Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming Mei 2024

5.380 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 ... 265 266 267 268 269 » | Laatste
Braniek
5
quote:

DE MONITOR schreef op 27 mei 2024 13:28:

[...]

Hier zit oud forumlid 'La reina' achter.
Heeft al jaren aliassen onder mijn naam, ook op IEX heeft de persoon dat geprobeerd maar heb ik via de moderatie toen snel een stokje voor gestoken.
De Monitor-aliassen worden gelijk on hold gezet wanneer ze niet afkomstig zijn van mijn emailadres wanneer zich dit voor doet.
meen je dit nu echt?
[verwijderd]
0
Inmiddels de agenda per mail aangevraagd. Wanneer high finance niet zo vervelend gedaan zou hebben zou ik deze gedeeld hebben op het forum. Nu mogen jullie blijven refreshen.
Succes :-)
Natal
7
quote:

DE MONITOR schreef op 27 mei 2024 14:48:

Inmiddels de agenda per mail aangevraagd. Wanneer high finance niet zo vervelend gedaan zou hebben zou ik deze gedeeld hebben op het forum. Nu mogen jullie blijven refreshen.
Succes :-)
Kijk zo zien we de ware minitor
Anna91
4
quote:

DE MONITOR schreef op 27 mei 2024 14:48:

Inmiddels de agenda per mail aangevraagd. Wanneer high finance niet zo vervelend gedaan zou hebben zou ik deze gedeeld hebben op het forum. Nu mogen jullie blijven refreshen.
Succes :-)
Hoi Monitor. Oprechte interesse: Wat maakt het dat jij er relatief veel tijd in steekt om met Pharming bezig te zijn terwijl je overwegend negatief bent over Pharming? Jij hebt geen aandelen, ook niet short toch?
Kees J
1
quote:

DE MONITOR schreef op 27 mei 2024 14:48:

Inmiddels de agenda per mail aangevraagd. Wanneer high finance niet zo vervelend gedaan zou hebben zou ik deze gedeeld hebben op het forum. Nu mogen jullie blijven refreshen.
Succes :-)
De humorknop gevonden zie ik ;-)
T. Edison
2
quote:

DE MONITOR schreef op 27 mei 2024 14:48:

Inmiddels de agenda per mail aangevraagd. Wanneer high finance niet zo vervelend gedaan zou hebben zou ik deze gedeeld hebben op het forum. Nu mogen jullie blijven refreshen.
Succes :-)
Wat is naast het naschoppen tegen genoemode poster de toegevoegde waarde van deze post?
Braniek
2
quote:

Anna91 schreef op 27 mei 2024 14:50:

[...]
Hoi Monitor. Oprechte interesse: Wat maakt het dat jij er relatief veel tijd in steekt om met Pharming bezig te zijn terwijl je overwegend negatief bent over Pharming? Jij hebt geen aandelen, ook niet short toch?
ik ook zo ontzettend benieuwd naar zijn zieleroerselen wat iemand beweegt zich zo te gedragen. je zult nooit antwoord krijgen.
onlangs wel ontdekt op dit forum dat ook hij handelde als kleine particuliere gokbelegger Pharming. zo veel tegenstrijdigheid te constateren in zijn handelen. gewoon overslaan
De Warhoeft
1
quote:

T. Edison schreef op 27 mei 2024 14:51:

[...]Wat is naast het naschoppen tegen genoemode poster de toegevoegde waarde van deze post?
Testen van de moderatie :-)
De Warhoeft
1
quote:

DE MONITOR schreef op 27 mei 2024 14:48:

Inmiddels de agenda per mail aangevraagd. Wanneer high finance niet zo vervelend gedaan zou hebben zou ik deze gedeeld hebben op het forum. Nu mogen jullie blijven refreshen.
Succes :-)
Re-freshen, kunnen we goed gebruiken bij zulke verhitte postings
Vertrouwen
4
Als de monitor de agenda al heeft en hij er niets over los wil laten, is het vast goedgekeurd.
Kwiirk
0
quote:

DE MONITOR schreef op 27 mei 2024 14:48:

Inmiddels de agenda per mail aangevraagd. Wanneer high finance niet zo vervelend gedaan zou hebben zou ik deze gedeeld hebben op het forum. Nu mogen jullie blijven refreshen.
Succes :-)
Vinden dat iemand vervelend doet kun je toch moeilijk het forum kwalijk nemen.
[verwijderd]
0
quote:

Anna91 schreef op 27 mei 2024 14:50:

[...]
Hoi Monitor. Oprechte interesse: Wat maakt het dat jij er relatief veel tijd in steekt om met Pharming bezig te zijn terwijl je overwegend negatief bent over Pharming? Jij hebt geen aandelen, ook niet short toch?
Interesse in de HAE markt. En Pharming daarbij blijven volgen. In het verleden posities gehad in dit aandeel (preeclampsie vooral). Nu geen positie. Ook niet short.
Het aandeel zelf is vermakelijk en blijf ik volgen.
[verwijderd]
0
quote:

Kwiirk schreef op 27 mei 2024 14:59:

[...]
Vinden dat iemand vervelend doet kun je toch moeilijk het forum kwalijk nemen.
Ik spreek dan ook over 'high finance'. Niet over het forum.
De Warhoeft
1
quote:

DE MONITOR schreef op 27 mei 2024 14:48:

Inmiddels de agenda per mail aangevraagd. Wanneer high finance niet zo vervelend gedaan zou hebben zou ik deze gedeeld hebben op het forum. Nu mogen jullie blijven refreshen.
Succes :-)
Antwoord EMA op je agenda verzoek zal als mosterd na de maaltijd zijn.
Braniek
0
quote:

DE MONITOR schreef op 27 mei 2024 14:59:

[...]

Interesse in de HAE markt. En Pharming daarbij blijven volgen. In het verleden posities gehad in dit aandeel (preeclampsie vooral). Nu geen positie. Ook niet short.
Het aandeel zelf is vermakelijk en blijf ik volgen.
zo veel interesse dat zijn overzicht HAE markt al tijden niet is aangepast. dat geeft ook te denken
De Warhoeft
2
quote:

Kwiirk schreef op 27 mei 2024 14:59:

[...]
Vinden dat iemand vervelend doet kun je toch moeilijk het forum kwalijk nemen.
In het rond slaan is dan ook een vertoning van onmacht
Thijs_js
2
quote:

Vertrouwen schreef op 27 mei 2024 14:59:

Als de monitor de agenda al heeft en hij er niets over los wil laten, is het vast goedgekeurd.
De Monitor doelde op het delen van de email die hij heeft verstuurd.
Je denkt toch niet serieus dat ze de agenda naar individuen gaan sturen?

Het comité is er gewoon nog niet over uit of ze Pharming deze week wel of niet op de agenda willen zetten.
Daarom duurt het wat langer voordat de agenda wordt goedgekeurd ;-)
bammie
3
quote:

Vertrouwen schreef op 27 mei 2024 14:59:

Als de monitor de agenda al heeft en hij er niets over los wil laten, is het vast goedgekeurd.
Hij heeft hem per mail aangevraagd en dat wil niet zeggen dat hij hem ook ontvangen heeft, er van uitgaande dat hij de mail ook daadwerkelijk heeft verzonden. Lijkt me niets voor hem nl.
5.380 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 ... 265 266 267 268 269 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 jun 2024 17:35
Koers 0,741
Verschil -0,002 (-0,27%)
Hoog 0,750
Laag 0,734
Volume 3.705.208
Volume gemiddeld 6.027.703
Volume gisteren 2.937.440

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront