KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN met turbo omhoog op overname geruchten? weekdraadje 18 t/m 25 oktober-2014

260 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
Adek 2001
0
quote:

easy56 schreef op 21 oktober 2014 11:35:

[...]Rond deze koers lijkt me risio niet groot. Al kan t ingeval slechter beurs sentiment altijd lager dan gedacht,dat zag je vorige week. Dalingen vorige week lijkt iedereen vergeten,nu stapt iedereen weer hoger op de rijdende trein. Beleggers zijn net LEMMINGEN:-)
Kerstrally? ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 21 oktober 2014 12:25:

[...]Kerstrally? ;-)
Wel vroeg haha. Maar wieweet als laatste stuiptrekking van de BULL MARKT:-)
sportliefhebber
0
quote:

easy56 schreef op 21 oktober 2014 13:00:

[...]Wel vroeg haha. Maar wieweet als laatste stuiptrekking van de BULL MARKT:-)
Voor wat betreft veel aandeelkoersen misschien wel, maar
de koers van KPN moet nog beginnen met de stijging.
[verwijderd]
0
quote:

sportfanaat schreef op 21 oktober 2014 13:34:

[...]
Voor wat betreft veel aandeelkoersen misschien wel, maar
de koers van KPN moet nog beginnen met de stijging.
Gaan we wel vanuit ja.
Youri24
0
Goedemiddag, ik zie dat het aandeel qua koers slecht scoort maar met KPN moet je al blij zijn met enkele centen stijging. Een plus van 3% zou op een dag als deze toch ook wel eens normaal zijn. Ik zit op een behoorlijk verlies maar gezien de eventuele verdere ontwikkelingen blijf ik zitten in de hoop op beter tijden

Vreemd dat SpecKlaas alleen maar komt als ik geweest ben terwijl hij de laatste keer poste dat ik "seniel" aan het worden ben

En echt, dan bedoelt hij mijn opa ( dan is het nog ongepast) want ik ben gewoon Youri , een student econometrie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam.

Ik kom later wel weer eens langs , tenzij SpecKlaas nog vragen of opmerkingen heeft

Succes verder met KPN
[verwijderd]
0
Zie net het advies van Theodoor Gillissen! Die lulletjes sporen niet echt. Wil er voor die 2 eurie wel n paar duizend kopen.
Vorige week op 2,135 weer groot (kerst)pakket ingeslagen. Vanaf zomer 2013 diverse keren in en uitgestapt, maar blijf nu maar even zitten. Is buiten toch gribus weer .
Nic66
0
Qua stijging heb je gelijk, net een goed procentje erbij. Zelfs Telefonica Deutschland doet inderdaad ruim 3 procent. Nu maar hopen dat er geen crash tot aan de publicatie van de cijfers volgende week tussen komt, want dan loopt KPN meestal wel voorop qua dalingen.
RAUL
0
quote:

Adek 2001 schreef op 21 oktober 2014 16:59:

Gaat lekker!
Zeker lekker..., maar we komen wel van de 2,81 Vanmiddag is de R2=2.309 van SNSN, see old post of this morning...;-), doorbroken. Nu vasthouden en de weg naar boven ligt open. De volgende weerstand ligt op.......(2,51??) Wie?
RAUL
0
Een hele groene AEX, dat doet pijn aan mijn ogen. ;-)

Gisterenavond zag je het al een beetje aankomen. Aan de andere kant van de grote plas eindigen ze ook in het groen en deden de Nederlandse aandelen het daar ook goed. Als NY vandaag weer goed afsluit dan beleven wij hier, in tegenstelling tot de afgelopen weken, eindelijk een groene woensdag. Fijne avond.
Erik9400
0
Volgens blok is kpn 8 euro waard .ha ha ha ha

Directeur zakelijke markt weg...verloop is groot hoor in de top bij kpn
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 21 oktober 2014 18:02:

Afgelopen week veel kilometers gemaakt maar per saldo niet veel verder gekomen.
Dat is nu met mij altijd het geval na een rondje fietsen.
pielsje
0
En een fusie tussen Deutsche Telecom en Orange?
De franse staat wil alleen een kleiner aandeel in de fusie als het op basis van gelijk gebeurd
Onlangs is 2% verkocht door de franse staat, er blijft nu 25% over..
EE moet verkocht worden om niet te groot te worden?

Google en je komt erachter dat dit gerucht al maanden speelt
Zou dit kunnen?
[verwijderd]
1
quote:

Youri24 schreef op 21 oktober 2014 14:02:

.....Vreemd dat SpecKlaas alleen maar komt als ik geweest ben terwijl hij de laatste keer poste dat ik "seniel" aan het worden ben

En echt, dan bedoelt hij mijn opa ( dan is het nog ongepast) want ik ben gewoon Youri , een student econometrie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam.
nog een lange weg te gaan.........
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

GLMF schreef op 21 oktober 2014 21:49:

[...]
nog een lange weg te gaan.........
Polemiek kan zin hebben, maar.....
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 22 oktober 2014 09:55:

[...]
Polemiek kan zin hebben, maar.....
........als het een doodlopende weg blijkt te zijn.......
260 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 28 mei 2024 17:35
Koers 3,416
Verschil -0,037 (-1,07%)
Hoog 3,462
Laag 3,416
Volume 7.822.791
Volume gemiddeld 10.269.991
Volume gisteren 4.034.534

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront