Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming december 2020: van verborgen ruwe diamant naar schitterend juweel....an american dream!

19.892 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... 991 992 993 994 995 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

lucas D schreef op 5 december 2020 00:18:

[...]
Hoi Ruud, laat je niet opfokken door een nobody.

Goed weekend
Ruud laat zich niet opfokken door wie dan ook. Dat zou omgekeerd ook zo moeten zijn. Waarom? Omdat Ruud met een kwinkslag schrijft. Meestal een genot om te lezen. Een welkome afwisseling wat mij betreft.
[verwijderd]
1
quote:

Jesse L. Livermore schreef op 4 december 2020 17:17:

Breaking…!!!

Een arts in Nijmegen schijnt een nieuwe medicatie voor Reuconest ® te hebben ontdekt.

Het middel blijkt vooral gunstig te werken bij patiënten die ernstig leiden aan het AJ syndroom.

Deze ernstige huid ziekte schijnt vooral voor te komen bij kleine aandeelhouders, die zich laten misleiden door zelfbenoemde kenners op het Pharming forum.
Vooral de misleidende berichten van sommige fanaten en individuen roepen zoveel irritatie op, waardoor onmiddellijk extreme vormen van de gevreesde huidziekte ontstaan.

Meer info is te vinden op onderstaande link:

www.nu.nl/gezondheid/6054532/anale-je...

Groeten,

Jesse Livermore

PS Ook het overmatig nuttigen van pannenkoeken en het eindeloos naar een monitortje gluren heeft het AJ syndroom tot gevolg.

PPS De echte remedie is natuurlijk, misleidende berichten volledig negeren en vooral niet met de bedenkers in discussie gaan.

Dus het schofferen van anderen verdient 20 AB’s? Daar is dit forum tegenwoordig voor bedoeld?

Citaat van Marxsa:

1 ding snap ik niet!

Als ik een scheet laat krijg ik een schorsing aan mijn broek, en jij mag anderen belachelijk maken en schofferen zonder dat daar wordt ingegrepen.

GET A LIFE man
.
[verwijderd]
6
quote:

De Monitor - Pharming Expert schreef op 5 december 2020 09:17:

[...]

Dus het schofferen van anderen verdient 20 AB’s? Daar is dit forum tegenwoordig voor bedoeld?

GET A LIFE man[/i].
Hahahaha hahaha haaaaaahhhaaaaahhaa hoor nou wie het zegt. Je bent echt serieus??? Jij bent echt grappig!
Luifel
0
zomaar een gedachte...
als je zo af en toe het forum van Galagapos leest, zie je dat er
nu weinig vertrouwen is in dat aandeel, ook in Amerika...
zou zo maar kunnen dat een aantal beleggers daar switchen naar Pharming
[verwijderd]
4
quote:

s.lin schreef op 5 december 2020 08:16:

[...]

Iedereen zit er wel eens langs, een beetje meer respect mag wel.
Goedemorgen `s.lin en Lucas en andere.
Goed dat deze dingen opvallen poster heeft er een dag taak van gemaakt om zijn of haar ergernis op mij af te reageren.
Nog heel even en ook die zaken behoren tot het verleden.

Maar mijn dank.

Ruud..

Ps; Reacties plaats ik daar niet meer op want zinloos. ;-)
[verwijderd]
0
quote:

De Monitor - Pharming Expert schreef op 5 december 2020 09:17:

[...]

Dus het schofferen van anderen verdient 20 AB’s? Daar is dit forum tegenwoordig voor bedoeld?

Citaat van Marxsa:

1 ding snap ik niet!

Als ik een scheet laat krijg ik een schorsing aan mijn broek, en jij mag anderen belachelijk maken en schofferen zonder dat daar wordt ingegrepen.

GET A LIFE man
.
JESSE, AB VAN MIJ :-)
[verwijderd]
0
quote:

Mar de tigste schreef op 5 december 2020 09:03:

[...]

Ruud laat zich niet opfokken door wie dan ook. Dat zou omgekeerd ook zo moeten zijn. Waarom? Omdat Ruud met een kwinkslag schrijft. Meestal een genot om te lezen. Een welkome afwisseling wat mij betreft.
Goedemorgen zie ik nu dat de Januari draad door de groep Mar zal gaan worden verzorgt ?
Ik denk ik stel de vraag maar vast want je weet hoe dat zit tegen de jaarwisseling, lijkt me een goed plan.
Het is even aanvullen van de aanwezige data en een leuke noot als voorwoord.
Zeker toevertrouwd aan de groep Mar.

Ruud..
sportliefhebber
5
quote:

charlie b schreef op 4 december 2020 19:53:

[...]
Oke, dus ik kan mijn kooporder v 1 euro denk ik vergeten volgens U....??, en die 1,70 op 1 januari kun je echt vergeten, mss wel 1 januari 2022...., dat kan.....dan ben je realistisch bezig....
Charlie
ps en als die 1,70 er staat, ben ik ook hartstikke blij, heb nog steeds 1 partij pharming op de plank liggen, met winst dan op 1 jan as.....maar ja 1,70 is wat fantasie...dus...
er wordt veel onzin geschreven, maar jij bent toch een van de toppers op dat gebied.
je vindt het vooral fijn als de koers daalt, want dan kun je bijkopen.
maar als ie stijgt ben je ook blij, want je hebt nog een pakket op de plank liggen.
dat moeten er toch wel op z'n minst 10 zijn.
je maakt je echt belachelijk, maar dat zal je blijkbaar worst zijn.
[verwijderd]
0
quote:

Declan schreef op 5 december 2020 09:53:

[...]

Goedemorgen `s.lin en Lucas en andere.
Goed dat deze dingen opvallen poster heeft er een dag taak van gemaakt om zijn of haar ergernis op mij af te reageren.
Nog heel even en ook die zaken behoren tot het verleden.

Maar mijn dank.

Ruud..

Ps; Reacties plaats ik daar niet meer op want zinloos. ;-)
Wat vooral zinloos is ruud is het scheppen van onrealistische verwachtingen en het verkondigen van torenhoge koersverwachtingen. Keer op keer blijkt dat deze compleet naast de realiteit liggen. Ik verwacht niet dat dat verandert in de toekomst.
[verwijderd]
0
quote:

Declan schreef op 5 december 2020 09:59:

[...]

Goedemorgen zie ik nu dat de Januari draad door de groep Mar zal gaan worden verzorgt ?
Ik denk ik stel de vraag maar vast want je weet hoe dat zit tegen de jaarwisseling, lijkt me een goed plan.
Het is even aanvullen van de aanwezige data en een leuke noot als voorwoord.
Zeker toevertrouwd aan de groep Mar.

Ruud..
Ik píeker der niet over! Ik ken mijn plaats! ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Declan schreef op 5 december 2020 09:59:

[...]

Goedemorgen zie ik nu dat de Januari draad door de groep Mar zal gaan worden verzorgt ?
Ik denk ik stel de vraag maar vast want je weet hoe dat zit tegen de jaarwisseling, lijkt me een goed plan.
Het is even aanvullen van de aanwezige data en een leuke noot als voorwoord.
Zeker toevertrouwd aan de groep Mar.

Ruud..
Is mar een groep?
josti5
2
quote:

sportliefhebber schreef op 5 december 2020 10:03:

[...]
er wordt veel onzin geschreven, maar jij bent toch een van de toppers op dat gebied.
je vindt het vooral fijn als de koers daalt, want dan kun je bijkopen.
maar als ie stijgt ben je ook blij, want je hebt nog een pakket op de plank liggen.
dat moeten er toch wel op z'n minst 10 zijn.
je maakt je echt belachelijk, maar dat zal je blijkbaar worst zijn.
Belachelijk???
Ik hanteer al jaren lang min of meer dezelfde methode bij andere aandelen, en sinds enkele weken bij Pharming.
Netto cash in die paar weken al ruim 11%.
Wat is daar mis mee?
Ik ben óók blij als het verder daalt, want dan kan ik met twee verkochte porties nóg goedkoper terugkopen.
En als het stijgt, kan ik mij reeds teruggekochte portie weer leuk verkopen.
Dalen? Prima. Stijgen? Best.
Handelen met porties: altijd goed.
Natuurlijk houdt dit spelletje een keer op: bij een fundamentele daling, of forse stijging.
Dan is de winst gemaakt, en wordt het tijd voor weer een ander 'liefie'.
Er zijn er genoeg.
Als in mijn vroege jeugd weer eens een verkering uit was, zei mijn oma: 'geen hand vol, maar een land vol'.
Zo is het óók met aandelen!
[verwijderd]
6
Sta deze dag altijd even stil bij mijn vader. Geb 05-12-1919 en helaas overleden.

Generatie Oorlog 40-45 4 jaar Duitse gevangen kampen overleeft, hebben een zware jeugd gehad die jeugd samen met zijn broer die het nog erger mee maakte Dachau en Auschwitz Birkenau overleeft die oom van mij.

Nu Corona en de jeugd totaal geen vergelijk zul je zeggen.
Persoonlijk denk ik dit gaat later als een traumatische tijd worden gezien.

Daarom en om meerdere redenen zo blij als Pharming straks laat zien dat Ruconest werkt.
Fijne sint en geniet op afstand, nog heel even het komt.

Soon very Soon.

Ruud..
[verwijderd]
0
quote:

De Monitor - Pharming Expert schreef op 5 december 2020 10:09:

[...]

Is mar een groep?
Jazeker, ik heb/ben meerdere persoonlijkheden. Had je dat nou nog niet door? Tsssssssss
TheFett
0
Interessant artikel over de nieuwe concurrent op de markt. Qua toediening verslaan ze met gemak de bestaande toedieningsmethoden. Qua werking absoluut niet. Ben toch benieuwd of patiënten gaan overstappen naar Orladeyo en/of Pharming hierdoor marktaandeel verliest of erbij krijgt.

endpts.com/biocryst-wins-approval-for...
[verwijderd]
0
Black-friday Thanksgiving -- golf van besmetting, Nu volgt Kerst en Oud en Nieuw luisteren we??? .
Waarom is het voor de mens zo moeilijk zijn hersens te gebruiken?
Hoe is het mogelijk dat in de USA miljoenen van de ene naar de andere staat konden reizen?
Simpel zeg ik dan wij kunnen de mensen niet eens thuis houden op Black Friday.

Of maakt het voor 80%, van de mensheid, niet werkende, nauwelijks werkende Vaccin de mens roekeloos?

Ruud..
TheFett
1
quote:

TheFett schreef op 5 december 2020 10:18:

Interessant artikel over de nieuwe concurrent op de markt. Qua toediening verslaan ze met gemak de bestaande toedieningsmethoden. Qua werking absoluut niet. Ben toch benieuwd of patiënten gaan overstappen naar Orladeyo en/of Pharming hierdoor marktaandeel verliest of erbij krijgt.

endpts.com/biocryst-wins-approval-for...
Zie nu pas dat het al gepost was. Never mind.
Marxsa
2
quote:

josti5 schreef op 5 december 2020 10:12:

[...]

Belachelijk???
Ik hanteer al jaren lang min of meer dezelfde methode bij andere aandelen, en sinds enkele weken bij Pharming.
Netto cash in die paar weken al ruim 11%.
Wat is daar mis mee?
Ik ben óók blij als het verder daalt, want dan kan ik met twee verkochte porties nóg goedkoper terugkopen.
En als het stijgt, kan ik mij reeds teruggekochte portie weer leuk verkopen.
Dalen? Prima. Stijgen? Best.
Handelen met porties: altijd goed.
Natuurlijk houdt dit spelletje een keer op: bij een fundamentele daling, of forse stijging.
Dan is de winst gemaakt, en wordt het tijd voor weer een ander 'liefie'.
Er zijn er genoeg.
Als in mijn vroege jeugd weer eens een verkering uit was, zei mijn oma: 'geen hand vol, maar een land vol'.
Zo is het óók met aandelen!
Goedemorgen!

Ik denk dat je de clou mist, gaat denk ik vooral om de manier van posten
19.892 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... 991 992 993 994 995 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:35
Koers 0,905
Verschil +0,005 (+0,56%)
Hoog 0,912
Laag 0,894
Volume 4.531.435
Volume gemiddeld 6.805.258
Volume gisteren 3.641.122

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront