TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom December 2016

3.270 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 160 161 162 163 164 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

groeibriljant schreef op 6 december 2016 21:41:

[...]

De markt kent inmiddels ook de blufverhaaltjes van Mobileye wel.
En dat Tesla ze de deur heeft uitgegooid!

Mobileye is opgeblazen door foute USA-bankiers. Het is ook niet voor niets dat de CEO een deel van zijn aandelenpakket verkoopt.

Iets met Here en een demo met VW of BMW zou zo maar kunnen. Of met TomTom en GM. Zullen ze ongetwijfeld allemaal van de daken gaan schreeuwen. Maar dat zegt verder weinig. 2018-2019 eerste levering?
Denk dan toch dat Volvo en Uber met TomTom-Nvidia-Bosch sneller op de markt zullen zijn.

Veel interessanter is het echter voor de pers op CES als Nvidia, Bosch en TomTom nu al vanaf begin 2017 een veilige oplossing voor Tesla in de markt hebben.
Of steelt Nissan de show?

Hopelijk heeft TomTom qua publiciteit wat geleerd van vorig jaar. Ze kunnen iig nu gebruik maken van Nvidia (+ Bosch, Uber, Apple, Volvo etc.etc.).

:-)
[verwijderd]
1
Justin, waar haal je de energie vandaan mensen te overtuigen in tom2 te beleggen?
De informatie die je deelt, net als andere mensen op dit forum, is zeer waardevol.

Sommige hebben werkelijk geen besef wat voor informatie hier allemaal wordt gedeeld.

Spreken is zilver, zwijgen is goud!
Uiteindelijk zullen hier een aantal de lachende derde zijn..

Goede groet,

Bennietop
[verwijderd]
4
quote:

harrysnel schreef op 6 december 2016 19:56:

[...]

Inderdaad een jaar met een aantal fantastische ontwikkelingen. [...]

Dit waren mijns inziens de belangrijkste momenten

Events
1. Partnership met Nvidia voor geautomatiseerd kaartenmaken
2. Investor day (het initiatief daartoe) en uitspraken de Taeye aldaar
3. Reorganisatie Consumer
4. Livegang PSA iCockpit
5. Uitbreiding dekking HD maps en Road DNA in 27 staten
6. Demo Amsterdam-Parijs autonoom met EU ministers

Financieel
1. 100% sport omzet groei Q3
2. 15% CAGR van de 3 divisies buiten Consumer voorspeld voor 2016-2020
3. Brutomarge 60% in Q3 door >50% content en services

Deals
1. Volvo en Volvo trucks binnengehaald (100% HERE accounts)
2. Map en traffic deal Subaru
3. Traffic deal met Skoda
4. PSA gebruikt TT fleetmanagement
5. Uitbreiding traffic deal Toyota Europe
6. Samenwerking met steden Moskou en Amsterdam

Lanceringen
1. Realtime maps in navkit software, introductie in TT bridge
2. Nieuwe consumer wearables incl 1e tracker
3. TomTom city traffic in 100 steden
4. TomTom Curfer
5. eerste wi-fi PND
Nait Soesen
1
tweakers.net/nieuws/118503/gerucht-ap...

MSalters
@mkools24 • 2 december 2016 14:38
Sterker nog, dat heb ik ongeveer 8 jaar geleden bij TomTom al gebouwd. Leuk stukje statistiek/data mining.
[verwijderd]
1
quote:

*Justin* schreef op 6 december 2016 22:54:

[...]

Dit waren mijns inziens de belangrijkste momenten

Events
1. Partnership met Nvidia voor geautomatiseerd kaartenmaken
2. Investor day (het initiatief daartoe) en uitspraken de Taeye aldaar
3. Reorganisatie Consumer
4. Livegang PSA iCockpit
5. Uitbreiding dekking HD maps en Road DNA in 27 staten
6. Demo Amsterdam-Parijs autonoom met EU ministers

Financieel
1. 100% sport omzet groei Q3
2. 15% CAGR van de 3 divisies buiten Consumer voorspeld voor 2016-2020
3. Brutomarge van 60% in Q3 door >50% content en services

Deals
1. Volvo en Volvo trucks binnengehaald (100% HERE accounts)
2. Map en traffic deal Subaru
3. Traffic deal met Skoda
4. PSA gebruikt TT fleetmanagement
5. Uitbreiding traffic deal Toyota Europe
6. Samenwerking met steden Moskou en Amsterdam

Lanceringen
1. Realtime maps in navkit software, introductie in TT bridge
2. Nieuwe consumer wearables incl 1e tracker
3. TomTom city traffic in 100 steden
4. TomTom Curfer
5. eerste wi-fi PND
Das nou jammer, vergeet je weer die 'nissanverspreking';-)

KC
DerksVisie
0
quote:

*Justin* schreef op 6 december 2016 22:54:

[...]

Dit waren mijns inziens de belangrijkste momenten

Events
1. Partnership met Nvidia voor geautomatiseerd kaartenmaken
2. Investor day (het initiatief daartoe) en uitspraken de Taeye aldaar
3. Reorganisatie Consumer
4. Livegang PSA iCockpit
5. Uitbreiding dekking HD maps en Road DNA in 27 staten
6. Demo Amsterdam-Parijs autonoom met EU ministers

Financieel
1. 100% sport omzet groei Q3
2. 15% CAGR van de 3 divisies buiten Consumer voorspeld voor 2016-2020
3. Brutomarge 60% in Q3 door >50% content en services

Deals
1. Volvo en Volvo trucks binnengehaald (100% HERE accounts)
2. Map en traffic deal Subaru
3. Traffic deal met Skoda
4. PSA gebruikt TT fleetmanagement
5. Uitbreiding traffic deal Toyota Europe
6. Samenwerking met steden Moskou en Amsterdam

Lanceringen
1. Realtime maps in navkit software, introductie in TT bridge
2. Nieuwe consumer wearables incl 1e tracker
3. TomTom city traffic in 100 steden
4. TomTom Curfer
5. eerste wi-fi PND
De deals zijn erg mooi, maar de lanceringen zijn toch wel een lachertje. De TomTom Curfer is bijvoorbeeld gewoon te laat gelanceerd er zijn al genoeg andere merken die dit deden. En bovendien is er niet zoveel vraag naar omdat tegenwoordig de auto's dit soort apparatuur zelf al ingebouwd hebben.

Mijn inziens zou TomTom veel beter een software programma kunnen ontwikkelen die je kan gebruiken op reeds ingebouwde navigatieschermen. Veel mensen die een PND kopen doen dat omdat het systeem dat bij de auto geleverd is bar en bar slecht is, en dan met name de navigatie. Heb je hier een oplossing voor dan boor je in een keer weer een markt aan. Scheelt weer een lelijk loshangend kastje (zelfde argument voor dashcam) in je mooi bolide.

[verwijderd]
1
quote:

*Justin* schreef op 6 december 2016 22:54:

[...]

Dit waren mijns inziens de belangrijkste momenten

Events
1. Partnership met Nvidia voor geautomatiseerd kaartenmaken
2. Investor day (het initiatief daartoe) en uitspraken de Taeye aldaar
3. Reorganisatie Consumer
4. Livegang PSA iCockpit
5. Uitbreiding dekking HD maps en Road DNA in 27 staten
6. Demo Amsterdam-Parijs autonoom met EU ministers

Financieel
1. 100% sport omzet groei Q3
2. 15% CAGR van de 3 divisies buiten Consumer voorspeld voor 2016-2020
3. Brutomarge 60% in Q3 door >50% content en services

Deals
1. Volvo en Volvo trucks binnengehaald (100% HERE accounts)
2. Map en traffic deal Subaru
3. Traffic deal met Skoda
4. PSA gebruikt TT fleetmanagement
5. Uitbreiding traffic deal Toyota Europe
6. Samenwerking met steden Moskou en Amsterdam

Lanceringen
1. Realtime maps in navkit software, introductie in TT bridge
2. Nieuwe consumer wearables incl 1e tracker
3. TomTom city traffic in 100 steden
4. TomTom Curfer
5. eerste wi-fi PND
Alles onder de €10 is een lachtertje, eigenlijk beter gezegd : diep triest
Levy
0
quote:

Bennietop schreef op 6 december 2016 22:44:

Justin, waar haal je de energie vandaan mensen te overtuigen in tom2 te beleggen?
De informatie die je deelt, net als andere mensen op dit forum, is zeer waardevol.

Sommige hebben werkelijk geen besef wat voor informatie hier allemaal wordt gedeeld.

Spreken is zilver, zwijgen is goud!
Uiteindelijk zullen hier een aantal de lachende derde zijn..

Goede groet,

Bennietop
Zo is het maar net Bennie. Ben Justin ook zeer erkentelijk. Maar ook Wiesje, Xynix, Hik, GB, HarrySnel, DutchyRon, BDB, enz.
aandeeltje!
1
quote:

de speurneus schreef op 6 december 2016 11:26:

Jessus wat heeft die Goddijn er een klerezooi van gemaakt dit jaar.
Niet alleen dit jaar, maar om het een klerezooi te noemen..
We kunnen natuurlijk beginnen dat alleen al door het bestaan van de stichting en dat de meerderheid van aandelen bij directie zit, dit soort dingen uiteindelijk voorspelbaar zijn.
Je zou beursfondsen waar de meerderheid in handen van directie zit ten principale moeten verbieden!
[verwijderd]
0
quote:

DerksVisie schreef op 6 december 2016 23:14:

[...]

De deals zijn erg mooi, maar de lanceringen zijn toch wel een lachertje. De TomTom Curfer is bijvoorbeeld gewoon te laat gelanceerd er zijn al genoeg andere merken die dit deden. En bovendien is er niet zoveel vraag naar omdat tegenwoordig de auto's dit soort apparatuur zelf al ingebouwd hebben.

Curfer was om het lijstje te completeren. Realtime maps in navkit was wel iets. Ik verwacht dat er nog 1 nieuwe pnd (-lijn) komt volgend jaar, met realtime maps.

De eerste fitness tracker + outdoor watch (en bijgepunte sportswatches met muziek) vond ik ook goed. Mogelijk vraagt de tracker nog wat sw updates. Vio best een kek ding voor het voorjaar op de scooters in Milaan en Rome. Was wat verwarring voor wie nu wel/niet (geen bospaden of fietspaden maar stadsverkeer)

aandeeltje!
0
quote:

*Justin* schreef op 6 december 2016 22:54:

[...]

Dit waren mijns inziens de belangrijkste momenten

Events
1. Partnership met Nvidia voor geautomatiseerd kaartenmaken
2. Investor day (het initiatief daartoe) en uitspraken de Taeye aldaar
3. Reorganisatie Consumer
4. Livegang PSA iCockpit
5. Uitbreiding dekking HD maps en Road DNA in 27 staten
6. Demo Amsterdam-Parijs autonoom met EU ministers

Financieel
1. 100% sport omzet groei Q3
2. 15% CAGR van de 3 divisies buiten Consumer voorspeld voor 2016-2020
3. Brutomarge 60% in Q3 door >50% content en services

Deals
1. Volvo en Volvo trucks binnengehaald (100% HERE accounts)
2. Map en traffic deal Subaru
3. Traffic deal met Skoda
4. PSA gebruikt TT fleetmanagement
5. Uitbreiding traffic deal Toyota Europe
6. Samenwerking met steden Moskou en Amsterdam

Lanceringen
1. Realtime maps in navkit software, introductie in TT bridge
2. Nieuwe consumer wearables incl 1e tracker
3. TomTom city traffic in 100 steden
4. TomTom Curfer
5. eerste wi-fi PND
Ja en winst????
Ook hier geldt: wat noem je niet.
Toch beter dan HG kan doen. Misschien moet jij maar eens investor relations gaan doen. Beter dan dat hele zooitje bij elkaar daar. Je zou meteen enige 100k per jaar kunnen vragen.
Tom3
0
quote:

harrysnel schreef op 6 december 2016 19:56:

[...]

Inderdaad een jaar met een aantal fantastische ontwikkelingen.

1 Beurskoers is gedaald tot zelfs 50% en dat ondanks alle positieve gebeurtenissen.

2 Geweldig nieuws gehad over:
- Volvo dat lekte via een medewerker die daarna ontslagen is.
- Subaru dat ontdekt werd in een reclamefolder door diepgravende analist.
- Here dat ze exclusief zijn toegevoegd aan Harman platform en TomTom is zo aardig geweest dit niet te ontkrachten.
- Uber dat ze volop investeren en concurrent willen worden van TomTom.
- MobilEye dat aangeeft dat iedereen eenvoudig een map kan maken en TomTom laat daarbij de CEO van dat bedrijf in zijn waarde.

3 Lintjes + optiebeloningen voor de oprichters in dit feestelijke jaar.

4 TomTom heeft een Investor Day weten te organiseren die ze Technology Day hebben kunnen noemen. Evenement is bovendien knap buiten de kalender op website gehouden en toch zijn er mensen komen opdagen.

5 Goddijn heeft listig Subaru verwisselt met Nissan en daardoor hoeft er nu geen transcript meer gemaakt te worden van de webcast wat een hoop werk scheelt in de toekomst

6 Madam is fantastisch blij geweest met 10 dode mussen en dankzij haar enthousiaste inschatting was dit jaar zelfs een omzetwaarschuwing mogelijk.

Top jaar dus waarin de concurrenten een podium hebben gekregen, de preferred shareholders hun gebruikelijke portie inside information, de oprichters hun beloningen zowel financieel als maatschappelijk en de aandeelhouders een bak stront over zich heen hebben gehad via beurskoers en IR.

Het had allemaal nog veel erger gekund door (g-)een sub10% emissie boven de markt te laten zweven die uiteraard voor een vriendenprijs geplaatst zou kunnen worden bij de grootaandeelhouders. Het aantal trucs om de kleine aandeelhouder uit te schudden is schier oneindig. Heb dit nu zelf meegemaakt in de biotech wereld. Positief punt is natuurlijk dat de personeelsopties dan deels waardeloos aflopen
[verwijderd]
0
quote:

aandeeltje! schreef op 7 december 2016 00:13:

[...]

Ja en winst????
Ook hier geldt: wat noem je niet.
Toch beter dan HG kan doen. Misschien moet jij maar eens investor relations gaan doen. Beter dan dat hele zooitje bij elkaar daar. Je zou meteen enige 100k per jaar kunnen vragen.
De discussie begon dat ik zei dat winstgevendheid niet top was, maar wel vooruitgang in operationele zin. Lasten gingen bovendien voor de baat uit.

De opsommingen van harrysnel en ik waren een vervolg daar op. Een zure van Harrysnel en een in mijn ogen feitelijke van mij (het zijn namelijk gewoon de belangrijkste persberichten van TT in 2016, maar dan gerubriceerd en gerangschikt)
de koe
0
www.telegraaf.nl/e/27178359

Den Haag - Er komt supersnel internet voor het hele land. Net als gas, water en licht promoveert het kabinet draadloze toegang tot het wereldwijde web tot basisbehoefte.

Niet alleen moet er overal en altijd draadloos internet zijn, ook moet die verbinding van uitstekende kwaliteit zijn. Iedereen moet overal tegelijkertijd filmpjes kunnen kijken op zijn mobiel en ook futuristische hoogstandjes als zelfrijdende auto’s kunnen niet zonder superinternet.
Juun
1
EINDHOVEN - Een reorganisatie bij TomTom leidt niet tot ontslagen bij de activiteiten van het bedrijf in Eindhoven. Integendeel, een deel van medewerkers die worden herplaatst zouden in Eindhoven aan de slag kunnen.
Dat zegt Paul Hesen, vice-president Custom Systems van TomTom. In de consumentendivisie van TomTom worden 170 arbeidsplaatsen gereorganiseerd. Zestig banen verdwijnen, waaronder 24 in Nederland. De overige 110 medewerkers worden ondergebracht bij andere onderdelen van het bedrijf.
Mogelijk gebeurt dat deels bij TomTom in Eindhoven, waar zo'n 200 mensen werken aan navigatiesystemen die worden ingebouwd in auto's. Dat is een groeimarkt voor TomTom. Ook in Amsterdam is daar een afdeling mee bezig. De TomTom-medewerkers die kunnen overstappen naar de automotive tak hebben de keuze of ze in Amsterdam of in Eindhoven willen gaan werken, zegt Hesen.
www.ed.nl/economie/reorganisatie-tomt...

@Xynix,
Waarom moet ik dat nu uit het Eindhovens Dagblad halen, dat had jij toch kunnen doen.
Juun
1
Dr Heiko Schilling, head of navigation, at TomTom, said: “The moral algorithm is a term that is good for tabloid newspapers. There is no such thing in the software that will tell the car to hit the 80-year-old in order not to hit the group of kids.”
The sentiment is echoed by other members of the UK Autodrive consortium, who stress that not only is it technologically impossible to programme an algorithm with an infinite number of moral values, but that it is not something any government would ever sign up to.
fleetworld.co.uk/autonomous-vehicles-...
[verwijderd]
10
quote:

*Justin* schreef op 7 december 2016 00:45:

[...]

De opsommingen van harrysnel en ik waren een vervolg daar op. Een zure van Harrysnel en een in mijn ogen feitelijke van mij (het zijn namelijk gewoon de belangrijkste persberichten van TT in 2016, maar dan gerubriceerd en gerangschikt)
da's wel een erg simpele conclusie en nog heeft Harry gewoon gelijk

de opsomming die jij doet, dat is geen wonder, dat is waar TT voor in de biz zit, dat is hun hele raison d'être

waar het omgaat is heeft TT voldaan aan de verwachtingen vanuit de markt, dat bepaald of een aandeel aan de prijs , boven de prijs of onder de prijs zakt waar het jaar begint, en dan is het antwoord NEEN en daarom staan we ook 35% lager en zijn zelfs tot 50% gezakt over de zomer en gelukkig nam Verizon Fleetmatics over, want dat gaf een 2 x confirmatie hoe ongelofelijk slecht TT haar beurswaarde ligt

maar 2016 ging het jaar worden voor de definitieve confirmatie voor draai na het mooie 2015, hoop werd realiteit

we will be firing from all cilinders - NEEN dus

er zullen zeker 2 grote deals geannonceerd worden bij de Mondial van 100 mio plus all-in klanten - NEEN dus

verder dan nog het gehakketak van omzetwaarschuwing Q2 naar Q3 en de presentatie dag en daarna de reorganisatie wijst eerder op een amateuristische manier van self-defence voor een zwaar onder druk staand bestuur, dan een voorbereidend plan

er is gewoon een niveau van paniekvoetbal geweest tussen Q2 waar iemand MdD heeft ingeseind, de Mondial waar Saucier is teruggefloten na zijn over-positieve interview in het Franse autoblad , de uitmuntende en openbaring ( dat moet gezegd ) op de presentatiedag en dan toch weer daarna een lek over reorganisatie ( klein maar wel belangrijk)

dus NEEN Justin, hoe mooi je het hier ook allemaal mag verwoorden 2016 is één grote let down voor de aandeelhouder en was er geen externe druk geweest, waren ze gewoon verder gegaan " as is " zoals altijd bij TT en ik begin ook te vinden jij ze altijd maar verdedigt ( het Bestuur)
er is niets verkeerds om kritisch te zijn op dit Bestuur, integendeel het is zo wel genoeg geweest
change or be replaced.

verder , nogmaals we zijn je allen verder dankbaar voor je info, je weet meer over TT dan wij allemaal, en weet we zijn allemaal enthousiast voor TT anders zaten we niet in het aandeel, maar we zijn geen aanbidders.

HG krijgt een laatste kans en hij zal moeten kiezen , er is een penalty voor falen en HG heeft dit jaar gefaald, hij zal consumer moeten laten gaan, dat werkt nu eenmaal zo, hij moet wat doen voor de aandeelhouder.

goed voor de rest , verder herstel, eens boven de 8,50 ligt 10 voor te grijpen
HG moet eindelijk kleur bekennen, laat consumer gaan.

en vergeet ook niet de risks
- hoge kosten bij TT, tegenover nog immer een lage return, dat maakt je kwetsbaar
Apple : " maps is a very expensive biz to run"
TT beurswaarde 1,7 miljard dat kan niet , dat gaat ze opbreken.

succes
[verwijderd]
3
quote:

*Justin* schreef op 7 december 2016 00:45:

[...]
De discussie begon dat ik zei dat winstgevendheid niet top was, maar wel vooruitgang in operationele zin. Lasten gingen bovendien voor de baat uit.

De opsommingen van harrysnel en ik waren een vervolg daar op. Een zure van Harrysnel en een in mijn ogen feitelijke van mij (het zijn namelijk gewoon de belangrijkste persberichten van TT in 2016, maar dan gerubriceerd en gerangschikt)
Justin, en het is vooral van belang om je te realiseren dat de waarheid ergens in het midden ligt. Ja, er wordt best wat gepresteerd door TomTom. En Ja, ze communiceren beroerd daarover, En Ja, ze zijn verdomde slecht in het halen van financiële targets. En Ja, mede door dat laatste is de koers vatbaar voor bewegingen die niet mogelijk zouden zijn bij een bedrijf dat meer zou focussen op de harde deliverables.

En in die situatie doe je er -naast het bijhouden wat de kansen op de wat langere termijn zijn- in mijn optiek goed aan vooral ook te kijken naar hoe je je zo goed mogelijk kunt wapenen tegen alle vuile financiële spelletjes en trukendozen in de verplicht opgelegde "wachttijd" tussen het wat triestige hier&nu en de voorspelde toekomstige hemel voor goedgelovigen. En paar echte wonderen in het hier&nu zouden helpen om de gemeenschap gelovig te houden. En ze er van overtuigd te houden dat ze niet te maken hebben met een "devil in disguise".

Jij hebt niet de grootheid om te erkennen dat in de afgelopen periode het benutten van volatiliteit de beste keuze was, mede omdat er simpelweg weinig concrete positieve KT wpa-triggers te bedenken zijn.

Ook richting de CES is het verstandig om net als Hik doet na te denken wat daar naar buiten zou kunnen komen wat we NIET leuk vinden. Bijvoorbeeld een toch sterker verbond van BMW/Mobileye/Intel(/HERE-fabriek?) dat beter opschiet dan door ons gehoopt bij het creëren van een reële inbouw SDC-kit in 2019/2020. Of een NVidia dat blijkt minder exclusief met TomTom te zullen werken dan hier hoopvol wordt gesuggereerd.

Jij vergeet te gemakkelijk dat zeer belangrijke resultaten uit het verleden (zoals de VAG-samenwerking uit 2014 na jarenlang zwoegen/ploeteren) die op papier de koers zouden gaan doen exploderen uiteindelijk niet of nauwelijks zijn gaan bijdragen.

Loop je eigen lijstje maar eens na met een sceptische bril. Leuk dat jij zoveel vertrouwen in Sports hebt. Maar voorlopig zijn dit nog steeds producten met een zeer korte product-lifecycle in een zeer concurrerende markt, waarbij je veel geluiden hoort dat het software-ecosysteem van TomTom veel te wensen over laat. Waarom dan een jaar van 100% groei zo gemakkelijk extrapoleren? Bij veel innovaties van TomTom in consumer was het steeds too little too late.

En DAT wat WEL direct tot een waardestijging zou leiden, namelijk het ont-oude-Philips-en (oftewel het ont-conglomeraten voor wie het niet snapt) van de divisies, wordt grotendeel geblokkeerd door hobby-achtig optreden van de founders.

Dus misschien moet je je geest wat meer openen voor tegengeluiden en wat minder jouw bewezen (vooralsnog of permanent?) te rooskleurige toekomstbeeld zonder enige KT-nuance er door blijven drammen. Dat ongenuanceerd NIET openstaan voor geluiden die jouw gedachten zouden kunnen ontkrachten is NIET sterk van jou!

VW verloren: gewoon doodzwijgen en/of net doen alsof dat nog goed komt. Bandit een flop: gewoon doodzwijgen en doen alsof dat een niet terzake doende uitzondering was. Lees je eigen optimisme nog eens terug in de tijd dat die zaken nog hoopvol waren. TomTom heeft vooralsnog een erg slecht track record in het op eigen kracht omzetten van potentieel interessante prestaties in klinkende munt.
[verwijderd]
4
Justin, nog even in het kader van de hoopvolle lijstjes:

Hoeveel concrete business heeft de inmiddels 2 jaar oude samenwerking met Bosch nu precies al ECHT in het laatje gebracht? Hoeveel houdt TomTom nou echt in harde cash over aan het bejubelde UBER-contact, recent uitgebreid naar de consumer-APP. Waar blijft de verwachte sprong voorwaarts in de licentie inkomsten? Wat zegt dit over de inkomsten, zelfs als TomTom wel een onvermijdelijk onderdeel van de NVidia SDC-kit wordt?

TomTom heeft zelf het beeld doen ontstaan dat het verschil tussen droom en werkelijkheid bij hun permanent zeer groot zal zijn en blijven. Teveel "luchtfietsers". Veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven. Wil jij een instrumenteel radertje zijn in het kader van dat "veel beloven"? Of wil je ook meepraten over dat "weinig geven" en wat daar de consequenties van zijn?
3.270 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 160 161 162 163 164 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 15:29
Koers 5,670
Verschil +0,095 (+1,70%)
Hoog 5,705
Laag 5,600
Volume 241.187
Volume gemiddeld 324.527
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront