KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN 4 JULI - 11 JULI Grexit ja of nee?

290 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 » | Laatste
Adek 2001
0
quote:

Jager63 schreef op 9 juli 2015 15:53:

[...]
Je hebt het toch niet over mij, hoop ik.
Nee man! lol Gaat over die vent met dat schimmel tussen zijn benen, hehehe.
[verwijderd]
0
heb nog aardig wat over.

Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat gezeur greece over is en ook problemen china zeker niet.

In zeer veel aandelen kan daar nog niet gehandeld worden dus er hangt nog een giga aanbod boven de markt en voor dat je t weet komt er weer grote dump.

En zonder voldoende kopers is t dan weer bal.

Velen zijn daar wakker geschud en zullen iedere mogelijkheid aangrijpen om uit testappen op zo n min mogelijk verlies.
RAUL
0
quote:

Jager63 schreef op 9 juli 2015 15:58:

[...]
Adek heeft het wel over je vriend Klaas.
Jan, laat los en ga de Tour kijken. :-)
RAUL
0
quote:

easy56 schreef op 9 juli 2015 15:55:

[...]yep:-)

schitterende tour rit langs de kust.

Zelf tientallen keren in die omgeving geweest,genieten.

Zeker een heel mooie streek. Ben er ook al diverse keren geweest.

En niet zo ver rijden vanuit Nederland.
[verwijderd]
0
quote:

RAUL schreef op 9 juli 2015 16:31:

[...]

Zeker een heel mooie streek. Ben er ook al diverse keren geweest.

En niet zo ver rijden vanuit Nederland.
altijd leuk om dan weer terug tezien.

Mogelijk in september ook weer naar toe.
Adek 2001
0
Wielrennen is zo'n beetje laatste sport die in de buurt komt van oude gladiatoren... Vroeger was het ook F1 maar dat is zo veilig. In de jaren 70 overleefden per seizoen 3 man het niet. Ja, de tour wordt zeer mooi in beeld gebracht..
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 9 juli 2015 16:37:

first majestic silver gekocht
Lijkt het goede moment, want hebben net een flinke daling achter de rug. Had ik niet verwacht en ik zat er volop in met Silver wheaton. En nu weer snel terug naar de tour.
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 9 juli 2015 16:47:

Wielrennen is zo'n beetje laatste sport die in de buurt komt van oude gladiatoren... Vroeger was het ook F1 maar dat is zo veilig. In de jaren 70 overleefden per seizoen 3 man het niet. Ja, de tour wordt zeer mooi in beeld gebracht..
Keiharde sport, echt voor mannen.
RAUL
0
quote:

Adek 2001 schreef op 9 juli 2015 16:47:

Wielrennen is zo'n beetje laatste sport die in de buurt komt van oude gladiatoren... Vroeger was het ook F1 maar dat is zo veilig. In de jaren 70 overleefden per seizoen 3 man het niet. Ja, de tour wordt zeer mooi in beeld gebracht..
Genieten geblazen. Zeker met die HDTV beelden van vandaagdedag.

De koersen schieten trouwens ook flink omhoog. Het lijkt er wel op of er met de Grieken al een akkoord bereikt is. :-)
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 9 juli 2015 15:25:

[...]
Een jaar of acht terug verloor ik in een week ongeveer 100.000.= euro in Japan met warrants. Dat heb ik een of zelfs twee keer op dit forum vermeld, dus wat wil je nog meer. En zo heb ik nog wel een paar miskleunen gehad in de afgelopen 25 jaar. Kan ook niet anders.

En van jouw rendement val ik beslist niet van mijn stoel. Wat een kapsones!
Dan moet je wel de toenmalige CEO (Koenders) op de Singel zijn geweest (enige die tonnen verdiende).
[verwijderd]
0
quote:

G. Roet schreef op 9 juli 2015 17:23:

[...]

Dan moet je wel de toenmalige CEO (Koenders) op de Singel zijn geweest (enige die tonnen verdiende).
Heb wel aan het Singel/hoek Brouwersgracht gewerkt, bij Ahrend, maar niet als ceo. Heel lang geleden trouwens, eind jaren zestig.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 9 juli 2015 17:29:

[...]
Heb wel aan het Singel/Brouwersgracht gewerkt, bij Ahrend, maar niet als ceo. Heel lang geleden trouwens, eind jaren zestig.
Hoe kom je dan aan zoveel geld om alleen al mee te beleggen en eventueel te verliezen (onbeschaamde vraag waar je uiteraard niet op hoeft te antwoorden)?
RAUL
0
quote:

Jager63 schreef op 9 juli 2015 17:29:

[...]
Heb wel aan het Singel/Brouwersgracht gewerkt, bij Ahrend, maar niet als ceo. Heel lang geleden trouwens, eind jaren zestig.
Ha, ha, Jan. Ik lees mee. Bij Ahrend was je natuurlijk de CFO. Vandaar al die tonnen.:-)
Morgen weer een beursdag. De laatste al van deze week. allen een fijne avond gewenst. Nu ff naar de finale van de dagetappe kijken.
[verwijderd]
0
quote:

G. Roet schreef op 9 juli 2015 17:35:

[...]

Hoe kom je dan aan zoveel geld om alleen al mee te beleggen en eventueel te verliezen (onbeschaamde vraag waar je uiteraard niet op hoeft te antwoorden)?
Met alle respect, doe ik ook niet. Heb al genoeg op lange tenen gestaan. Neem van mij aan, dat het niet altijd leuk is. Grote achterban, ex-vrouwen, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkind, schept ook verplichtingen.
[verwijderd]
0
quote:

RAUL schreef op 9 juli 2015 17:41:

[...]

Ha, ha, Jan. Ik lees mee. Bij Ahrend was je natuurlijk de CFO. Vandaar al die tonnen.:-)
Morgen weer een beursdag. De laatste al van deze week. allen een fijne avond gewenst. Nu ff naar de finale van de dagetappe kijken.
Raul, ze zijn er nog niet achter hoe ik dat gedaan heb destijds.
Adek 2001
0
quote:

RAUL schreef op 9 juli 2015 17:16:

[...]
Genieten geblazen. Zeker met die HDTV beelden van vandaagdedag.

De koersen schieten trouwens ook flink omhoog. Het lijkt er wel op of er met de Grieken al een akkoord bereikt is. :-)
Dit is achter de schermen een spel dat tussen Putin en Obama gespeeld wordt. We gaan zien wie er wint. Maar de winnaar kon best ook eens de verliezer worden.
Adek 2001
0
quote:

Jager63 schreef op 9 juli 2015 17:59:

[...]
Raul, ze zijn er nog niet achter hoe ik dat gedaan heb destijds.
Horen, zien en zwijgen. Laat je niet uit de tent lokken. Gaat ze niets aan hoe wij zo rijk zijn geworden ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 9 juli 2015 20:48:

[...]Dit is achter de schermen een spel dat tussen Putin en Obama gespeeld wordt. We gaan zien wie er wint. Maar de winnaar kon best ook eens de verliezer worden.
Zo'n land kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
290 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 mei 2024 17:35
Koers 3,444
Verschil -0,002 (-0,06%)
Hoog 3,468
Laag 3,444
Volume 7.392.600
Volume gemiddeld 10.024.985
Volume gisteren 9.532.921

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront