Novacyt « Terug naar discussie overzicht

Novacyt de volgende biotech raket!

[verwijderd]
2
Blog van degiro:

Terwijl Tesla op onze kaart staat, is het de Chinese concurrent NIO die er met de populariteitsprijs vandoor gaat. Onze klanten kozen namelijk het meest voor de aandelen van deze autoproducent. NIO begon november sterk en rapporteerde een oplevering van 5.000 voertuigen in oktober. Een verdubbeling ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Dit nieuws werd goed ontvangen door beleggers.

De producent van elektrische auto’s publiceerde later in de maand ook haar resultaten voor het derde kwartaal. De totale inkomsten overtroffen de voorspellingen van analisten en stegen met 164,40% op jaarbasis en met 21,70% ten opzichte van het voorgaande kwartaal.

Grootste koersverandering
NIO was niet alleen het overheersende aandeel op de kaart, de prijsstijging van 65,24% maakte het bedrijf ook nog eens de winnaar van deze maand. NIO heeft dit jaar een sterke run gehad, met prijzen die in de eerste elf maanden van het jaar met 98,16% zijn gestegen.

De verliezer deze maand was Novacyt, een small-cap biotechnologiebedrijf. Dit bedrijf, dat haar hoofdkantoor heeft in Frankrijk, onderging een prijsdalingen van 23,49%. Net als veel andere bedrijven heeft Novacyt zich ingespannen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Het bedrijf produceert en levert COVID-19-testkits en werkt aan de uitbreiding van zijn COVID-19-productportfolio. Hoewel de aandelenkoersen in november daalden, zijn ze sinds het begin van het jaar alsnog met 4976,47% gestegen.
[verwijderd]
0
quote:

Tommaco schreef op 5 december 2020 08:49:

[...]

Dan moeten we samen een groot fonds oprichten.
Ik heb er 5500, gaan we ver mee komen :D
Waarom niet , vergt wel een heel grote inspanning , maar je kunt uiteindelijk wel wat kapitaal bij elkaar krijgen. Ik wil best tegen deze koers verkopen en 2 euro lager weer instappen.
Bob93
0
Ik zie weer dagelijks nieuwe records in De Verenigde Staten. Europa is op slot en derde golf komt er aan. Europa zal heel voorzichtig zijn de aankomende maanden met versoepelen van lockdown maatregelen, hebben we wel geleerd van de zomer. Heel veel testen en vaccineren is het antwoord. Vaccins worden deze maand goedgekeurd, koers van Novacyt zal opnieuw een tik krijgen, maar de echte schik is al in de koers verwerkt afgelopen maand.

Blijven houden tot aan de cijfers + outlook. Positief nieuws wil je niet missen. Kan weer heel snel omhoog gaan. FOMO beleggers zullen weer willen instappen, snel geld verdienen bij andere aandelen kon je in November doen. Nu zijn wij weer aan de beurt.

Succes allen & geniet van het weekend.
Guuster
0
“ Vaccins worden deze maand goedgekeurd, koers van Novacyt zal opnieuw een tik krijgen, ”
Liever dan pas op dat moment instappen zou ik zeggen
[verwijderd]
0
Eerste vaccin is al goedgekeurd in UK, wat toch tot op vandaag bijna alle omzet van Novacyt is.

Dit artikel is redelijk alles omvattend, ivm realistische kijk op invloed van vaccin op de pandemie komende maanden/jaren.
www.bbc.co.uk/news/resources/idt-b636...
Erg chebbi
0
Het blijft vreemd dat in de compacte grote steden in China Covid onder controle blijft. Wat te doen met mijn positie gezien de laatste ontwikkelingen...
I.t.t. Voda's stalenballenstrategie, heb ik vanaf 10+ richting 13+ afgebouwd (zo'n max 20%) en deze rond de 8.66 weer opgebouwd (25%+). Er staat dus nog een stevige plus op de rekening, maar...wat te doen.
De rapporten van Numis etc. laten zich niet uit over de concurrentiepositie van Nova. Ik kan dat niet overzien. Feit is wel dat ze buiten de UK geen grote klappers maken...de US zou prachtig zijn, maar daar hoor je ook niets over. Laat Biden en BlackRock in godsnaam mijn porto redden ;-)

Een productie-unit in de US en een notering aldaar. Mijn verlanglijstje voor onder de kerstboom
Opstapelen
0
uk heeft 800.000 dosis binnen gekregen en misschien komt er dit jaar nog meer. Hoogst onzeker.
2 dosis pp kan je dus 400.000 mensen vaccineren met een bevolking van 80 mio. Schiet lekker op.
Testen gaat nog heel lang duren.
2020 is over kleine 4 weken voorbij en kan de eerste echte balans worden opgemaakt.. dat en de Outlook zullen bepalend worden waar de koers heen gaat.
Remember h1 was een opstart en toen werd al 70 mio omgezet. Eerste 3 maanden tellen eigenlijk nauwelijks mee.
[verwijderd]
0
quote:

Erg chebbi schreef op 5 december 2020 10:59:

Het blijft vreemd dat in de compacte grote steden in China Covid onder controle blijft. Wat te doen met mijn positie gezien de laatste ontwikkelingen...
I.t.t. Voda's stalenballenstrategie, heb ik vanaf 10+ richting 13+ afgebouwd (zo'n max 20%) en deze rond de 8.66 weer opgebouwd (25%+). Er staat dus nog een stevige plus op de rekening, maar...wat te doen.
De rapporten van Numis etc. laten zich niet uit over de concurrentiepositie van Nova. Ik kan dat niet overzien. Feit is wel dat ze buiten de UK geen grote klappers maken...de US zou prachtig zijn, maar daar hoor je ook niets over. Laat Biden en BlackRock in godsnaam mijn porto redden ;-)

Een productie-unit in de US en een notering aldaar. Mijn verlanglijstje voor onder de kerstboom

Je kunt er niet vanuit gaan dat China helemaal eerlijk en open is. Weet niet of je de beelden van de crematoria uit Wuhan in het voorjaar zag? Er werden urnen op pallets afgeleverd, een veelvoud van de gerapporteerde doden. Los daarvan, China sluit een deel van een stad af als er een cluster is en test alle mensen en goudvissen voordat het weer los mag.

Dat er zo weinig informatie buiten de UK is, vertekent het beeld. Er is wel een lijst met distributeurs over de hele wereld (130+ landen). Dat geeft ook wel wat aan. Ook is er een OEM-deal in de US en verkoopt Avantor Primer Design als enige PCR-test in hun assortiment (misschien dat iemand anders met meer ins- en outs dit kan aanvullen?).

Opstapelen
0
Ngo’s, kunnen we ook niet onderschatten
UN Is al langs gekomen en die bestellen vast ook geen doosje van 50 testen per keer.
RW1963
3
quote:

Alex02 schreef op 4 december 2020 19:48:

[...]

Ik zou dat even nuanceren als ik jouw was.
....................
Ik bijvoorbeeld , vind het zeer waardevol dat de rust is terug gekeerd hier , dat was tot gisteren wel even anders.
Als er 1 iemand is die de mening .....................
Maar dat is dan alleen maar weer mijn mening.
................
Heerlijk die rust. Hopelijk blijft het zo.
(niet alleen jouw mening)
Tommaco
2
quote:

RW1963 schreef op 5 december 2020 13:19:

[...]

Heerlijk die rust. Hopelijk blijft het zo.
(niet alleen jouw mening)
Inderdaad. Nu moeten we niet door nutteloze berichten scrollen en gaat het hier weer terug over Novacyt.
WiHe
0
Een zeer goed geschreven artikel, dat duidelijk de redenen laat zien waarom kwaliteitstesten wereldwijd nog vele jaren zullen bestaan. Suggesties dat vaccins ons tegen Pasen volgend jaar terug kunnen brengen naar waar we vóór Covid waren, hebben mensen een onrealistische verwachting gegeven, zegt prof. Salisbury, en een dergelijk resultaat is, zonder onderbreking van de overdracht, 'onwaarschijnlijk'. .
Zelfs landen met een sterke gezondheidsinfrastructuur en ervaring met massale vaccinatieprogramma's zullen het moeilijk vinden om genoeg mensen te bereiken om de transmissieketen te doorbreken, zegt hij.
Hoewel de vooruitzichten voor risicogroepen volgend jaar "ongetwijfeld beter" zullen zijn, zegt prof. Salisbury, lijkt het erop dat de rest van ons de komende tijd waarschijnlijk extra maatregelen zal nemen, iets wat hij "vaccin plus" noemt incl. Test- en tracing.

www.bbc.co.uk/news/resources/idt-b636...
Opstapelen
0
Boots werkt met onze pcr testen.
Hebben over de 2500 filialen in de UK
6 steden inmiddels niet meer te krijg...
Iets met zoete broodjes.......

www.telegraph.co.uk/news/2020/12/04/b...
oki cd
0
quote:

Opstapelen schreef op 5 december 2020 14:35:

Boots werkt met onze pcr testen.
Hebben over de 2500 filialen in de UK
6 steden inmiddels niet meer te krijg...
Iets met zoete broodjes.....

www.telegraph.co.uk/news/2020/12/04/b...
En die mensen betalen 120 pond per test. Behoorlijke marge! Maar voor wie?
[verwijderd]
0
quote:

Opstapelen schreef op 5 december 2020 14:35:

Boots werkt met onze pcr testen.
Hebben over de 2500 filialen in de UK
6 steden inmiddels niet meer te krijg...
Iets met zoete broodjes.......

www.telegraph.co.uk/news/2020/12/04/b...
Kun je het hele artikel delen toevallig?
Er staat bovenaan dat er geen tests meer beschikbaar zijn. Eerste regel die ik graties kan lezen zegt dat er geen ruimte meer is voor testafspraken
Opstapelen
1
Nou die testen moeten natuurlijk ook ergens door een q machientje heen.
Uiteraard pakt boots daar mooie winst op.
Wie de potentie nu nog niet begrijpt ...
Vliegvelden, detailhandel, groothandel, gnos, universiteiten...en dat is slechts UK en wat omringende landen.
Zelfs in de US al wat gezien.
Er ligt een enorme markt die momenteel al beetje voorzien wordt.
Ik ga er bijna echt in geloven
#€50 plus aandeel
Opstapelen
0
quote:

Galapapositief schreef op 5 december 2020 15:33:

[...]

Kun je het hele artikel delen toevallig?
Er staat bovenaan dat er geen tests meer beschikbaar zijn. Eerste regel die ik graties kan lezen zegt dat er geen ruimte meer is voor testafspraken
Heb ook geen account.
Als er geen testen meer zijn lijkt me een afspraak ook zinloos.
Je moet boeken en langs komen
Dokmardeur
0
Boots runs out of Covid tests in six cities as public rushes to get swabbed before Christmas
The £120 test has been 'incredibly popular' with customers looking to travel for Christmas
ByTony Diver4 December 2020 • 9:00pm

Around 45 Boots stores across the UK offer the swabs CREDIT: Heathcliff O'Malley
Soaring demand for coronavirus tests before Christmas has left Boots with no test appointments available before the holidays in six major cities across the UK....

Meer geven ze zonder account niet prijs
70.375 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 ... 3515 3516 3517 3518 3519 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:28
Koers 0,819
Verschil +0,023 (+2,89%)
Hoog 0,819
Laag 0,766
Volume 159.483
Volume gemiddeld 178.863
Volume gisteren 131.739

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront