KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN met turbo omhoog op overname geruchten? weekdraadje 18 t/m 25 oktober-2014

260 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 22 oktober 2014 18:40:

Blok zit daar vastgelijmd met superglu...
wij ook in/aan kpn
sportliefhebber
0
quote:

elf schreef op 22 oktober 2014 18:12:

[...]

Er is niet zoveel meer over om te beschermen.
Blok
Erik9400
0
Wat moet slim mu alleen in Oostenrijk met belang in 1 aanbieder?

Stelt toch niets voor...je kan verschil niet maken en je hebt geen schaalvoordeel

Lijkt mij vrij kansloos.... Kpn belang wil hij ook nog verkopen en dan blijft kruimel over ipv stuk van taart....

Hij zegt dat kpn investering is maar kpn en oostenrijk staat onder water...

Wat is de bedoeling?
Erik9400
0
P.s. En blok...zou hij niet opstappen voor 10-20 miljoen van overnemende partij?

Je moet sterk in schoenen staan om dat af te slaan
[verwijderd]
0
quote:

Erik9400 schreef op 22 oktober 2014 19:59:

P.s. En blok...zou hij niet opstappen voor 10-20 miljoen van overnemende partij?

Je moet sterk in schoenen staan om dat af te slaan
Er zijn vast wel goedkopere manieren om hem te wippen al lijkt chantage met een ´amoureuze affaire´ met een meisje van de concurrentie niet direct voor de hand te liggen.

[verwijderd]
0
Tele2 meer klanten, betekent wellicht minder klanten voor KPN. Cijfers KPN zullen denk ik tegen vallen. Zal de koers geen goed doen vandaag vermoed ik.

Zoals Wies aangeeft voor ee nieuwe telecommunicatie bedrijf, wordt er vrijwel niets gecommuniceerd. Hoop dat dit met het aantrekken van De Jager in positieve zin verbeterd.

Succes vandaag.
[verwijderd]
0
do 23 okt 2014, 08:01
Orange ziet omzet en winst dalen
PARIJS (AFN) - Het Franse telecombedrijf Orange heeft de winst en omzet in het derde kwartaal verder zien dalen. Dat meldde het bedrijf donderdag.
Naar KPN Koninklijke detailpagina >

De omzet van Orange zakte met 3,5 procent ten opzichte van een jaar eerder, naar 9,8 miljard euro. Het bedrijfsresultaat (ebitda) ging bijna 4 procent omlaag naar 3,3 miljard euro. De omzet was iets hoger dan analisten in doorsnee voorspelden, de ebitda bleef een fractie onder de verwachting. Orange hield vast aan de prognose dat de ebitda over het hele jaar uitkomt op 12 tot 12,5 miljard euro en dat de winstmarge stabiliseert ten opzichte van 2013.
Orange haalt ongeveer de helft van zijn omzet uit Frankrijk, de groei zit echter in Afrika en het Midden-Oosten, waar de opbrengsten vorig kwartaal met ruim 6 procent toenamen. Het bedrijf overweegt zijn Afrikaanse bezittingen apart naar de beurs te brengen.
Erik9400
0
Kan mij domweg niet voorstellen dat de jager daar zit om declaraties goed te keuren...winsten van at&t en orange vallen tegen ...vam kpn natuurlijk ook

Koers is niet bepaald op hoogtepunt en de miljarden uit van eplus hebben alleen negatief effect gehad op koers...

Op 3 euro kan je hoogtevrees krijgen maar nu?

Hebben we net niet een correctie gehad?
RAUL
0
quote:

mickey1399 schreef op 22 oktober 2014 21:32:

KPN gaat obligaties doorrollen voor bijna niks, zie artikel DFT-VEB

www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/23234...
Dit zie ik als goed nieuws voor de LT-belegger in KPN. En daar hoor ik nu zo langzamerhand ook bij. ;-)
[verwijderd]
0

er is thans een gebrek aan nieuwe investeerders die in het aandeel willen, dus zitten we met korte termijn posities en die zijn bepalend voor het koersgedrag van het moment en niet koers ondersteunend, KPN moet echt een betere klasse aandeelhouder/investeerder naar het aandeel trekken, eentje die ze opslaat met een LT view , zodat de aandelen echt een paar jaar uit de circulatie verdwijnen.

dat is het Bestuur blijkbaar niet gelukt, ik denk dat het niet zo zeer te maken heeft met dividend, want er is genoeg geld om dat in te zetten, maar de onzekerheid over wat Slim met zijn aandeel gaat doen, die onzekerheid heeft het bestuur niet kunnen wegnemen , waarschijnlijk omdat ze zelf niet weten wat Slim wil, ik werd niet vrolijk gisteren van het expansie plan van Austria, ik vrees dat KPN thans een low priority voor Slim aan het worden is.

het Bestuur van KPN moet actiever op pad, maar dat gaat moeilijk met een grote belang hebbende aandeelhouder die waarschijnlijk niets wil en thans eerder tegen dan meewerkt.

ik heb Slim altijd als een toegevoegde waarde gezien voor KPN, ik twijfel of dat nu nog wel zo is.

moeilijk
W

[verwijderd]
0
For today: PP=2.294
Resistance: R1=2.322; R2=2.360
Support: S1=2.257; S2=2.228

"short term" support/resistance ~2.265 / ~2.300

Orange ~2% up on (well expected) q3-results:

"Orange Q3 results in line, confirms 2014 targets:

Oct 23 (Reuters) - Orange SA, France's largest telecom operator, posted quarterly results largely in line with expectations but relied on steeper cost-cutting to stabilise profit margins, even as it reported rising subscriptions to its faster 4G mobile services.

The company reported third-quarter revenue of 9.805 billion euros ($12.39 billion), slightly above analysts' forecasts of 9.71 billion, and restated core earnings excluding items and capital spending of 3.245 billion.

It also confirmed that it expects to meet its full-year 2014 target for operating cash flow in the range of 12.0 to 12.5 billion and said it expects to return its ratio of net debt closer to around two times cash flow by the end of the year. (1 US dollar = 0.7913 euro) (Reporting by Gwenaelle Barzic in Paris and Eric Auchard in Frankfurt; Editing by James Regan)"
RAUL
0
quote:

Erik9400 schreef op 23 oktober 2014 08:53:

Kan mij domweg niet voorstellen dat de jager daar zit om declaraties goed te keuren...winsten van at&t en orange vallen tegen ...vam kpn natuurlijk ook

Koers is niet bepaald op hoogtepunt en de miljarden uit van eplus hebben alleen negatief effect gehad op koers...

Op 3 euro kan je hoogtevrees krijgen maar nu?

Hebben we net niet een correctie gehad?
Die miljarden van de E-Plus deal zal KPN geen windeieren leggen. Financieel komt KPN er natuurlijk een stuk beter voor te staan. Zeker met de deal die KPN met de Belastingdienst heeft afgesloten over het afschrijven van de verliezen op de verkoop van E-Plus. Ook zal de schuld terug worden gebracht hetgeen de komende jaren honderden euros rente per jaar bespaart.Daarnaast timmert KPN flink aan de weg met haar All-In-1 abos. Denk dat hier het aantal abonnees is toegenomen. En wellicht is het aantal mobiele bellers afgenomen door de hevige concurrentiestrijd. Maar nieuwe 4G abos zullen dit waarschijnlijk weer gecompenseerd hebben. Het gaat om de vooruitzichten en die zien er met een goede infrastructuur en een toenemend datagebruik positief uit. Genoeg synergie aanwezig. Het is maar hoe KPN dit allemaal gaat presenteren. Nog een paar dagen wachten en we weten het.
RAUL
0
quote:

wiesje 9333 schreef op 23 oktober 2014 09:40:

.....
het Bestuur van KPN moet actiever op pad, maar dat gaat moeilijk met een grote belang hebbende aandeelhouder die waarschijnlijk niets wil en thans eerder tegen dan meewerkt.

ik heb Slim altijd als een toegevoegde waarde gezien voor KPN, ik twijfel of dat nu nog wel zo is.

moeilijk
W

Beste wiesje,

Vanwege die wurggreep van Slim, waarin KPN zich al een tijdje bevindt, heb ik Slim nooit als toegevoegde waarde gezien. Dat heb ik hier op het forum ook altijd al gepost. Daarom moeten ze zo snel mogelijk van hem af en hebben dan de handen vrij om tzt met een serieuze overnamekandidaat in gesprek te gaan.
[verwijderd]
0
quote:

RAUL schreef op 23 oktober 2014 10:01:

[...]

Die miljarden van de E-Plus deal zal KPN geen windeieren leggen. Financieel komt KPN er natuurlijk een stuk beter voor te staan. Zeker met de deal die KPN met de Belastingdienst heeft afgesloten over het afschrijven van de verliezen op de verkoop van E-Plus. Ook zal de schuld terug worden gebracht hetgeen de komende jaren honderden euros rente per jaar bespaart.Daarnaast timmert KPN flink aan de weg met haar All-In-1 abos. Denk dat hier het aantal abonnees is toegenomen. En wellicht is het aantal mobiele bellers afgenomen door de hevige concurrentiestrijd. Maar nieuwe 4G abos zullen dit waarschijnlijk weer gecompenseerd hebben. Het gaat om de vooruitzichten en die zien er met een goede infrastructuur en een toenemend datagebruik positief uit. Genoeg synergie aanwezig. Het is maar hoe KPN dit allemaal gaat presenteren. Nog een paar dagen wachten en we weten het.
Raul, heb je het hier over de schuld van KPN of over je eigen schuld.
[verwijderd]
0
quote:

wiesje 9333 schreef op 23 oktober 2014 09:40:

er is thans een gebrek aan nieuwe investeerders die in het aandeel willen, dus zitten we met korte termijn posities en die zijn bepalend voor het koersgedrag van het moment en niet koers ondersteunend, KPN moet echt een betere klasse aandeelhouder/investeerder naar het aandeel trekken, eentje die ze opslaat met een LT view , zodat de aandelen echt een paar jaar uit de circulatie verdwijnen.

dat is het Bestuur blijkbaar niet gelukt, ik denk dat het niet zo zeer te maken heeft met dividend, want er is genoeg geld om dat in te zetten, maar de onzekerheid over wat Slim met zijn aandeel gaat doen, die onzekerheid heeft het bestuur niet kunnen wegnemen , waarschijnlijk omdat ze zelf niet weten wat Slim wil, ik werd niet vrolijk gisteren van het expansie plan van Austria, ik vrees dat KPN thans een low priority voor Slim aan het worden is.

het Bestuur van KPN moet actiever op pad, maar dat gaat moeilijk met een grote belang hebbende aandeelhouder die waarschijnlijk niets wil en thans eerder tegen dan meewerkt.

ik heb Slim altijd als een toegevoegde waarde gezien voor KPN, ik twijfel of dat nu nog wel zo is.

moeilijk
W

Heb je de waarde van die ´low priority´ nog wel eens in ogenschouw genomen ?

Dit soort mensen denkt anders.
[verwijderd]
0
quote:

RAUL schreef op 23 oktober 2014 10:11:

[...]

Beste wiesje,

Vanwege die wurggreep van Slim, waarin KPN zich al een tijdje bevindt, heb ik Slim nooit als toegevoegde waarde gezien. Dat heb ik hier op het forum ook altijd al gepost. Daarom moeten ze zo snel mogelijk van hem af en hebben dan de handen vrij om tzt met een serieuze overnamekandidaat in gesprek te gaan.
Maar is er wel een serieuze ´overnamekandidaat´ te vinden en zo ja biedt die iets waar KPN iets mee kan ?

Want van die winst binnenkort valt weinig te verwachten noch van de vooruitzichten.
RAUL
0
quote:

Jager63 schreef op 23 oktober 2014 10:41:

[...]
Raul, heb je het hier over de schuld van KPN of over je eigen schuld.
Jan,

Ha, ha, die Jan. Gelukkig behoor ik tot die (kleine) groep Nederlanders die geen schuld hebben. Ik zit maar met een kelin gedeelte van mijn spaargeld in aandelen. Groet, RAUL
[verwijderd]
0
quote:

RAUL schreef op 23 oktober 2014 11:05:

[...]
Jan,

Ha, ha, die Jan. Gelukkig behoor ik tot die (kleine) groep Nederlanders die geen schuld hebben. Ik zit maar met een kelin gedeelte van mijn spaargeld in aandelen. Groet, RAUL

Je hebt het over honderden euro's. Lees je post van 10.01 uur terug.
RAUL
0
quote:

elf schreef op 23 oktober 2014 11:01:

[...]

Maar is er wel een serieuze ´overnamekandidaat´ te vinden en zo ja biedt die iets waar KPN iets mee kan ?

Want van die winst binnenkort valt weinig te verwachten noch van de vooruitzichten.
Kom op elf, een beetje positiever ernaar (uit)kijken. Zeker als Slim geen (groot) belang meer in KPN heeft dan wordt KPN toch aantrekkelijker om te worden overgenomen? Is er in ieder geval 'een blok aan het been van KPN' minder. ;-)
260 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 jun 2024 17:35
Koers 3,510
Verschil +0,002 (+0,06%)
Hoog 3,513
Laag 3,487
Volume 7.952.658
Volume gemiddeld 11.458.843
Volume gisteren 7.334.316

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront