Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

7.893 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 391 392 393 394 395 » | Laatste
graham20
0
quote:

rene l schreef op 10 november 2021 09:35:

[...]

Verder blijft het platform dikke bagger, alles werkt zeer onnatuurlijk, vele essentiele zaken ontbreken, en je zoekt je rot.
Dit gaat nooit wennen.

Mij bekruipt steeds meer het gevoel dat ze bij Saxo normale beleggers liever kwijt dan rijk zijn.
Ik zou wel eens persoonlijk Saskia Klep, Hans Oudshoorn en Peter Siks onder 4-ogen willen spreken en hun recht voor de raap vragen wat ze er zelf van vinden.

Goed idee. Wat denk je overigens van de platform-ontwikkelaars die Binck vzviw in eigen huis had?
Zouden de bobo's van Saxo nooit kijken wat de concurrentie heeft te bieden?
objectief
0
Ja, Binck klanten waren ook snel gewoon aan die fles wijn met de Kerst; maar hun aantal is maar ca. 1/3 van het Saxo bestand.
De kleintjes moeten zich meestal aanpassen aan het grote broertje. Maar gelukkig kan ieder kosteloos overstappen vlg. het FD.
Daar zal Saxo niet blij mee zijn, want ze hebben wel voor jou betaald.

Turfbaas
0
Oké Binck werkte fijner maar persoonlijk vind ik Saxo dan weer beter dan de Rabo. En er wordt nog aan gesleuteld dus ik geef hetnog met alle plezier een kans. Met de wijze waarop ik beleg geeft het schrijven van opties ook geen probleem.
Morus
0
Oké we nemen een 2e broker erbij zie advies Fred Hendriks in FD. De grote vraag is wie wordt die 2e broker. In hetzelfde artikel hebben ze het nog over Lynx. Is dat wat voor een pensionado?
maci
0
quote:

PetervH schreef op 9 november 2021 11:30:

Hoera, al mijn support tickets zijn in 1 keer (na 2 weken) behandeld.
En een nieuwe ticket werd vandaag binnen 20 minuten opgepakt.

Ik zie een verbetering op de helpdesk.
Helaas gaat dat niet altijd goed.
Binnen 14 dagen had ik netjes een bericht op een vraag met een belofte. Die werd de volgende dag keurig ingelost. Nou ja keurig?
Het beloofde bestand was zichtbaar maar was niet op te halen. Serverfout werd er gemeld.
Op de gemaakte melding daarvan, inmiddels drie keer heb ik nog geen bericht.
Ook kreeg ik het bestand zoals ik had aangegeven niet op het emailadres dat bij Saxo bekend is.

Gister nog maar eens vergeefs geprobeerd het bestand op te halen. Ik heb een Apple PC er werk voornamelijk met Chrome.
Firefox wordt door Saxo niet ondersteund. Wel Apple's Safari. Toen ik het daarmee probeerde kon het wel worden opgehaald.
Kortom: Saxo's systeembouwers zijn ondermaats bezig.

Probleem opgelost zou je denken. Helaas. Het Excelbestand is onleesbaar op mijn Office voor Mac!
De bestandsnaam veranderen hielp niet. Voor de zoveelste keer een reactie op het ticket gegeven, maar helaas nog niets retour gehad.

Ik zal ze zo proberen te bellen..... wie weet? ;-)
Daily swing
0
quote:

maci schreef op 10 november 2021 11:01:

[...]

Helaas gaat dat niet altijd goed.
Binnen 14 dagen had ik netjes een bericht op een vraag met een belofte. Die werd de volgende dag keurig ingelost. Nou ja keurig?
Het beloofde bestand was zichtbaar maar was niet op te halen. Serverfout werd er gemeld.
Op de gemaakte melding daarvan, inmiddels drie keer heb ik nog geen bericht.
Ook kreeg ik het bestand zoals ik had aangegeven niet op het emailadres dat bij Saxo bekend is.

Gister nog maar eens vergeefs geprobeerd het bestand op te halen. Ik heb een Apple PC er werk voornamelijk met Chrome.
Firefox wordt door Saxo niet ondersteund. Wel Apple's Safari. Toen ik het daarmee probeerde kon het wel worden opgehaald.
Kortom: Saxo's systeembouwers zijn ondermaats bezig.

Probleem opgelost zou je denken. Helaas. Het Excelbestand is onleesbaar op mijn Office voor Mac!
De bestandsnaam veranderen hielp niet. Voor de zoveelste keer een reactie op het ticket gegeven, maar helaas nog niets retour gehad.

Ik zal ze zo proberen te bellen..... wie weet? ;-)

heb ik ook al ticket voor aangemaakt....
het is ook niet als PDF op te slaan of aan te maken....
objectief
0
quote:

Morus schreef op 10 november 2021 10:41:

Oké we nemen een 2e broker erbij zie advies Fred Hendriks in FD. De grote vraag is wie wordt die 2e broker. In hetzelfde artikel hebben ze het nog over Lynx. Is dat wat voor een pensionado?
Lynx en andere banken/brokers zijn niet specifiek opgericht voor pensionado. De keuze kun je enkel zelf maken door o.a. de tarieven
te vergelijken en/of je bepaalde toeters en bellen wilt gebruiken.
maci
0
quote:

Daily swing schreef op 10 november 2021 11:10:

[...]

heb ik ook al ticket voor aangemaakt....
het is ook niet als PDF op te slaan of aan te maken....
Jippie! Er waren drie wachtenden voor me! (Zovelen al weggelopen?)
Tip: bel ze vandaag. Mij is verteld dat er vandaag iemand aanwezig is die dit zou moeten kunnen bewerken.

Ander te gebruiken item is dit: men kwam pas in actie toen ik ze erop wees dat bedrijfsadministratie wettelijk zeven jaar moet worden bewaard. Ze komen er dus niet mee weg, wat ze zowel bij Binck als bij Saxo probeerden, me af te serveren met: " Die gegevens hebben we niet meer".
closer
0
quote:

maci schreef op 10 november 2021 11:01:

Het Excelbestand is onleesbaar op mijn Office voor Mac!
LibreOffice geprobeerd?
maci
0
Nee, ga ik ook niet doen. Hun probleem moet niet het mijne worden, maar dank voor de tip.
optietrader
0
Het is zover:

Recent heeft u van ons gehoord dat de verhuizing van uw rekening naar SaxoInvestor, het platform van Saxo Bank, is uitgesteld. Inmiddels is bekend wanneer de verhuizing wel zal plaatsvinden.
De verhuizing van uw rekening vindt plaats in het weekend van 27 en 28 november. Dit betekent dat u vanaf maandag 29 november kunt inloggen bij SaxoInvestor en kunt handelen op de beurs. Tot die tijd kunt u blijven handelen op uw BinckBank rekening, zoals u gewend bent. In de week voor de overgang houden we u per e-mail op de hoogte van de belangrijkste stappen, zoals wanneer u een nieuw wachtwoord moet instellen.

jammerrrrrrr
0
quote:

its all in the game schreef op 10 november 2021 13:25:

Het is zover:

Recent heeft u van ons gehoord dat de verhuizing van uw rekening naar SaxoInvestor, het platform van Saxo Bank, is uitgesteld. Inmiddels is bekend wanneer de verhuizing wel zal plaatsvinden.
De verhuizing van uw rekening vindt plaats in het weekend van 27 en 28 november. Dit betekent dat u vanaf maandag 29 november kunt inloggen bij SaxoInvestor en kunt handelen op de beurs. Tot die tijd kunt u blijven handelen op uw BinckBank rekening, zoals u gewend bent. In de week voor de overgang houden we u per e-mail op de hoogte van de belangrijkste stappen, zoals wanneer u een nieuw wachtwoord moet instellen.

de nieuwe data staan op welkom.saxo/nl-nl/welcome/5

en nog steeds werkt een hyperlink op die pagina niet, lekker slordig....:

"Heeft u een Binck Fundcoach rekening, dan verhuist uw rekening tegelijkertijd mee naar het platform van Saxo Bank. Lees hier meer over de verschillen en overeenkomsten bij Saxo Bank."
jammerrrrrrr
0
quote:

its all in the game schreef op 10 november 2021 13:40:

Vreemd, die link werkt bij mij wel..
ik kom uit op een inlog pagina voor saxo medewerkers

investor.help.saxo/hc/nl/signin
optietrader
0
Peter Siks had het gisteravond in zijn uitleg over Traderpro (in de 8e minuut) dat je op het inlogscherm (nog voor het inloggen) helemaal onderaan op het venster kunt aangeven dat je Pro wil gebruiken op 1 scherm of op meerdere schermen.
Ik zie dat nergens staan, wanneer je Pro al hebt geïnstalleerd, waar vind je dan deze instelling terug?
optietrader
0
quote:

jammerrrrrrr schreef op 10 november 2021 13:57:

[...]
ik kom uit op een inlog pagina voor saxo medewerkers

investor.help.saxo/hc/nl/signin
Sorry, je hebt gelijk, de link werkt wel maar brengt je naar een verkeerde pagina.
Positivist
0
quote:

Vinno777 schreef op 10 november 2021 09:25:

[...]

Heb je optiespreads in je portefeuille?

Ticket aanmaken kan als volgt.

Als je inlogt op de webversie van Saxo Trader Go, klik je op het vraagteken rechtsboven, dan krijg je een menu en klik je op "verzoek om ondersteuning aanmaken", dan open je een leeg ticketformulier. De status inzien gaat op dezelfde manier.
Dank.
Ik heb alleen geschreven put opties. geen spreads.

Heb gisteren beetje geld overgemaakt naar ING (na 22:00) vandaag is het er nog niet. Benieuwd of het er morgen is.
`fuchsia
0
'gratis" overstappen werd in eerste instantie hedenmorgen inderdaad met zoveel woorden bevestigd echter vervolgens in een latere chat met de servicedesk 'gecorrigeerd' (als gevolg van 'misconmmunicatie')tot 'gratis alleen indien de normale doorlooptijd' wordt overschreven, dwz uitsluitend indien Saxo er intern langer dan 3 weken over doet om het binnenkomende verzoek van de nieuwe broker te verwerken.......
[verwijderd]
0
Mijn ervaring is dat als ik geld overmaak, pas 1 werkdag later een bevestiging krijg waarin staat dat het 1 tot 3 werkdagen kan duren. In mijn geval was het de 1e werkdag na de bevestiging. Ik vind ook dat dat lang duurt, maar dat had ik bij Binck ook. Ik vind het wel een voordeel dat je het geld dat je op de saxo wilt zetten er meteen op staat. Bij Binck heb ik zelfs daarop al eens 2 dagen gewacht.

John14
0
Ik heb de volgende reactie gekregen van Saxo, lijkt erop dat ze een uitweg zoeken. Ze kunnen beter wat tijd gaan stoppen in een fatsoenlijk platform en dienstverlening. Wat een drama is dit zeg!

Geachte, Allereerst vind ik het vervelend om te horen dat u overweegt over te stappen naar een andere broker. U heeft een vraag over het overboeken van de portefeuille naar aanleiding van het FD-artikel. De informatie die wordt verschaft in het Financieele Dagblad is niet geheel correct. Er zijn inderdaad afspraken gemaakt met de VEB. Deze afspraak is dat wij de kosten van het overboeken van de portefeuille vergoeden, wanneer de overboeking niet binnen de in de markt door banken afgesproken reële doorlooptijd wordt afgerond. Daarbij zijn wij ook afhankelijk van de tegenpartij. U initieert het overboekingsverzoek door contact op te nemen met de ontvangen partij. Zij hebben een overboekingsformulier dat u dient in te vullen, deze stuurt u retour naar de ontvangende bank/ broker. Vervolgens neemt de ontvangende partij contact op met onze overboekingsafdeling. Ondanks dat u overweegt over te stappen wil ik u aangeven dat de ontevredenheid niet ongehoord is gebleven. Intern zijn wij op de hoogte van de klantfeedback en wordt er op dit moment hard gewerkt om deze te implementeren op het platform. Gezien de overgang van BinckBank naar Saxo Bank bijna in zijn geheel is afgerond, is de focus van onze platformontwikkelaars meer gericht op het verbeteren van het platform en minder op de overgang. Deze verbeteringen worden gedaan aan de hand van de grote hoeveelheid feedback die wij sinds de migratie hebben mogen ontvangen. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen blijven. Met vriendelijke groet,
7.893 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 391 392 393 394 395 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +1,45%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.337,95 0,00%
 EUR/USD 1,0693 -0,34%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront