BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi, april 2015

1.026 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 » | Laatste
nestel
0
Flink aantal Besi's opgepakt gem. 25,373...
Prachtige kans!

Prachtige cijfers....

Prachtige daling????
Belachelijk... Kwaliteit komt altijd boven drijven, bovendien is het div, rendement op deze koers extra aanlokkelijk... Mochten ze verder dalen...Prachtige bijkoopkans dan...

ook flink aantal RDSA opgepikt vandaag...

"Sell in May", we zullen het gaan zien en meemaken...
Ron61
0
gyronando
0
@ mede beleggers besi,

Na alles wat vandaag bekent is geworden , wat voor winst per aandeel kunnen we dan verwachten in 2015?
nestel
0
quote:

bgc200 schreef op 29 april 2015 19:53:

[...]

Ik zal iig hetzelfde doen als we een spike up krijgen!
Heb nog wat transactietegoed van Binck om op te maken haha!

Na een uur ga ik mijn winst nemen, en dan aan het einde van de dag weer instappen. Ik verwacht een vergelijkbare beweging als bij ASMI, grote spike en dan een forse daling terug, om in de komende dagen rustig verder te stijgen.
Hulde en chapeau!

AB

Was te laat, rijd er elke dag langs. Anders had ik 14.00 uur de verg. even mee kunnen pakken... en gelijk een happie kunnen doen bij vdVlk
[verwijderd]
0
Poe die zagen we even niet aankomen maar achteraf gezien begrijp ik het wel. De koers was ook wel erg sterk opgelopen de afgelopen maanden. Ik heb dit zelfde vorig jaar met USG meegemaakt; goede cijfers en een daverende afstraffing. Heeft toen maanden geduurd voor er weer een groen cijfertje verscheen. Denk dat het met Besi best snel weer up kan gaan. Gefeliciteerd aan diegenen die rond de 26 hebben gekocht vandaag. Lijkt me een zeker rendementje maandag.
Daniel30
0
quote:

Daniel30 schreef op 30 april 2015 07:37:

Lijkt mij ook alleen maar positief, echter er zijn van die mensen die het jammer vinden dat er niets gezegd kan worden over de 2e helft van 2015.
Die zouden vandaag nog wel eens roet in het eten kunnen gaan gooien, gebeurde ook bij ASML...
Het is toch niet waar wat er vandaag gebeurd is en ik had nog wel een voorgevoel....Iemand heeft hier veel geld verdient dmv put opties....

Morgen nieuwe maand, misschien de eerste of tweede week nog met positief nieuwsbericht waardoor we weer eens kunnen knallen.
ik zet de champagne weer terug in de koelkast, tegen die tijd is hij tenminste echt koud....

wat een domper vandaag!!
Ron61
0
beurswatcher
0
Deze hele week is Besi tot en met gemanipuleerd, en iedereen vind dit blijkbaar heel gewoon.
En IEX analisten weten niet beter te melden dat Besi daalt op KW-1 cijfers, wat een belachelijke stumpers zeg. Ik zou zo'n analist niet eens mijn hamster laten beheren!
niels 2083
0
De outlook is duidelijk de aanstichter van dit geweld geweest. Ik verwacht dat het bij een kwakkelende aex nog wel wat dieper kan wegzakken tot q2 cijfers. Zeker als Besi in de tussentijd weinig te melden heeft.
Daniel30
0
quote:

bgc200 schreef op 30 april 2015 18:53:

BElangrijkste plaatje van vandaag:

plaatje??
[verwijderd]
0
quote:

gyrolando schreef op 30 april 2015 17:32:

@ mede beleggers besi,

Na alles wat vandaag bekent is geworden , wat voor winst per aandeel kunnen we dan verwachten in 2015?

Q1 staan we op 0,46. Als ze performance van vorig jaar kunnen laten zien eindigen we gok ik ergens op zon 3 euro.

Tussen de 2-2,5 lijkt me realistischer.
Q2 wordt een belangrijk moment voor FY15
[verwijderd]
0
quote:

Daniel30 schreef op 30 april 2015 19:03:

[...]

plaatje??
Krijg een vaag error bij het uploaden.

Het gaat om slide 15:
www.besi.com/uploads/tx_news/AGM_30_A...
1.026 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:35
Koers 125,500
Verschil -1,750 (-1,38%)
Hoog 130,300
Laag 125,200
Volume 502.768
Volume gemiddeld 510.086
Volume gisteren 465.608

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront