Onward Medical « Terug naar discussie overzicht

Forum Onward Medical geopend

1.345 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 » | Laatste
yanmik
0
quote:

Geert B schreef op 24 mei 2024 12:36:

[...]
Je weet toch wel hoop ik dat je die koersdoelen van die mannen met een korreltje zout moet nemen
Ja maar stel dat dat je zelf als koersdoel neemt 7,5
Is dus een pak lager dan die voorgestelde koersdoelen.
Bij aankoop aan 5 heb je 50% winst.
Is voor mij voldoende om het te proberen.
Anna91
2
quote:

Dagobert Duck schreef op 24 mei 2024 10:00:

Koers wordt bewust ook gedrukt nu.
Dit soort dingen kun je jezelf beter niet wijsmaken.

Denk zelf eerder dat er mensen uit zijn gestapt na een kort winstgevend ritje.

Mij komt het wel goed uit. Wil nog wel wat bijkopen binnenkort.
Doemebest
0
quote:

Anna91 schreef op 24 mei 2024 16:49:

[...]
Dit soort dingen kun je jezelf beter niet wijsmaken.

Denk zelf eerder dat er mensen uit zijn gestapt na een kort winstgevend ritje.

Mij komt het wel goed uit. Wil nog wel wat bijkopen binnenkort.
Klopt er zijn er wat uitgestapt met het idee sell the news en dat kan nog wel even doorgaan omdat er waarschijnlijk voorlopig niet veel nieuws is.
Het is nu afwachten tot de goedkeuring en dat duurt nog wel ff.
K. Wiebes
1
..."The Company reaffirmed its expected cash runway through mid-2025 and will
opportunistically evaluate measures to further strengthen its balance sheet in the
coming months"...

Vandaag aan de zijlijn gaan staan...en morgen valt er 'n bericht over 'n partnership op de mat ;)
Stork 49
0
quote:

Doemebest schreef op 27 mei 2024 23:54:

[...]Klopt er zijn er wat uitgestapt met het idee sell the news en dat kan nog wel even doorgaan omdat er waarschijnlijk voorlopig niet veel nieuws is.
Het is nu afwachten tot de goedkeuring en dat duurt nog wel ff.
wat is "voorlopig": soms kan het heel snel gaan
HOBBYMAN
0
Ik heb voor mezelf bijgehouden dat ik met dit aandeel beter aan daghandel kan gaan doen. Koersverloop per dag vaak meerdere procenten. Ga dit vanaf vandaag doen met de helft van mijn pakket. Bijna elke dag enkele procenten winst telt ook lekker op.
welshterrier 5
0
quote:

HOBBYMAN schreef op 28 mei 2024 16:37:

Ik heb voor mezelf bijgehouden dat ik met dit aandeel beter aan daghandel kan gaan doen. Koersverloop per dag vaak meerdere procenten. Ga dit vanaf vandaag doen met de helft van mijn pakket. Bijna elke dag enkele procenten winst telt ook lekker op.
Idd beter gelijk.bij stijging verkopen
..pffff nu zelfs rood.

.
Kaviaar
1
quote:

Stork 49 schreef op 28 mei 2024 10:01:

[...]
wat is "voorlopig": soms kan het heel snel gaan
[…]
The Company is preparing for regulatory submission in Europe next.

ir.onwd.com/static-files/a5157554-290...
voda
1
Kepler Cheuvreux verlaagt koersdoel Onward Medical van 14,00 naar 12,30 euro
Kepler Cheuvreux handhaaft koopadvies op Onward Medical
30-mei-2024 08:52
voda
0
Beursblik: Kepler verlaagt koersdoel Onward
30-mei-2024 09:10

Koopadvies blijft staan.

(ABM FN-Dow Jones) Kepler Cheuvreux heeft het koersdoel voor Onward Medical verlaagd van 14,00 naar 12,30 euro, maar met behoud van het koopadvies, na de eerstekwartaalcijfers. Dit bleek donderdag uit een analistenrapport van Kepler.

Bij de eerstekwartaalcijfers was het belangrijkste cijfer de kaspositie die ruimte biedt voor ontplooiing van activiteiten tot medio 2025, wat voldoende is om de initiële lancering van ARC-EX in de Verenigde Staten te ondersteunen, aldus Kepler.

De nieuwe analist van Kepler die het aandeel volgt, blijft positief over het medtechbedrijf en zijn neurostimulerende technologieën, die de levens van duizenden mensen met ruggengraatletsel ingrijpend kunnen veranderen.

Het grootste punt van zorg is de omvang en het gebrek aan commerciële ervaring van Onward, die het uitdagend kunnen maken om marktkansen te grijpen en de aandacht op de producten te vestigen, aldus de analist.

De grote aanjager voor het aandeel wordt dit jaar de goedkeuring van ARC-EX in de VS, die wordt verwacht in het begin van het vierde kwartaal of aan het einde van het derde kwartaal. Hierna kan een nieuwe financieringsronde worden verwacht, voorziet Kepler.

Het aandeel Onward Medical steeg donderdag 1,5 procent naar 5,28 euro.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
HOBBYMAN
1
Enkele dagen geleden aangegeven dat dit aandeel zich perfect leent voor daghandel.
Vandaag en gisteren samen ongeveer 10% winst. Ik weet dat dit soort handel niet bevordelijk is voor stabiele koers maar winst is winst
Kaviaar
0
quote:

HOBBYMAN schreef op 30 mei 2024 12:15:

Enkele dagen geleden aangegeven dat dit aandeel zich perfect leent voor daghandel.
Vandaag en gisteren samen ongeveer 10% winst. Ik weet dat dit soort handel niet bevordelijk is voor stabiele koers maar winst is winst
Dan weten we waar de jojo bewegingen vandaan komen ;- )
Doemebest
2
quote:

HOBBYMAN schreef op 30 mei 2024 12:15:

Enkele dagen geleden aangegeven dat dit aandeel zich perfect leent voor daghandel.
Vandaag en gisteren samen ongeveer 10% winst. Ik weet dat dit soort handel niet bevordelijk is voor stabiele koers maar winst is winst
Klinkt leuk en zal best een paar keer lukken, maar als je gemiddeld 5% gepakt hebt is dat gewoon geluk want je kunt dat op 1 dag nooit timen, over een iets langere periode op de dip kopen kan wel en bij een spike omhoog verkopen, maar dan loop je het risico dat je goed nieuws net mist en bij slecht nieuws er net inzit.
Bovendien is de omzet te laag om echt zoden aan de dijk te zetten, want de spike omhoog of omlaag kan met relatief heel weinig aandelen gebeuren, maar ieder zijn ding uiteraard.
Kaviaar
0
De koopadviezen liggen in elk geval een stuk hoger dan de huidige koers!
Scheelt minimaal € 4 - € 7.

Koers heeft nog flink ruimte omhoog.
Doemebest
0
quote:

Kaviaar schreef op 30 mei 2024 23:49:

De koopadviezen liggen in elk geval een stuk hoger dan de huidige koers!
Scheelt minimaal € 4 - € 7.

Koers heeft nog flink ruimte omhoog.
Koersdoelen zeggen me weinig en in dit aandeel al sws, maar ik geloof in waar ze mee bezig zijn vooral voor de patiënten, ik heb nadat ik me ingelezen heb een belang genomen wordt het een succes dan is dat vooral mooi voor degenen die er in hun dagelijks leven baat bij hebben en voor ons als aandeelhouders ook een prettige bijkomstigheid als de investering rendeert.
Kaviaar
0
Onward’s ARC-EX therapy hits success in pivotal trial for spinal cord injury
Onward submitted a De Novo application to the US Food and Drug Administration in April 2024.

Robert Barrie
May 22, 2024

Onward Medical’s ARC-EX therapy is going from strength to strength after results from a pivotal trial investigating the device demonstrated significant improvements in recovery from spinal injuries.
The US-based company released a snapshot of the Up-LIFT trial’s data in January 2024, but the full study’s results were just published in Nature Medicine.
Onward’s ARC-EX delivers targeted, programmed spinal cord stimulation non-invasively, rather than via implanted electrodes.
The treatment led to improvements in upper limb strength, function, and sensation in patients with chronic tetraplegia due to cervical spinal cord injury.
The Up-LIFT study (NCT04697472) enrolled 65 tetraplegic participants across the US, Europe, and Canada. After an average of 25 stimulation sessions, 72% of the 60 study participants who completed the trial demonstrated improvement in both strength and function. No serious adverse events related to the therapy were reported, meaning the primary endpoints for safety and effectiveness were met.

See Also:
Ikena further sheds staff and pipeline in a bid to maximise value
Otsuka and Lundbeck report data from three PTSD treatment trials

The study’s lead author and co-principal investigator Chet Moritz said: “Trial results far exceeded our hypothesis of a 50% response rate to ARC-EX Therapy, giving new hope to people with spinal cord injury and rehabilitation providers.”

Onward reported that primary endpoints of efficacy and safety were met.
The technology could soon hit the shelves in the US. Onward submitted a De Novo application to the US Food and Drug Administration (FDA) last month. The company also has plans to follow suit with a marketing application in Europe.
Onward has developed another device that, unlike ARC-EX, delivers stimulation by implantable electrodes (ARC-IM). The company implanted the first human with the system to restore limb function in September 2023. It is also investigating the technology in combination with brain-computer interfaces (BCIs). BCIs enable neural communication between the brain and an output device, such as spinal cord stimulators developed by Onward.
Onward is also exploring the use of its technology beyond solely neuromuscular uses. In January 2024, the company initiated a feasibility study to assess its ARC-IM neurostimulator’s ability to improve haemodynamic instability in spinal cord injury patients. The Netherlands-based HemON NL study follows the HemON study (NCT05111093).
A market model by GlobalData estimates the global neuromodulation device market will be worth $11.4bn by 2033, up from $6bn in 2022.

www.clinicaltrialsarena.com/news/onwa...
Renno54
1
Als onderstaande ook i.v.m. Onward Medical kan worden gebracht of gelinkt ( heel goed mogelijk denk ik ) is dat wellicht een mooie/goede ontwikkeling.
Fijn weekeinde.

Donderdag kondigde de FDA deelname aan aan drie nieuwe samenwerkingsgemeenschappen in het ecosysteem van medische hulpmiddelen: Implantable Brain-Computer Interface Collaborative Community (iBCI-CC), OpenOximetry Collaborative Community en Smart and Autonomous Medical Systems (SaAMS) Collaborative Community. Een samenwerkende gemeenschap is een voortdurend forum waarin leden uit de private en publieke sector, waaronder de FDA, samenwerken aan uitdagingen op het gebied van medische hulpmiddelen om gemeenschappelijke doelstellingen en resultaten te bereiken. Ze worden bijeengeroepen door geïnteresseerde belanghebbenden en kunnen voor onbepaalde tijd bestaan, waar nodig resultaten opleveren en uitdagingen met een brede impact aanpakken.
Stork 49
0
quote:

Renno54 schreef op 1 juni 2024 00:08:

Als onderstaande ook i.v.m. Onward Medical kan worden gebracht of gelinkt ( heel goed mogelijk denk ik ) is dat wellicht een mooie/goede ontwikkeling.
Fijn weekeinde.

Donderdag kondigde de FDA deelname aan aan drie nieuwe samenwerkingsgemeenschappen in het ecosysteem van medische hulpmiddelen: Implantable Brain-Computer Interface Collaborative Community (iBCI-CC), OpenOximetry Collaborative Community en Smart and Autonomous Medical Systems (SaAMS) Collaborative Community. Een samenwerkende gemeenschap is een voortdurend forum waarin leden uit de private en publieke sector, waaronder de FDA, samenwerken aan uitdagingen op het gebied van medische hulpmiddelen om gemeenschappelijke doelstellingen en resultaten te bereiken. Ze worden bijeengeroepen door geïnteresseerde belanghebbenden en kunnen voor onbepaalde tijd bestaan, waar nodig resultaten opleveren en uitdagingen met een brede impact aanpakken.
als ik het goed begrijp : hoe kan FDA dan nog een objectieve instantie zijn die projecten van "derden" goedkeurt?
1.345 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 jun 2024 17:35
Koers 4,810
Verschil -0,190 (-3,80%)
Hoog 5,000
Laag 4,760
Volume 41.259
Volume gemiddeld 92.930
Volume gisteren 24.619

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront