Kiadis Pharma « Terug naar discussie overzicht

Kiadis Pharma in Augustus

474 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 » | Laatste
tehbart
0
@pokerface: mee eens, zoals jij het schrijft, heb ik het ook gelezen. Ze willen Q1 2016 het verzoek indienen, zoals ik het lees. Zie hieronder:

"The submission will be based on the results from the ongoing single dose Phase II trial and the Company expects to submit the application to EMA in Q1 2017, in line with latest guidance."
tehbart
0
Weet overigens iemand welke tijd er gemiddeld gezien overheen gaat voordat de EMA een reactie zal geven op het verzoek van Kiadis?

Dus als ze in Q1 2016 indienen, en alle procedures verlopen voorspoedig, welke tijd hier overheen zal gaan?
DWB Happy
0
quote:

tehbart schreef op 26 augustus 2016 14:43:

Weet overigens iemand welke tijd er gemiddeld gezien overheen gaat voordat de EMA een reactie zal geven op het verzoek van Kiadis?

Dus als ze in Q1 2016 indienen, en alle procedures verlopen voorspoedig, welke tijd hier overheen zal gaan?
Zie hoe snel ze de vorige goedkeuringen kregen, natuurlijk geen garantie dat het nu
ook weer zo snel zal gaan....
Het is een levensreddend medicijn voor terminale zieken patiënten, mijn inziens gaan ze daar anders, soepeler mee om, en zeker gezien de verbluffend goed resultaten!

Wel een beetje vreemd dat dit nieuws niet opgepikt wordt door beleggend Nederland,
bevestiging, goedkeuring in 2017 van een Blockbuster!
tehbart
0
Zoiets verwacht ik ook, aangezien de klok blijft doortikken voor alle patienten, en als de studieresultaten vooruitgang laten zien, is het in ieders belang hier zsm goedkeuring voor te geven wanneer het onderzoek conform alle eisen uitgevoerd is en resultaten significant zijn, zoals nu het geval lijkt te zijn.

Maar dat is mijn logica, ik heb al vaker gezien dat logica niet altijd zoals de realiteit gaat :) .
Pokerface
0
quote:

"Be Happy, Don't Worry" schreef op 26 augustus 2016 14:48:

[...]

Zie hoe snel ze de vorige goedkeuringen kregen, natuurlijk geen garantie dat het nu
ook weer zo snel zal gaan....
Het is een levensreddend medicijn voor terminale zieken patiënten, mijn inziens gaan ze daar anders, soepeler mee om, en zeker gezien de verbluffend goed resultaten!

Wel een beetje vreemd dat dit nieuws niet opgepikt wordt door beleggend Nederland,
bevestiging, goedkeuring in 2017 van een Blockbuster!
Je verdraait de zaken weer. Er is GEEN bevestiging gegeven van de goedkeuring in 2017. Ze verwachten het verzoek volgens schema in Q1 in te dienen. Het is dan aan de EMA om het verzoek te behandelen en goed te keuren. Of dat ook gaat gebeuren kun je nu nog niet bevestigen. Ik verwacht ook wel dat dat gaat gebeuren, maar dat is iets anders dan een bevestiging. Gewoon ff afwachten tot de echte bevestiging komt en dan zal de koers gaan oplopen. Tot die tijd gewoon lekker op de plank laten liggen.
DWB Happy
0
quote:

Pokerface schreef op 26 augustus 2016 15:19:

[...]

Je verdraait de zaken weer. Er is GEEN bevestiging gegeven van de goedkeuring in 2017. Ze verwachten het verzoek volgens schema in Q1 in te dienen. Het is dan aan de EMA om het verzoek te behandelen en goed te keuren. Of dat ook gaat gebeuren kun je nu nog niet bevestigen. Ik verwacht ook wel dat dat gaat gebeuren, maar dat is iets anders dan een bevestiging. Gewoon ff afwachten tot de echte bevestiging komt en dan zal de koers gaan oplopen. Tot die tijd gewoon lekker op de plank laten liggen.
Stop nu eens om steeds de frontale confrontatie op te zoeken, en om steeds op elk staartje zout proberen te leggen!

Inderdaad ze verwachten het in Q1 2017 in te dienen, dan mogen we er toch wel van uit gaan dat er ergens in 2017 een goedkeuring zal volgen..

Dat ik ze ook lekker op de plank laat liggen das zeker, even op jou vorige posting terug te komen, ik zal niet makkelijk verkopen bij de cijfers in een Biotech aandeel, dat er
een cashburn en geen winst is dat weten we allemaal bij dit soort bedrijven, ik vond de cashburn erg meevallen zelfs!
Pokerface
0
quote:

"Be Happy, Don't Worry" schreef op 26 augustus 2016 15:36:

[...]

Stop nu eens om steeds de frontale confrontatie op te zoeken, en om steeds op elk staartje zout proberen te leggen!

Inderdaad ze verwachten het in Q1 2017 in te dienen, dan mogen we er toch wel van uit gaan dat er ergens in 2017 een goedkeuring zal volgen..

Dat ik ze ook lekker op de plank laat liggen das zeker, even op jou vorige posting terug te komen, ik zal niet makkelijk verkopen bij de cijfers in een Biotech aandeel, dat er
een cashburn en geen winst is dat weten we allemaal bij dit soort bedrijven, ik vond de cashburn erg meevallen zelfs!
Dit heeft niets met de confrontatie zoeken te maken. Jij stelt dingen als feiten die dat niet zijn. Natuurlijk is het logisch dat er in 2017 een akkoord komt, maar stel dat dan ook zo. Ik heb niks tegen jou persoonlijk, maar je zou in mijn ogen het verschil tussen en feiten en meningen/aannames duidelijker moeten laten zien.
De cashburn valt inderdaad mee en dat er geen winst is, is ook logisch. Die verwacht ik voorlopig ook niet gezien de kosten die er nog gemaakt moeten worden voor fase 3 en ATIR201.
DWB Happy
0
Oke pokerface, duidelijk:)

Wat ik wel opmerkelijk vond vandaag is dat de laat direct vol gezet werd voor opening, en gedumpt werd naar de 11,40 toe.

Ik heb niks kunnen ontdekken wat als negatief uitgelegd zou kunnen worden, vond het
allemaal zeer positief, cijfers als zowel de vooruitzichten..
Pokerface
0
quote:

"Be Happy, Don't Worry" schreef op 26 augustus 2016 18:20:

Oke pokerface, duidelijk:)

Wat ik wel opmerkelijk vond vandaag is dat de laat direct vol gezet werd voor opening, en gedumpt werd naar de 11,40 toe.

Ik heb niks kunnen ontdekken wat als negatief uitgelegd zou kunnen worden, vond het
allemaal zeer positief, cijfers als zowel de vooruitzichten..
Ik hou me niet zo bezig met de bied en laat. Het enige dat je als negatief zou kunnen opvatten is de vertraging in de rekrutering voor de dubbele dosis. Maar zoals al gezegd, vind ik dat onderzoek minder belangrijk aangezien fase 3 verder gaat met enkele dosis.
Leeser1959
0
Jij wil het nog steeds niet snappen; er is een verkoper rustig wat stukjes aan het verkopen en de prijs is van te voren afgesproken met een handelaar (broker), die handelaar kan binnen bepaalde grenzen z'n gang gaan als hij gemiddeld maar op of boven de afgesproken prijs uitkomt.

Ik heb die orders vaak voorbij zien komen.
Leeser1959
0
Volgens mij is er inderdaad in het verhaal van vandaag weinig of niks negatiefs te vinden.
DWB Happy
0
quote:

Leeser1959 schreef op 26 augustus 2016 19:43:

Jij wil het nog steeds niet snappen; er is een verkoper rustig wat stukjes aan het verkopen en de prijs is van te voren afgesproken met een handelaar (broker), die handelaar kan binnen bepaalde grenzen z'n gang gaan als hij gemiddeld maar op of boven de afgesproken prijs uitkomt.

Ik heb die orders vaak voorbij zien komen.

Dat al weken/maanden aan een stuk, onder de 11,75 houden, en het liefst op op het eind van de dag de afstand nog groter maken, lees lager zetten met dump flut blokjes!

Elke dag elk uur zie je hetzelfde, Zodra er uit hun grote (iceberg) laat gekocht wordt, volgt gelijk een dump(je) op de bied die een heel eind lager ligt, en wordt de laatblok naar onder steeds verder opgerekt met zeer kleine blokjes.

Vandaag in de slotveiling om 17:32 uur nog een blokje van 34 stukjes dumpen op de 11,60!

Ja zo gaan grote verkopers te werk, proberen dagelijks de koers zo laag mogelijk te zetten om de volgende dag hun stukken voor een nog lagere prijs te kunnen verkopen!

Het zijn dan wel de Belgen in jou overtuiging , maar zo dom kan toch echt geen enkele Iber zijn!

Op de mooiste persberichten in de min eindigen, met volumes van zelfs over de 100K!
175K verhandelt in 5 beursdagen, de koers is geen cent opgeschoven!
K. Wiebes
0
Zoals ik het zie, zit er gewoon 'n grotere verkoper in de markt - de wonderen zijn de wereld nog niet uit - die niet op koersstijging maar op vráág zit te wachten.

En die vraag is er - ondanks alles (?) - slechts sporadisch.
Leeser1959
0
@hoebeet, helemaal correct. Jammer dat er hier nog steeds iemand rondloopt die tegen beter weten in het nog steeds niet wil begrijpen.

Kiadis is net als veel andere biotech ondernemingen een "belegging" voor de langere termijn met een hoog risico, als je in hun verhaal gelooft
DWB Happy
0
quote:

Leeser1959 schreef op 27 augustus 2016 03:49:

Kiadis is net als veel andere biotech ondernemingen een "belegging" voor de langere termijn met een hoog risico, als je in hun verhaal gelooft
De definitie "lange termijn" valt nog over te discussiëren, gezien dat de verwachting is dat ze een verzoek voor goedkeuring gaan indienen in het eerste kwartaal 2017!

Theoretisch gezien als de EMA het snel afwerkt zou er dus ook al een goedkeuring kunnen
komen in het eerste kwartaal 2017.

Een mark introductie van Atir101 in 2017!

Oftewel dat ze in 2017 al een omzet generen, waardoor een verliesgevend bedrijf
veranderd in een sterk winstgevend bedrijf!

Een omzet op termijn van van 600 tot 800 miljoen tot mogelijk wel een miljard.

De huidige lage koers staat gewoon niet in verhouding wat de verwachtingen zijn op de korte termijn!

Een levensreddend medicijn voor terminaal patiënten zal mogelijk altijd een veel snellere
goedkeuring krijgen, en al helemaal omdat de resultaten van Atir101 zo verbluffend goed zijn.


Leeser1959
0
En maar weer pumpen "Bioscience", zijn we inmiddels wel gewend van jou. Ik denk niet dat veel mensen je nog serieus nemen, maar blijf vooral je best doen. Zielig, ik kan het ook oogkleppen op noemen, maar het is niet anders.
DWB Happy
0
quote:

Leeser1959 schreef op 27 augustus 2016 12:46:

En maar weer pumpen "Bioscience", zijn we inmiddels wel gewend van jou. Ik denk niet dat veel mensen je nog serieus nemen, maar blijf vooral je best doen. Zielig, ik kan het ook oogkleppen op noemen, maar het is niet anders.
Dat is niet pumpen, dat is gewoon logisch alle feiten en verwachtingen op een rijtje zetten.

Daar kan jij geen spelt tussen krijgen, maar wat jij wel doet is mij steeds persoonlijk aanvallen en mij onterecht betichten!

Een omzet van €1 mrd is volgens ceo Manfred Rüdiger op termijn een realistisch scenario. ‘In dat geval kijk je naar een zeer winstgevend bedrijf dat zijn aandeelhouders gelukkig zal maken’, zegt Rüdiger

Is deze uitspraak van de ceo dan ook pumpen?
K. Wiebes
0
Deze zéker niet:

VFB-interview Juni:

"Hun koersdoel van 15,50 euro lijkt mij een faire prijs"
en
"Met een notering van 10,29 euro (de dag van het interview) mogen we best nog fier zijn".

Overigens was 10,29 dus ergens in de tweede helft van Juni; het KBC koersdoel is op 2 juni naar 17,50 opgetrokken.
h980577.
0
Dat zal de toekomst uitwijzen :)

Voorlopig zijn er nog te weinig die het geloven, anders had deze koers niet op de borden gestaan.
K. Wiebes
0
474 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
918,72  -5,89  -0,64%  14 jun
 Germany40^ 18.004,30 -1,43%
 BEL 20 3.833,37 -0,92%
 EURO50 4.840,53 0,00%
 US30^ 38.584,80 0,00%
 Nasd100^ 19.665,00 0,00%
 US500^ 5.432,55 0,00%
 Japan225^ 38.512,90 0,00%
 Gold spot 2.332,68 0,00%
 EUR/USD 1,0706 0,00%
 WTI 78,03 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

UNILEVER PLC +0,76%
KPN +0,75%
DSM FIRMENICH AG +0,73%
NSI +0,72%
Vastned +0,65%

Dalers

EBUSCO HOLDING -6,53%
Avantium -4,28%
SIGNIFY NV -3,78%
ALLFUNDS GROUP -3,55%
BESI -3,52%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront