Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming augustus

6.246 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... 309 310 311 312 313 » | Laatste
Regeis
0
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
[verwijderd]
0
quote:

Ixalan68 schreef op 11 augustus 2021 16:52:

[...]

Ruim 30% heeft nog aanvallen en daarvan 13% hevige.

Je interpreteert de cijfers compleet verkeerd.
Kun jij aangeven waar je uit concludeert dat 13% hevige aanvallen heeft?
Wanneer je dit afleidt uit de 87% reductie dan heb je het totaal niet begrepen.
[verwijderd]
1
quote:

VriendjeStokVis schreef op 10 augustus 2021 17:38:

[...]

De vlag zal uitgaan. Een groene dag door pharming !!
Morgen -3,7 %. Mark my words
Dan mogen ze wel opschieten. Maar je gokt vast een keer goed hoor, blijven proberen.
Dulph
2
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 16:56:

[...]

Nee, want dit is nu je vijfde bericht waarin je jouw afgunst jegens mij wilt laten blijken.
Correctie. 37ste
Harry3060
5
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 15:32:

[...]

Het is hier weer ernstig nodig om forumleden op de JUISTE feiten te wijzen. Er wordt lukraak weer wat af verzonnen. Jij verzint onjuiste doorbraakcijfers, terwijl deze al meermaals de revue gepasseerd zijn. Eerder beweerde er ook al eentje dat 30% geen baat zou hebben bij Takhzyro en daar laat blijken niet te weten waar men over spreekt.
Dan is een expert met enorm veel kennis wel nodig.
Gelukkig zit er 1 Expert op dit forum, maar die zou eigenlijk al multimiljonair moeten zijn met al de kennis over Pharming. Blijkbaar is dat toch nog niet gelukt en ga je dan afgeven op het aandeel en ook nog eens op de forumleden. Ik heb het idee dat er een zure oude leraar Duits achter de knoppen zit met erg veel wrok in zich omdat het maar niet lukt om zijn verlies terug te winnen.
[verwijderd]
1
quote:

homesecuur schreef op 11 augustus 2021 17:01:

Dit aandeel voelt ieder dag als een bekeuring zonder overtreding
Sommigen moeten wel erg vaak bekeurd worden alvorens ze lering treffen van de bekeuring.
Ixalan68
4
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 16:55:

[...]

Je interpreteert de cijfers compleet verkeerd.
Kun jij aangeven waar je uit concludeert dat 13% hevige aanvallen heeft?
Wanneer je dit afleidt uit de 87% reductie dan heb je het totaal niet begrepen.
Je hebt DIK verloren.
De HAE patiënten vormen de test groep, 100%
Daarvan heeft bijna 70% ( kan dus 66% zijn en dan naar boven afgerond ) er baat bij.
Daarvan beweer jij heeft 17% dus af en toe een aanval, jij vindt dat kennelijk verwaarloosbaar.
Blijft over 13% met zware aanvallen anders hadden ze wel bij die 87% gehoord.
Samen is dat 100%.
Ik sluit nu deze discussie.
[verwijderd]
1
quote:

Ixalan68 schreef op 11 augustus 2021 16:52:

[...]

Je hebt nu verloren.

Ruim 30% heeft nog aanvallen en daarvan 13% hevige.
Die moeten toch geholpen worden.
In mindere mate 17% en 13% dus vaak.

En elke dag komen er meer bij.
Paar feitjes rond Takhzyro.

Toediening: subcutaan iedere twee weken

Uit een studie van ruim een halfjaar blijkt, dat mensen die om de twee weken Takhzyro nemen 87% minder aanvallen hebben die alsnog om acute behandeling vragen.

Paar andere gegevens:

- 77% van de deelnemers had na de eerste 2,5 maanden met tweewekelijkse dosering gedurende de daaropvolgende 4 maanden geen aanvallen
- over de gehele studie van 6,5 maanden had 44% van de deelnemers 0 aanvallen na het nemen van de tweewekelijkse dosering
- bij vierwekelijkse dosering gedurende 6,5 maanden is er sprake van 73% reductie in aanvallen, 73% minder gemiddeld of ernstige aanvallen, 74% aanvallen die om acute behandeling vragen
Regeis
1
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 16:56:

[...]

Nee, want dit is nu je vijfde bericht waarin je jouw afgunst jegens mij wilt laten blijken.
Kijk al mijn berichten van vandaag maar na, niet één bericht valt er te lezen waarin ik u persoonlijk aanspreek en/of benoem. Mijn excuses als dat wel zo is! Verder alles goed met u en uw positie in aandelen? Groet Regeis!
[verwijderd]
0
quote:

Ennu schreef op 11 augustus 2021 16:22:

Het riekt weer van de azijnpissers op dit forum

Wat is dat voor een bericht !?!!! Nok
[verwijderd]
0
quote:

Ixalan68 schreef op 10 augustus 2021 11:40:

[...]

Het ging hier over de uitslag van het fase twee onderzoek waarna een fase 3 ging volgen.....

Dat er dan, omdat het wel een jaar nog duurt met dat fase 3 door de koeien etc. ook voldoende Ruconest geproduceerd zou kunnen worden.

Het ene is de fantasie: het maakt een goede kans die fase 3 en wie weet voor nog meer longziekten te gebruiken....

De doelstelling is de koeien etc.
Die maken een grote productie mogelijk.....waarom zou je dat doen als je alleen voor HAE moet produceren.....
En dat laatste is dan weer fantasie.
Het ging hier over de uitslag van het fase twee onderzoek waarna een fase 3 ging volgen.....
In een van de laatste updates werd gezegd dat er nog veranderd werd in hoeveelheid toediening. Het is niet ondenkbaar dat er mogelijk nog een fase II of gecombineerde studie komt.

De doelstelling is de koeien etc.
Die maken een grote productie mogelijk.....waarom zou je dat doen als je alleen voor HAE moet produceren.....
En dat laatste is dan weer fantasie.


Die koeien zijn al jaren een natte droom voor Pharming, welke nodig zouden zijn om de grote onderzoeken AKI en PE en staan al lang op de planning. Jij verzint nu zaken waarom deze nodig zouden zijn.
Voor de huidige HAE productie zijn ze overbodig blijkt wel, de verkoopcijfers nemen namelijk af. De huidige twee faciliteiten zijn daarmee voldoende.
[verwijderd]
0
quote:

G. Hendriks schreef op 10 augustus 2021 12:13:

Primary completion date voor de covid-trial is juni 2021

De regels van clinicaltrials.gov verlangen een update binnen uiterlijk dertig dagen als de trial zijn primary completion date heeft bereikt.

Hetzelfde geldt voor de study completion date van juli 2021.

Ik heb nog geen update gezien. Lijkt mij een administratieve slordigheid.
Dus de informatie op clinicaltrials is dan toch onbetrouwbaar?
[verwijderd]
0
quote:

Ixalan68 schreef op 11 augustus 2021 17:06:

[...]

Je hebt DIK verloren.
De HAE patiënten vormen de test groep, 100%
Daarvan heeft bijna 70% ( kan dus 66% zijn en dan naar boven afgerond ) er baat bij.
Daarvan beweer jij heeft 17% dus af en toe een aanval, jij vindt dat kennelijk verwaarloosbaar.
Blijft over 13% met zware aanvallen anders hadden ze wel bij die 87% gehoord.
Samen is dat 100%.
Ik sluit nu deze discussie.
Dat beweer ik helemaal niet.
Zoals ik al aangaf begrijp je het niet wat de cijfers inhouden. Kijk ook gerust het bericht van G. Hendriks eens na, hij heeft het voor jou volledig voorgekauwd. Of bezoek de website van Takhzyro eens. Daar wordt het haarfijn uitgelegd, waarom jij fout zit met jouw percentages.
Je interpreteert ze namelijk verkeerd.
Ixalan68
0
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 17:11:

[...]

Het ging hier over de uitslag van het fase twee onderzoek waarna een fase 3 ging volgen.....
In een van de laatste updates werd gezegd dat er nog veranderd werd in hoeveelheid toediening. Het is niet ondenkbaar dat er mogelijk nog een fase II of gecombineerde studie komt.

De doelstelling is de koeien etc.
Die maken een grote productie mogelijk.....waarom zou je dat doen als je alleen voor HAE moet produceren.....
En dat laatste is dan weer fantasie.


Die koeien zijn al jaren een natte droom voor Pharming, welke nodig zouden zijn om de grote onderzoeken AKI en PE en staan al lang op de planning. Jij verzint nu zaken waarom deze nodig zouden zijn.
Voor de huidige HAE productie zijn ze overbodig blijkt wel, de verkoopcijfers nemen namelijk af. De huidige twee faciliteiten zijn daarmee voldoende.
O jé, dat wist de CEO waarschijnlijk niet dat de huidige twee faciliteiten voldoende zijn.
Toch wel al doorgegeven aan de CEO om hem te behoeden voor een 'koeienmiskleun'?

Ik vind dit relaas van u pure schande en tendentieus.
En dat alleen maar omdat u eerder DIK verloren hebt.
Winst gevend
2


Als Ruconest heeft gezorgd voor de afbetaling van
- alle schulden inclusief van ruconest zelf,
- en de aankoop van miljoenen-belangen in BioConnection, Orchard enz.
- en de bijna af te leveren veestapel met begeleiding en onderkomen enz.
- en 4 uitbreidingen in de vorm van gebouwen enz.
- en de betalingen van management, medewerkers en medicijn verkopers enz.
- en alle voorbereidingen en uitvoeringen van lopende onderzoeken enz.
- en een rijk gevulde kaspositie enz.
- 13% financiërings kosten terug gebracht naar 3% in obligaties.

Vraag ik me af wat er met het aandeel gebeurt, als Leonilisib erbij komt.
Dan lijkt mij dat 90 cent nu al een absurde waardering is voor dit bedrijf.

Waanzin ten top, ALL IN - thnx.

[verwijderd]
0
quote:

Ixalan68 schreef op 11 augustus 2021 17:17:

[...]

O jé, dat wist de CEO waarschijnlijk niet dat de huidige twee faciliteiten voldoende zijn.
Toch wel al doorgegeven aan de CEO om hem te behoeden voor een 'koeienmiskleun'?

Ik vind dit relaas van u pure schande en tendentieus.
En dat alleen maar omdat u eerder DIK verloren hebt.
Helaas is dit 'relaas' waarheid.
De CEO beweerde wel dat Pharming steeds verder zou groeien, maar de cijfers laten wat anders zien. Ook de bevestiging van Pharming dat 2021 zoals 2020 uit zal komen bevestigen dat.

En dat alleen maar omdat u eerder DIK verloren hebt.
Ik heb juist flinke winsten geboekt met dit aandeel.
Ixalan68
0
DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 17:11:

[...]

Het ging hier over de uitslag van het fase twee onderzoek waarna een fase 3 ging volgen.....
In een van de laatste updates werd gezegd dat er nog veranderd werd in hoeveelheid toediening. Het is niet ondenkbaar dat er mogelijk nog een fase II of gecombineerde studie komt.

De doelstelling is de koeien etc.
Die maken een grote productie mogelijk.....waarom zou je dat doen als je alleen voor HAE moet produceren.....
En dat laatste is dan weer fantasie.

Die koeien zijn al jaren een natte droom voor Pharming, welke nodig zouden zijn om de grote onderzoeken AKI en PE en staan al lang op de planning. Jij verzint nu zaken waarom deze nodig zouden zijn.
Voor de huidige HAE productie zijn ze overbodig blijkt wel, de verkoopcijfers nemen namelijk af. De huidige twee faciliteiten zijn daarmee voldoende.

Bovenstaande niet correct weergegeven.

O jé, dat wist de CEO waarschijnlijk niet dat de huidige twee faciliteiten voldoende zijn.
Toch wel al doorgegeven aan de CEO om hem te behoeden voor een 'koeienmiskleun'?

Ik vind dit relaas van u pure schande en tendentieus.
En dat alleen maar omdat u eerder DIK verloren hebt.

Uitleg door Ixalan68:
En wat ik nog kwalijker vind: u reageert op een post van 10-8 11.40 van mij wat nergens uit blijkt.
Gelieve dit niet meer te doen want u haalt e.e.a. zo uit het verband.
6.246 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... 309 310 311 312 313 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 0,900
Verschil +0,019 (+2,16%)
Hoog 0,903
Laag 0,883
Volume 3.641.122
Volume gemiddeld 6.869.450
Volume gisteren 4.203.859

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront