SBM Offshore « Terug naar discussie overzicht

SBM Offshore 2024.

1.023 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 48 49 50 51 52 » | Laatste
Plein777
1
Plein777
1
Why invest in SBM Offshore?

Our financial results are testament to our track record of performance and underscore our potential. We deliver the solid and stable performance needed for long-term growth. Meanwhile, we are furthering our strategy to optimize transform and innovate. Our ambition for 2025 is to grow in size and value, increasing our value to clients, whilst at the same time investing in new technology and attracting the best resources and partners in the industry.
am1993
3
Ik wens iedereen een goed en gelukkig 2024. En natuurlijk blijven we SBM weer nauwlettend volgen.
Kruimeldief
2
Dankjewel en voor jou ook, met hopelijk mooie rendementen en een fors hogere koers voor o.a. SBM.
LL
3
quote:

A3aan schreef op 1 januari 2024 13:07:

Gaat dit jaar eindelijk de koers weer hoger?
Wat putjes en calletjes schrijven bij een bepaalde bandbreedte loont ook naast een mooi dividend.
LTOke
0
quote:

LL schreef op 1 januari 2024 20:50:

[...]

Wat putjes en calletjes schrijven bij een bepaalde bandbreedte loont ook naast een mooi dividend.
Ook mijn strategie. Naast een verder stijgend dividend mag van mij de koers tussen 12 en 15 blijven.
Gaasp
0
quote:

Pirlo schreef op 2 januari 2024 20:48:

Ik smul dit jaar graag mee met de nieuwtjes en opinies
Ik ook :-) en wens jullie een winstgevend 2024
Chela
0
quote:

Pirlo schreef op 2 januari 2024 20:48:

Ik smul dit jaar graag mee met de nieuwtjes en opinies
De Pirlo die ik kende was meer een uitdeler, dus ik zou zeggen...
Bobrnr
1
en we zijn er weer :-)

Olieprijs - UP
SBM - DOWN

Voor alle optimisten: ik hoop van harte op een prijs richting de 15 maar ik geloof er geen snars van. Gelukkig een GAK van 12,04 dus geen grote pijn, maar wel weer verbazing.

ik wens u allen een fijn, gezond en succesvol 2024. Hopelijk met een sterk SBM
Mikebelegger
1
quote:

Bobrnr schreef op 3 januari 2024 17:00:

en we zijn er weer :-)

Olieprijs - UP
SBM - DOWN

Voor alle optimisten: ik hoop van harte op een prijs richting de 15 maar ik geloof er geen snars van. Gelukkig een GAK van 12,04 dus geen grote pijn, maar wel weer verbazing.

ik wens u allen een fijn, gezond en succesvol 2024. Hopelijk met een sterk SBM
Ik ben heilig overtuigd van een koers van 15-20, weet alleen niet wanneer. Wellicht als de winsten zo zijn dat ze $ 2,00 dividend voorstellen maar dat is wellicht pas over een jaar of 8. Maar tot die tijd 9% dividendrendement pakken is toch ook prima?
NewKidInTown
1
Jetzt geht los
2
quote:

NewKidInTown schreef op 4 januari 2024 10:36:

Ik verwacht een koers van circa 15 per 1 juli 2024 en een koers van 20 einde jaar.
Eind april wordt er ook nog ongeveer € 1,20 aan dividend uitgekeerd. Denk ook wel dat de koers ondergewaardeerd is met een koers/winst verhouding van minder dan 5. Verder worden er gemiddeld 2 fpso’s opgeleverd per jaar, en dat levert ook flink wat toekomstige kasstromen op.

Vooral het feit dat de schulden flink zijn afgenomen vanwege de verkoop van een fpso heeft me overgehaald om een flinke positie aan te gaan.
Levanthus
0
quote:

NewKidInTown schreef op 4 januari 2024 10:36:

Ik verwacht een koers van circa 15 per 1 juli 2024 en een koers van 20 einde jaar.
Ben al ruim tevreden met 8% rendement exclusief dividend. 15 lijkt mij onhaalbaar voor juli, tenzij olieprijs explodeert.
Mikebelegger
0
Wat denken jullie, zou Bruno ons nog een (eenmalig) extraatje geven bovenop de $ 1,20 dividend i.v.m. de vroege verkoop van die FSPO aan Exxon? Of zouden ze de balans versterken met de ineens geïncasseerde winst?
Dutchtenor
3
Nee, zoals ze altijd doen, gebruiken om de leningen voor de productie van de FPSO af te lossen.
Jetzt geht los
0
quote:

Mikebelegger schreef op 4 januari 2024 12:23:

Wat denken jullie, zou Bruno ons nog een (eenmalig) extraatje geven bovenop de $ 1,20 dividend i.v.m. de vroege verkoop van die FSPO aan Exxon? Of zouden ze de balans versterken met de ineens geïncasseerde winst?
Ik verwacht een aandeleninkoop
Levanthus
1
quote:

Jetzt geht los schreef op 4 januari 2024 14:59:

[...]

Ik verwacht een aandeleninkoop
dan zal je teleurgesteld worden.
1.023 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 48 49 50 51 52 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 14,090
Verschil -0,010 (-0,07%)
Hoog 14,240
Laag 14,090
Volume 402.837
Volume gemiddeld 531.355
Volume gisteren 379.487

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront