Kendrion « Terug naar discussie overzicht

KENDRION. 2024

435 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
B...K
0
Hier speelt veel meer.
Voor een maandagmorgen,en nu al 2,5 maal meer omzet als gemiddeld.
Stork 49
0
quote:

Branco P schreef op 27 mei 2024 12:04:

Die lagere Europese rente moet je niet teveel van verwachten. 0,25% a 0,50% lager en dan zijn we er volgens mij wel. Historisch gezien zijn de huidige Europese rentes helemaal zo gek nog niet.

Kendrion is een overnamekandidaat. Verkoop van een ongewenst bedrijfsonderdeel voorafgaand aan een overname is vrij gebruikelijk. Hadden we onlangs ook nog bij Bols gezien.

De koers van Kendrion is lekker weer manisch vandaag. Zo gebeurt er nog eens wat in mijn porto ;-)
worden er door analisten nog koersdoelen genoemd? Daarmee ben ik niet op de hoogte alhoewel ikzelf het vertrouwen heb dat de koers zal gaan stijgen gezien de kans op overname maar zeker ook de te verwachten verbetering in de resultaten.
Nakennis
0

Hoofdeconoom Philip Lane van de Europese Centrale Bank vindt het tijd om de rente te verlagen van het huidige recordniveau.

Zeer goed nieuws voor aandelen zoals Basic Fit en Kendrion!

fd.nl/financiele-markten/1517574/ecb-...
Stork 49
0
quote:

Nakennis schreef op 27 mei 2024 12:35:

Hoofdeconoom Philip Lane van de Europese Centrale Bank vindt het tijd om de rente te verlagen van het huidige recordniveau.

Zeer goed nieuws voor aandelen zoals Basic Fit en Kendrion!
fd.nl/financiele-markten/1517574/ecb-...
conclusie wellicht correct, dat moet nog blijken, maar het is geen antwoord op de door mij gestelde vraag: hebt U die wellicht (koersdoelen)?
nb
4
effegenoeg
0
quote:

Stork 49 schreef op 27 mei 2024 10:43:

Met Teslin als grootaandeelhouder, dat al lang op een verbetering van de koes wacht (of hoopt), zou het mij niet verbazen indien zij nu vinden dat het te lang gaat duren en zullen aansturen op een overname door derden.
Gros van de stukken zijn boven 20€ aangeschaft door de huidige bezitters.
Aangezien een deel van het bedrijf geamputeerd is moeten we voorlopig niet te veel upside verwachten.
Nakennis
1
quote:

effegenoeg schreef op 27 mei 2024 13:05:

[...]

Gros van de stukken zijn boven 20€ aangeschaft door de huidige bezitters.
Aangezien een deel van het bedrijf geamputeerd is moeten we voorlopig niet te veel upside verwachten.
Denk dat je gruwelijk mis zit. Weliswaar wordt er een deel (omzet) verkocht maar dat betekent dat ook de kosten fors lager zullen zijn. Daarnaast is het een hapklare overnamekandidaat met alleen industrie.
Ik verwacht dat aandeel naar 20+ gaat dit jaar
maci
0
quote:

Nakennis schreef op 27 mei 2024 13:15:

[...]
Denk dat je gruwelijk mis zit. Weliswaar wordt er een deel (omzet) verkocht maar dat betekent dat ook de kosten fors lager zullen zijn. Daarnaast is het een hapklare overnamekandidaat met alleen industrie.
Ik verwacht dat aandeel naar 20+ gaat dit jaar
Wie is toch degene die telkens een snel na plaatsing van een bericht van Nakennis een duim geeft? ;-)
Valt niet heel erg op hoor....
Jammer dat er geen waarde aan zit voor Nakennis. :-(

Dat de koers nog flink kan/zal stijgen vind ik ook.
HenkdeV
0
quote:

maci schreef op 27 mei 2024 13:41:

[...]

Wie is toch degene die telkens een snel na plaatsing van een bericht van Nakennis een duim geeft? ;-)
Valt niet heel erg op hoor....
Jammer dat er geen waarde aan zit voor Nakennis. :-(

Dat de koers nog flink kan/zal stijgen vind ik ook.
Misschien poster voorkennis wel:-).
Nakennis
0
quote:

maci schreef op 27 mei 2024 13:41:

[...]

Wie is toch degene die telkens een snel na plaatsing van een bericht van Nakennis een duim geeft? ;-)
Valt niet heel erg op hoor....
Jammer dat er geen waarde aan zit voor Nakennis. :-(

Dat de koers nog flink kan/zal stijgen vind ik ook.
Postings van Nakennis worden op waarde geschat blijkbaar. Terecht derhalve.
maci
0
quote:

HenkdeV schreef op 27 mei 2024 14:01:

[...]

Misschien poster voorkennis wel:-).
Oef, dan mag die wel oppassen dat hij niet bij de AFM wordt gemeld! :-)
Nakennis
0
Mooi artikel in FD:

Goldman Sachs voorziet flinke opleving overnames en beursgangen

fd.nl/financiele-markten/1517521/gold...

Voor mij persoonlijk is zowel Corbion als Kendrion 1 van de voornaamste overnamekandidaten. Zeker als de rente binnenkort nog wat daalt kan dat voor de M&A markt wel eens een extra duw in de rug betekenen om wat bedrijven van de beurs te gaan halen bevroed ik.
objectief
4
Veel reuring en forse koersstijgingen door de IEX propaganda voor de Small Caps; dit waait weer wel over en dat kakken de koers weer in. Overnamekandidaten als TomTom zijn tientallen keren omhoog geschreven en daarna nog meer gedaald.
Kendrion moet alles nog bewijzen..veel te vroeg om te gaan vlaggen.
Fred 62
0
Ik heb het dividend nog steeds niet binnen [ BUX ]
Is dat bij meerdere mensen zo of is dat de schuld van BUX?

Hoor graag van jullie.
Plein777
0
quote:

Fred 62 schreef op 29 mei 2024 08:33:

Ik heb het dividend nog steeds niet binnen [ BUX ]
Is dat bij meerdere mensen zo of is dat de schuld van BUX?

Hoor graag van jullie.
Ik heb het ook nog niet binnen Fred
Raar want het was betaalbaar 9 mei 2024

www.dividendinfo.nl/kendrion
maci
0
Fred 62
0
quote:

maci schreef op 29 mei 2024 08:46:

De betaaldatum was 9 op mei.
Juist daarom vind ik het wat laat.
Fred 62
0
quote:

Plein777 schreef op 29 mei 2024 08:46:

[...]

Ik heb het ook nog niet binnen Fred
Raar want het was betaalbaar 9 mei 2024

www.dividendinfo.nl/kendrion
Ook via BUX?
Plein777
0
Kendrion N.V. dividend for the financial year 2023
The General Meeting of Shareholders of Kendrion N.V. held on 15 April 2024 has approved the dividend
for the financial year 2023 of EUR 0.45 per share. Shareholders can choose between dividend in cash
and/or in stock out of the share premium reserve (by way of transfer of treasury shares or, to the extent
necessary, issuance of shares) with any remaining fraction to be settled in cash.
Dividend in cash is subject to 15% Dutch dividend withholding tax. Stock dividend out of the share premium
reserve is exempt from Dutch dividend withholding tax.
The shareholders are given the opportunity from 19 April 2024 up to and including 6 May 2024, 17.45
CET, to indicate their choice. On 7 May 2024, before start of trading on Euronext Amsterdam (‘Euronext
Amsterdam’), the number of share dividend rights of the shares entitling to one share (‘Exchange Ratio’),
will be determined. This Exchange Ratio is based on the volume weighted average price of all traded
shares in Kendrion at Euronext’s Amsterdam market on 29, 30 April 2024 and 2, 3 and 6 May 2024. The
shares are entitled to the dividend for the financial year 2024 and dividend for the subsequent financial
years.
Dividend rights will not be traded on Euronext Amsterdam.
The following timetable applies:
17 April 2024 : Ex-dividend date
18 April 2024 : Dividend record date
19 April 2024 – 6 May 2024 (17.45 CET) : Dividend election period (stock and/or cash)
7 May 2024 : Determination of the Exchange Ratio (before start of
trading)
9 May 2024 : Dividend payment in cash and delivery of (new) shares
========================================================
Plein777
0
quote:

Fred 62 schreef op 29 mei 2024 08:50:

[...]

Ook via BUX?
oh , ik zie het al bij mijn bank staan ze als stock dividend ( right 2024) in het portfolio overzicht, maar nog niet omgezet in nieuwe aandelen
Wellicht ook bij jou Fred ?
435 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 jun 2024 17:35
Koers 13,000
Verschil -0,100 (-0,76%)
Hoog 13,180
Laag 12,920
Volume 37.736
Volume gemiddeld 31.999
Volume gisteren 15.035

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront