de pan uitrijzen in prijs. Het midden en kleinbedrijf wordt aan alle kanten geraakt door vraaguitval en moet de mensen met kostbare kennis naar huis sturen.
En wat doen ze in Den Haag: Eindeloos zeuren over miskoop en fraude.
Overbetaalde onbenullen met geen enkele visie!
guusje
0
Jan ik merkte het ook aan het posten, je was niet zo happy met Boka,
het zijn koersen die weer om de haverklap veranderen,denk dat over het algemeen de zomer maanden voor de aandelen niet gunstig zijn.
Ik zie maar weinig aandelen lekker stijgen.
Ik blijf in Boka zitten omdat ik vertrouwen in het bedrijf heeft, dalende koersen doen mij niet veel omdat ik ze toch niet verkoopt, en ieder jaar een mooi dividend van Boka is ook niet mis, het is geen Imtech aandeel, en op de bank krijg ik ook maar een karige rente.


[verwijderd]
0
quote:

guusje schreef op 5 juni 2013 19:44:

Jan ik merkte het ook aan het posten, je was niet zo happy met Boka,
het zijn koersen die weer om de haverklap veranderen,denk dat over het algemeen de zomer maanden voor de aandelen niet gunstig zijn.
Ik zie maar weinig aandelen lekker stijgen.
Ik blijf in Boka zitten omdat ik vertrouwen in het bedrijf heeft, dalende koersen doen mij niet veel omdat ik ze toch niet verkoopt, en ieder jaar een mooi dividend van Boka is ook niet mis, het is geen Imtech aandeel, en op de bank krijg ik ook maar een karige rente.



Terug komen kan altijd nog Guusje
[verwijderd]
0
Morgen zal de beurs na het slot in de USA weer dieprood gaan denk ik , tenzij de USA ons morgenmiddag eens gaat helpen

Futures AEX nu -0,46%

Als er van Boka nog €0,50 of meer af gaat kom ik mogelijk sneller terug dan verwacht
[verwijderd]
0
quote:

JanK1 schreef op 5 juni 2013 22:59:

Morgen zal de beurs na het slot in de USA weer dieprood gaan denk ik , tenzij de USA ons morgenmiddag eens gaat helpen

Futures AEX nu -0,46%

Als er van Boka nog €0,50 of meer af gaat kom ik mogelijk sneller terug dan verwacht
Wordt interessant bij verdere daling ja. 70% van de beleggers heeft gekozen voor dividend in aandelen op ongev.31,25 dacht ik,dus teken van vertrouwen. Op 29,50 mooi div.rendement. Zet dit fonds op mn kooplijst bij verdere daling.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 5 juni 2013 23:36:

[...]Wordt interessant bij verdere daling ja. 70% van de beleggers heeft gekozen voor dividend in aandelen op ongev.31,25 dacht ik,dus teken van vertrouwen. Op 29,50 mooi div.rendement. Zet dit fonds op mn kooplijst bij verdere daling.
Ik weet het niet, maar de koers van Boka kan echt nog verder zakken al hoop ik dat voor niemand hier uiteraard.

Van mijn verkoop gisteren heb ik zo geen spijt
[verwijderd]
0
quote:

JanK1 schreef op 6 juni 2013 18:00:

[...]

Ik weet het niet, maar de koers van Boka kan echt nog verder zakken al hoop ik dat voor niemand hier uiteraard.

Van mijn verkoop gisteren heb ik zo geen spijt
Aandelen emissie tegen 33 e gedaan voor 10% extra aandelen waarvan groot gedeelte bij HAL. Die staan erom bekend goede investeerders tezijn. Natuurlijk kan t verder dalen bij algehele dump,doch voor de langere termijn belegger ontstaan zeker wel koopkansen. Ik denk dat BOSKALIS daar ook bij hoort.Div.rendement onder 30euro ook mooi.
guusje
0
quote:

easy56 schreef op 6 juni 2013 19:05:

[...]Aandelen emissie tegen 33 e gedaan voor 10% extra aandelen waarvan groot gedeelte bij HAL. Die staan erom bekend goede investeerders tezijn. Natuurlijk kan t verder dalen bij algehele dump,doch voor de langere termijn belegger ontstaan zeker wel koopkansen. Ik denk dat BOSKALIS daar ook bij hoort.Div.rendement onder 30euro ook mooi.
Mijn gedachte is ook bij een algehele dump, zoals vandaag op een Bloedrode beurs gaat Boka ook mee, maar ik zelf en denk de meeste beleggers zitten voor de LT.
De koers van Boka heeft i.v.b met orders veel tijd nodig om te willen stijgen.
Wat maakt het uit om te wachten als je in dit veelzijdige aandeel belegt met veel kwaliteiten in diversen onderdelen in de infrastruktuur bouw en maritieme sector.
[verwijderd]
0
quote:

guusje schreef op 6 juni 2013 19:55:

[...]
Mijn gedachte is ook bij een algehele dump, zoals vandaag op een Bloedrode beurs gaat Boka ook mee, maar ik zelf en denk de meeste beleggers zitten voor de LT.
De koers van Boka heeft i.v.b met orders veel tijd nodig om te willen stijgen.
Wat maakt het uit om te wachten als je in dit veelzijdige aandeel belegt met veel kwaliteiten in diversen onderdelen in de infrastruktuur bouw en maritieme sector.
Ga liever met een kwaliteits aandeel/bedrijf met de beurs mee omlaag dan met een gok aandeel. Weet immers dat t op langere termijn dan weer goed komt. En intussen aardig dividend.
guusje
0
quote:

easy56 schreef op 6 juni 2013 20:05:

[...]Ga liever met een kwaliteits aandeel/bedrijf met de beurs mee omlaag dan met een gok aandeel. Weet immers dat t op langere termijn dan weer goed komt. En intussen aardig dividend.
Met dit aandeel maak ik mij geen zorgen, nog steeds ieder jaar presenteert het mooie cijfers en een mooi dividend,
zolang je niets verkoopt , maak je ook geen verlies,
koersen op de borden op een rode beurs maak op mij geen indruk, omdat ik weet dat het met Boka wel goed zit, en het met de koers ook wel weer goed komt.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 6 juni 2013 19:05:

[...]Aandelen emissie tegen 33 e gedaan voor 10% extra aandelen waarvan groot gedeelte bij HAL. Die staan erom bekend goede investeerders tezijn. Natuurlijk kan t verder dalen bij algehele dump,doch voor de langere termijn belegger ontstaan zeker wel koopkansen. Ik denk dat BOSKALIS daar ook bij hoort.Div.rendement onder 30euro ook mooi.
Het is natuurlijk geen traders aandeel maar terug kopen kan altijd nog. .
[verwijderd]
0
quote:

effegenoeg schreef op 7 juni 2013 11:49:

Gaat ie naar de 28 euro of daaronder,ga ik mijn positie uitbreiden.
Zullen er meer doen denk.
[verwijderd]
0
Paar opgeraapt op29,75. Liggen nu terusten naast mn shelletjes,ahold en coriootjes.
BASF en BAYER kopen
0
effegenoeg, als je nu puts maart 28 2013 verkoopt ontvang je er euro 1,70 premie voor.
maw als ze in maart onder de 28 staan koop je ze voor 26,30
iets voor jou?

[verwijderd]
0
Realiteit,
Ik zie dat je steeds later naar bed ga en vroeger waker wordt...Heb je daar ook een reden voor? BABA...zekere ? Daar kan je niet meer tegen. Geef me a t b een antwoord op mijn vraag aangaande jou post, op de ander draadje, over de 0,8% hypotheekrente in Deutschland. Of is mijn vraag te gevoelig en ingewikkeld voor je?

effegenoeg
0
quote:

realiteit 2013 schreef op 7 juni 2013 12:06:

effegenoeg, als je nu puts maart 28 2013 verkoopt ontvang je er euro 1,70 premie voor.
maw als ze in maart onder de 28 staan koop je ze voor 26,30
iets voor jou?


Je doet je naam geen eer aan!
guusje
0
quote:

effegenoeg schreef op 7 juni 2013 11:49:

Gaat ie naar de 28 euro of daaronder,ga ik mijn positie uitbreiden.
Normaal wil ik geen aandelen kopen, maar op 28 euri word dan voor kopen wel erg gunstig.
Maar denk niet dat het ze ver komt, al weet je nooit hoe het van de zomer op de beurs het sentiment er voor staat.
Mijn voorkeur is dat de koers van Boka weer =+ 30 weer staat.
effegenoeg
0
quote:

guusje schreef op 7 juni 2013 14:09:

[...]
Normaal wil ik geen aandelen kopen, maar op 28 euri word dan voor kopen wel erg gunstig.
Maar denk niet dat het ze ver komt, al weet je nooit hoe het van de zomer op de beurs het sentiment er voor staat.
Mijn voorkeur is dat de koers van Boka weer =+ 30 weer staat.
Ik denk dat die wens vandaag in vervulling zal gaan!
367 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 15 16 17 18 19 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
923,71  +0,35  +0,04%  07 jun
 Germany40^ 18.547,30 -0,56%
 BEL 20 3.900,39 -0,42%
 EURO50 5.042,41 0,00%
 US30^ 38.783,90 0,00%
 Nasd100^ 18.997,40 0,00%
 US500^ 5.344,04 0,00%
 Japan225^ 38.664,30 0,00%
 Gold spot 2.293,78 0,00%
 EUR/USD 1,0818 0,00%
 WTI 75,26 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

BESI +2,85%
Nedap N.V. +2,60%
Alfen N.V. +2,55%
Sligro +2,36%
HEIJMANS KON +1,83%

Dalers

Arcadis -5,00%
CTP -2,50%
WDP -2,48%
SIGNIFY NV -2,07%
NX FILTRATION -2,05%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront