Tigenix « Terug naar discussie overzicht

Tigenix - Januari 2016

913 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 » | Laatste
aossa
0
quote:

Zo gaat dat schreef op 28 januari 2016 13:12:

[...]

Algemene vraag wat doet men als het aantal aandelen dat je bezit niet deelbaar is door de reverse split?
Waarschijnlijk kans (corporate action: zonder kosten?) om geld bij te leggen om het zaakje afgerond te krijgen.
[verwijderd]
0
TIG begint ferm mijn kl's uit te hangen! Begrijp hééel goed de verkopers wetende dat er momenteel mooi renderende aandelen zijn zoals AM ... Straks zijn die al 25% gestegen. Ga echt niet juichen bij een 15% vanaf deze koers hoor. Pffffff. Nog 1 dag te gaan en dan zit eerste kut-rendabele beursmaand met oh zo belovende toppers er op. Moest het even kwijt. Alle hoop op PB tegen opening USA!
EDIT: frustratie vooral omdat wij al maaaaanden vasthouden aan geloof en hoop op nieuws ... terwijl anderen gewoon nu even kunnen instappen aan koersen die geen zak gestegen zijn en straks morgen de big bang kunnen meemaken ... en met vet rendement op 1 week terug kunnen uitstappen.
[verwijderd]
0
quote:

GraiusBonusMaximus schreef op 28 januari 2016 12:51:

Om boven de 4 dollar uit te komen kan Tigenix ook een reverse split uitvoeren met een verhouding 4 oud = 1 nieuw aandeel.
Is wel een statutenwijzing voor nodig. Dat kan niet zomaar. Dat zou dan een agendapunt op de aandeelhoudersbijeenkomst moeten zijn.

Kent iemand die agenda?

aossa
0
quote:

BassieNL schreef op 28 januari 2016 13:36:

[...]
Is wel een statutenwijzing voor nodig. Dat kan niet zomaar. Dat zou dan een agendapunt op de aandeelhoudersbijeenkomst moeten zijn.
Dat lijkt me echt een onoverkomelijke zaak... LOL

www.tigenix.com/en/page/26/shareholde...
[verwijderd]
0
quote:

Natte krant schreef op 28 januari 2016 13:11:

Ik heb net nog het laatste blik geduld gekocht..
...en daar moet ik heel lang mee gaan doen zie ik op het bord.
[verwijderd]
0
quote:

aossa schreef op 28 januari 2016 15:50:

[...]
Dat lijkt me echt een onoverkomelijke zaak... LOL

www.tigenix.com/en/page/26/shareholde...

Ik snap niet wat je hiermee bedoeld? Kun je het toelichten....
[verwijderd]
0
Er lijkt wel een soort van crash gaan de op de biotech beurs..
Zou dat nog van invloed kunnen gaan zijn op de IPO?
Ik denk toch van wel...

toegevoegd: www.marketwatch.com/investing/index/nbi

Bodem al in zicht. Ik hoop het wel.
[verwijderd]
0
Kan TIG nu niet eens gewoon aangeven in wiens kamp de Nasdaq-bal nu ligt??! Moeten zij nog iets doen? Moet het samengaan met een partner die ze nu nog steeds zoeken? Is het gewoon Nasdaq die aan zet is met bepalen IPO-Koers. Gewoon iets??? Is dikke middenvinger nu naar aandeelhouders. Of moeten we het hier echt allemaal zelf uitzoeken ... gissen?!
[verwijderd]
0
quote:

PinkViewer schreef op 29 januari 2016 08:33:

Kan TIG nu niet eens gewoon aangeven in wiens kamp de Nasdaq-bal nu ligt??! Moeten zij nog iets doen? Moet het samengaan met een partner die ze nu nog steeds zoeken? Is het gewoon Nasdaq die aan zet is met bepalen IPO-Koers. Gewoon iets??? Is dikke middenvinger nu naar aandeelhouders. Of moeten we het hier echt allemaal zelf uitzoeken ... gissen?!
communicatie is spijtig genoeg hun sterkste kant niet !
[verwijderd]
0
quote:

peke00 schreef op 29 januari 2016 08:45:

[...]

communicatie is spijtig genoeg hun sterkste kant niet !
Dat is een understatement.
Het is te hopen dat ze met mogelijke partners en grote investeerders beter communiceren.
Als particulier aandeelhouder sta je in ieder geval achter in de rij.

Antwoorden ze normaal wel op emails? iemand ervaring?
[verwijderd]
0
quote:

peke00 schreef op 29 januari 2016 08:45:

[...]

communicatie is spijtig genoeg hun sterkste kant niet !
het komt inderdaad allemaal erg amateuristisch over...
aossa
0
quote:

BassieNL schreef op 28 januari 2016 19:23:

[...]

Ik snap niet wat je hiermee bedoeld? Kun je het toelichten....
Omdat je dwaasheid vertelt...

voorbeeld: Dexia reverse split vandaag aangekondigd door raad van bestuur (niet de Algemne vergadering)

/quote
... besliste de raad van bestuur om over te gaan tot een omgekeerde splitsing van het aandeel. Concreet zullen 1.000 oude Dexia-aandelen worden samengevoegd in een nieuw aandeel.

Aan de slotkoersen van donderdag wil dat zeggen dat Dexia na de splitsing in theorie aan 40 in plaats van 0,04 zal noteren. /end.quote
[verwijderd]
0
@aso
Ik heb het niet over de 'algemene' aandeelhoudersvergadering.

Dit is wat ik in algemene zin er over kan vinden:
Voor een splitsing en/of samenvoeging is een statutenwijziging vereist, dus ook een aandeelhoudersvergadering, met alle daarbij behorende wettelijke voorschriften.
Volgens beursvoorschrift wordt een splitsing of samenvoeging eerst via de pers aangekondigd. Hierin worden de voorwaarden voor de omruiling aangegeven (de omruilverhouding, welk coupon nog moet aangehecht zijn, wat er met eventuele restfracties gebeurt, enz.), alsook de datum of periode van uitvoering.
sons123
0
Volgens mij gaan we vandaag nog groen afsluiten,we staan per slot voor een week-end en dan is er altijd meer kans dat er nieuws naar buiten komt.
[verwijderd]
0
NU staat er weer een bied blok van 30K op 1,07.
Eerst stond dat op 1,10.
Gaan we dus ook nog dat blok ophalen...
Misschien toch beter kunnen dumpen op 13 januari.
Hangyodon
0
groen? ik zie dik rood op een groene beurs.. Wat is er vandaag met Tigenix? Daal met laag volume na de €1 niet echt positief..
aossa
0
quote:

Natte krant schreef op 29 januari 2016 12:56:

Misschien toch beter kunnen dumpen op 13 januari.
Ja, dat kan je best doen... of beter nog eind aug, begin sept 2015 weliswaar!

Veel geluk toegewenst met de handels-tijdmachine...

LOL
913 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
918,72  -5,89  -0,64%  14 jun
 Germany40^ 18.004,30 -1,43%
 BEL 20 3.833,37 -0,92%
 EURO50 4.840,53 0,00%
 US30^ 38.584,80 0,00%
 Nasd100^ 19.665,00 0,00%
 US500^ 5.432,55 0,00%
 Japan225^ 38.512,90 0,00%
 Gold spot 2.332,68 0,00%
 EUR/USD 1,0706 0,00%
 WTI 78,03 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

UNILEVER PLC +0,76%
KPN +0,75%
DSM FIRMENICH AG +0,73%
NSI +0,72%
Vastned +0,65%

Dalers

EBUSCO HOLDING -6,53%
Avantium -4,28%
SIGNIFY NV -3,78%
ALLFUNDS GROUP -3,55%
BESI -3,52%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront