Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming augustus

6.246 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 ... 309 310 311 312 313 » | Laatste
Janssen&Janssen
1
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 16:11:

[...]

Een half jaar geleden deed ik bovenstaande uitspraak.
9 maart '21: Nu schat ik in dat de koers een stap terug gaat doen de komende tijd. Of dat 90 of 70 cent is, om maar een voorbeeld te noemen, weet je niet.
Resultaat: inderdaad een flinke stap terug waarbij zelfs de 90 cent gebroken is.
Hoe krijg je eigenlijk een quote van een andere maanddraad in een andere maanddraad geplakt?

Als je toch quote komt die toch als laatste post in de draad te staan.
[verwijderd]
2
quote:

Janssen&Janssen schreef op 11 augustus 2021 16:18:

[...]

Hoe krijg je eigenlijk een quote van een andere maanddraad in een andere maanddraad geplakt?

Als je toch quote komt die toch als laatste post in de draad te staan.
Daarvoor moet je voor IEX werken :-)
Winst gevend
0
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 16:05:

[...]

Alles wat ik overhoudt aan het einde van de maand stop ik in Pharming...
Ik vind dat op zijn zachtst gezegd niet slim. Al je geld in Pharming stoppen..
Ik kan je uit je droom helpen; die 1.50 komt er niet. De toekomst van Pharming staat ernstig onder druk door concurrentie en de redmiddelen die Pharming de belegger belooft komen er iedere keer niet. Niet één redmiddel boekt concrete progressie.
Ik vind het wel slim.
Ook ik ALL-IN nu op 9 duppies.

Wilbar
6
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 16:22:

[...]

Daarvoor moet je voor IEX werken :-)
Of een schreeuwerige alias hebben op het Pharming forum van IEX :)
[verwijderd]
4
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 16:22:

[...]

Daarvoor moet je voor IEX werken :-)
Dat denk ik ook, Henk.
Winst gevend
5


Nieuws de komende weken en maanden is zo dichtbij en zo enorm van omvang
dat ik ze niet kan laten liggen, bedankt voor diegene die ze voor mij
zo ver omlaag hebben betaald dat het een gespreid bedje is.

[verwijderd]
0
quote:

Winst gevend schreef op 11 augustus 2021 16:29:

Nieuws de komende weken en maanden is zo dichtbij en zo enorm van omvang
dat ik ze niet kan laten liggen, bedankt voor diegene die ze voor mij
zo ver omlaag hebben betaald dat het een gespreid bedje is.

Dat verkondigt winstgevend al maanden, maar draait de visie van winstgevend als een blad aan een boom naar gelang aandelenbezit.

sportliefhebber
3
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 16:32:

[...]

Dat verkondigt winstgevend al maanden, maar draait de visie van winstgevend als een blad aan een boom naar gelang aandelenbezit.

zo ken ik er meer....
Ixalan68
1
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 15:27:

[...]

Meer dan 30% heeft er dus geen baat bij gehad.
Hier maak je toch echt een enorme misser hoor.
Natuurlijk zullen er patiënten zijn die nog doorbraakaanvallen hebben, maar dat kan er ook één per half jaar zijn bijvoorbeeld.
Door te stellen dat 30% er geen baat bij gehad zou hebben laat je wel zien dat je de klok wel hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Patiënten hebben gemiddeld 87%(!) minder aanvallen door gebruik van Takhzyro.

Ach.
Gemiddeld 87% waarvan bijna 70% dus bijna niet en 17% dus af en toe en dat is een 'zou kunnen' en eventueel.

Blijft er 13% over met meerder zware aanvallen want die van die 17% hebben er maar af en toe eentje.
Wie gaat die 13% zwaardere gevallen helpen?
Kennetnix
4
quote:

Ennu schreef op 11 augustus 2021 16:22:

Het riekt weer van de azijnpissers op dit forum

De mensen met inhoudelijke kennis zijn verbannen of zelf vertrokken, dan is dit wat er overblijft.
Laat ik het bij mijzelf houden, ik vind de kwaliteit er afgelopen (half) jaar niet op vooruit gegaan en kom daardoor minder op dit forum.

Wilbar
5
quote:

sportliefhebber schreef op 11 augustus 2021 16:35:

[...]
zo ken ik er meer....
Ik ken een enkele belegger(?) die in hetzelfde tempo van alias verandert. Meestal als de grond (of de alias) te heet wordt onder de voeten. We kennen onze Pharming pappenheimers. Dhr De Vries (de CEO van Pharming) heeft nog steeds dezelfde alias. Ik ook.
Ixalan68
0
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 15:32:

[...]

Het is hier weer ernstig nodig om forumleden op de JUISTE feiten te wijzen. Er wordt lukraak weer wat af verzonnen. Jij verzint onjuiste doorbraakcijfers, terwijl deze al meermaals de revue gepasseerd zijn. Eerder beweerde er ook al eentje dat 30% geen baat zou hebben bij Takhzyro en daar laat blijken niet te weten waar men over spreekt.
Dan is een expert met enorm veel kennis wel nodig.
.........
[verwijderd]
0
quote:

Ixalan68 schreef op 11 augustus 2021 16:36:

[...]

Ach.
Gemiddeld 87% waarvan bijna 70% dus bijna niet en 17% dus af en toe en dat is een 'zou kunnen' en eventueel.

Blijft er 13% over met meerder zware aanvallen want die van die 17% hebben er maar af en toe eentje.
Wie gaat die 13% zwaardere gevallen helpen?
waarvan bijna 70% dus bijna niet
Je snapt er inderdaad dus echt niets van.
[verwijderd]
0
quote:

Kennetnix schreef op 11 augustus 2021 16:36:

[...]
De mensen met inhoudelijke kennis zijn verbannen of zelf vertrokken, dan is dit wat er overblijft.
Laat ik het bij mijzelf houden, ik vind de kwaliteit er afgelopen (half) jaar niet op vooruit gegaan en kom daardoor minder op dit forum.

Gelukkig is De Monitor - De Pharming Expert weer terug.
zeiler
2
zeurpietje
0
analist Jos Versteegh van zakenbank InsingerGilissen die de biotechsector al jaren volgt, is mild in zijn oordeel. 'Natuurlijk is het teleurstellend. Maar de kans op succes is nu eenmaal enorm klein. De meeste ontwikkelingsprogramma's van medicijnen mislukken. Dat hebben veel beleggers zich waarschijnlijk niet goed gerealiseerd.'
op bnr vanmiddag werd een kans genoemd van 1 op 1.000

Voordat je in biotech belegd zou ik dit eerst op me laten inwerken.
een gokje is leuk maar niet voor te veel geld natuurlijk
[verwijderd]
0
quote:

zeurpietje schreef op 11 augustus 2021 16:44:

analist Jos Versteegh van zakenbank InsingerGilissen die de biotechsector al jaren volgt, is mild in zijn oordeel. 'Natuurlijk is het teleurstellend. Maar de kans op succes is nu eenmaal enorm klein. De meeste ontwikkelingsprogramma's van medicijnen mislukken. Dat hebben veel beleggers zich waarschijnlijk niet goed gerealiseerd.'
op bnr vanmiddag werd een kans genoemd van 1 op 1.000

Voordat je in biotech belegd zou ik dit eerst op me laten inwerken.
een gokje is leuk maar niet voor te veel geld natuurlijk

Sommigen gokken op die kleine kans met elke cent die ze over hebben las ik zojuist.
Ixalan68
2
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 16:40:

[...]

waarvan bijna 70% dus bijna niet
Je snapt er inderdaad dus echt niets van.
Je hebt nu verloren.

Ruim 30% heeft nog aanvallen en daarvan 13% hevige.
Die moeten toch geholpen worden.
In mindere mate 17% en 13% dus vaak.

En elke dag komen er meer bij.
[verwijderd]
0
quote:

Winst gevend schreef op 10 augustus 2021 16:42:

Eindelijk verbale ondersteuning gericht op Pharming Group BV

Voorzichtig bladeren want de inkt is nog nat.
simplywall.st/stocks/nl/pharmaceuticals-biotech/ams-pharm/pharming-group-shares/news/could-the-market-be-wrong-about-pharming-group-nv-amspharm-g
Dit soort berichten, die je aanhaalt, worden automatisch gegenereerd. Inhoudelijk bevatten ze niets en kan men bijna categoriseren als 'rommel'.
6.246 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 ... 309 310 311 312 313 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 10:59
Koers 0,913
Verschil +0,004 (+0,50%)
Hoog 0,917
Laag 0,907
Volume 1.530.771
Volume gemiddeld 6.934.801
Volume gisteren 4.300.077

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront