ABN AMRO « Terug naar discussie overzicht

Wanneer aanmelding en hoe en bij wie?

24 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
[verwijderd]
0
Hallo,

Wanneer kunnen aandeelhouders van ABN AMRO aanmelden bij de banktrio? Van wanneer tot wanneer?

Alvast bedankt
[verwijderd]
0
quote:

NavSys schreef:

Hallo,

Wanneer kunnen aandeelhouders van ABN AMRO aanmelden bij de banktrio? Van wanneer tot wanneer?

Alvast bedankt
Voor 4 oktober bij je bank of brooker. Je moet aangeven of je aanmeldt voor het bod van Barclays, of dat van het bankentrio.
[verwijderd]
0
quote:

nieuwer schreef:

[quote=NavSys]
Hallo,

Wanneer kunnen aandeelhouders van ABN AMRO aanmelden bij de banktrio? Van wanneer tot wanneer?

Alvast bedankt
[/quote]

Voor 4 oktober bij je bank of brooker. Je moet aangeven of je aanmeldt voor het bod van Barclays, of dat van het bankentrio.
Er is ook nog een mogelijkheid om ze vanaf nu op de beurs aan te melden. Ben je ze meteen kwijt en geen zorgen meer dat Bos wel eens geen goedkeuring gaat geven voor het Trio.
maartenr
0
heeft iemand het kamerdebat gevolgd?

Zelf kan ik me er nogsteeds niets bij voorstellen dat Bos het bod zal tegenhouden; verschillen tussen Barclays en het trio zijn voor de binnenlandse economie nihil en internationaal wil je echt niet bekend staan als het land waar een minister een overname kan (en zal) blokkeren..
[verwijderd]
0
quote:

succes46 schreef:

Er is ook nog een mogelijkheid om ze vanaf nu op de beurs aan te melden. Ben je ze meteen kwijt en geen zorgen meer dat Bos wel eens geen goedkeuring gaat geven voor het Trio.
Meldt ze maar aan bij mij. Ik geef 32€ voor deze kutbank die volgens de lokketbediendes door heel die perikelen al haar klanten verloren heeft aan de concurrentie.
[verwijderd]
0
Dat ze al veel klanten verloren door deze perikelen, kan ik volledig met je eens zijn. Dit wordt ook door andere banken zoals van Landschot bevestigd.
Ik kan dan ook Fortis nog steeds niet begrijpen, dat ze net doen of dat ze de kip met gouden eieren aan het binnenhalen zijn.
Zoals hier in een eerder posting iemand schreef.
Bij de heer Votron van Fortis begon hij en ook ik een Kees van der Hoeven gevoel te krijgen.

[verwijderd]
0
quote:

succes46 schreef:

Dat ze al veel klanten verloren door deze perikelen, kan ik volledig met je eens zijn. Dit wordt ook door andere banken zoals van Landschot bevestigd.
Ik kan dan ook Fortis nog steeds niet begrijpen, dat ze net doen of dat ze de kip met gouden eieren aan het binnenhalen zijn.
Zoals hier in een eerder posting iemand schreef.
Bij de heer Votron van Fortis begon hij en ook ik een Kees van der Hoeven gevoel te krijgen.
Wederom mist u mijn sarcasme.
[verwijderd]
0
quote:

nieuwer schreef:

[quote=NavSys]
Hallo,

Wanneer kunnen aandeelhouders van ABN AMRO aanmelden bij de banktrio? Van wanneer tot wanneer?

Alvast bedankt
[/quote]

Voor 4 oktober bij je bank of brooker. Je moet aangeven of je aanmeldt voor het bod van Barclays, of dat van het bankentrio.
SNS Bank wil nog niets horen van een bod, het is daar niet mogelijk om ze aan te bieden aan één van de partijen. Vreemde zaak als ik lees dat dit bij andere banken/brokers wel mogelijk is.
duinster
1
nu komt het uur U toch echt naderbij; de belegggers moeten nu beslissen; ben toch benieuwd wat eruit komt. Stel je hebt 100 aandeeltjes AAB, dan krijg je er bij het consortium zo´n 500 euro extra voor, maar krijg je wel ongeveer 280 euro aan RBS aandelen in je maag gesplitst. Met het bod van Barclays heb je in ieder geval nog een "normale" hoeveelheid aandelen ter waarde van zo´n 2200 euro. Als je ook aandelen Fortis hebt wordt de keuze al wat moeilijker. Als het bod van het consortium doorgaat wordt Fortis wellicht nog minder waard dan dat het al is (hoewel de verwatering volgens mij al redelijk in de koers verwerkt is). Maar goed, dan kan die 500 euro winst wel eens omslaan in een verlies via Fortis. Nu wordt stemmen met het hart wat eenvoudiger. Stel dat iedereen dat zou doen, dan is er een grote kans dat Barclays wint, als iedereen dan wat calletjes of Turbo´s Fortis koopt is iedereen blij...
[verwijderd]
0
In ieder geval wachten met aanmelden tot 4 of 5 oktober (afhankelijk op welk bod je ingaat)

Als je namelijk nu gaat aanmelden, kun je niet meer handelen in je aandelen.

Stel dat je vandaag gaat aanmelden en 19 september zou de koers op € 40,= staan (wat niet erg waarschijnlijk is), dan kun je de reeds aangemelde aandelen niet meer verkopen op die € 40,00.

Wachten dus.

[verwijderd]
0
quote:

hellfirea schreef:

[quote=succes46]
Er is ook nog een mogelijkheid om ze vanaf nu op de beurs aan te melden. Ben je ze meteen kwijt en geen zorgen meer dat Bos wel eens geen goedkeuring gaat geven voor het Trio.
[/quote]
Meldt ze maar aan bij mij. Ik geef 32€ voor deze kutbank die volgens de lokketbediendes door heel die perikelen al haar klanten verloren heeft aan de concurrentie.
Wel een K-bank en toch kun je bij jou aanmelden !

Overname gaat gewoon door , Bos kan niet anders.
Geef mij maar 38,40 voor die k-bank.
PimdeFiscalist
0


Hoe gaat dat aanmelden op de beurs ? Bij wie moet je dan zijn ?

Gaat dit via je Bank ? Zijn er kosten verbonden aan deze transactie ?

Alvast bedankt

grt

Pim

NavSys schreef:

Hallo,

Wanneer kunnen aandeelhouders van ABN AMRO aanmelden bij de banktrio? Van wanneer tot wanneer?

Alvast bedankt

Voor 4 oktober bij je bank of brooker. Je moet aangeven of je aanmeldt voor het bod van Barclays, of dat van het bankentrio.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Ik heb vandaag het grootste deel van mijn aandelen en turbo abnamro verkocht. Koers is nu nog ruim een euro van het bod verwijderd, het duurt nog wel een tijdje voor dat als het bod slaagt het geld op mijn rekening zou staan. Dus ik heb er voor gekozen om ze nu te verkopen, ik verwacht ze op een lagere koers weer op te pikken, er zullen echt nog wel mindere dagen komen verwacht ik.
ffff
0

Succes46 schreef op 23 augustus:

Er is ook nog een mogelijkheid om ze vanaf nu op de beurs aan te melden. Ben je ze meteen kwijt en geen zorgen meer dat Bos wel eens geen goedkeuring gaat geven voor het Trio.

En nou maar hopen dat je niet teveel naar succes46 geluisterd hebt. Al minstens 5 maanden schrijft hij de ene na de andere posting dat de overname door Fortis een grote flop wordt.

Maar het zit er nu toch echt aan te komen en de volhouders worden terecht beloond!

Peter
Chichi21
0
quote:

ffff schreef:

En nou maar hopen dat je niet teveel naar succes46 geluisterd hebt. Al minstens 5 maanden schrijft hij de ene na de andere posting dat de overname door Fortis een grote flop wordt.

Maar het zit er nu toch echt aan te komen en de volhouders worden terecht beloond!

Peter

Sorry Peter,

Beetje zielige reactie.
Succes46 beziet het geheel sinds het begin van het overname-proces als iemand die geen belangen / aandelen in ABNAMRO heeft maar een klant is van ABNAMRO. (Wellicht is het woord 'klant' een wat moeilijk woord voor je.)
Anders gesteld: Succes46 geeft een andere benaderingswijze als die van jou en andere aandeelhebberts.

Maar die laatste 2 euro's gun ik je van harte in het licht van de hoeveelheid bagger die je waarschijnlijk hebt gescheten (excusez le mot) tijdens de sub-prime ellende.

Maar wat mij meer bevreest: Jij hebt straks je 2 eurotjes extra maar klanten als Succes46 zeggen straks wellicht "buy buy". Want Fortis betaalt teveel voor ABNAMRO BU-NL. Is mijn bescheiden mening.

Mvg CC
[verwijderd]
0
Beste Peter,

Het zit er inderdaad aan te komen.

Er is echter nog 1 malafide club die roet in het eten kan gooien.

Zij kunnen namelijk bepalen dat de overname voor Fortis helemaal niet meer zo interessant kan zijn..

Fortis vertrouwt wel op goedkeuring Europese Commissie binnen de biedingsperiode. Aangezien ik moeite heb om de EC te vertrouwen (ik weet er teveel van) is die zaak helemaal nog niet zo zeker.

Tot de allerlaatste dagen blijft het spannend, want stel nu voor als de EC geen goedkeuring binnen de biedingsperiode geeft! of sterker geen goedkeuring geeft

Aanmelden van je aandelen aan de gewenste overnameclub kan je het beste doen NA de goedkeuring van de EC. Je 'moet', net als Fortis zelf, er dus wel in vertrouwen dat de EC goedkeuring binnen de biedingsperiode geeft

Eenmaal aangemeld is de vrije handel over. Succes met de aanmelding
[verwijderd]
0
As je je stukken hebt aangemeld bij barclays of Consortium is er nog steeds de vrijheid van handelen.
[verwijderd]
0
Eenmaal aangemeld mag je er niet meer in handelen totdat het bod is afgelopen en je aandelen niet zijn geaccepteerd door de bieder (zou anders een mooie bak worden). Voor de handhaving hiervan zorgt je broker.

E.
24 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 15,210
Verschil -0,665 (-4,19%)
Hoog 15,310
Laag 15,020
Volume 3.322.127
Volume gemiddeld 3.542.795
Volume gisteren 3.154.541

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront