ICT Automatisering « Terug naar discussie overzicht

ICT 2018

106 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
Goldcity
0
Ja maar begrijp jij nu waar deze plotselinge opmars vandaan komt? Na de initiële negatieve reactie op de cijfers.
voda
0
Groen licht voor nieuwe commissaris ICT Group

Gepubliceerd op 9 mei 2018 om 13:06 | Views: 369

ICT Group 16:31
15,75 +0,30 (+1,94%)

BARENDRECHT (AFN) - De aandeelhouders van ICT Group zijn akkoord gegaan met de benoeming van Gina van der Werf tot commissaris. Ook de andere agendapunten op de aandeelhoudersvergadering konden op goedkeuring rekenen.

Van der Werf is de topvrouw van First Dutch Innovations, een multinational die onder meer actief is op het gebied van certificering. Ze volgt bij de commissarissen van ICT Group Jan Sinoo op, die aan het einde zat van zijn tweede termijn. Van der Werf gaat zich bij het beursgenoteerde bedrijf bezighouden met beloningen en benoemingen.

Topman Jos Blejie en financieel directeur Jan Willem Wienbelt mogen daarnaast weer vier jaar verder bij ICT Group. Hun herbenoeming werd na de aandeelhoudersvergadering afgehandeld door de raad van commissarissen.
effegenoeg
0
quote:

guusje schreef op 9 mei 2018 16:57:

We gaan langzaam omhoog inmiddels staan we weer dik over de €15
Jaren terug voor vijf euro opgepikt.
Geloof er heilig in dat het bedrijf weer boven de twintig gaat koersen zoals in het begin van deze eeuw.
guusje
0
quote:

effegenoeg schreef op 9 mei 2018 17:03:

[...]

Jaren terug voor vijf euro opgepikt.
Geloof er heilig in dat het bedrijf weer boven de twintig gaat koersen zoals in het begin van deze eeuw.
ICT wil blijven groeien en dat doen ze ook heb ze niet zolang geleden bij gekocht op €13,10.
Goldcity
0
Okay. Ik heb het nog niet. Maar toch wil ik ICT bedanken voor het leuke dividend waar ik vanaf vandaag recht op heb. En ook ben ik heel tevreden met de koersontwikkeling en de volumes die verhandeld worden, zou er goed nieuws aan zitten te komen?
Kecks
0
Lekker hoor. Ex-dividend gaan en gewoon plussen. Zeer veel vertrouwen in dit prachtbedrijf.
effegenoeg
0
Zie je zelden deze beweging op ex-dividend notering.
Zoals ik al eerder aangaf gaat dit bedrijf weer in de twintigers noteren.
guusje
0
quote:

effegenoeg schreef op 11 mei 2018 17:01:

Zie je zelden deze beweging op ex-dividend notering.
Zoals ik al eerder aangaf gaat dit bedrijf weer in de twintigers noteren.
Misschien een interessante overname kandidaat.
Goldcity
0
effegenoeg
0
Enkele jaren geleden liet Exact een zelfde bewegingen zien.
Dat scenario liet toen een snelle opwaartse beweging naar rond de 22€ zien om binnen een half jaar voor 32,50€ van de beurs te worden gehaald.
A. Beets
0
quote:

Goldcity schreef op 9 mei 2018 13:42:

Ja maar begrijp jij nu waar deze plotselinge opmars vandaan komt? Na de initiële negatieve reactie op de cijfers.
Die reactie komt waarschijnlijk door 1 verkoper die aandelen heeft gekregen voor het bedrijf dat hij verkocht heeft aan ICT. Dat mag dan na de cijfers.... Cijfers waren enorm goed te noemen
Goldcity
0
Komt het moment dichterbij dat er zo hard aan de boom wordt geschud dat ze niet allemaal meer opgevangen kunnen worden?
Goldcity
0
Misschien heeft deze mevrouw een pakketje gekocht:

www.linkmagazine.nl/ict-group-benoemt...

Overigens wel slordig dat haar voorganger nog op de site staat:

ict.eu/nl/over-ons/investor-relations...

Maar gauw een mooie nieuwe foto maken!
Kecks
0
Grote partij die afbouwt. Weer 35000 stukjes in de laat op 17, dat is niet niks. Ik ben even weg uit ICT op 16.95.
Goldcity
0
quote:

Kecks schreef op 3 juni 2018 03:10:

Grote partij die afbouwt. Weer 35000 stukjes in de laat op 17, dat is niet niks. Ik ben even weg uit ICT op 16.95.

Vooralsnog goede beslissing!
Goldcity
0
quote:

Goldcity schreef op 20 juni 2018 09:52:

[...]

Vooralsnog goede beslissing!
Overigens absurd dat er met minimaal volume zo even 1,5 euro vanaf kan...
106 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 sep 2021 17:06
Koers 14,250
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 14,500
Laag 14,250
Volume 1.584
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 1.584

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront