Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming juli 2023

4.671 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 229 230 231 232 233 234 | Laatste
lucas D
0
quote:

De amateur schreef op 11 september 2023 17:02:

Oude draadjes tot leven wekken is niet zo gewenst Lucas.
Ben het met je eens, maar het is even niet anders.
Beloof er zo min mogelijk gebruik van te maken, heel soms als ik vind dat iets nog erger dan dit is of voor aandeelhouders zo belangrijk zal ik het gebruiken.
Alleen dan!
lucas D
0
Weer even een berichtje op een draadje opgezet door een forumlid die alom gewaardeerd is, maar er niet voor het laatst voor koos om zichzelf te verwijderen.
Meerderen volgende zijn voorbeeld.
Ik ga niet herhalen wat ik daarvan vind.

Wel ga ik voorspellen dat deze mensen die zichzelf verwijderden zonder uitzondering weer terug zullen komen.
Sterker nog ik ga beweren dat ze dat zelf ook weten!
Wat hadden ze het forum blijvend gebracht als ze zich niet verwijderd hadden?
Elk forumlid oud of nieuw zou terugblikkend deze zichzelf verwijderde forumleden in oude berichten kunnen volgen en zo hun grote waarde laten zien.
Dat zou vertrouwen gegeven hebben aan lezers van berichten.
Maar ook zelf weten ze straks niet meer wat er van hun hand op het forum gekomen is.

Het lijkt nu of ik mensen alleen maar verwijten geef, dit is niet zo, ik weet waar ik het over heb.

Zelf ben of heb ik me namelijk ooit in het verleden laten verwijderen. Had het druk met mijn werkzaamheden als bouwkundige, heb lang alles afgesloten, ik kan goed een knop omdraaien als ik me moet focussen op belangrijke zaken. Werk en gezin gaan voor alle andere zaken.

Dacht ik kom toch nooit meer terug.

Twee jaar later ben ik weer beginnen te schrijven onder de nickname uit mijn eerste fase lucas D.

Wilde wat terugkijken uit een mooie periode op het Sopheon forum, er was zelfs een insiders forum (geen iex) speciaal opgericht. ik kende de forumleden alsof het familie was en omgekeerd.
Alleen ik kon mijn eigen inbreng niet meer teruglezen onder mijn naam. Er stond boven die berichten dat verwijderd dit geschreven had.
Sindsdien schoffeer ik forumleden die datzelfde doen, je verwijderd je geschiedenis, loopt er van weg!
Ondanks andere reden dan forumleden nu geven was ook ik dus een wegloper waar ik nu niets meer mee heb.
Het kan verkeren.
Loop niet weg!
Doe dit gewoon niet al lijkt het soms begrijpelijk, gewoon niet doen. Niet alleen voor je volgers, maar vooral voor jezelf.

note: bovendien het maakt het mij ook wat makkelijker, kan dan tenminste op het meest gangbare draadje mijn ei kwijt.:~)
lucas D
0
Weetje dat als je het draadje volgt wat op dit moment duidend is, er al weken lang niets word gezegd en geschreven wat we al niet weten?
Geen enkel nieuwsfeitje is er geplaatst. er word zelfs niets over Richard Peters geschreven de beoogd nieuwe voorzitter.

Vliegen afvangen en vage stellingen genoeg, maar niets waar wij als aandeelhouders wat aan hebben.

Waarom hebben we al die verschillende maanddraadjes nodig? Er staat bijna nooit iets nieuws in?
lucas D
0
Ben nog wat essentieels vergeten, wie blijft er nu eens staan voor het draadje dat hij / zij opent?

Al maanden staat er [verwijdert], [verwijdert], [verwijdert] etc.

Heel zorgelijk deze trend.
Jinxter
0
quote:

lucas D schreef op 20 september 2023 13:48:

Ben nog wat essentieels vergeten, wie blijft er nu eens staan voor het draadje dat hij / zij opent?

Al maanden staat er [verwijdert], [verwijdert], [verwijdert] etc.

Heel zorgelijk deze trend.
[verwijdert} is nog altijd aanwezig, busje komt zo.;-) zelfs bij ophalen profiel posting verschijnt er een error 404.

rara hoe kan dat, denk dat je dan wel voldoende weet toch?

Cheers to Pharming
lucas D
0
quote:

Jinxter schreef op 20 september 2023 15:06:

[...]

[verwijdert} is nog altijd aanwezig, busje komt zo.;-) zelfs bij ophalen profiel posting verschijnt er een error 404.

rara hoe kan dat, denk dat je dan wel voldoende weet toch?

Cheers to Pharming
Kijk even naar de draad openingen van de laatste maanden, buiten mij weten alleen degene die hun naam hebben verwijdert wie dat waren.
Zij openen een draadje en vervolgens willen ze er niets meer mee te maken hebben.
Daar zitten forumschrijvers bij die waardevolle berichten schreven maar die niet meer op hun naam staan. Denk niet dat dit de bedoeling was, maar ze hebben voor nieuwe forumleden nooit bestaan.
Jinxter
0
quote:

lucas D schreef op 20 september 2023 16:18:

[...]

Kijk even naar de draad openingen van de laatste maanden, buiten mij weten alleen degene die hun naam hebben verwijdert wie dat waren.
Zij openen een draadje en vervolgens willen ze er niets meer mee te maken hebben.
Daar zitten forumschrijvers bij die waardevolle berichten schreven maar die niet meer op hun naam staan. Denk niet dat dit de bedoeling was, maar ze hebben voor nieuwe forumleden nooit bestaan.
Je begrijpt me verkeerd, ik weet dat dit gebeurd en de laatste periode veel voorkomt.

voor een aantal poster welke zich hebben laten verwijderen is dat idd jammer, echter is het iemands eigen keuze.

Cheers
lucas D
0
Van Lanschot Kempen heeft veel particuliere beleggers doen besluiten aandelen Pharming aan te schaffen.

Grootaandeelhouders lieten het zoals het was.

Nu zien we dat de particuliere beleggers zich weer terugtrekken. Waarom is dat?

Dat is omdat er met de verhoging van het koersdoel door Van Lanschot Kempen niets anders mee veranderd is.
Die verhoging is er enkel voor de toekomstige doelen die Pharming na streeft maar die er nog niet zijn, bovendien waren die doelen al lang en breed bekend bij beleggers.
Zelf vond ik het al vreemd dat beleggers wel op Van Lanschot Kempen reageren en niet op andere analisten die de koers al veel langer bijgesteld hebben tot zelfs hoger dan Van Lanschot Kempen.

Zonder nieuws zal de koers dan ook nog wel wat verder dalen omdat particuliere beleggers niet veel geduld hebben.
Dit wetende kan je daar niks mee doen of je doet wel wat.

Deze daling kon je zien aankomen en kan enkel met nieuws tegen gehouden worden.
lucas D
0
T. E. heeft ook weer aandelen.
Geweldige poster maar het is ook jantje lacht, jantje huilt.

En wat doe ik?
Iedereen de maat nemen mezelf daarbij vergetend!
Word tijd dat ik mezelf even de maat neemt, want oud worden is niet erg, maar daarom alleen afgeven op mijn mede forumgenoten moet ophouden.
Waarom zeggen jullie daar niks van?
Schreef eerder dat ik me goed kan focussen, maar het is niet de bedoeling dat ik doordraai.
De knop moet om, linksom of rechtsom.
lucas D
0
Pharming kan elke dag met nieuws komen, ik heb vanmiddag alles wat ik aan andere aandelen had verkocht en alles rond de sluiting van de beurs in Pharming geïnvesteerd.
Schreef eerder dat ik alleen via dit draadje meld als het belangrijk genoeg is.
En dat is het.

Doe er jullie voordeel mee, hopelijk nog net op tijd!
BioBio
0
de belegger is gefrustreerd over Pharming en Pharming over de belegger dat ze het niet snappen waar ze mee bezig zijn.

Ik snap dat de winst in ieder geval niet uit Europa gaat komen en wel uit de andere landen en daarom blijf ik voorlopig gewoon in Pharming beleggen.
4.671 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 229 230 231 232 233 234 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 0,900
Verschil +0,019 (+2,16%)
Hoog 0,903
Laag 0,883
Volume 3.641.122
Volume gemiddeld 6.805.258
Volume gisteren 4.203.859

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront