Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming Mei 2024

5.380 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 ... 265 266 267 268 269 » | Laatste
Natal
3
Goedemorgen deze morgen. Alle ogen op de CHMP agenda. Zo te ja, spannende week. Zal de kraamkamer weer een nieuwe boreling ter wereld brengen?
roon
1
quote:

Natal schreef op 27 mei 2024 06:56:

Goedemorgen deze morgen. Alle ogen op de CHMP agenda. Zo te ja, spannende week. Zal de kraamkamer weer een nieuwe boreling ter wereld brengen?
Ik denk deze week er op of er onder maar om 12.00 uur zou het bekend moeten zijn dacht ik.En toch twijfel ik dat als pharming niet op de lijst staat vrijdag alsnog een keuring kan krijgen.
G. Hendriks
4
quote:

roon schreef op 27 mei 2024 07:01:

[...]

Ik denk deze week er op of er onder maar om 12.00 uur zou het bekend moeten zijn dacht ik.En toch twijfel ik dat als pharming niet op de lijst staat vrijdag alsnog een keuring kan krijgen.
Nee. De publicatie van de agenda’s van de CHMP is bedoeld om maximaal transparant te zijn over Europese besluitvormende processen. Als vandaag blijkt dat Pharming niet op de agenda staat, dan is Pharming geen bespreekpunt tijdens de vergadering. Er zal dan vrijdag niets over Pharming te lezen en te horen zijn.
roon
2
Hopelijk geeft dit pharming de komende weken steun in de rug,

Eindelijk tijd voor de kleintjes?

Mooie technische analyse van wouter slot.Gaaaaan met die banaan.
VriendjeStokVis
1
quote:

roon schreef op 27 mei 2024 07:49:

Hopelijk geeft dit pharming de komende weken steun in de rug,

Eindelijk tijd voor de kleintjes?

Mooie technische analyse van wouter slot.Gaaaaan met die banaan.
Ik heb wat gemist, heb je een linkje?
roon
1
quote:

VriendjeStokVis schreef op 27 mei 2024 09:10:

[...]
Ik heb wat gemist, heb je een linkje?
Staat op voorpagina IEX met Girafje in beeld.
roon
0
quote:

voda schreef op 27 mei 2024 09:21:

[...]
www.iex.nl/Artikel/797205/Eindelijk-t...
Zeg voda,plaats jij aub ook meteen de agenda als die bekend is vandaag.
G. Hendriks
2
quote:

roon schreef op 27 mei 2024 09:28:

[...]

Zeg voda,plaats jij aub ook meteen de agenda als die bekend is vandaag.
Je zou ook zelf kunnen kijken.

www.ema.europa.eu/en/committees/commi...
[verwijderd]
0
quote:

voda schreef op 27 mei 2024 09:21:

[...]
www.iex.nl/Artikel/797205/Eindelijk-t...
De koers van Pharming wordt o.a. bepaald door Blackrock en consorten. Het is al jarenlang hun favoriete speeltje gezien de talloze meldingen steeds over de meldingsdrempel en er weer onder.
roon
1
quote:

G. Hendriks schreef op 27 mei 2024 09:44:

[...]

Je zou ook zelf kunnen kijken.

www.ema.europa.eu/en/committees/commi...
Ik zat daar al te kijken maar nog geen bedrijven op agenda in beeld.Dat was de vorige keer toch 12.00 uur.
G. Hendriks
1
quote:

roon schreef op 27 mei 2024 09:48:

[...]

Ik zat daar al te kijken maar nog geen bedrijven op agenda in beeld.Dat was de vorige keer toch 12.00 uur.
Klopt, rond 12 uur.
Kwiirk
0
quote:

Natal schreef op 27 mei 2024 06:56:

Goedemorgen deze morgen. Alle ogen op de CHMP agenda. Zo te ja, spannende week. Zal de kraamkamer weer een nieuwe boreling ter wereld brengen?
Spannend? Ik heb geen verwachtingen meer, omdat er geen pijl op te trekken is. Dat heeft het afgelopen jaar mij geleerd. Bovendien de koers van Pharming is op dit niveau voor mij OK. De tijd schrijdt rustig voort, we zien wel.
BassieNL
0
quote:

Triple A schreef op 26 mei 2024 12:37:

[...]
-

  • Ik noem de schuld wel. Die zit namelijk besloten in het solvabiliteitspercentage van 46,5%. Bij een hogere schuldpositie was dat solvabiliteitspercentage lager geweest en vice versa.
  • Het solvabiliteitspercentage van 46,5% is een belangrijke indicator dat Pharming op dit moment gezond gefinancierd is met niet al teveel schuld. ASML - toch op dit moment gezien als het schoolvoorbeeld van financiële soliditeit - heeft bijvoorbeeld een veel lager solvabiliteitspercentage van 33%.
  • Een relatief hoog percentage van Pharming's bezittingen is kasgeld en zit dus niet vast in illiquide assets. Dat is een ander teken van een financieel gezonde balans.
  • De schuld is verder niet zo relevant. Het is een financieringswijze van de bezittingen van Pharming. Je kunt ook niet aanwijzen welk deel van de bezittingen gefinancierd is met eigen vermogen en welk deel met vreemd vermogen. Je kunt alleen concluderen dat de standaardratio's (solvabiliteitsratio, current ratio, liquiditeit van de bezittingen etc.) die de gezondheid van een financiële balans meten bij Pharming prima in orde zijn.
  • Verder is de schuld nog minder relevant geworden dan 2 maanden geleden omdat door de herfinanciering de schuld pas in 2029 afgelost of wederom geherfinancierd hoeft te worden.
De financiële balans van Pharming is gezond en solide. De relatieve conservatieve financiering is passend bij een bedrijf dat nog uitdagingen heeft voor wat betreft de winstgevendheid.

PS: Jij weet helemaal niets van mijn portefeuille en mijn belegging. Dus doe niet alsof je dat weet.

-
Ik zou je niet blindstaren op de solvabiliteit.

Bedenk maar eens waarom het eigen vermogen van Pharming zo groot is.
BassieNL
5
8 mei 2024

Anurag Relan, MD – Chief Medical Officer:

We have an application under
review, for example, in Europe and we’re waiting now CHMP opinion. We anticipate being on the
May agenda for a CHMP opinion so that will be later this month.


En later in de vragenronde wordt deze verwachting herhaald:

Christian Glennie: Okay, thank you. And then the second one would be on leniolisib or Joenja® in
Europe flagging ongoing review with the EMA and obviously expecting a CHMP. Just wanted to try
and understand a little bit as much as you can tell what some of these issues could be or relate to.
Do you have any outstanding issues there? And when you say you expect to be on the agenda for
May, that’s not necessarily the same thing as being up for an opinion in May. I just want to clarify
what your expectation is for the May committee.
Sijmen de Vries: Anurag, would you be happy to answer that question?

Anurag Relan: Sure. So we do expect to be on the CHMP agenda for their meeting at the end of
May on the MAA. So that’s our expectation. Of course, we will wait for the CHMP feedback to
confirm that.

Christian Glennie: Okay. So, we should be expecting, that’s your expectation, Joenja® will be up for
an opinion at the meeting in May.

Anurag Relan: That’s correct.


www.pharming.com/sites/default/files/...
Vertrouwen
0
Laat de goedkeuring maar komen, wordt tijd.
Kunnen we eindelijk weer opwaarts.

Ben benieuwd of er nog wat grotere kopers zijn voor 12.00uur.

Pharming UP !!
roon
0
quote:

Vertrouwen schreef op 27 mei 2024 10:14:

Laat de goedkeuring maar komen, wordt tijd.
Kunnen we eindelijk weer opwaarts.

Ben benieuwd of er nog wat grotere kopers zijn voor 12.00uur.

Pharming UP !!
Premium;

Deze 12 smallcappers zijn klaar voor hun langverwachte inhaalslag

Pharming?
Triple A
8
quote:

BassieNL schreef op 27 mei 2024 09:53:

[...]
Ik zou je niet blindstaren op de solvabiliteit.

Bedenk maar eens waarom het eigen vermogen van Pharming zo groot is.
Ik neem aan dat je doelt op de vele aandelenemissies. Maar al die aandelenemissies kennen hun oorsprong voor 2017 (sommige uitgiftes waren nog in 2017 en 2018 maar die waren ook het gevolg van financiering van de terugkoop van de verkooprechten voor Ruconest in 2016).

Pharming heeft sinds 2019 alleen nog aandelen uitgegeven in het kader van beloningssystematiek voor het management. Sinds 2020 is de solvabiliteit relatief stabiel zonder uitgifte van aandelen voor financieringsrondes.

Ik staar me niet blind op de solvabiliteit. Maar ik gebruik het wel als tegenwicht voor de forumposter die iedere keer Pharming bijna failliet verklaard. De financiële balans van Pharming is gezond en solide.

-
voda
0
quote:

roon schreef op 27 mei 2024 10:27:

[...]

Premium;

Deze 12 smallcappers zijn klaar voor hun langverwachte inhaalslag

Pharming?
Pharming wordt niet genoemd:

www.iex.nl/Premium/Adviezen/797194/De...
Janssen&Janssen
1
kan pharming een vivoryonnetje doen aankomende tijd? van dieptepunt 0.47 naar 2.78 momenteel, niet te geloven wat daar gebeurt.
Als Pharming dit ook lukt gaan we van 0.83 naar 4.90, dan zullen een hoop mensen blij zijn :)

bij een koers van 4.9 is pharming in 1 klap wel 4.2 miljard waard (als ik goed tel)
5.380 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 ... 265 266 267 268 269 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 jun 2024 17:35
Koers 0,741
Verschil -0,002 (-0,27%)
Hoog 0,750
Laag 0,734
Volume 3.705.208
Volume gemiddeld 6.027.703
Volume gisteren 2.937.440

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront