Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming augustus

6.246 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 309 310 311 312 313 » | Laatste
€URO-Trader
0
quote:

Am@eurBelegger schreef op 11 augustus 2021 15:20:

Zullen we even handjes tellen?
Wie heeft er nog vertrouwen in Pharming?
En wie niet?
de aanhouder wint. Ik verheug me dat Ruconest mbt Corona behandeling zeer interessant is. En anders een andere matchmaker.
[verwijderd]
1
quote:

Winst gevend schreef op 11 augustus 2021 15:29:

[...]

Ksssst... kruip terug in je hok. :-))
Het is hier weer ernstig nodig om forumleden op de JUISTE feiten te wijzen. Er wordt lukraak weer wat af verzonnen. Jij verzint onjuiste doorbraakcijfers, terwijl deze al meermaals de revue gepasseerd zijn. Eerder beweerde er ook al eentje dat 30% geen baat zou hebben bij Takhzyro en daar laat blijken niet te weten waar men over spreekt.
Dan is een expert met enorm veel kennis wel nodig.
[verwijderd]
0
quote:

€URO-Trader schreef op 11 augustus 2021 15:30:

[...]de aanhouder wint. Ik verheug me dat Ruconest mbt Corona behandeling zeer interessant is. En anders een andere matchmaker.
De uitstapper in december wint.
En de shorter, die wint ook.

De hoopvolle aanhouder die nog steeds weg loopt met de mooie praatjes van Pharming boekt steeds groter wordende verliezen.
[verwijderd]
0
quote:

B33rtj3 schreef op 11 augustus 2021 15:19:

[...]

Zelf heb ik hem op 0,86 maar dat lijkt mij ook. Wellicht dat hij daarna bij een goeie Q3 na volledige herstel wel weer eens de 1,55 gaat opzoeken
In Q2 zou er herstel plaatsvinden. Dus of er in Q3 ook extra wordt gegroeid is volgens mij niet gezegd.
Wat gaat de koers doen als in Q3 ook blijkt dat de omzet achter blijft?
knusmos
1
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 15:36:

[...]

De uitstapper in december wint.
En de shorter, die wint ook.

De hoopvolle aanhouder die nog steeds weg loopt met de mooie praatjes van Pharming boekt steeds groter wordende verliezen.
hartelijk dank aan de gasten op dit forum die me over de lijn hebben geholpen om van dit aandeel afstand te doen. Dat vermogen wat in Pharming zat is inmiddels al over de kop gegaan.
Pharming short en vele andere aandelen met veel meer potentie!
knusmos
1
quote:

€URO-Trader schreef op 11 augustus 2021 15:41:

DE KUNST IS HET MOMENT KIEZEN
Dan mag je nog eventjes wachten tot 2025
Beursgoeroe
0
gelukkig hebben we de zwarte cijfers nog ................ dat dan weer wel ...........kunnen ze bij Gala nog een puntje aan zuigen (koers -200) ...........daar brandt de allesbrander al jaren .............
Am@eurBelegger
0
Ik heb ook Vertrouwen....
Alles wat ik overhoudt aan het einde van de maand stop ik in Pharming...
Mijn GAK is van 1,18 nu gezakt naar 1,06...
Heb ik december wel wat gecashed op 1,39 en later op 1,20 terug gekocht dus denk dat de GAK in werkelijkheid lager is.
Maar nu gaan ze niet weg voor minder dan 1,50...
[verwijderd]
0
quote:

Beursgoeroe schreef op 11 augustus 2021 15:50:

gelukkig hebben we de zwarte cijfers nog
Nog wel. Maar of dat komend kwartaal ook nog zo gaat zijn..
[verwijderd]
1
quote:

Am@eurBelegger schreef op 11 augustus 2021 15:51:

Ik heb ook Vertrouwen....
Alles wat ik overhoudt aan het einde van de maand stop ik in Pharming...
Mijn GAK is van 1,18 nu gezakt naar 1,06...
Heb ik december wel wat gecashed op 1,39 en later op 1,20 terug gekocht dus denk dat de GAK in werkelijkheid lager is.
Maar nu gaan ze niet weg voor minder dan 1,50...
Alles wat ik overhoudt aan het einde van de maand stop ik in Pharming...
Ik vind dat op zijn zachtst gezegd niet slim. Al je geld in Pharming stoppen..
Ik kan je uit je droom helpen; die 1.50 komt er niet. De toekomst van Pharming staat ernstig onder druk door concurrentie en de redmiddelen die Pharming de belegger belooft komen er iedere keer niet. Niet één redmiddel boekt concrete progressie.
[verwijderd]
0
quote:

ariV schreef op 1 maart 2021 20:41:

maar vandaag mooie dag in ieder geval, was ff bang dat het na de middag weer weg zouden geven maar gelukkig trok t nog aardig door uiteindelijk. Nu maar hopen dat de mensen het aandurven ze vast te houden tot de vierde. Zelf heb ik t ook wel een klein beetje benauwd hoor, weet ook niet veel meer dan dat wat ik hier gelezen heb. En dan heb ik hier nog aardig wat gemist ook.

Ook voor de eerste keer dat ik zo'n gok, (want dat blijft het neem) nu met 75% van mijn porto er in
(FF voor het lijstje van DM weer wat bijgekocht nu op 1,165)
Voorheen had ik alles verspreid over talloze fondsen maar dat was allemaal niet meer te volgen. Was ook mn eerste jaar beleggen en stopte er veel te veel tijd in waardoor er andere dingen die mijn aandacht vereisten op de achtergrond kwamen.
Nu dus minder zorgen, hoop dat t snel ontploft en dat we een klapper maken. Anders zit ik lekker voor LT en denk dan ook een betere in PH te hebben dan dat ik het op de bank zou stallen.
Zelf heb ik t ook wel een klein beetje benauwd hoor schreef je een half jaar geleden.
Een aankoop van 1.165 volgens de lijst. Ik hoop voor je dat het niet bij 75% gebleven is en op tijd afgebouwd hebt.
Van 1.165 is inmiddels 24% af.
[verwijderd]
2
quote:

De Monitor - De Pharming Expert schreef op 9 maart 2021 17:20:

[...]

Dat snap ik, maar een exacte koershoogte op een bepaald tijdstip weet niemand en is ook zinloos.

Je kunt bij Pharming wel heel goed richtingen en regionen inschatten, zoals ik inschatte om voor de Nasdaq notering extra sprinters in te kopen bovenop mijn aandelenpositie en op 1.455 inzag dat de koers op instorten stond en mijn winst vellig stelde, bijvoorbeeld.
Dat er een euforische koersstijging inzat is dan de inschatting, of dat dan 1.35 of 1.45 is zie je gaandeweg.
Nu schat ik in dat de koers een stap terug gaat doen de komende tijd. Of dat 90 of 70 cent is, om maar een voorbeeld te noemen, weet je niet.

Een half jaar geleden deed ik bovenstaande uitspraak.
9 maart '21: Nu schat ik in dat de koers een stap terug gaat doen de komende tijd. Of dat 90 of 70 cent is, om maar een voorbeeld te noemen, weet je niet.
Resultaat: inderdaad een flinke stap terug waarbij zelfs de 90 cent gebroken is.
[verwijderd]
1
Nog even een stukje zelfreflectie:

quote:

De Monitor - De Pharming Expert schreef op 17 februari 2021 15:41:

Ik denk dat het onderzoek van Osthoff niet op tijd afgerond is om juni 2021 met resultaten te komen. Er is pas vandaag melding gedaan dat er wordt uitgebreid naar Brazilië en Mexico. Die tijd lijkt me wel erg kort!
Waarvan akte.
Wadloper
1
quote:

DE MONITOR - De Pharming Expert schreef op 11 augustus 2021 16:13:

Nog even een stukje zelfreflectie:

[...]

Waarvan akte.
Van harte, u bent de echte Pharming Expert.
Wordt ie al wat groter ?
Diep respect voor uw bijdrages.
Regeis
3
Constant worden er berichten (ook weer een van mij) verwijderd terwijl ik me binnen alle grenzen probeer te houden. Geen kritiek op de moderatie maar het wordt voor mij steeds onduidelijker van wat nu wel of niet mag. Het is voor mij wel duidelijk dat ik ergens een gevoelige snaar schijn te raken, ik ben geen expert dus het is slechts gissen. Graag zou ik vernemen wat ik verkeerd doe als positief ingestelde aandeelhouder van Pharming, dit in tegenstelling tot anderen waarvan ik denk dat zij (constant) meer over de schreef gaan en anderen aan het uitdagen zijn. Pharming weer bijna in het groen, daar moet het in feite over gaan en betere tijden breken aan!
[verwijderd]
1
quote:

aextracker schreef op 27 april 2021 17:38:

[...]

Dat gaat niet gebeuren charlie.b...... door de euro zakken....

Roze wolken dag dus, maar van rose worden de Pharming koersen niet rood of groen.
Daar moet de vrije nieuwsgaring rondom Pharming zijn werk gaan doen.

Via een vorstelijk rendement, mag Pharming van mijn part de "Royal company" status in de schuur van geduld parkeren :).
Nietszeggende wuifhandjes cultuur en mooie woorden uit spreken, voor Euro 1.2 Mln toelage per jaar vanaf je achtiende....... daar ga je vanzelf van lachen.
Stel je toch eens voor dat Amalia "beschermvrouwe" wordt als Vorstin der Profylaxe therapien.... da's pas nieuws.....waar de koers van op hol slaat.....
Dat gaat niet gebeuren charlie.b...... door de euro zakken....
Toch wel, en behoorlijk ook!
[verwijderd]
0
quote:

dividend belegger schreef op 4 juli 2021 11:07:

[...]

helaas dm worden betekenen niet wat jou op dat moment uitkomt. significant betekent gewoon significant of in normale taal veel.

zoals in de meeste gevallen zoals al vaak gebleken is zul je weer teleurgesteld worden

volgens mij komen ze tot nu toe bijna altijd met goede cijfers of hebben ze dit opgehaald in het kwartaal erna
Zo zie je maar dividend belegger, significant betekende dus niet 'veel' en werd je met je hoge omzetinschatting fors teleurgesteld.
[verwijderd]
0
quote:

Wadloper schreef op 11 augustus 2021 16:15:

[...]

Van harte, u bent de echte Pharming Expert.
Dat blijkt maar weer eens.
6.246 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 309 310 311 312 313 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 13:14
Koers 0,896
Verschil +0,015 (+1,65%)
Hoog 0,899
Laag 0,883
Volume 1.495.154
Volume gemiddeld 6.869.450
Volume gisteren 4.203.859

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront