Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming augustus

6.246 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 309 310 311 312 313 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

voda schreef op 11 augustus 2021 17:23:

Hoe kan DM posten op een oude maanddraad die gesloten was?

Daarvoor moet je voor IEX werken :-)
[verwijderd]
0
quote:

voda schreef op 11 augustus 2021 17:23:

Hoe kan DM posten op een oude maanddraad die gesloten was?

www.iex.nl/Forum/Topic/1380316/Pharmi...
Retorische vraag?
[verwijderd]
1
quote:

Rocker Hope schreef op 11 augustus 2021 11:09:

[...]Moeten we nog eens 20 jaar wachten? Het lijkt er wel op dat hij ons lekker uitlacht. Hahaha die sukkelleers steken hun zwaar verdiend geld in mijn bedrijf waar ik rijkelijk van kan leven en zij zullen nooit iets bereiken. Domme beleggers hahaha.
Dit doet pijn.

Pray for Pharming en mijn knikkertjes.
Rocker Hope, u bent niet alleen die zo denkt ...

"Koop bitcoins" "aandeelhouders moeten geduld hebben" "soon very soon" .... wie zei dit nog ?

Alle vooruitzichten en pijplijnen van de laatste tien jaren die niet tot een goed einde gebracht zijn, moeten wij opnieuw (!) vriendelijk aan de DE Monitor-De Pharming Expert vragen of hij ze voor ons kan opsommen/een lijstje van kan maken? Bassienl kan dit ook, denk ik. Het is een schande dat de koers van het aandeel staat waar hij nu staat dankzij de "uitstekende" prestaties van de directie van dit bedrijf. En als aandeelhouders hier hun ontevredenheid laten blijken, worden ze monddood gemaakt, gekleineerd of uigemaakt.

Is het niet hoog tijd dat de koers van dit aandeel omhoog gaat na 40% aan waarde verlies sedert begin 2020 !??!!!

Wat heeft het voor zin in dit bedrijf jaren lang geld in te steken als ze incapabel zijn om wat meerwaarde aan het aandeel te geven ?!? Ondertussen worden hun zakken rijkelijk gevoeld.
[verwijderd]
0
quote:

Ixalan68 schreef op 11 augustus 2021 17:23:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 17:11:

[...]

Het ging hier over de uitslag van het fase twee onderzoek waarna een fase 3 ging volgen.....
In een van de laatste updates werd gezegd dat er nog veranderd werd in hoeveelheid toediening. Het is niet ondenkbaar dat er mogelijk nog een fase II of gecombineerde studie komt.

De doelstelling is de koeien etc.
Die maken een grote productie mogelijk.....waarom zou je dat doen als je alleen voor HAE moet produceren.....
En dat laatste is dan weer fantasie.

Die koeien zijn al jaren een natte droom voor Pharming, welke nodig zouden zijn om de grote onderzoeken AKI en PE en staan al lang op de planning. Jij verzint nu zaken waarom deze nodig zouden zijn.
Voor de huidige HAE productie zijn ze overbodig blijkt wel, de verkoopcijfers nemen namelijk af. De huidige twee faciliteiten zijn daarmee voldoende.

Bovenstaande niet correct weergegeven.

O jé, dat wist de CEO waarschijnlijk niet dat de huidige twee faciliteiten voldoende zijn.
Toch wel al doorgegeven aan de CEO om hem te behoeden voor een 'koeienmiskleun'?

Ik vind dit relaas van u pure schande en tendentieus.
En dat alleen maar omdat u eerder DIK verloren hebt.

Uitleg door Ixalan68:
En wat ik nog kwalijker vind: u reageert op een post van 10-8 11.40 van mij wat nergens uit blijkt.
Gelieve dit niet meer te doen want u haalt e.e.a. zo uit het verband.
Gelieve niet te gaan rommelen in quotes. Nu is niet duidelijk wat van mij komt.

u reageert op een post van 10-8 11.40 van mij wat nergens uit blijkt.
Het staat gewoon boven de quote hoor..
Winst gevend
4
quote:

voda schreef op 11 augustus 2021 17:23:

Hoe kan DM posten op een oude maanddraad die gesloten was?

www.iex.nl/Forum/Topic/1380316/Pharmi...
Hoe kan DM reageren op mijn reactie die verwijderd was?

[verwijderd]
0
quote:

Winst gevend schreef op 11 augustus 2021 17:29:

[...]

Hoe kan DM reageren op mijn reactie die verwijderd was?

DM werkt bij de NSA en is een relatie van oud president Barak Obama. DM weet heel veel en kan zelfs bergen verplaatsen indien nodig. Soort Chuck Norris van de informatica.

DM PE neemt het mij niet kwalijk, welcome back.
De Witte Ruiter
2
[Modbreak IEX: Gelieve niet zonder onderbouwing beschuldigingen van illegale activiteiten te plaatsen, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
Iris
7
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 17:26:

[...]

Daarvoor moet je voor IEX werken :-)
Dat kan het niet zijn, want iemand van Iex kan niet legaal en anoniem de beschadegende posts maken zoals jij ze maakt. Dat zou een goede reden voor aanklachten zijn.
[verwijderd]
0
quote:

protrek schreef op 11 augustus 2021 17:35:

[...]

Het bewijs dat dit ventje voor de IEX werkt en zoveel mogelijk de long aandeelhouders kan afzeiken zonder dat hij daarvoor op de vingers wordt getikt door Henk.
Protrek ? ProPharming zeker :)
voda
16
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 17:26:

[...]

Daarvoor moet je voor IEX werken :-)
Je kan dit wel als een grap afdoen, maar niemand kan een draad die op slot zit "omhoog" halen.
Het posten op zo'n draad is immers onmogelijk.

Het laatste puzzelstukje valt nu wel op zijn plaats.
Regeis
0
Mensen steeds tegen zich in het harnas jagen, gelijk moet ik dan denken aan Don Quichot, een oude vernuftige edelman die denkt dat hij een dolende ridder is. Ook denk ik dan gelijk aan Pharming en dit forum. Goede bedoelingen maar niet alle daden zijn even duidelijk en komen soms zelfs belachelijk over. Er zijn diverse mensen die wel passen in dit plaatje, dus deze boodschap is niet op een bepaald persoon toegespitst. Uiteindelijk draait het om Pharming en die waait niet met alle winden mee, nu even niet de wind in de rug maar de molen draait rustig door en zal zijn diensten bewijzen.
Bromsnor
0
quote:

maliqun61 schreef op 11 augustus 2021 14:45:

[...]

Tostrams:

SPECIAL (11 augustus) Pharming
Pharming is technisch verzwakt.
Het Leidse Pharming wacht nog altijd op nieuwe impulsen. Per saldo beweegt Pharming al drie jaar in een zeer ruime, neutrale bandbreedte. Sinds eind 2017 is de koers ondanks vaak forse bewegingen nauwelijks wat opgeschoten. We zien een zijwaarts koersverloop onder de zware weerstand van €1,64. Die wordt gevormd door de toppen van 2018 en 2019. Binnen de bandbreedte is de correctieve fase recent afgebroken. Een nieuwe aanval op de weerstand lijkt hiermee te zijn ingezet. De huidige terugval dient dan wel een hogere koersbodem op te gaan leveren. Pas als de bandbreedte aan de bovenkant wordt verlaten, zal de lucht verder opklaren en wordt het weer interessant voor de langere termijn.

Conclusie
Pharming is langzaam op weg naar de lange termijn weerstand 1,64. Om nieuw opwaarts potentieel te creëren, dient deze weerstand te worden gebroken. Dan kan het aandeel verder oplopen richting koersdoel 1,97. We adviseren beleggers om te wachten met posities totdat de weerstand is gebroken. De huidige terugval dient rond de 200-dagenlijn te worden opgevangen om een nieuwe aanval op de weerstand mogelijk te maken.
Laat toch gaan die nietszeggende analyse van Tosti.
BassieNL
1
quote:

Vince.be schreef op 11 augustus 2021 17:27:

[...]
...
"Koop bitcoins" "aandeelhouders moeten geduld hebben" "soon very soon" .... wie zei dit nog ?
...
Hij had groot gelijk.

Bitcoin is na die uitspraak 30% gestegen.
Pharming is sindsdien 11% gedaald.
[verwijderd]
0
quote:

Iris schreef op 11 augustus 2021 17:35:

[...]

Dat kan het niet zijn, want iemand van Iex kan niet legaal en anoniem de beschadegende posts maken zoals jij ze maakt. Dat zou een goede reden voor aanklachten zijn.
Iris, En vooral Pharming fans, in de plaats van DM PE persoonlijk aan te vallen, ontkracht wat hij zegt. Hetzelfde met Fanaat bv. En als er negatieve berichten over Pharming in de media komen, of van analisten schrijf ze dan een brief enz enz enz.

Indien het zoals nu de laatste 20 maanden verder gaat met de koers van het aandeel meer en meer beneden, dan gaan de Pharming fans veel werk hebben om hun geliefde ceo te verdedigen.

Het is meer dan genoeg geweest de mooie beloftes, de mooie woorden, de glimlachen enz, vele aandeelhouders hebben geen geduld meer omdat ze te lang op een doorbraak hebben moeten wachten zonder dat die er door kwam !

Stilletjes aan wordt het tijd om verantwoording te geven over alles wat beloofd was, over de gestopte pijplijnen o.a enz.

Geloven jullie echt dat Pharming met één nieuws opeens boven 1,40 1,50 zal gaan .... dagdromen is dat. Min 40 % op 20 maanden en jullie super ceo kon dit niet beletten ! Doe mij niet lachen met jullie berichten die door de markt én vele analisten niet serieus genomen worden. Het vertrouwen is weg en de ceo doets NIETS om dit te herstellen.

[verwijderd]
0
quote:

BassieNL schreef op 11 augustus 2021 17:43:

[...]
Hij had groot gelijk.

Bitcoin is na die uitspraak 30% gestegen.
Pharming is sindsdien 11% gedaald.
Op gebied van Money Money is hij een Brain, jammer voor de aandeelhouders niet.
[verwijderd]
6
Netto shortposities boven publicatiegrens van 0,5%
Linden Advisors 0,98% (1 juni 2021)
Citadel Advisors 0,47% (10 augustus 2021)-0,07%
WorldQuant 0,64% (6 augustus 2021) +0,14%

Pictet Asset Management 1,48% (29 april 2021)

Totaal short: 3,57%
Aantal partijen: 4

Citadel Advisors is onder de 0,5% gekomen en wordt bij een volgende update niet meer in de lijst opgenomen.
voda
1
lucas D
0
quote:

van Buren schreef op 11 augustus 2021 17:09:

Nu al onder de 90. Ik was er al bang voor.......
De slotkoers is de hele week al onder de 0,900
[verwijderd]
1
[verwijderd]
0
quote:

Eric de Rus schreef op 11 augustus 2021 17:55:

Ik ben blij dat m'n vriend er ook weer is :))

Goedemiddag overigens
Eric, U hebt meerdere vrienden, over dewelke gaat het ? ;))
6.246 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 309 310 311 312 313 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 17:35
Koers 0,962
Verschil -0,026 (-2,63%)
Hoog 0,979
Laag 0,952
Volume 6.325.596
Volume gemiddeld 6.419.405
Volume gisteren 5.323.102

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront