Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2024

22.168 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 ... 1105 1106 1107 1108 1109 » | Laatste
valeo 325
0
quote:

Mr Trade schreef op 27 mei 2024 11:36:

[...]

Ik heb nog steeds het gevoel dat JET aan het einde van dit jaar niet meer (zelfstandig) op de beurs te vinden is.
De-listen, cash in groei en over een aantal jaar terugbrengen tegen een waardering van 10MRD+

Zie het zomaar gebeuren, de fundering is daar nu de bekendmaking van de kopende partij nog.
Dromen mag en moet zelfs
Maar als er al iemand in wil stappen zal er een bod komen van nog geen 20.00 euro
En 1 ding dan hang ik de slingers buiten begrijp mee goed
Maar hier op hopen en daar op beleggen zou minder slim zijn
In Holland stond een Huis...
0
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 27 mei 2024 12:17:

[...]

Storen meer mensen hier aan van verhalen zonder enige onderbouwing en geloofwaardigheid??

"JET staat keurig in het groen dus mijn voorspelling is 100% uitgekomen!! Tot uw dienst!!"

Toegevoegd:

Precies..

Zonder enige onderbouwing en geloofwaardigheid..

Jij slaat de Spijker op z'n Kop..
A3aan
0
quote:

In Holland stond een Huis... schreef op 27 mei 2024 12:33:

[...]

"JET staat keurig in het groen dus mijn voorspelling is 100% uitgekomen!! Tot uw dienst!!"

Toegevoegd:

Precies..

Zonder enige onderbouwing en geloofwaardigheid..

Jij slaat de Spijker op z'n Kop..
Geweldig. 2 cent, daar word ik blij van.
Gotcha70
0
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 27 mei 2024 12:17:

[...]

Storen meer mensen hier aan van die ramp verhalen zonder enige onderbouwing en geloofwaardigheid??
ik stoor me vooral aan al die hopium verhalen zonder enige onderbouwing en geloofwaardigheid.
Mr Trade
1
quote:

valeo 325 schreef op 27 mei 2024 12:30:

[...]
Dromen mag en moet zelfs
Maar als er al iemand in wil stappen zal er een bod komen van nog geen 20.00 euro
En 1 ding dan hang ik de slingers buiten begrijp mee goed
Maar hier op hopen en daar op beleggen zou minder slim zijn
Je vergeet hier even dat er net door Uber 900MLN + 275MLN koop aandelen (DHER) voor een onderdeel is betaald dat aan omzet nog geen 900MLN deed en niet winstgevend is.

Begrijp me niet verkeerd zou graag een bod zien van EUR 20 (dan schiet de koers hier tenminste naartoe) maar verwacht zeer zeker niet dat dit bod ooit geaccepteerd zou worden.
Verlaten
0
quote:

Happy schreef op 27 mei 2024 09:16:

[...]

Nog even particulieren die uit paniek dumpen en rond 10 uur gaan we weer groen

Hou mij er maar aan.
Niemand een sneer?
wiegveld
0
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 27 mei 2024 12:17:

[...]

Storen meer mensen hier aan van die ramp verhalen zonder enige onderbouwing en geloofwaardigheid??
Beste PIK.

Jij bent wel het grootste slachtoffer van JET, omdat je rond de 100€ bijna alles “gefantaseerd gekocht” hebt.
kijk gewoon even naar de koers van de afgelopen jaren. Een zwarte piste.
Mijn reactie ging (ik leg t je graag nog even uit) over het wanneer er sprake is van een uitkotsmoment.
ik geeft slechts aan dat al velen geroepen hebben dat dit moment er was, ik zie ook al diegenen (ik noem geen naam) die dagelijks zwatelen dat de koers groen wordt, omhoog gaat, dat we de xx€ waarbij x>30€ weer snel zullen zien)
Mijn verhaal is simpel de koers doet wat ie wil.

PIK, ik begrijp heel goed dat je dat niet snapte en daarom schrijf ik het nog een keer op in B1 taal.
Tordan
0
quote:

Juargo schreef op 27 mei 2024 13:34:

Amerika is weer wakker...
Amerika is en blijft gesloten vandaag
Pedro Ines Kuilen
0
JET heeft vandaag tijdelijk last van de sterke daling van DHER!!!

PS ondanks de matige koersverloop van JET ben ik erg happy vandaag want mijn tweede kleinkind is vandaag geboren!!
Gotcha70
0
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 27 mei 2024 12:21:

[...]

JET staat keurig in het groen dus mijn voorspelling is 100% uitgekomen!! Tot uw dienst!!
JET staat weer keurig in het rood.
mr.DBD
0
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 27 mei 2024 13:44:

JET heeft vandaag tijdelijk last van de sterke daling van DHER!!!

PS ondanks de matige koersverloop van JET ben ik erg happy vandaag want mijn tweede kleinkind is vandaag geboren!!
Proficiat! Laat wat eten bezorgen bij de kersverse ouders, ze zullen vast geen puf hebben om te koken.
HWMus
3
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 27 mei 2024 13:44:

JET heeft vandaag tijdelijk last van de sterke daling van DHER!!!

PS ondanks de matige koersverloop van JET ben ik erg happy vandaag want mijn tweede kleinkind is vandaag geboren!!
Ach, van harte gefeliciteerd! Stel dat het lukt om een mooie foto te posten van opa én de kleine, dan zal dat ongetwijfeld met veel AB'tjes worden beloond. Daar ben je gek op, dat weten we!

Verder maak ik me wel wat zorgen nu, Pedro. Pedro een tweede kleinkind betekent namelijk óók dat Pedro een vrouw heeft (gehad) en tenminste zelf één kind heeft én ook al een eerste kleinkind. Stel je toch eens voor dat Pedro in het 'echte' leven net zo door het leven gaat als nu anoniem op dit forum... Wat een toestand toch voor z'n partner en (klein)kind(eren), ik krijg het al benauwd bij de gedachte...

Desondanks, nogmaals van harte! En uiteraard vernoemd naar jezelf, net als de rest van je nageslacht?
Wandelaar
0
quote:

Gotcha70 schreef op 27 mei 2024 13:52:

[...]

JET staat weer keurig in het rood.
Bedankt voor deze pientere nutteloze opmerking
Trx7
0
quote:

Happy schreef op 27 mei 2024 12:55:

Je kan er een liniaal onderleggen.
Gestuurd idd. Best bijzonder. Lijkt wel volledig algoritmische handel.
Denk alleen wel dat de huidige koers een opmaat naar lager is, gezien er geen pullback plaatsvindt(vond).
Bromsnor
0
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 27 mei 2024 13:44:

JET heeft vandaag tijdelijk last van de sterke daling van DHER!!!

PS ondanks de matige koersverloop van JET ben ik erg happy vandaag want mijn tweede kleinkind is vandaag geboren!!
Gefeliciteerd Pedro!
Ik verwacht een kleinzoon in augustus.
En nog een kleinkind in januari.
VanDam75
0
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 27 mei 2024 13:44:

JET heeft vandaag tijdelijk last van de sterke daling van DHER!!!

PS ondanks de matige koersverloop van JET ben ik erg happy vandaag want mijn tweede kleinkind is vandaag geboren!!
proficiat!
22.168 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 ... 1105 1106 1107 1108 1109 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 jun 2024 17:35
Koers 11,950
Verschil +0,230 (+1,96%)
Hoog 11,990
Laag 11,570
Volume 972.000
Volume gemiddeld 2.230.164
Volume gisteren 1.430.014

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront