BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM december 2020

1.849 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 89 90 91 92 93 » | Laatste
neyah
1
Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat ik hier reageer..
Ik heb het jaren aangehoord , het gejank van gefrustreerde beleggers.
Je gelooft erin of niet. Geloof je er niet in dan niet dat gejank de hele tijd . Verkoop en blijf weg.
Je bent gewoon op het verkeerde moment ingestapt en je bent gefrustreerd omdat je hebt verloren.
Allemaal te begrijpen hoor maar blijf niet bezig.
Nu de koers zo laag staat en stond zijn ze niet ingestapt , ze wachten weer tot die hoog staat en weer op het verkeerde moment in te stappen.
Ik stapte ook op het verkeerde moment in, maar het kon lager maar ik weet dat het shorters zijn.
Ik liet me niet wegduwen en daarom nu dikke winst...
Pas op 6 overweeg ik of ik verkoop .......
Door negatieve uitlatingen proberen ze de koers naar beneden te krijgen om dan te kopen .
Dat gaat de eerste jaren niet meer gebeuren.. Volgens mij gaat de koers in no time naar de 6
innicksname
0
quote:

neyah schreef op 1 december 2020 14:44:

Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat ik hier reageer..
Ik heb het jaren aangehoord , het gejank van gefrustreerde beleggers.
Je gelooft erin of niet. Geloof je er niet in dan niet dat gejank de hele tijd . Verkoop en blijf weg.
Je bent gewoon op het verkeerde moment ingestapt en je bent gefrustreerd omdat je hebt verloren.
Allemaal te begrijpen hoor maar blijf niet bezig.
Nu de koers zo laag staat en stond zijn ze niet ingestapt , ze wachten weer tot die hoog staat en weer op het verkeerde moment in te stappen.
Ik stapte ook op het verkeerde moment in, maar het kon lager maar ik weet dat het shorters zijn.
Ik liet me niet wegduwen en daarom nu dikke winst...
Pas op 6 overweeg ik of ik verkoop .......
Door negatieve uitlatingen proberen ze de koers naar beneden te krijgen om dan te kopen .
Dat gaat de eerste jaren niet meer gebeuren.. Volgens mij gaat de koers in no time naar de 6

Je hebt het jaren aangehoord, bent op het verkeerde moment (maar toch laag) ingestapt en hebt nu dikke winst? Bijzonder.
HenkdeV
0
quote:

neyah schreef op 1 december 2020 14:44:

.................................... Volgens mij gaat de koers in no time naar de 6

in een mum van tijd
in een handomdraai
binnen de kortste keren
in een oogwenk
in minder dan geen tijd

:-)).
JVDP
0
quote:

neyah schreef op 1 december 2020 14:44:

Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat ik hier reageer..
Ik heb het jaren aangehoord , het gejank van gefrustreerde beleggers.
Je gelooft erin of niet. Geloof je er niet in dan niet dat gejank de hele tijd . Verkoop en blijf weg.
Je bent gewoon op het verkeerde moment ingestapt en je bent gefrustreerd omdat je hebt verloren.
Allemaal te begrijpen hoor maar blijf niet bezig.
Nu de koers zo laag staat en stond zijn ze niet ingestapt , ze wachten weer tot die hoog staat en weer op het verkeerde moment in te stappen.
Ik stapte ook op het verkeerde moment in, maar het kon lager maar ik weet dat het shorters zijn.
Ik liet me niet wegduwen en daarom nu dikke winst...
Pas op 6 overweeg ik of ik verkoop .......
Door negatieve uitlatingen proberen ze de koers naar beneden te krijgen om dan te kopen .
Dat gaat de eerste jaren niet meer gebeuren.. Volgens mij gaat de koers in no time naar de 6

Wel bijzonder, bijna 21 jaar forumlid zijn en dan je allereerste posting plaatsen!!!!
innicksname
0
quote:

HenkdeV schreef op 1 december 2020 15:11:

[...]

in een mum van tijd
in een handomdraai
binnen de kortste keren
in een oogwenk
in minder dan geen tijd

:-)).
Hoop wel dat hij/zij gelijk krijgt trouwens, al is mijn definitie van 'no time' vermoedelijk korter dan de zijne/hare.
neyah
0
Ik reageerde voor het eerst op dit forum.
Vertelde hoe positief ik was en hoe negatief ik sommige vond.
Het wordt niet eens geplaatst..
neyah
0
innicksname
0
quote:

neyah schreef op 1 december 2020 15:18:

Ik reageerde voor het eerst op dit forum.
Vertelde hoe positief ik was en hoe negatief ik sommige vond.
Het wordt niet eens geplaatst..
Nee hoor, alles wat je plaatst verschijnt ook. Het kan daarna wel door de moderator worden verwijderd. Gewoon nog eens proberen.
neyah
0
Ja ik ben niet zo’n. Prater.
Ik vond het nu nodig omdat ik bij post nl hetzelfde heb meegemaakt en het jammer vind dat sommige mensen niet meer weten wat ze moeten doen . Ik had zelfs bij post nl ook winst , na eerst eerst een duikeling naar beneden.
Ben door het negatieve gedoe toch te vroeg uitgestapt en liep veel geld mis.
Gaat me niet meer gebeuren, ik kan de shorters niet alleen uitroken maar het gaat wel gebeuren..
JVDP
0
quote:

neyah schreef op 1 december 2020 15:20:

Ik reageer te vroeg , moest natuurlijk eerst goedgekeurd worden...excuses
Niet vergeten om op “ plaats reactie” te drukken.......
innicksname
0
quote:

neyah schreef op 1 december 2020 15:26:

Ja ik ben niet zo’n. Prater.
Ik vond het nu nodig omdat ik bij post nl hetzelfde heb meegemaakt en het jammer vind dat sommige mensen niet meer weten wat ze moeten doen . Ik had zelfs bij post nl ook winst , na eerst eerst een duikeling naar beneden.
Ben door het negatieve gedoe toch te vroeg uitgestapt en liep veel geld mis.
Gaat me niet meer gebeuren, ik kan de shorters niet alleen uitroken maar het gaat wel gebeuren..
Zelfde hier met BAM. Al meerdere keren ritjes misgelopen, bij BAM gaat me dat door bijkopen niet meer gebeuren. Althans, mits er geen emissie komt, maar verwacht dat dat tot Q1 of Q2 2021 sowieso niet nodig is (als het dat al is).
innicksname
0
quote:

Jvdpee schreef op 1 december 2020 15:36:

[...]

Niet vergeten om op “ plaats reactie” te drukken.......
Tip van de dag :-)
neyah
0
Als het niet in hun straatje past reageren ze negatief.
Het is een kwestie van weken wellicht maanden .
En dan draaien ze allemaal bij ,om te beginnen ING , toch niet te geloven hun advies .
Ik heb eens met zo’n wijsneus gesproken.. wat een sukkel ... hij deed alles verkeerd
Marinus-86
0
quote:

neyah schreef op 1 december 2020 14:44:

Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat ik hier reageer..
Ik heb het jaren aangehoord , het gejank van gefrustreerde beleggers.
Je gelooft erin of niet. Geloof je er niet in dan niet dat gejank de hele tijd . Verkoop en blijf weg.
Je bent gewoon op het verkeerde moment ingestapt en je bent gefrustreerd omdat je hebt verloren.
Allemaal te begrijpen hoor maar blijf niet bezig.
Nu de koers zo laag staat en stond zijn ze niet ingestapt , ze wachten weer tot die hoog staat en weer op het verkeerde moment in te stappen.
Ik stapte ook op het verkeerde moment in, maar het kon lager maar ik weet dat het shorters zijn.
Ik liet me niet wegduwen en daarom nu dikke winst...
Pas op 6 overweeg ik of ik verkoop .......
Door negatieve uitlatingen proberen ze de koers naar beneden te krijgen om dan te kopen .
Dat gaat de eerste jaren niet meer gebeuren.. Volgens mij gaat de koers in no time naar de 6

En wat is 6 euro op een mensen leven,niets toch...
neyah
0
Iedereen ziet toch hoeveel werk er is en er aankomt.
Haast elke dag , maar je ziet hiervan zelden bericht.
HenkdeV
0
quote:

neyah schreef op 1 december 2020 15:26:

Ja ik ben niet zo’n. Prater.

Wel een schrijver:-).
Marinus-86
1
quote:

HenkdeV schreef op 1 december 2020 15:43:

[...]

Wel een schrijver:-).
Ik zie wel toekomst in hem.
innicksname
0
quote:

popie schreef op 1 december 2020 15:39:

[...]
En wat is 6 euro op een mensen leven,niets toch...
Inderdaad, weinig, je giet het zo weg.
€d_Modus Vivendi
1
quote:

neyah schreef op 1 december 2020 15:41:

Iedereen ziet toch hoeveel werk er is en er aankomt.
Haast elke dag , maar je ziet hiervan zelden bericht.

daarvoor moet je ook hier zijn.
1.849 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 89 90 91 92 93 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:35
Koers 3,834
Verschil -0,084 (-2,14%)
Hoog 3,924
Laag 3,800
Volume 1.085.177
Volume gemiddeld 1.432.185
Volume gisteren 736.960

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront