TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM NOVEMBER 2016

5.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 266 267 268 269 270 » | Laatste
[verwijderd]
0
Pijnlijke dag vandaag, dik in de plus begonnen met zowel KPN als Tomtom.. maar nu is KPN onderweg naar -2% en tomtom bijna -1%.. Beurssentiment begon nog zo goed
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 14 november 2016 13:58:

[...]
Kenden wij jou vroeger als Ad Melkert?
Nee, boer Koekkoek ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Hanman schreef op 14 november 2016 14:08:

Pijnlijke dag vandaag, dik in de plus begonnen met zowel KPN als Tomtom.. maar nu is KPN onderweg naar -2% en tomtom bijna -1%.. Beurssentiment begon nog zo goed
Een typische, deprimerende TomTom dag.

Dit zagen we eigenlijk al aankomen nu blijkt dat analisten niet- of nauwelijks de koersdoelen voor TomTom omhoog bijstellen.

Blijkbaar geloven ze niet (meer) in TomTom.

DerksVisie
0
quote:
Irriteert mij toch 1 ding aan deze powerpoint, klein maar merkwaardig.

- Waarom heeft een Nederlands bedrijf nog geen HD-map voor Nederland? Nederland is niet zo groot, is een mooi test gebied en tenslotte waar je bedrijf gevestigd is.

[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd. Laatste waarschuwing.]
[verwijderd]
0
[quote alias=Paulus29 id=9706757 date=201611141415]
[...]

Een typische, deprimerende TomTom dag.

Van de koers van Tomtom kun je nu niet depressief worden, of je moet van nature al sterke ups en down hebben, maar dan heb je dat waarschijnlijk met alles in het leven.

Van jouw repeterende flauwekulberichten wordt een mens gewoon chagrijnig, meer niet.

Tini
Kuiken
0
bron FD (van vier uur geleden) :

Samsung mikt met miljardenovername op zelfrijdende auto
Technologiebedrijf Samsung zet zwaar in op de autoindustrie. De Koreaanse fabrikant neemt voor $ 8 mrd Harman International Industries over, een maker van informatiesystemen voor in auto's. Het is een van de grootste overnames ooit door een Aziatisch bedrijf.
Met de stap wil Samsung grip krijgen op de zelfrijdende auto, die volgens het bedrijf net zo belangrijk zal worden in het dagelijks leven als de smartphone nu. Auto's zijn straks onderling verbonden en waar een chauffeur nu nog zijn blik op de weg moet houden, kan hij zijn ogen straks veel meer op het dashboard richten.
Auto's zullen zelfs een vergelijkbare ontwikkeling doormaken als mobiele telefoons, zegt Young Sohn, president van Samsung Electronics. Daarmee zal de vraag naar digitale technologie groeien, en dat is het deel waar de fabrikant op wil meeliften. Samsung betaalt Harman voor $112 per aandeel — een premie van 28% bovenop de slotkoers van vrijdag. De Samsung verwacht dat de autotak van het bedrijf in 2025 meer dan $100 mrd waard is.

Foto: Harman
Hartman
Het Amerikaanse Harman maakt audio- en informatiesystemen en zegt dat de eigen producten nu al in 30 miljoen auto's zijn te vinden. Zo'n 65% van alle producten die Harman verkoopt, zijn gerelateerd aan de auto-industrie. De fabrikant concurreert onder meer met Bose, Pioneer en Panasonic wat betreft de productie van audioapparatuur. Daarnaast concurreert het bedrijf met Siemens, Bosch en Alpine met de productie van entertainment en informatiesystemen.
Harman noemt de overeenkomst een 'partnership', waarin Samsung toegang krijgt tot de eigen ontwerpers en ingenieurs. De overname moet halverwege volgend jaar zijn voltooid. Harman boekte in de afgelopen twaalf maanden een omzet van $7,0 mrd.
PGV
0
quote:

JohnSnow schreef op 14 november 2016 14:23:

Mooi filmpje

youtu.be/tkQoJZBPicw
Inderdaad mooi filmpje, ik vraag me af waarom dat aandeel nog zo laag staat.
[verwijderd]
2
quote:

limomilo schreef op 14 november 2016 10:17:

Het Harry Mens (Business Class) effect duurt steeds korter!
Niet leuk voor Frau Hafkamp. En ze was nog wel zoooooooooooooooo enthousiast. Misschien had ze beter even op het forum komen buurten voor het 123 van TT beleggen anno 2016.
regel 1: heb je winst short of long pak het
regel 2: heb je geen winst long ga short. Desnoods met je eigen aandelen.
regel 3: beter short dan long
PGV
0
quote:

Paulus29 schreef op 14 november 2016 14:15:

[...]

Een typische, deprimerende TomTom dag.

Dit zagen we eigenlijk al aankomen nu blijkt dat analisten niet- of nauwelijks de koersdoelen voor TomTom omhoog bijstellen.

Blijkbaar geloven ze niet (meer) in TomTom.

Terwijl de sector superhot is, maar het is de vraag of TT daar van gaat profiteren. Aan de koers zou je zeggen van niet, maar misschien dat het er over een jaar er anders uitziet.
[verwijderd]
0
quote:

Riet van Milt schreef op 14 november 2016 13:15:

[...]

Ook ik denk dat de koers omhoog zal gaan en de k/w tegelijkertijd omlaag, niet in een rechte lijn en daarvoor hanteer ik stoplossen. Vanmorgen gelijk afgegaan en ik heb ze nu weer terug.

Het stoort mij gewoon om nog steeds hier te doen of de afsplitsing zeer waarschijnlijk is en koersexplosies te voorspellen. Dat deden we een jaar geleden toen de koers naar de 12,43 ging en daar hebben we 2016 bovenop gekregen.

Met horten en stoten dit jaar naar de 10 gaan zou al mooi zijn, wie weet krijgen we bij de cijfers mooi nieuws dat de opgaande lijn kan consolideren.

Aan de boel hier opjutten zoals die Levy doet is zinloos, dat lijkt zelfs groeibriljant inmiddels te hebben begrepen.

Nou ja, bij een bepaald soort weet je het gewoon niet wat de bedoelingen achter zo'n post zijn, maar het lijkt me duidelijk dat het niet realistisch is en zal als te doen gebruikelijk zijn wel gebaseerd zijn op eigenbelang. Komen we hier wel vaker tegen.
Jij bent echt goed , dus de daling mbv stoploss omgebogen naar een voordeel....ik ken weinig mensen die altijd de juiste beslissingen nemen .... ik dank u voor uw mededelingen / adviezen ....... mijn long omgezet naar short ...en zo dankzij u de eerste winst binnen :)
[verwijderd]
0
P.s. ...... Riet , wanneer kan ik jouw voorspelde €4 verwachten ? Raad je een eventuele hefboom short aan ?
Hoop....
0
quote:

de speurneus schreef op 14 november 2016 14:31:

[...]
Niet leuk voor Frau Hafkamp. En ze was nog wel zoooooooooooooooo enthousiast. Misschien had ze beter even op het forum komen buurten voor het 123 van TT beleggen anno 2016.
regel 1: heb je winst short of long pak het
regel 2: heb je geen winst long ga short. Desnoods met je eigen aandelen.
regel 3: beter short dan long
We moesten zei ze en dat geldt voor alle beleggingen niet hopen binnen drie weken binnen te lopen.
Voorlopig staan we op 9 en eind februari 2017 op 12..
Groetjes van Fintessa
[verwijderd]
1
quote:

Hoop.... schreef op 14 november 2016 14:44:

Riet weet ''t niet....;-).
Die Riet lijkt me een hele wijze vrouw die zeker niet in alle 7 sloten tegelijk loopt. Ze heeft er kiek op ja. Ik hoor dat ze in Italie woont. Daar komen veel wijze mensen vandaan. Plato, Da Vinci, Garibaldi, Rossi, Antonioni.
Eigenlijk te veel om op te noemen.
ninaaa
0
quote:

de speurneus schreef op 14 november 2016 14:47:

[...]
Die Riet lijkt me een hele wijze vrouw die zeker niet in alle 7 sloten tegelijk loopt. Ze heeft er kiek op ja. Ik hoor dat ze in Italie woont. Daar komen veel wijze mensen vandaan. Plato, Da Vinci, Garibaldi, Rossi, Antonioni.
Eigenlijk te veel om op te noemen.
Mooie woorden Speurneusje, alleen Plato was natuurlijk een wijze Griek, dat was je vast even ontschoten. Verder alles goed?
[verwijderd]
0

Gelukkig laten andere aandelen in port wel een min of meer gezonde koersvorming zien.

Kijk Aegon toch eens lekker gaan. En zelfs Arcelor Mittal!
5.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 266 267 268 269 270 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:37
Koers 5,620
Verschil -0,105 (-1,83%)
Hoog 5,860
Laag 5,620
Volume 419.532
Volume gemiddeld 329.304
Volume gisteren 354.448

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront