TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Oktober 2016

6.784 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 336 337 338 339 340 » | Laatste
Nait Soesen
0
Ik zie dat de kwartaalcijfers meestal op een dinsdag of soms een donderdag bekend worden gemaakt in de afgelopen kwartalen, waarom nu op een vrijdag?
Oeps..!
0
quote:

Dongen schreef op 10 oktober 2016 17:24:

Het laatste is niet waar. Factfinding kan niet verwacht worden. Het al dan niet plaatsen van goede resp. plaatsen van mindere berichten kan ik niet beoordelen. Gelukkig put ik uit meerdere bronnen. Zou iedereen moeten doen. Ook daar ligt een stuk eigen verantwoordelijkheid.
Laten we het er dan over eens zijn dat men in ieder geval onafhankelijk moet zijn.

Ik houd het verder bij gewoon boeren verstand, meer heb ik ook niet.

Succes!
NewKidInTown
0
[verwijderd]
0
quote:

Paulus29 schreef op 10 oktober 2016 17:27:

[...]



Straddleman, heb jij je al afgevraagd waarom Binck (Alex) hardnekkig blijft weigeren om de BUY adviezen en veel hogere koersdoelen van ING en ABN Amro voor TomTom te plaatsen?
Nee, ik hou me totaal niet bezig met koersdoelen van wie dan ook.
Dat zouden er meer moeten doen. Volledig overschatte beroepsgroep.
KeesTom
0
quote:

Nait Soesen schreef op 10 oktober 2016 17:27:

Ik zie dat de kwartaalcijfers meestal op een dinsdag of soms een donderdag bekend worden gemaakt in de afgelopen kwartalen, waarom nu op een vrijdag?
Dacht dat het eerst donderdag de 20ste was....maar zie nu ook dát het op vrijdag de 21st is....raar....
Regenboog33
0
quote:

Nait Soesen schreef op 10 oktober 2016 17:27:

Ik zie dat de kwartaalcijfers meestal op een dinsdag of soms een donderdag bekend worden gemaakt in de afgelopen kwartalen, waarom nu op een vrijdag?
Geen idee ...
harrysnel
2
Zou Goddijn ook in Japan zijn?

20–21 October 2016 TU Japan (Tokyo, JP)

Speculatie: consortium met Japanse autobouwers + Bosch + Dynamic Map Planning? Zie mijn eerdere posting over dit event.
[verwijderd]
0
quote:

KidBackInTown schreef op 10 oktober 2016 17:37:

Wat een gezeur zeg, steeds over dat Binck.

AMX +0,33%
TOM +0,44%

3Q 21-10-2016 voorbeurs.
Het wordt door de meesten niet als hinderlijk ervaren. Kijk eens wat er gebeurt als je het over de k/w. hebt, dan zijn de rapen gaar.
Juun
0
quote:

harrysnel schreef op 10 oktober 2016 17:58:

Zou Goddijn ook in Japan zijn?

20–21 October 2016 TU Japan (Tokyo, JP)

Speculatie: consortium met Japanse autobouwers + Bosch + Dynamic Map Planning? Zie mijn eerdere posting over dit event.
Nog meer respect voor HG als dat zo is. Op de 20ste in Japan, om in het Engels een mooie deal aan te kondigen. In de nacht terugvliegen en in de ochtend weer fris en fruitig de kwartaalcijfers en het orderboek toelichten aan de vaderlandse nieuwshongerige pers.
KeesTom
0
quote:

harrysnel schreef op 10 oktober 2016 17:58:

Zou Goddijn ook in Japan zijn?

20–21 October 2016 TU Japan (Tokyo, JP)

Speculatie: consortium met Japanse autobouwers + Bosch + Dynamic Map Planning? Zie mijn eerdere posting over dit event.
Misschien de reden dat de cijfers niet donderdag maar vrijdag zijn?? Wie zal het zeggen....
Westvleteren
0
www.businessinsider.com/toyota-and-bm...

Toyota and BMW have invested in a unique self-driving car startup

BI Intelligence
1h 51

Here are some key takeaways from the report:

Three barriers have been preventing fully autonomous cars from hitting the road: 1) high technological component prices; 2) varying degrees of consumer trust in the technology; and 3) relatively nonexistent regulations. However, in the past six months, there have been many advances in overcoming these barriers.
Technology has been improving as new market entrants find innovative ways to expand on existing fully autonomous car technology. As a result, the price of the components required for fully autonomous cars has been dropping.
Consumer trust in fully autonomous vehicle technology has increased in the past two years.
California became the first US state to propose regulations. California's regulations stipulate that a fully autonomous car must have a driver behind the wheel at all times, discouraging Google's and Uber's idea of a driverless taxi system.
NewKidInTown
0
quote:

Juun schreef op 10 oktober 2016 18:05:

[...]
Nog meer respect voor HG als dat zo is. Op de 20ste in Japan, om in het Engels een mooie deal aan te kondigen. In de nacht terugvliegen en in de ochtend weer fris en fruitig de kwartaalcijfers en het orderboek toelichten aan de vaderlandse nieuwshongerige pers.
Ik ben dan zeer benieuwd naar de omzet en winst van 3Q en of we op basis van die laatste ook een betrouwbare schatting over geheel 2016 kunnen afleiden. Dan is de groei en de wpa ook wat duidelijker. En DUS ook de koers-winst verhouding.
Dutchy Ron
0
quote:

Westvleteren schreef op 10 oktober 2016 18:08:

www.businessinsider.com/toyota-and-bm...

Toyota and BMW have invested in a unique self-driving car startup

BI Intelligence
1h 51

Here are some key takeaways from the report:

Three barriers have been preventing fully autonomous cars from hitting the road: 1) high technological component prices; 2) varying degrees of consumer trust in the technology; and 3) relatively nonexistent regulations. However, in the past six months, there have been many advances in overcoming these barriers.
Technology has been improving as new market entrants find innovative ways to expand on existing fully autonomous car technology. As a result, the price of the components required for fully autonomous cars has been dropping.
Consumer trust in fully autonomous vehicle technology has increased in the past two years.
California became the first US state to propose regulations. California's regulations stipulate that a fully autonomous car must have a driver behind the wheel at all times, discouraging Google's and Uber's idea of a driverless taxi system.
Vroeg gisteren al wat Nauto als start up voor impact of raakvlak heeft met TT business.
Both Toyota and BMW recently invested Nauto, a self-driving car startup focused on collecting data from cars currently on the road so that companies can leverage that data to build out their self-driving car’s technology
Dutchy Ron
0
quote:

harrysnel schreef op 10 oktober 2016 17:58:

Zou Goddijn ook in Japan zijn?

20–21 October 2016 TU Japan (Tokyo, JP)

Speculatie: consortium met Japanse autobouwers + Bosch + Dynamic Map Planning? Zie mijn eerdere posting over dit event.
HG kan rustig aan doen hoor
8th Annual
TU-Automotive Japan
18-19 October 2016 - The Westin Tokyo
Dutchy Ron
1
Dag 2: Nissan net voor TT en details Nissan ontbreken nog!!

9:40-10:05 The Latest Autonomous Vehicle Update
A representative from Nissan Motor Co., Ltd. has been confirmed. Details are to be announced shortly.
10:05- 10:30 Mapping the Road to Autonomous Driving
Explore the role of the map in autonomous driving and how it can be leveraged to fulfill a broad range of advanced driving applications
Learn how maps will play a crucial role in localizing the vehicle and seeing beyond the vehicle’s sensor horizon, extending the range of in-car sensors in autonomous driving modes.
Jan-Maarten de Vries, Vice President - Product Management and Marketing, Automotive, TomTom.
Dutchy Ron
0
Dag 1

“Volvo Cars Approaches for Connectivity and Autonomy”(Short Introduction of Day 2 Presentation)
Understand what users want in the connected area: How automakers can leverage connectivity, vehicle data, drivers' behaviors to provide more value to the customers
Look into approaches Volvo Cars is taking in autonomous vehicle arena: Hear about global Drive Me project and cooperation with new players
Carl Christensson, Senior Manager, Connected Car IT Services Concept, Volvo Car Corporation

17:00- 18:00 Panel Discussion: Macro View of Autonomous Technology Challenges: pinpoint where the key hurdles to automation can be found - sensors, maps, cost and draw a road-map for overcome these
Hisashi Chiba, General Manager, Automated Driving, Engineering Systems Development, Chassis Systems Control Division, Bosch Corporation
Jan-Maarten de Vries, Vice President - Product Management and Marketing, Automotive, TomTom
limomilo
0

Meldingsdatum Houdende partij Netto shortpositie
7 Okt 2016 Marshall Wace 0,83%
5 Okt 2016 Marshall Wace 0,74%
Regenboog33
0
quote:

limomilo schreef op 10 oktober 2016 19:10:

Meldingsdatum Houdende partij Netto shortpositie
7 Okt 2016 Marshall Wace 0,83%
5 Okt 2016 Marshall Wace 0,74%

Dat verklaart in ieder wel waarom TT vrijdag op -1,86% de dag uitging.
Maar houden die jongens nou nooit op met shorten?
6.784 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 336 337 338 339 340 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 5,605
Verschil -0,015 (-0,27%)
Hoog 5,740
Laag 5,580
Volume 375.660
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 291.496

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront