Aegon « Terug naar discussie overzicht

Aegon op vakantie; juli 2014

577 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 » | Laatste
[verwijderd]
0
´Ondernemers Amsterdam: breng fietsbelasting terug´

AMSTERDAM -

Als automobilisten diep in de buidel moeten tasten voor openbare voorzieningen, mogen fietsers in Amsterdam de dans niet ontspringen. Daarvoor pleit ondernemersvereniging Amsterdam City maandag.

Dat kan leuk worden(maar niet de plaatjes met een gaatje erin vergeten......)
mvliex 1
0
quote:

jecebe schreef op 21 juli 2014 11:19:

[...]

Toverballen en stierenballen lijken mij een betere oplossing om de koers omhoog te krijgen.
Of een lekker geil overnamebod van € 8.
;-)
mvliex 1
0
[verwijderd]
0
Het eigen vermogen van 1 aandeel Aegon is € 6.36 per aandeel.
Ze maken winst, ze keren dividend uit, er is geen winstwaarschuwing.
Er zijn door Aegon het afgelopen jaar 14.500.000 aandelen terug gekocht om verwatering tegen te gaan.
Gemiddeld is er € 6.43 per aandeel betaald.
Het duid er op dat het bedrijf op en top gezond is.
Waarom het aandeel dan zo omlaag gaat.
Schiet mij maar lek maar Joost mag het zeggen. ???
[verwijderd]
0
quote:

elf schreef op 21 juli 2014 11:20:

´Ondernemers Amsterdam: breng fietsbelasting terug´

AMSTERDAM -

Als automobilisten diep in de buidel moeten tasten voor openbare voorzieningen, mogen fietsers in Amsterdam de dans niet ontspringen. Daarvoor pleit ondernemersvereniging Amsterdam City maandag.

Dat kan leuk worden(maar niet de plaatjes met een gaatje erin vergeten......)
Een ondernemersorganisatie die om belastingverhoging vraagt? DAFUQ??
[verwijderd]
0
LT trendbreuk!

De MacD heeft nog een kleine 0,05 - 0,015 punt resterend voor een crossover en dan lijkt de bullrun qua Aegon finito.
Bijlage:
[verwijderd]
0
quote:

The Bugs Bunny schreef op 21 juli 2014 19:05:

LT trendbreuk!

De MacD heeft nog een kleine 0,05 - 0,015 punt resterend voor een crossover en dan lijkt de bullrun qua Aegon finito.
Welke bullrun ?
[verwijderd]
0
quote:

elf schreef op 21 juli 2014 19:23:

[...]

Welke bullrun ?
Van 2 naar 5 (+150%) en van 3 naar 7 (+133%, alleen nu rond de 6,20 dus grofweg +100 - 111%).

Er is nog ruimte, maar het zal snel moeten gebeuren voor Aegon, die 8,- moet voor het einde van het jaar op de borden staan, anders is de run weg.
[verwijderd]
0
quote:

The Bugs Bunny schreef op 21 juli 2014 19:35:

[...]

Van 2 naar 5 (+150%) en van 3 naar 7 (+133%, alleen nu rond de 6,20 dus grofweg +100 - 111%).

Er is nog ruimte, maar het zal snel moeten gebeuren voor Aegon, die 8,- moet voor het einde van het jaar op de borden staan, anders is de run weg.
Dat was ´a slow walk´ en gemanipuleerd.

[verwijderd]
0
Must read(more to follow)

Jeremy Grantham blasts Janet Yellen and her predecessors at the Federal Reserve in his latest quarterly letter.

The Fed chairwoman is “sticking faithfully” to the “clearly wrong” policies of Alan Greenspan and Ben Bernanke, writes Grantham, who is the founder of Boston-based money manager GMO and has a reputation for sniffing out market bubbles early.

He says:

“She will not use interest rates to head off or curtail any asset bubbles encouraged by the extremely low rates that might appear. And history is clear: very low rates absolutely will encourage extreme speculation. But Yellen will, as Greenspan and Bernanke before her, attempt to limit only the damage any breaking bubbles might cause.”
[verwijderd]
0
By Rex Nutting, MarketWatch

WASHINGTON (MarketWatch) — The Bank for International Settlements sees bubbles. The International Monetary Fund sees bubbles. The New York Times sees bubbles. Mark Hulbert sees bubbles. Brett Arends sees bubbles. Robert Shiller sees bubbles. And even Janet Yellen sees bubbles.

Conclusion? Maybe there are some bubbles.

But before we rush to sell everything we own and march on the Federal Reserve with pitchforks to demand that Federal Reserve Chairwoman Yellen immediately raise interest rates to pop the bubbles, let’s consider this question from a contrarian point of view:

What’s wrong with bubbles?

Who cares if asset prices get too high and speculators get burned? Don’t they deserve to lose money if they’ve paid too much for things like artwork, social-media stocks, farmland, precious metals, junk bonds or real estate? What business is it of mine, or of the government’s?

Let me be clear: Some bubbles are bad, but others are benign.

We can all agree that the stock-market bubble of the late 1990s, and the housing and credit bubbles of the early 2000s were terrible events that caused a lot of economic misery. Those were bubbles to avoid at all costs.

But most of the bubbles people talk about today don’t pose that sort of risk to the economy.
[verwijderd]
0
quote:

elf schreef op 21 juli 2014 20:27:

[...]

Dat was ´a slow walk´ en gemanipuleerd.

Als een sterke stijging over gaat in een wat minder sterke stijging en daarna naar zijwaarts en er gaan nog wat lichtjes rood branden in mijn scherm weet ik genoeg. Idd een too slow walk... wat kan resulteren in een correctie richting de 4 - 5,6 als dit zo doorgaat. Op de daggrafiek is er nog niks aan de hand op KT en zal de koers wellicht wat herstellen, maar het zeer langetermijnbeeld zit een hoop kalk op het scherm. ;)
[verwijderd]
0
quote:

The Bugs Bunny schreef op 21 juli 2014 22:30:

[...]

Als een sterke stijging over gaat in een wat minder sterke stijging en daarna naar zijwaarts en er gaan nog wat lichtjes rood branden in mijn scherm weet ik genoeg. Idd een too slow walk... wat kan resulteren in een correctie richting de 4 - 5,6 als dit zo doorgaat. Op de daggrafiek is er nog niks aan de hand op KT en zal de koers wellicht wat herstellen, maar het zeer langetermijnbeeld zit een hoop kalk op het scherm. ;)
Alleen de bull run werd door mij niet als zodanig beschouwd en wat de toekomstige koers of de vertraging dan wel versnellling betreft moet maar afgewacht worden wat die slimmerds nu weer bedacht hebben.
[verwijderd]
0
Halverwege september kijk ik wel waar de koers van Aegon staat en zal ik mijn positie bepalen. Zoals het er nu naar uit ziet (MLT en LT) is er weinig animo de koers omhoog te stampen, ondanks verbeterende marges.
2012 dewegomhoog
0
quote:

The Bugs Bunny schreef op 21 juli 2014 22:30:

[...]

Als een sterke stijging over gaat in een wat minder sterke stijging en daarna naar zijwaarts en er gaan nog wat lichtjes rood branden in mijn scherm weet ik genoeg. Idd een too slow walk... wat kan resulteren in een correctie richting de 4 - 5,6 als dit zo doorgaat. Op de daggrafiek is er nog niks aan de hand op KT en zal de koers wellicht wat herstellen, maar het zeer langetermijnbeeld zit een hoop kalk op het scherm. ;)
En als het lang genoeg vriest kunnen we schaatsen.
Morgen gaan we waarschijnlijk al weer herstellen.
Het gaat goed met ing en een verschrikkelijke ramp als deze strooit even wat onrust maar treft het bedrijf ing niet.
[verwijderd]
0
quote:

2012 dewegomhoog schreef op 21 juli 2014 23:13:

[...]

En als het lang genoeg vriest kunnen we schaatsen.
Morgen gaan we waarschijnlijk al weer herstellen.
Het gaat goed met ing en een verschrikkelijke ramp als deze strooit even wat onrust maar treft het bedrijf ing niet.
ING ligt er nog rampzaliger bij op de maandgrafiek. Dit is het Aegon forum. ;)

Op korte termijn (1 á 4 weken) is er qua Aegon nog niks aan de hand, maar ik heb het over de lange termijn (6 maanden tot 2 jaar) en wat dat betreft zit er een hele hoop stof in de motor technisch gezien. Kijk eens wat er bij ASML en Randstad is gebeurd na de maandcrossing. -20 á -30% dus ik ben zwaar op mijn hoede.
2012 dewegomhoog
0
quote:

2012 dewegomhoog schreef op 21 juli 2014 23:13:

[...]

En als het lang genoeg vriest kunnen we schaatsen.
Morgen gaan we waarschijnlijk al weer herstellen.
Het gaat goed met ing en een verschrikkelijke ramp als deze strooit even wat onrust maar treft het bedrijf ing niet.
Bedoel natuurlijk aegon , en over de lange termijn ben ik het totaal niet eens met de heer bunny.
Voor de lange termijn vooruitzichten zijn uitstekend.
De dollar en rente gaan stijgen KASSA voor aegon
2012 dewegomhoog
0
quote:

2012 dewegomhoog schreef op 21 juli 2014 23:16:

[...]

Bedoel natuurlijk aegon , en over de lange termijn ben ik het totaal niet eens met de heer bunny.
Voor de lange termijn vooruitzichten zijn uitstekend.
De dollar en rente gaan stijgen KASSA voor aegon
Dit zijn juist bijkoop momenten , op dipjes moet je kopen.
[verwijderd]
0
quote:

2012 dewegomhoog schreef op 21 juli 2014 23:16:

[...]

Bedoel natuurlijk aegon , en over de lange termijn ben ik het totaal niet eens met de heer bunny.
Voor de lange termijn vooruitzichten zijn uitstekend.
De dollar en rente gaan stijgen KASSA voor aegon
Fundamenteel ben ik het grondig met u eens. Maar ik gaf vanavond een blik op de technische kant van de koers, waarvan het bij iedereen waarschijnlijk is opgevallen dat de koers gemiddelde 10 á 12% lager ronddwaalt dan aan het begin van het jaar. Aegon zal snel moeten doorstormen naar de 8,- anders zal de kracht van de stijging te weinig zijn deze niveau's te handhaven w.m.b..
577 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 jun 2024 11:20
Koers 5,702
Verschil +0,024 (+0,42%)
Hoog 5,724
Laag 5,674
Volume 1.213.252
Volume gemiddeld 5.589.658
Volume gisteren 8.015.206

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront