BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM december 2020

1.849 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 89 90 91 92 93 » | Laatste
innicksname
0
quote:

HenkdeV schreef op 1 december 2020 10:05:

[...]

Popie is de goedheiligman.
Fijn is dan wel dat menigeen daar direct een beeld bij heeft :-)
Marinus-86
0
quote:

innicksname schreef op 1 december 2020 09:36:

[...]
Eens zien of BAM voor goedheiligman wil spelen. En op 6 dec mogen de resterende shorters met de zak naar Spanje.

@popie: neem jij die mee?
Ik heb daar aan een short genoeg om de dag.
Wilbar
1
quote:

popie schreef op 1 december 2020 10:17:

[...]
Popie vind oud worden geweldig,en vooral BAM houd mij op de been !
Mede dankzij dat looprek van oude steigerpalen, door een paar BAM'mers voor u gemaakt in het kader van de jaarlijkse actiedag BAM DOET :)
Marinus-86
2
quote:

Wilbar schreef op 1 december 2020 10:36:

[...]Mede dankzij dat looprek van oude steigerpalen, door een paar BAM'mers voor u gemaakt in het kader van de jaarlijkse actiedag BAM DOET :)
Ik heb BAM en wie dan ook daar niet voor nodig, als iedereen er nog zo bijloopt en fiets als ik ziet de wereld er nog redelijk gezond uit.even terzake ik ben bijn 84 en 2x negatief getest, dus dit bericht, kan zonder nare bijwerking gelezen worden.
HenkdeV
0
quote:

popie schreef op 1 december 2020 10:45:

De BAM baan is weer erg glad vandaag.
Schaatsen doet ie ook nog:-)).

Heb het idee dat alle goede nieuws wel in de koers van BAM verwerkt is. Tijd voor (nieuwe) positieve berichten uit Bunnik.
Wilbar
0
quote:

popie schreef op 1 december 2020 10:44:

[...]
Ik heb BAM en wie dan ook daar niet voor nodig, als iedereen er nog zo bijloopt en fiets als ik ziet de wereld er nog redelijk gezond uit.even terzake ik ben bijn 84 en 2x negatief getest, dus dit bericht, kan zonder nare bijwerking gelezen worden.
Proficiat popie !
Marinus-86
0
quote:

HenkdeV schreef op 1 december 2020 10:49:

[...]

Schaatsen doet ie ook nog:-)).
Alleen op de groene piste Skien dan, maar zo te zien zijn we bijna weer op de gevaarlijke rode aangekomen, en voor diegeen het nog niet weten Groningen heeft in het weekend met hoge cijfers gewonnen. 1-0
havik of duif
0
quote:

Heerstiets schreef op 1 december 2020 11:27:

De bekende glijbaan.
shorters zien hun kans schoon.
[verwijderd]
0
Nu kopen geeft een mooi opwaarts potentieel, gezien de recent hogere koersen. imo gaat BAM niet (veel) lager. Voor wat het waard is natuurlijk. Leuk dobbelfonds.
amice
1
quote:

popie schreef op 1 december 2020 10:44:

[...]
Ik heb BAM en wie dan ook daar niet voor nodig, als iedereen er nog zo bijloopt en fiets als ik ziet de wereld er nog redelijk gezond uit.even terzake ik ben bijn 84 en 2x negatief getest, dus dit bericht, kan zonder nare bijwerking gelezen worden.
Houden zo, jongeman
amice
0
quote:

Crusader schreef op 30 november 2020 22:25:

Miskleun met Afsluitdijk kost ministerie 53 miljoen euro

De vertraging bij het project Nieuwe Afsluitdijk kost het ministerie van Infrastructuur 53 miljoen euro.

Dat staat vermeld in de Najaarsnota die minister van Financiën Wopke Hoekstra maandag heeft vrijgegeven. Minister Cora van Nieuwenhuizen hulde zich tot nog toe in stilzwijgen over de hoogte van het schadebedrag.

Onjuiste gegevens

Het werk aan de Nieuwe Afsluitdijk was door Rijkswaterstaat aanbesteed voor 550 miljoen euro. Bij het ontwerp voor het nieuwe spuisluizencomplex zijn niet de juiste gegevens ingevoerd. Dat werk moet nu helemaal over. De renovatie van de Afsluitdijk loopt drie jaar vertraging op.

Van Nieuwenhuizen betaalt de meerkosten uit het Deltafonds. Minister Hoekstra rept in zijn Najaarsnota van een fondsoverschrijding van 53 miljoen euro die ,,vrijwel volledig te wijten is aan een tegenvaller op het project Afsluitdijk als gevolg van een probleem rond de Hydraulische Randvoorwaarden’’.

Een miljard

Het Deltafonds is bedoeld voor allerlei projecten om Nederland te beschermen tegen hoog water. In dit fonds resteert voor 2021 nog een totaalbedrag van 1 miljard euro.

Dinsdag vergadert de Tweede Kamer met de minister over het probleem met de Afsluitdijk.
amice
0
quote:

amice schreef op 1 december 2020 12:06:

[...]
53 miljoen extra werk aan de Afsluitdijk . 3 jaar vertraging. ????????
.
??

1.849 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 89 90 91 92 93 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 15:57
Koers 3,850
Verschil -0,068 (-1,74%)
Hoog 3,924
Laag 3,800
Volume 734.224
Volume gemiddeld 1.432.185
Volume gisteren 736.960

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront