Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

ORDINA - mei 2015

383 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 » | Laatste
[verwijderd]
0
Ja-haaaa. En wie weet komt dat er nog wel eens van. Je bent tenslotte beursgenoteerd of niet.
Maar, in het verleden met Kasteel echter is het alleen iets te hard gegaan (met overnames) en mede daardoor is men ook behoorlijk op de bek gegaan.

analyse_A3CD
0
quote:

Klaver020 schreef op 14 mei 2015 12:00:

Ja-haaaa. En wie weet komt dat er nog wel eens van. Je bent tenslotte beursgenoteerd of niet.
Maar, in het verleden met Kasteel echter is het alleen iets te hard gegaan (met overnames) en mede daardoor is men ook behoorlijk op de bek gegaan.

Klaver volledig mee eens, maar je moet strategisch ondernemen en niet om bv het geheel meer te kunnen overzien, want dat gaat je de kop kosten!!
[verwijderd]
0
Off topic: Voor wie in Arcelor zit: spike omhoog, volkomen onverwacht!! Nog geen idee wat er aan de hand is.
[verwijderd]
0
wat er aan de hand is zie lees je daar op het forum.
Maar hier gaat het ook goed, mooie stijging en de 1.80 is weer in het vizier. Mijn september calls hebben nog de tijd.
analyse_A3CD
0
Hebben jullie het gelezen, Marktgevoel gelooft ook nog heilig in een toekomstige overname van Ordina!
[verwijderd]
0
Mijn gevoel zegt dat ook, maar bij de heer Niessen lijkt het nog al gevoelig te liggen.
drulletje drie
0
quote:

analyse _A3CD schreef op 14 mei 2015 17:11:

Hebben jullie het gelezen, Marktgevoel gelooft ook nog heilig in een toekomstige overname van Ordina!
En dus als marktgevoel er in gelooft gaat het gebeuren???

Denk dat marktgevoel er ook een paar keer flink naast heeft gezeten net als iedereen maar die verhalen hoor je meestal niet ;)

Wat maakt marktgevoel beter als ons in dit geval??

We gokken allebei want we weten allebei niet of er een overname komt!
[verwijderd]
0
Als die overname er niet voor juni is voor €2.30 dan hoeft het voor mij niet meer. Vanaf Q4 zal het weer beter gaan lopen en daar hebben we dan zolang op gewacht. Als de overname komt na berichtgeving van omzetstabilisatie/groei dan vind ik dat zuur.
Guus_Geluk
0
quote:

Onderbouwer schreef op 14 mei 2015 20:57:

Als die overname er niet voor juni is voor €2.30 dan hoeft het voor mij niet meer. Vanaf Q4 zal het weer beter gaan lopen en daar hebben we dan zolang op gewacht. Als de overname komt na berichtgeving van omzetstabilisatie/groei dan vind ik dat zuur.
Op eigen kracht naar de 2,30 zou helemaal perfect zijn.
analyse_A3CD
0
quote:

alrob schreef op 14 mei 2015 20:29:

Mijn gevoel zegt dat ook, maar bij de heer Niessen lijkt het nog al gevoelig te liggen.
Niet gevoelig, maar wil een prijs (2,50) schatting die hoger ligt dan wat partijen in eerste instantie willen betalen.

Dus aan de ene kant mooi, maar aan de andere kant, Niessen is een bekende in die wereld, dus niet altijd gunstig voor een prijs van 2,10 a 2,15 die men wil betalen.

Niessen wil hier meer aan verdienen, zit voor zijn doen al te lang op dood geld!
Bernardo
0
quote:

analyse _A3CD schreef op 14 mei 2015 17:11:

Hebben jullie het gelezen, Marktgevoel gelooft ook nog heilig in een toekomstige overname van Ordina!
Waar moet ik dat gelezen hebben?
pietje-2005
0
quote:

Bernardo schreef op 15 mei 2015 08:09:

[...] Waar moet ik dat gelezen hebben?
Waar al die kopers hun ideeen opdoen ;-)
Wel goed dat de speculatie erin blijft.
Succes
Guus_Geluk
0
drulletje drie
0
hvasd2
0
quote:

drulletje drie schreef op 15 mei 2015 11:19:

Apart koersverloop tot nu toe zeg.
Eerst naar 1.75 nu weer terug naar de 1.68.
Idd opvallend... Omzet is gemiddeld dus daar valt niet veel info uit te halen !
Ik zie bijv TT ook niet echt profiteren vandaag. Het is een select gezelschap waar dat wel het geval is. Maar ja de winnaars van nu zijn mogelijk de verliezers van straks ?
drulletje drie
0
quote:

hvasd2 schreef op 15 mei 2015 11:26:

[...]

Idd opvallend... Omzet is gemiddeld dus daar valt niet veel info uit te halen !
Ik zie bijv TT ook niet echt profiteren vandaag. Het is een select gezelschap waar dat wel het geval is. Maar ja de winnaars van nu zijn mogelijk de verliezers van straks ?
Kan zomaar!
Ook apart dat de eerste bied op dit moment 1.708 is en daarna 1.671!??!
Daarna 1.65 zitten "hele grote" gaten in de biedkant
hvasd2
0
bied nu 1,672 en de laat 1,706 !?

Die bied lijkt wel een flipperkast met die kleurtjes ....
383 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront