ICT Automatisering « Terug naar discussie overzicht

ICT 2015

276 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » | Laatste
guusje
0
quote:

Nel schreef op 2 maart 2015 16:31:

de aanloop richting update gaat idd de goede kant op
Nou Nel, dit gaat wel serieus worden, we zien de 7plus.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
misschien eigen inkoop, gisteren waren 6 trades goed voor de halve dag omzet
ziet er goed uit weinig stukken in de laat
[verwijderd]
0
We gaan vandaag nog wel 7,50 zien er is heel weinig in de laat .
Goed nieuws in aantocht ?
[verwijderd]
0
quote:

stalker schreef op 3 maart 2015 11:48:

We gaan vandaag nog wel 7,50 zien er is heel weinig in de laat .
Goed nieuws in aantocht ?
de "bied" houdt nu ook weer niet echt over. Maar...al met al wel een bemoedigende koersstijging. Bij ICT is er weinig goed nieuws nodig na alle voorgaande jaren om de koers te doen stijgen. In korte tijd al wel procentueel behoorlijk gestegen. Er valt nog steeds veel in te halen.
guusje
0
Aan de bied en laat te zien klop de stijging niet helemaal, er zijn meer kopers waar halen ze die aandelen dan wel vandaan, we stijgen dat is het voornaamste.
[verwijderd]
0
quote:

guusje schreef op 3 maart 2015 12:56:

Aan de bied en laat te zien klop de stijging niet helemaal, er zijn meer kopers waar halen ze die aandelen dan wel vandaan, we stijgen dat is het voornaamste.
een partij die er vanaf wil en een die een belang wil nemen in ict is de enigste verklaring
guusje
0
quote:

stalker schreef op 3 maart 2015 14:08:

[...]
een partij die er vanaf wil en een die een belang wil nemen in ict is de enigste verklaring
We zullen zien, as donderdag publicatie jaarcijfers.
A. Beets
0
Wat maakt het uit! Management van ICT doet momenteel de juiste dingen en de markt trekt aan. Of er nu 6,7 of 8 staat. Fair value is boven de 10
[verwijderd]
0
BEDONDERD...dat worden we. Ik plaatste een order met 0.001 verschil met de onderliggende (dat was een bied voor 11 stuks!) en onmiddellijk ging die 11 in biedkoers eveneens 0,001 omhoog. Ik heb dit een paar keer herhaald en telkens hetzelfde effect. Ik kan niet anders dan concluderen dat we gepakt worden en verleid tot inzetten op hogere koersen om toch maar aan de aandelen te komen die je kopen wil. ONFRIS.
[verwijderd]
0
probeer het maar uit! Het resultaat de fake-order kennelijk, staat er nog nl. 11 op 7,204 om 09.23 u (ik heb mijn eigen order ingetrokken trouwens. Dit is geen eerlijke handel.
guusje
0
De koers ontwikkelt goed, als de cijfers en vooruitzichten morgen ook nog goed zijn hoor je mij niet klagen, onfris maak mij dan niet uit.

276 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 sep 2021 17:06
Koers 14,250
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 14,500
Laag 14,250
Volume 1.584
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 1.584

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront