Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

ORDINA - mei 2015

383 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 16 17 18 19 20 » | Laatste
Onderbouwer
0
quote:

RESEARCH schreef op 2 mei 2015 22:16:

Henri Nostradamus schreef op 2 mei 2015 om 18:17:
Dat wordt dus ontslagpremies betalen volgens de nieuwe dure regels.

Per 1 juli zal de ontslagvergoeding een transitievergoeding worden die soberder is dan de huidige regeling, dus hoezo "nieuwe dure regels".
Ga er niet op in. HN is meester in fouten en vooral halve infornatie geven. Hij geeft af en toe een negatief stukje en beantwoord de vragen daarop nooit meer.

Ik snsp niet dat die gast nog niet gebant is met al zijn foute en misleidende postings.
analyse_A3CD
0
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
Guus_Geluk
0
quote:

Onderbouwer schreef op 2 mei 2015 22:35:

[...]

Ga er niet op in. HN is meester in fouten en vooral halve infornatie geven. Hij geeft af en toe een negatief stukje en beantwoord de vragen daarop nooit meer.

Ik snsp niet dat die gast nog niet gebant is met al zijn foute en misleidende postings.
Henri Nostradamus heeft recent aangegeven dat hij short zou gaan in Ordina.
Dat is waarschijnlijk ook de (enige) reden waarom hij zo negatief is.

Bron:
www.iex.nl/Forum/Topic/1322648/58/Ord...
pietje-2005
0
Feit is wel, dat IT-aanbestedingen bij de overheid en uitvoeringen wederom negatief in het nieuws zijn, met 2e-kamer-acties etc.
Kan alleen maar omzet kosten of vertragingen opleveren (hogere kosten?), denk ik.
Zit LT Ordina en hoor liever positiever nieuws ;-)
Succes
[verwijderd]
0
quote:

Onderbouwer schreef op 2 mei 2015 22:35:

[...]

Ga er niet op in. HN is meester in fouten en vooral halve infornatie geven. Hij geeft af en toe een negatief stukje en beantwoord de vragen daarop nooit meer.

Ik snsp niet dat die gast nog niet gebant is met al zijn foute en misleidende postings.
kun je jouw reactie onderbouwen? Dus bijvoorbeeld welke fouten en halve informatie hij geeft.
Wilbar
0
quote:

analyse _A3CD schreef op 3 mei 2015 00:37:

[...]

Hier spreekt de buikspreker, met zijn kennis van zaken, oftewel doorkijk luik van internet!
Laat me niet lachen, ga met je vriendje appels plukken!
Bah, gewoon wat roepen zonder onderbouwing, net als HN!
Ze weten niets af van logica, beide zijn erop uit om onrust te zaaien.
Nogmaals erg doorzichtig allemaal en wat kunnen ze goed Googlen, beste mensen??!!
Goochelen zellen ze bedoelen, hahahaha
Jammer dat U niet ziet dat ik alleen wat feiten plaats die U zelf ook had kunnen vinden.
O ja, Ik werk zelf bij een van de bedrijven die meewerkt aan SPEER.

Ik blijf bij mijn eerder geplaatste mening dat U gewoonweg niet veel kennis van zaken heeft van ICT en de ICT wereld maar er wel graag een dwingende mening op na houdt. Dat geeft niet, hoor; domheid is niet strafbaar.
analyse_A3CD
0
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
pietje-2005
0
Zit te twijfelen, of ik friet met frikandellen neem of shoarma kapsalon, tijdens de voetbal ;-)
Zal gemakkelijker worden dan morgen de keus om wat bij te kopen ;-)
Succes
Onderbouwer
0
quote:

bartvde schreef op 4 mei 2015 08:57:

IO 1,66 hopelijk is Alex van slag
Gelukkig van slag
analyse_A3CD
0
Gezien het algemene sentiment zou het best eens in mijn beleving naar 1,60 of lager kunnen gaan! Het is voor mij tenminste geen dag om aan te vullen.
Daarvoor komen er vast betere kansen/dagen.
bartvde
0
Guus_Geluk
0
Laat je niet foppen door de lage koers, de koers is de laatste weken met miljoenen stukken naar 1.87 gebracht en wordt nu met een ZEER laag volume weer lager gezet.

Beoordeling van het technisch beeld
De indicatoren geven het volgende technische analyse beeld voor Ordina.
Ordina heeft een gematigde opwaartse trend met het risico op een neerwaartse koersreactie.

De kenmerken voor dit beeld zijn:
De koers noteert boven het 50 daags voortschrijdend gemiddelde, dit is een indicatie van een opwaartse tendens voor de middellange termijn.
Het 20 daags voortschrijdend gemiddelde is neerwaarts gericht, dit geeft aan dat het korte termijn momentum negatief is.
Het 50 daags voortschrijdend gemiddelde stijgt, dit geeft aan dat het middellange termijn momentum positief is gericht.
De MACD staat onder de MACD trigger lijn. Het korte termijn momentum is dus zwak.
De stand van de koers tov de onderste Bolinger Band geeft aan dat een korte opwaartse koersreactie waarschijnlijk wordt.

nl.quoteweb.com/nl-nl/fonds-detail/ad...
Guus_Geluk
0
Het gaat wel weer heel erg hard omlaag met laag volume. Waar zijn de kopers van de miljoenen stukken van de afgelopen weken? Ze zijn toch ook niet massaal aan het dumpen? Is Ordina dan toch zo'n bagger? Jammer, ik had er veel meer van verwacht. En een overname geloof ik inmiddels ook niet meer. Jammer, want het zou voor het bedrijf goed zijn omdat de naam Ordina nog steeds door Zembla besmet is.
[verwijderd]
0
tja jammer, gelukkig de laatste tijd in fasen uitgestapt, maar houd een klein beetje nog stevig vast tijdens deze dip, om bij te kopen als het tzt toch weer aantrekt. Maar technisch plaatje verslechtert snel.
383 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 16 17 18 19 20 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront